abonnement Unibet Coolblue
pi_156217521
Ik ben ook overgelopen naar de Xbox. Sony roept wel dat het 4 the players is maar het is echt een drama daar.

De controller is zoveel fijner als je geen mini-handjes hebt zoals Japanners.

Mijn ogen zijn geopend.
  zaterdag 19 september 2015 @ 12:40:24 #227
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_156218226
Nieuwe UI

Foto's zijn van Reddit:






Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_156219786
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 11:52 schreef Confetti het volgende:
Ik ben ook overgelopen naar de Xbox. Sony roept wel dat het 4 the players is maar het is echt een drama daar.

De controller is zoveel fijner als je geen mini-handjes hebt zoals Japanners.

Mijn ogen zijn geopend.
Waarom ben je uiteindelijk overgestapt? Voor exclusives of had het een andere reden?

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 12:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nieuwe UI

Foto's zijn van Reddit:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er wel echt smooth uit. MS is lekker bezig de laatste tijd!
pi_156220480
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 14:10 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Waarom ben je uiteindelijk overgestapt? Voor exclusives of had het een andere reden?

[..]

Ziet er wel echt smooth uit. MS is lekker bezig de laatste tijd!
Vooral de software en fatsoenlijke online verbinding. PSN is echt zwaar, zwaar kut en ze vertikken het om wat servers bij te zetten. Game streaming, straks Windows 10. Microsoft is nog volop bezig met de console terwijl Sony achterover is gaan leunen.
  zaterdag 19 september 2015 @ 14:56:38 #230
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_156220579
Zodra de meeste multiplatform games ook in 1080P uitgebracht gaan worden (dit worden er steeds meer), is het voordeel van het hebben van een PS4 marginaal zoniet nihil.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_156220728
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 14:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zodra de meeste multiplatform games ook in 1080P uitgebracht gaan worden (dit worden er steeds meer), is het voordeel van het hebben van een PS4 marginaal zoniet nihil.

Wanneer de nieuwe DirectX uitkomt zal het verschil inderdaad een stuk kleiner worden. Vind het wel opvallend dat er toch al wat mensen hier zijn die al overstappen nu de verschillen qua graphics kleiner worden. Heb al 10 jaar lang zoveel plezier van Live dat het bij mij nooit was opgekomen om over te stappen naar de PS4.

Ben wel blij dat het gebash op de XB1 wat minder is geworden want daar werd ik wel een beetje moe van.
  zaterdag 19 september 2015 @ 15:12:57 #232
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_156220888
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 15:05 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Wanneer de nieuwe DirectX uitkomt zal het verschil inderdaad een stuk kleiner worden. Vind het wel opvallend dat er toch al wat mensen hier zijn die al overstappen nu de verschillen qua graphics kleiner worden. Heb al 10 jaar lang zoveel plezier van Live dat het bij mij nooit was opgekomen om over te stappen naar de PS4.

Ben wel blij dat het gebash op de XB1 wat minder is geworden want daar werd ik wel een beetje moe van.
Het hebben van twee consoles is een groot voordeel. Het altijd kunnen kiezen van de juiste platform voor een bepaalde game is toch wel handig. Daarnaast gaan die dingen gemiddeld 8-10 jaar mee. Ik besteed per maand meer kosten aan boodschappen, dan dat de PS4 of Xbox One mij gekost heeft.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_156221824
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 15:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Het hebben van twee consoles is een groot voordeel. Het altijd kunnen kiezen van de juiste platform voor een bepaalde game is toch wel handig. Daarnaast gaan die dingen gemiddeld 8-10 jaar mee. Ik besteed per maand meer kosten aan boodschappen, dan dat de PS4 of Xbox One mij gekost heeft.
Tja een 2e console zou ik echt kopen voor exclusives en om nou alleen een PS4 voor Rocket League te halen... Voor multiplatform games kies ik toch al snel controller boven graphics.
  zaterdag 19 september 2015 @ 16:43:08 #234
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_156222490
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:03 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Tja een 2e console zou ik echt kopen voor exclusives en om nou alleen een PS4 voor Rocket League te halen... Voor multiplatform games kies ik toch al snel controller boven graphics.
Ik juist andersom graphics altijd voor controller.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 19 september 2015 @ 21:48:54 #235
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_156229965
Zo Forza 6 voor 35 euro gekocht :) nu wachten op de post.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 19 september 2015 @ 22:24:56 #236
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_156230900
Streaminstellingen naar maximale kwaliteit gegooid en fucking awesome dat het is, gamen terwijl de TV bezet is...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 19 september 2015 @ 22:26:00 #237
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_156230934
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Ik juist andersom graphics altijd voor controller.
Ervaring boven alles, maar ik vind de xbox gewoon altijd prettiger dan PS tot op heden. Dikke /care verder.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_156231006
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 21:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zo Forza 6 voor 35 euro gekocht :) nu wachten op de post.
Waar?
  zaterdag 19 september 2015 @ 22:48:21 #239
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_156231486
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 22:28 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Waar?
Marktplaats.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 19 september 2015 @ 22:52:28 #240
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_156231612
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 22:26 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ervaring boven alles, maar ik vind de xbox gewoon altijd prettiger dan PS tot op heden. Dikke /care verder.
Ervaring maakt onderdeel uit van meerdere aspecten. Ervaring alleen is niet voldoende. Dikke /care verder.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zondag 20 september 2015 @ 00:33:58 #241
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_156233805
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 22:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Ervaring maakt onderdeel uit van meerdere aspecten. Ervaring alleen is niet voldoende. Dikke /care verder.
Ervaring is alles want combinatie van alles...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_156239225
quote:
10s.gif Op zondag 20 september 2015 00:33 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ervaring is alles want combinatie van alles...
Ja daar ben ik het wel mee eens. Graphics is een van de aspecten die invloed hebben op hoe iemand een game ervaart.
  zondag 20 september 2015 @ 13:54:52 #243
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_156241310
Ik deel die mening niet. Dat zou namelijk te simplistisch zijn. Ervaring bestaat uit meerdere onderdelen. Daarnaast zou hij zichzelf tegenspreken, aangezien ervaring ook met graphics te maken heeft, wat hij juist tegenspreekt door ervaring op plaats een te zetten. Maar goed, deze discussie gaat nergens over.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zondag 20 september 2015 @ 16:38:00 #244
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_156246092
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 12:46 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Ja daar ben ik het wel mee eens. Graphics is een van de aspecten die invloed hebben op hoe iemand een game ervaart.
Hangt helemaal van de game af. Als iets fantastische graphics heeft dan neem ik aan dat dat is om me mee te nemen naar een wereld die als geloofwaardig moet worden gezien, niet omdat je grafische kaart moet roken.
Andersom kan ik (opzettelijke) pixelart ook prima te waarderen als de ervaring gewoon top is.

quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 13:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik deel die mening niet. Dat zou namelijk te simplistisch zijn. Ervaring bestaat uit meerdere onderdelen. Daarnaast zou hij zichzelf tegenspreken, aangezien ervaring ook met graphics te maken heeft, wat hij juist tegenspreekt door ervaring op plaats een te zetten. Maar goed, deze discussie gaat nergens over.
Speciaal voor jou
Componenten voor een game:
-Geluid
-Beeld
-Gameplay
-Verhaal

Die dienen in balans te zijn. Maar als je een zwaarmoedig verhaal vertelt en daar brakke graphics onder zet, dan doe je de speler tekort. Andersom kan een game niet enkel op graphics leunen.

De ervaring is in het beste geval een goed gebalanceerde combinatie van die factoren en heeft die factoren bewust goed op elkaar afgestemd. In het slechtste geval is er teveel gefocust op 1 onderdeel en weet de rest minder indruk te maken danwel de gamer te betrekken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_156249681
Is er eigenlijk een XB1 GTA V topic? Zoek een NL crew.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  zondag 20 september 2015 @ 19:38:39 #246
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_156250071
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 16:38 schreef Skull-splitter het volgende:
Speciaal voor jou
Componenten voor een game:
-Geluid
-Beeld
-Gameplay
-Verhaal

Die dienen in balans te zijn. Maar als je een zwaarmoedig verhaal vertelt en daar brakke graphics onder zet, dan doe je de speler tekort. Andersom kan een game niet enkel op graphics leunen.

De ervaring is in het beste geval een goed gebalanceerde combinatie van die factoren en heeft die factoren bewust goed op elkaar afgestemd. In het slechtste geval is er teveel gefocust op 1 onderdeel en weet de rest minder indruk te maken danwel de gamer te betrekken.
Speciaal voor jou:

Je noemt hier verschillende elementen, je monoloog bestond echter uit een algemeen term. Vervolgens geef je aan dat de "ervaring" in jouw ogen boven alles geplaatst dient te worden. Terwijl het uit verschillende onderdelen bestaat. Een daarvan is "graphics".

Je kunt dus niet een element boven een ander element plaatsen, wanneer je te kennen geeft dat het daar deel van uitmaakt. Of te wel tegenstrijdig. Dat is hetzelfde als je zegt ik rij graag in een motorvoertuig, terwijl een motorvoertuig een breed begrip is.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_156250757
Sorry, maar Skull-splitter heeft gelijk.

Je voertuig analogie slaat de plank een beetje mis. Ervaring staat ook boven alles. Of ga je nou beweren dat een game met de beste graphics ooit, maar met kut geluid, waanzinnig slechte gameplay, een slecht verhaal, en ontiegelijk slechte controls, beter zou kunnen zijn dan een game waar de graphics een tikkie minder dan die perfecte graphics zijn, maar waar de rest (oftewel de hele ervaring, inclusief graphics) wel ongelooflijk goed is?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zondag 20 september 2015 @ 20:13:18 #248
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_156251004
Volgens mij begrijp jij het gewoon niet. En de vergelijking slaat wel degelijk ergens op alleen vat jij het niet. Hoe kun je in godsnaam zeggen dat je de ervaring boven alles plaats om vervolgens aan te geven dat (in dit geval grapics) het onlosmakelijk aan elkaar verbonden is. De woordkeuze is dus te algemeen (en is voor een ieder anders in te vullen). Net zoals een motorvoertuig een algemeen begrip is welke je kunt ontleden in specifiekere aspecten.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zondag 20 september 2015 @ 21:03:49 #249
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_156253097
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 20:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Volgens mij begrijp jij het gewoon niet.
Nee, jij verkiest graphics boven een controller terwijl de meerderheid gewoon een fijne game wil spelen.
quote:
En de vergelijking slaat wel degelijk ergens op alleen vat jij het niet. Hoe kun je in godsnaam zeggen dat je de ervaring boven alles plaats om vervolgens aan te geven dat (in dit geval grapics) het onlosmakelijk aan elkaar verbonden is. De woordkeuze is dus te algemeen (en is voor een ieder anders in te vullen). Net zoals een motorvoertuig een algemeen begrip is welke je kunt ontleden in specifiekere aspecten.
Ik geef verdorie toch gewoon aan dat het belangrijk is maar wel in proportie tot andere componenten? Tof dat je een wagen hebt met 500PK maar als je dat in een fiat panda propt is je rijervaring gewoon drie keer kut, als je het dan toch met voertuigen wil vergelijken. Andersom is het tof als je een Veyron rijdt (goeie graphics) maar met een 4-speed Peugeot 106 motor (gameplay, geluid, verhaal) uit 1994 blijft het een slak.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 20 september 2015 @ 21:29:59 #250
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_156254486
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 21:03 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Nee, jij verkiest graphics boven een controller terwijl de meerderheid gewoon een fijne game wil spelen.
Nee, ik kies graphics boven een controller, of te wel hardware vs software. Dat jij vervolgens de game ervaring erbij haalt (dat niet eens benoemt is) is dus een irrelevante standpunt. En al helemaal wanneer het om natte neus termilogie gaat zoals een "meerderheid" benoemen zonder met feiten aan te komen. Het doet niet eens in deze discussie ter zaken.

quote:
Ik geef verdorie toch gewoon aan dat het belangrijk is maar wel in proportie tot andere componenten? Tof dat je een wagen hebt met 500PK maar als je dat in een fiat panda propt is je rijervaring gewoon drie keer kut, als je het dan toch met voertuigen wil vergelijken. Andersom is het tof als je een Veyron rijdt (goeie graphics) maar met een 4-speed Peugeot 106 motor (gameplay, geluid, verhaal) uit 1994 blijft het een slak.
Ik geef toch verdorie aan dat het benoemen van het woord "ervaring" een te breed spectrum is. Daar kun je alles wel in plaatsen, waaronder het aspect "graphics". Wat jij dus indirect ontkent, tegenstrijdig dus. Daarnaast heeft iedereen zo zijn eigen interpretatie aan waarden in wat hij of zij onder "ervaring" schaart. Feitelijk gezien is het woord "ervaring" subjectief. De definitie van woord geeft letterlijk aan: "in wat hij of zij ervaart" het geeft dus aan dat dit individueel kan verschillen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')