abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155840819
Dat kan je ook aan huis laten doen
pi_155841586
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 14:53 schreef gestreeptestoel het volgende:
Dat kan je ook aan huis laten doen
En toch is dat anders. Dan sta je op en breek ik toch weer meteen m'n nek zowat over de Lego, poppen en weet ik het allemaal.
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_155841982
Nu wil ik ook een massage! :')
pi_155842140
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 15:29 schreef Estrys het volgende:

[..]

En toch is dat anders. Dan sta je op en breek ik toch weer meteen m'n nek zowat over de Lego, poppen en weet ik het allemaal.
Ooh dat zal best. Maar als iemand zoooo graag wil en buiten de deur niet echt n optie is..

(ik hou niet van dat soort welness dingen)

[ Bericht 0% gewijzigd door gestreeptestoel op 05-09-2015 16:33:13 ]
pi_155842600
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 15:45 schreef silliegirl het volgende:
Nu wil ik ook een massage! :')
Op zo'n tafel met een gat voor je buik! Kan je op je buik gaan liggen. Schijnt echt heerlijk te zijn :)
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_155842963
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 16:13 schreef Estrys het volgende:

[..]

Op zo'n tafel met een gat voor je buik! Kan je op je buik gaan liggen. Schijnt echt heerlijk te zijn :)
Ik las ook iets over op een warmwaterkussen (gewoon liggend op je rug) en dan wordt je door dat kussen heen gemasseerd. Klinkt ook niet verkeerd O+
pi_155844360
Onze doula gaat manlief allerlei massagetechnieken leren over 2 weken. Kan niet wachten.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_155844575
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 14:04 schreef Malteser het volgende:

[..]

In combinatie met je rugpijn van eerder deze week en de rammelfoto zet ik voor jou in op dit weekend!
Tot nu toe alles rustig! Wel ananas gegeten en wafels (zou dat net zo werken als pannenkoeken?) . Net rondje buurt gedaan, nu even rustig op de bank. Als we zin hebben vanavond nog naar een verjaardagsfeest, maar tot nu toe heb ik daar weinig zin in....
pi_155845088
Wie weer jagar! :P en als je geen zin hebt in dat feest.. Gewoon niet gaan.

Ik heb met 39+5 nog feest v iemand die 60 wordt. Geen idee of ik daar bij ben.. Heb ik ze gezegd.. Geen reactie op gehad.
  zaterdag 5 september 2015 @ 17:53:58 #190
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155845128
Ik had met 40+1 een babyshower (van iemand anders ;) ). De dag daarna begon de bevalling!
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_155846427
Wij gingen bij mensen eten de dag voor mn UD. Als toetje een klein flensje met ijs gehad, en jahoor, 's nachts gebroken vliezen!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  zaterdag 5 september 2015 @ 18:54:21 #192
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155846502
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 18:51 schreef SaskiaR het volgende:
Wij gingen bij mensen eten de dag voor mn UD. Als toetje een klein flensje met ijs gehad, en jahoor, 's nachts gebroken vliezen!
Als je nou pannenkoeken had gegeten ipv dat flensje had je ook nog weeën gehad. :P
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_155846527
Nou psies, flensjes zijn bewezen minder effectief !
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_155847351
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 16:29 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik las ook iets over op een warmwaterkussen (gewoon liggend op je rug) en dan wordt je door dat kussen heen gemasseerd. Klinkt ook niet verkeerd O+
Ja dat heb ik vorig jaar in de Veluwse Bron laten doen met dikke buik. Ze olien dan dat kussen helemaal in en jouw rug ook en dan masseren ze je rug dus onderlangs. Was heerlijk O+
pi_155847554
Dat klinkt heerlijk Razz.

De mini zit nog braaf binnen. Tot nu toe gaat alles goed. Soms wel wat krampen maar die zetten tot nu toe nooit door!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_155847587
Fingers crossed dat 'ie nog even binnenblijft Skoap! Hoe voel jij je nu?
pi_155847588
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 19:32 schreef Skoap het volgende:

De mini zit nog braaf binnen. Tot nu toe gaat alles goed. Soms wel wat krampen maar die zetten tot nu toe nooit door!
Fijn! Zaten er ook geen ontstekingswaarden?
pi_155847808
Nee tot nu toe geen ontstekingswaarden! Ze testen het elke 2 dagen & verder meten ze geregeld mijn temperatuur.

Ik voel mij mwoah, beetje raar. Weet niet zo goed waarom. Maar af en toe misselijk en dan trekt het weer weg. En beetje onrustig / onbestemd maar dat komt ook omdat ik nu gewoon zo stom af moet wachten denk ik.
Vandaag wel een rondleiding gehad over de couveuse afdeling en even goed door gesproken hoe dat nou gaat na de bevalling. Fijn om dat nu allemaal te weten.
pi_155849018
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 19:32 schreef Skoap het volgende:

Houden zo *O*

Wat een bizar gevoel moet dat zijn voor je.
Sterkte me het (hopelijk lange) wachten en niets doen :*
.... met gevoel voor drama....
pi_155849029
Fijn dat er geen ontsteking waargenomen is Skoap. Snap dat je een beetje ongedurig bent. Wachten is saai! Heb je afleiding? Goede serie die je nog wilt kijken of een boek ofzo?
pi_155849359
Skoap wat schrikken zo ineens! Ik hoop dat je kindje nog zo lang mogelijk veilig binnen blijft, elke dag is er een!
pi_155850979
Skoap, fijn dat er geen ontsteking te vinden is! En nu? Kun je dan "gewoon" met gebroken vliezen afwachten? (Weet niet hoe dat werkt)

Zit hier te schelden op nederland 2. :'( (docu containerbaby)
pi_155851378
Skoap, fijn dat er niks is gevonden.

Sara, ik zie t ook. Bah bah bah
pi_155853226
Skoap, hopelijk blijven de ontstekingen weg en blijft de baby nog even veilig bij je!
pi_155853576
Oh Skoap wat schrikken zeg! Ik duim mee!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_155853623
Voor het eerst in al die tijd voel ik dat ik het niet erg zou vinden als de bevalling nu zou beginnen. Ik ben vandaag 38 weken zwanger dus ben me er terdege van bewust dat het nog 3 weken kan duren.
Maar ik breng nu circa 20 van de 24 uur per etmaal door in bed en ik weet me steeds minder te vermaken. Dan duren de dagen best lang... Merk ook dat ik wat emotioneler word en dat vind ik rot voor man want hij kan er ook niks aan doen.

En terwijl ik dit typ, golft mijn buik weer en vind ik het egoīstisch dat ik zo denk. Dus knop om en gewoon nog even genieten van die golvende buik O+.
pi_155853781
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 19:41 schreef Skoap het volgende:
Nee tot nu toe geen ontstekingswaarden! Ze testen het elke 2 dagen & verder meten ze geregeld mijn temperatuur.

Ik voel mij mwoah, beetje raar. Weet niet zo goed waarom. Maar af en toe misselijk en dan trekt het weer weg. En beetje onrustig / onbestemd maar dat komt ook omdat ik nu gewoon zo stom af moet wachten denk ik.
Vandaag wel een rondleiding gehad over de couveuse afdeling en even goed door gesproken hoe dat nou gaat na de bevalling. Fijn om dat nu allemaal te weten.
Ik lees net wat er gister gebeurd is en het kwam me heel bekend voor (mijn vliezdn braken met 35+4, Sjaak kwam met 36+2 spontaan). Er komt heel wat op je af nu. Vraag zoveel mogelijk informatie, ook wat er precies met je baby gaat gebeuren direct na de bevalling. Ik mocht Sjaak een uur op me houden en daarna moest hij 'ineens' weg naar 'de afdeling'. Wist ik niets van, welke afdeling dan? Dat soort dingen...

Succes de komende dagen. Ik hoop dat je de 37 weken haalt!
pi_155853850
Malteser :* Das gewoon ook klote! Vooral enorm knap dat je dat 'nu pas' hebt!
Heftige BI toch bij jou?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_155854009
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 20:27 schreef Daui het volgende:
Fijn dat er geen ontsteking waargenomen is Skoap. Snap dat je een beetje ongedurig bent. Wachten is saai! Heb je afleiding? Goede serie die je nog wilt kijken of een boek ofzo?
Wel een boek. Het ziekenhuis heeft Netflix geblockt op hun WiFi, dat is even balen. Tv heb ik ook nog niet. Dat wilde ik aanvragen om 17:40 en kreeg toen een bandje dat dat kon tot 17:30 :')

Naja morgen dan maar even regelen!
Ik heb gewoon veel last van krampen en moest straks 30 min ook echt wat weg zuchten & dan stopt het opeens weer (wat natuurlijk hartstikke goed is) maar dat onvoorspelbare kan ik niet zo goed mee omgaan.
pi_155854113
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 21:29 schreef Sara82 het volgende:
Skoap, fijn dat er geen ontsteking te vinden is! En nu? Kun je dan "gewoon" met gebroken vliezen afwachten? (Weet niet hoe dat werkt)
Ja je kan afwachten. Ze checken mijn bloed elke 2 dagen & elke dag (vaak) mijn temperatuur. Verder krijg ik elke dag 1 CTG. Zolang dat allemaal goed gaat, gaan ze niet ingrijpen. Temperatuur moet onder de 38.5 blijven bijvoorbeeld. Tot 37 weken doen ze niks als het verder goed blijft gaan. De arts zei wel dat de kans heel klein is dat ik de 37 weken haal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')