abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155854611
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 22:43 schreef Lamb29 het volgende:
Malteser :* Das gewoon ook klote! Vooral enorm knap dat je dat 'nu pas' hebt!
Heftige BI toch bij jou?
Ja, klopt. Dat is wel behoorlijk rottig soms. Mijn bekken is echt 'op'.
Maar nadat ons kindje lang klein was, is hij/zij de afgelopen weken goed gegroeid dus ik vind dat ik hem of haar echt de tijd in mijn buik moet gunnen om nog even door te kunnen groeien.
En dan lees ik de update van Skoap en dan heb ik echt niet te klagen...

Succes en sterkte Skoap :*.
pi_155854682
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 22:41 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Ik lees net wat er gister gebeurd is en het kwam me heel bekend voor (mijn vliezdn braken met 35+4, Sjaak kwam met 36+2 spontaan). Er komt heel wat op je af nu. Vraag zoveel mogelijk informatie, ook wat er precies met je baby gaat gebeuren direct na de bevalling. Ik mocht Sjaak een uur op me houden en daarna moest hij 'ineens' weg naar 'de afdeling'. Wist ik niets van, welke afdeling dan? Dat soort dingen...

Succes de komende dagen. Ik hoop dat je de 37 weken haalt!
Lief! Ik heb het vandaag allemaal uitgebreid besproken en gevraagd hoe het na de bevalling gaat. Hij mag bij mij liggen als zijn toestand dat toe laat. Daarna gaat hij in de couveuse en gaat mijn man met hem mee. Ik mag er ook heen zodra ik dat wil. We zijn er 24uur per dag welkom. Ik moet na de bevalling nog minimaal 24 uur in het ziekenhuis blijven (infectie gevaar door lang gebroken vliezen) als alles goed gaat mag ik dan naar huis & de baby blijft hier. En vaak kunnen ze vanaf 36 weken mee naar huis, maar dat blijft natuurlijk afwachten.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_155854709
Genoeg te klagen, Malteser. Ik vind het zo knap hoe je het volhoud, en kan me voorstellen dat het gewoon driedubbel kut met peren is. Het einde is in zicht, maar 3 weken kunnen nog lang duren... :*
pi_155854741
Lieve Malteser, donderdag heb ik nog gewerkt en ik lig nu 2 dagen heel veel in bed en ben het al spuugzat! Jij hebt alle reden om te klagen!
BI lijkt mij echt heel zwaar & ik snap heel goed dat je het zat bent :*
pi_155855062
:* Dank.

Ik probeer gewoon nog te genieten van mijn buik maar de dagen duren inderdaad erg lang nu. Maar iedere dag is er weer eentje, daar doen we het voor!
En gelukkig is er Fok!

Ik ga maar eens slapen, morgen een nieuwe dag.
Welterusten voor jullie, ik hoop op een goede nacht voor iedereen!
pi_155859573
Malteser, petje af hoor. Je doet t allemaal met n reden. Er komt binnenkort iets heel moois! O+

Skoap, fijn dat jullie nu meer info en uitleg hebben. Nu afwachten..

Ik zit al n half uur met zoon beneden. Laat man maar n keertje uitslapen, hij heeft zover geklust de laatste tijd.
pi_155859611
Ik ben maar 2x kort wakker geworden vannacht & vanaf half 12 tot kwart voor 7 geslapen. Zo goed heb ik in geen maanden geslapen. Wat een genot.

Stoel, wat lief dat je je man laat uitslapen.
pi_155859635
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 07:42 schreef Skoap het volgende:
Ik ben maar 2x kort wakker geworden vannacht & vanaf half 12 tot kwart voor 7 geslapen. Zo goed heb ik in geen maanden geslapen. Wat een genot.

Stoel, wat lief dat je je man laat uitslapen.
Wat n goede nacht rust al niet met je kan doen, ofniet?! :)

Vorige week liet hij mij langer liggen ;) Meestal staan we tegelijk op. Komt zoon eerst nog ff bij ons in bed liggen en gaan we met z'n 3 tegelijk naar benee.

Ik ben wel weer opgestaan met een zeurend gevoel in m'n buik, rug en bovenbenen.. Ben toch zo benieuwd wanneer t begint.
pi_155859764
Spannend stoel! Hier ook fijn geslape, ben er maar 1x uitgeweest. En met een relaxte zondag in het verschiet blijf ik nog even in bed liggen lezen....
pi_155859857
Goedemorgen :W
Fijn zeg, al die goede nachten! Ik heb ook best ok geslapen, al had ik vannacht wel 3 plaspauzes nodig..

Ik kraak. Echt hard :X . Als ik uit bed stap hoor je echt zo'n harde knak in m'n bekken. Is dat normaal?
:X
pi_155860567
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 11:42 schreef Mineola het volgende:
Thanks allemaal!

De mini is zo zoet als koek :o drinkt prima, slaapt, ligt graag bij ons, grote broer wil hem non-stop vasthouden (OMG youguys, dat is zķ schattig O+ O+ O+ O+) én hij is geboren met een dikke 38 weken zonder paniek, ik weet niet hoe ik t heb! *O*
Gefeliciteerd!!! O+

plaatje gemist, maar zoals ik lees is hij prachtig! O+
Schudden voor gebruik
pi_155860640
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 22:37 schreef Malteser het volgende:
Voor het eerst in al die tijd voel ik dat ik het niet erg zou vinden als de bevalling nu zou beginnen. Ik ben vandaag 38 weken zwanger dus ben me er terdege van bewust dat het nog 3 weken kan duren.
Maar ik breng nu circa 20 van de 24 uur per etmaal door in bed en ik weet me steeds minder te vermaken. Dan duren de dagen best lang... Merk ook dat ik wat emotioneler word en dat vind ik rot voor man want hij kan er ook niks aan doen.

En terwijl ik dit typ, golft mijn buik weer en vind ik het egoīstisch dat ik zo denk. Dus knop om en gewoon nog even genieten van die golvende buik O+.
Je bent er bijna! :*

Natuurlijk is het heftig om zo lang bedrust te hebben en de impact daarvan werkt gewoon op je emoties. Je man ziet vast ook in dat jij je er ongemakkelijk, verveeld bij hangt en je er rot onder voelt.

Nog even! Hang in there!
Schudden voor gebruik
pi_155860665
Skoap! Even een tijdje niet hier gelezen..

Pffffff! Heel veel succes en sterkte. Ik hoop dat je niet te veel verrast blijft door het onverwachte ;)
Rustig aan en ik hoop dat je tv snel is aangesloten ;)

:* Als je op laptop series wil kijken weet ik nog wel een adresje of twee waar dat misschien op kan. DM me maar voor linkjes.
Schudden voor gebruik
pi_155860727
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 13:49 schreef J0ycie88 het volgende:
Skoap, wat een schrik. Hopelijk geen infectie inderdaad en kun je je baby nog even lekker in de buik houden! Sterkte :*

Zag dat Sillie gisteren vroeg hoe het gesprek met de kinderarts was gegaan. Nou die hebben we verplaatst naar vanmiddag. Dus dat is nog even afwachten.
Hopelijk is het een fijn gesprek. Ik merk dat ik zelf superonzeker ben. Vanmorgen had ze bijv een hoge temperatuur (37,7). En in plaats van dat ik juich dat ze zich zo warm kan houden en vanmiddag over mag naar een gewoon wiegje met een kruik ben ik bang dat ze verhoging heeft en misschien ziek wordt.
Soms vraag ik me echt af hoe dat moet als ze straks thuis is..

Verder wordt het ook eens tijd dat ik hier afscheid ga nemen, aangezien E. nu 9 dagen oud is maar doorschuiven naar het babytopic voelt nog wat dubbel...
Lieverd, meld je daar gewoon een beetje aan.... lees wat mee en blijf je hier gewoon ook nog even hangen. "iets van het beste van alles mee pakken";)

Het is ook een beetje spannend om te ontdekken hoe je baby werkt en ook het loslaten kan dood eng aanvoelen in het begin. De "veilige haven" van het ziekenhuis strakjes verlaten kan ook aanvoelen als een plons in het diepe, maar vaak is het ondieper dan het lijkt :*

Wat fijn dat ze zich al zo warm kan houden! O+
Schudden voor gebruik
pi_155861400
Hallo! O+

4+1 vandaag. Hoera! M'n streepjes zijn nog minder donker dan mij lief is, dus ik ben nog zenuwachtig maar op zich lijkt het wel echt zo te zijn, aah!
pi_155861446
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 11:26 schreef Svane het volgende:
Hallo! O+

4+1 vandaag. Hoera! M'n streepjes zijn nog minder donker dan mij lief is, dus ik ben nog zenuwachtig maar op zich lijkt het wel echt zo te zijn, aah!
O+ O+ O+ O+

*O* YEAH! *O*
pi_155861502
Malteser het klinkt ook echt waardeloos om zo lang in bed te moeten verblijven. Kan me voorstellen dat je er afentoe even doorheen zit. :*

Skoap, bizar dat je donderdag nog aan het werk was. Erg onverwacht zo allemaal. Is je oudste er een beetje ok onder?
pi_155861841
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 11:33 schreef Ineffable het volgende:
Skoap, bizar dat je donderdag nog aan het werk was. Erg onverwacht zo allemaal. Is je oudste er een beetje ok onder?
Hij gaat er goed mee om, maar vraagt wel elke dag of ik naar huis kom, want hij mist mij zo.
pi_155861912
Svane :W ^O^

Skoap.. Hoe oud is hij? Als ik t goed heb heet hij ook L toch?
pi_155862448
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 11:53 schreef Skoap het volgende:

[..]

Hij gaat er goed mee om, maar vraagt wel elke dag of ik naar huis kom, want hij mist mij zo.
Och, dat is ook wel weer heel lief. Het lijkt me een gek, onbestemd gevoel. Lig je in het ziekenhuis hier in de stad? Ik vind ze over het algemeen wel heel lief, gelukkig. Goede communicatie ook (behalve van de echonekplooimevrouw, maar dat is een ander verhaal). Sterkte hoor :* !

Ook dikke kus voor Malteser, wat een zware tijd zo. Maar wat ben je er rustig onder, knap!

Svane 4+1, wat pril en spannend en leuk *O* !

Sillie, ik had de laatste weken bij A. ook een enorme KNAK in m'n bekken als ik liep, en dat is de eerste paar maanden na de bevalling ook gebleven, bij elke stap :X . Ging over toen ik yoga weer oppakte.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2015 12:29:01 ]
pi_155862484
Ik had zo'n intense droom vannacht over onze baby. Een jongetje, hij was heel lief en heel mooi, en de droom was alleen maar dat hij er net was en dat hij bij me lag en we elkaar aankeken. Ik werd er heel blij maar ook heel verdrietig van wakker. Hopelijk komt het allemaal goed en kunnen we elkaar inderdaad aankijken straks O+ . En anders heb ik de droom nog.
pi_155863017
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 11:26 schreef Svane het volgende:
Hallo! O+

O+ Hoi! Volgens mij had ik je nog niet gefeliciteerd; bij dezen! *O*
pi_155863058
Ach Razz, dat is ook een prachtige droom. :*

En ook een :* voor Skoap en Malteser. Jullie laatste loodjes wegen echt het zwaarst.
pi_155863307
Gefeliciteerd Svane! En welkom terug :*.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_155863787
Welkom terug Svane *O*

Razz, ik duim heel hard dat jullie elkaar inderdaad aan mogen kijken in maart!

Skoap, hoe is het vandaag?
pi_155864176
Ik heb denk ik oefenweeen oid (kan dat al met 32 weken?) want harde buiken en krampjes. Erg prettig. }:|
pi_155864323
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 11:57 schreef gestreeptestoel het volgende:
Svane :W ^O^

Skoap.. Hoe oud is hij? Als ik t goed heb heet hij ook L toch?
18 oktober wordt hij drie. Ik denk idd dat we het over dezelfde naam hebben :D
pi_155864334
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 12:30 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik had zo'n intense droom vannacht over onze baby. Een jongetje, hij was heel lief en heel mooi, en de droom was alleen maar dat hij er net was en dat hij bij me lag en we elkaar aankeken. Ik werd er heel blij maar ook heel verdrietig van wakker. Hopelijk komt het allemaal goed en kunnen we elkaar inderdaad aankijken straks O+ . En anders heb ik de droom nog.
O+ O+
pi_155864402
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 12:28 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Och, dat is ook wel weer heel lief. Het lijkt me een gek, onbestemd gevoel. Lig je in het ziekenhuis hier in de stad? Ik vind ze over het algemeen wel heel lief, gelukkig. Goede communicatie ook (behalve van de echonekplooimevrouw, maar dat is een ander verhaal). Sterkte hoor :* !
Ze zijn allemaal zo ontzettend lief! Met de ene zuster heb ik meer een klik dan de ander natuurlijk, maar ze zijn allemaal lief & geduldig. De zaalarts die dit weekend dienst heeft is ook echt top. Korte lijntjes inderdaad. En mijn VK belt mij ook op om de dag om te vragen hoe het gaat. O+
pi_155864469
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 14:07 schreef silliegirl het volgende:
Ik heb denk ik oefenweeen oid (kan dat al met 32 weken?) want harde buiken en krampjes. Erg prettig. }:|
Zit er regelmaat in?

Svane ik had het gemist geloof ik, of ik was het alweer vergeten, maar gefeliciteerd joh! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')