Niet fijn.quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:20 schreef pinquit het volgende:
Bohhh indalingsweeen/voorweeėn/valse weeen, I dont care what they are, make it stopik wil gewoon slapen snachts
Heerlijk! Maar zonder plaspauzes?quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:33 schreef silliegirl het volgende:
Ik heb gewoon 12 uur, non stop, geslapen.
Succes met verven! Ik zou dat al niet meer zien zitten om te doen hoor, petje af!quote:Op zaterdag 5 september 2015 09:57 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Niet fijn.Had je dat bij je eerste ook?
[..]
Heerlijk! Maar zonder plaspauzes?Hoe doe je dat?
-------
Ik ga vandaag onze vuren zolder trap verven en morgen nog een keer.Eens zien hoe dat gaat.
Dat soort ritten doe ik nu al liever niet meerquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:36 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ik zit nu in de auto als bijrijder.. Half uur heen en nu weer half uur terug.. Dat is ook niet echt prettig meer. Wat n druk op mijn blaas zeg
Billendoekjes wel jaquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Oooh mineolazo lief *rammel*
Domme vraag. Op de uitzet lijst van de kraamzorg staat een kammetje (weet niet eens of hij haar heeft) wasgel, maar niet iets van billendoekjes, talkpoeder etc. We gaan zo de meeste spullen inkopen en dan ook direct langs de drogist, maar t lijkt mij dat dat ook nodig is?
eerste kindje en zulks, vond t zo typisch dat t een er wel op stond en t ander nietquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:00 schreef pinquit het volgende:
Billendoekjes is wel handig ja cassandra, misschien wel meer dan een kam inderdaadMaargoed, je kan babybillen ook wassen met wat water of olie
tis maar net wat je fijner vindt, hier liggen iig al wel billendoekjes klaas
oooh ik weet niet beter dan dat ze dat op de billetjes doen tegen roodheidquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:01 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Billendoekjes wel ja
Talkpoeder heb ik nog niet gebruikt, weet ook niet echt waarvoor je dat nodig hebt.
Wasgel ook nog niet gebruikt, we doen badolie in het badje daarvoor.
Ja de uitzetlijstjes zijn wel wat krom af en toe, anders zoek je een aantal verschillende lijstjes bij elkaar en koop je wat je zelf logisch vindt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
eerste kindje en zulks, vond t zo typisch dat t een er wel op stond en t ander nietwe plunderen gewoon de baby afdeling van de kruidvat hihi
ja van mijn kraamzorgquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:04 schreef Estrys het volgende:
Een kam staat er wel op en billendoekjes niet? Wat een gekke lijst. Een kam? Als je haar maar goed zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |