abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155835255
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 09:20 schreef pinquit het volgende:
Bohhh indalingsweeen/voorweeėn/valse weeen, I dont care what they are, make it stop :') ik wil gewoon slapen snachts :{
Niet fijn. }:| Had je dat bij je eerste ook?

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 09:33 schreef silliegirl het volgende:
Ik heb gewoon 12 uur, non stop, geslapen. :o
Heerlijk! Maar zonder plaspauzes? :X Hoe doe je dat?

-------

Ik ga vandaag onze vuren zolder trap verven en morgen nog een keer. :X Eens zien hoe dat gaat.
pi_155835282
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 09:57 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Niet fijn. }:| Had je dat bij je eerste ook?

[..]

Heerlijk! Maar zonder plaspauzes? :X Hoe doe je dat?

-------

Ik ga vandaag onze vuren zolder trap verven en morgen nog een keer. :X Eens zien hoe dat gaat.
Succes met verven! Ik zou dat al niet meer zien zitten om te doen hoor, petje af!

En euh, geen idee. Mijn blaas stond wel op knappen toen ik wakker werd, maar kheb gewoon doorgeslapen.. :D
pi_155835314
mwhehe :D ik slaap eigenlijk altijd door. Of nouja ik word wel wakker tussendoor maar lig gelukkig geen uren wakker. Bij mn oudste had ik dat wel. Werd k om 1 uur wakker en kon ik daarna gewoon niet meer slapen :') Ik ging er dan altijd maar uit en wat doen ofzo, in bed liggen draaien schiet ook niet op. Gelukkig had k toen verlof dus kon overdag bijslapen.

Nu nog maar 1 keer mn bed uit gehoeven om te plassen 's nachts. Ik ben gezegend met grote blaascapaciteit :7 :+
:)
  zaterdag 5 september 2015 @ 10:06:19 #124
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155835345
Ik had op t laatst een blaas ter grootte van een pinda volgens mij, maar heb nooit vaker dan 1x per nacht eruit gehoeven _O_

En ook de hele zwangerschap als een blok geslapen, ideaal. Volgens mij scheelt dat echt zoveel in de beleving van je zwangerschap!
pi_155835347
Op wat plassen na slaap ik meestal prima. Meestal. Ik droomde vannacht dat mijn jongste dood was :'( daarna durfde ik niet meer te gaan slapen, bang dat de droom verder ging.
ti amo pił di ieri ma meno di domani
  zaterdag 5 september 2015 @ 10:07:12 #126
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155835353
Ohhh brrr Estrys wat naar :X ;(
pi_155835458
oh Estrys dat is zo vreselijk naar ;(
:)
pi_155835505
Estrys bah wat een nare droom

Pinquit niet voor gaan piepen he!

Sillie lekker! Ook geen pijn in je heupen?

Ik moet er altijd voor zorgen dat ik niet in slaap val op het toilet :z
pi_155835656
Maar ze leeft hoor mensen. Het was maar een nachtmerrie. Dat was vrij vroeg vanochtend wel duidelijk ;)

Ik zie nu op Facebook een bericht van een boerderijwinkel in de buurt: compleet pakket voor wortelstamp met hachee. En nu heb ik daar zin in. Ik heb nog nooit hachee gemaakt :')
pi_155835677
12 uur doorgeslapen? Zolang kan ik niet eens slapen, tenzij ik na t avondeten gelijk naar bed ga.

Estrys, laat die droom niet de hele dag in je hoofd he!

Pinq, doe jij rustig aan met al he voorweeen en alles?!
pi_155835707
Ik zit nu in de auto als bijrijder.. Half uur heen en nu weer half uur terug.. Dat is ook niet echt prettig meer. Wat n druk op mijn blaas zeg
pi_155835835
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 10:36 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ik zit nu in de auto als bijrijder.. Half uur heen en nu weer half uur terug.. Dat is ook niet echt prettig meer. Wat n druk op mijn blaas zeg
Dat soort ritten doe ik nu al liever niet meer :') wat een hel. Kan het me bij jou al helemaal voorstellen. Snap niet dat de een vrouw en blaas zo debiel is vormgegeven. Als we nou ook een soort bal eronder zouden hebben hangen en daar dan de blaas in...

Mineola gefeliciteerd met beeb :s) en alle andere beebs die geboren zijn. Ik heb geen Internet en mijn mb's vliegen de pan uit dus teruglezen zit er even niet in. Verhuizing is goed gegaan en echt blij dat we hier mogen wonen wat een prachtwoning, 20 weken echo helemaal in orde, buik groeit goed en klimt omhoog, als ik op buik lig word ik wakker getrappeld en uitgerekt van binnen en lig daarna wakker en dat was het zo een beetje.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2015 10:52:17 ]
pi_155835999
Pinq laat je m even binnen??

Estrys wat een nare droom ;(

Stoel hel he. Mijn schoonfamilie woont op anderhalf uur rijden, de oma's en opa zouden vandaag op visite komen maar dat gaat niet door :{ andersom doe ik niet meer. En lopen gaat ook maar tien minuten zonder toilet :') moet je nog veel in de auto of is dit incidenteel?

Myrr bijzonder he O+
pi_155836426
Mineola gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!!

Blaascapaciteit... Vinkje! Bij O er nooit uit gehoeven snachts. Alleen 's morgens als eis dat ik als eerste mag ;)

LB wat tof dat je t al ziet! Hier nog weinig buik te ontdekken. Mijn houding veranderd wel waardoor mijn eigen bollingen beter zichtbaar zijn :')
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_155836737
Fietsen gaat hier nog redelijk goed.

Autorijden.. Dit was een eenmalig ritje. Moesten ergens wat ophalen en ik dacht, ik ga wel ff mee

Myrr, fijn vd goede echo! En t verhuizen
pi_155836748
Goedemorgen deze morgen, baby hier nog binnenboord. Ook geen tekenen van een naderende bevalling.
38 weken vandaag *O*
pi_155836820
Thanks allemaal!

De mini is zo zoet als koek :o drinkt prima, slaapt, ligt graag bij ons, grote broer wil hem non-stop vasthouden (OMG youguys, dat is zó schattig O+ O+ O+ O+) én hij is geboren met een dikke 38 weken zonder paniek, ik weet niet hoe ik t heb! *O*

[ Bericht 14% gewijzigd door Mineola op 05-09-2015 18:33:21 ]
pi_155837016
Mineola O+
pi_155837060
O+!
pi_155837159
Oooh mineola O+ zo lief *rammel*

Domme vraag. Op de uitzet lijst van de kraamzorg staat een kammetje (weet niet eens of hij haar heeft :')) wasgel, maar niet iets van billendoekjes, talkpoeder etc. We gaan zo de meeste spullen inkopen en dan ook direct langs de drogist, maar t lijkt mij dat dat ook nodig is?
pi_155837175
Oooohhh mineooooool O+ wat een mooi ventje
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_155837218
Billendoekjes is wel handig ja cassandra, misschien wel meer dan een kam inderdaad :P Maargoed, je kan babybillen ook wassen met wat water of olie :) tis maar net wat je fijner vindt, hier liggen iig al wel billendoekjes klaas
pi_155837240
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 11:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Oooh mineola O+ zo lief *rammel*

Domme vraag. Op de uitzet lijst van de kraamzorg staat een kammetje (weet niet eens of hij haar heeft :')) wasgel, maar niet iets van billendoekjes, talkpoeder etc. We gaan zo de meeste spullen inkopen en dan ook direct langs de drogist, maar t lijkt mij dat dat ook nodig is?
Billendoekjes wel ja :)
Talkpoeder heb ik nog niet gebruikt, weet ook niet echt waarvoor je dat nodig hebt.
Wasgel ook nog niet gebruikt, we doen badolie in het badje daarvoor.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_155837246
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 12:00 schreef pinquit het volgende:
Billendoekjes is wel handig ja cassandra, misschien wel meer dan een kam inderdaad :P Maargoed, je kan babybillen ook wassen met wat water of olie :) tis maar net wat je fijner vindt, hier liggen iig al wel billendoekjes klaas
eerste kindje en zulks, vond t zo typisch dat t een er wel op stond en t ander niet :') we plunderen gewoon de baby afdeling van de kruidvat hihi
pi_155837273
Talkpoeder mwah, ben ik niet zon fan van. Dat is een kwestie van uitproberen enzo.
Maar ik woon in de stad en ben zo bij kruidvat oid (of lief dan) dus kan zo lief naar de winkel sturen als ik wat nodig heb nog. Misschien is het wel handig om iets te hebben als je niet zo 1-2-3 naar de wjnkel kan
pi_155837285
Een kam staat er wel op en billendoekjes niet? Wat een gekke lijst. Een kam? Als je haar maar goed zit? ;)
pi_155837288
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 12:01 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Billendoekjes wel ja :)
Talkpoeder heb ik nog niet gebruikt, weet ook niet echt waarvoor je dat nodig hebt.
Wasgel ook nog niet gebruikt, we doen badolie in het badje daarvoor.
oooh ik weet niet beter dan dat ze dat op de billetjes doen tegen roodheid :')

Ik heb trouwens nog een fles azijn waarvan de houdbaarheid datum is verlopen, die kan ik toch wel in de wastrommel mikken? :@
Ook even neutraal waspoeder op de lijst zetten en dan dit weekend of volgend weekend de baby wasjes draaien O+
pi_155837295
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 12:02 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

eerste kindje en zulks, vond t zo typisch dat t een er wel op stond en t ander niet :') we plunderen gewoon de baby afdeling van de kruidvat hihi
Ja de uitzetlijstjes zijn wel wat krom af en toe, anders zoek je een aantal verschillende lijstjes bij elkaar en koop je wat je zelf logisch vindt.
pi_155837300
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 12:04 schreef Estrys het volgende:
Een kam staat er wel op en billendoekjes niet? Wat een gekke lijst. Een kam? Als je haar maar goed zit? ;)
ja van mijn kraamzorg :')
pi_155837326
Zoon is 2,5 en we gebruiken nog steeds geen kam :+

Billendoekjes genoeg op voorraad en wasgel/olie ook. Talkpoeder staat er ook.

Mineola, wat zoet! O+

Daar ben ik ook zo benieuwd naar.. Hoe L reageert op de baby.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')