Oooh ik dacht met zn allen! Dan zou ik gewoon gaan voor relaaaaxeeeen! En lekker uit eten met je man <3quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:59 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hoho, kinderen gaan bij opa thuis logeren he.
In combinatie met je rugpijn van eerder deze week en de rammelfoto zet ik voor jou in op dit weekend!quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:24 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh, Mineola...straks rammelt die van mij eruit...
Heerlijk plan!quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:19 schreef Estrys het volgende:
Ik denk dat we toch nog maar een dagje thermen gaan doen. Kan lief in de sauna en ik lekker dobberen. En ik zag hier in de buurt al eentje waar ze ook zwangerschapsmassages in het assortiment hebben
En toch is dat anders. Dan sta je op en breek ik toch weer meteen m'n nek zowat over de Lego, poppen en weet ik het allemaal.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:53 schreef gestreeptestoel het volgende:
Dat kan je ook aan huis laten doen
Ooh dat zal best. Maar als iemand zoooo graag wil en buiten de deur niet echt n optie is..quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:29 schreef Estrys het volgende:
[..]
En toch is dat anders. Dan sta je op en breek ik toch weer meteen m'n nek zowat over de Lego, poppen en weet ik het allemaal.
Op zo'n tafel met een gat voor je buik! Kan je op je buik gaan liggen. Schijnt echt heerlijk te zijnquote:
Ik las ook iets over op een warmwaterkussen (gewoon liggend op je rug) en dan wordt je door dat kussen heen gemasseerd. Klinkt ook niet verkeerdquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:13 schreef Estrys het volgende:
[..]
Op zo'n tafel met een gat voor je buik! Kan je op je buik gaan liggen. Schijnt echt heerlijk te zijn
Tot nu toe alles rustig! Wel ananas gegeten en wafels (zou dat net zo werken als pannenkoeken?) . Net rondje buurt gedaan, nu even rustig op de bank. Als we zin hebben vanavond nog naar een verjaardagsfeest, maar tot nu toe heb ik daar weinig zin in....quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:04 schreef Malteser het volgende:
[..]
In combinatie met je rugpijn van eerder deze week en de rammelfoto zet ik voor jou in op dit weekend!
Als je nou pannenkoeken had gegeten ipv dat flensje had je ook nog weeën gehad.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:51 schreef SaskiaR het volgende:
Wij gingen bij mensen eten de dag voor mn UD. Als toetje een klein flensje met ijs gehad, en jahoor, 's nachts gebroken vliezen!
Ja dat heb ik vorig jaar in de Veluwse Bron laten doen met dikke buik. Ze olien dan dat kussen helemaal in en jouw rug ook en dan masseren ze je rug dus onderlangs. Was heerlijkquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:29 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik las ook iets over op een warmwaterkussen (gewoon liggend op je rug) en dan wordt je door dat kussen heen gemasseerd. Klinkt ook niet verkeerd
Fijn! Zaten er ook geen ontstekingswaarden?quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:32 schreef Skoap het volgende:
Dat klinkt heerlijk Razz.
De mini zit nog braaf binnen. Tot nu toe gaat alles goed. Soms wel wat krampen maar die zetten tot nu toe nooit door!
Houden zoquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:32 schreef Skoap het volgende:
Dat klinkt heerlijk Razz.
De mini zit nog braaf binnen. Tot nu toe gaat alles goed. Soms wel wat krampen maar die zetten tot nu toe nooit door!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |