En toch is dat anders. Dan sta je op en breek ik toch weer meteen m'n nek zowat over de Lego, poppen en weet ik het allemaal.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:53 schreef gestreeptestoel het volgende:
Dat kan je ook aan huis laten doen
Ooh dat zal best. Maar als iemand zoooo graag wil en buiten de deur niet echt n optie is..quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:29 schreef Estrys het volgende:
[..]
En toch is dat anders. Dan sta je op en breek ik toch weer meteen m'n nek zowat over de Lego, poppen en weet ik het allemaal.
Op zo'n tafel met een gat voor je buik! Kan je op je buik gaan liggen. Schijnt echt heerlijk te zijnquote:
Ik las ook iets over op een warmwaterkussen (gewoon liggend op je rug) en dan wordt je door dat kussen heen gemasseerd. Klinkt ook niet verkeerdquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:13 schreef Estrys het volgende:
[..]
Op zo'n tafel met een gat voor je buik! Kan je op je buik gaan liggen. Schijnt echt heerlijk te zijn
Tot nu toe alles rustig! Wel ananas gegeten en wafels (zou dat net zo werken als pannenkoeken?) . Net rondje buurt gedaan, nu even rustig op de bank. Als we zin hebben vanavond nog naar een verjaardagsfeest, maar tot nu toe heb ik daar weinig zin in....quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:04 schreef Malteser het volgende:
[..]
In combinatie met je rugpijn van eerder deze week en de rammelfoto zet ik voor jou in op dit weekend!
Als je nou pannenkoeken had gegeten ipv dat flensje had je ook nog weeën gehad.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:51 schreef SaskiaR het volgende:
Wij gingen bij mensen eten de dag voor mn UD. Als toetje een klein flensje met ijs gehad, en jahoor, 's nachts gebroken vliezen!
Ja dat heb ik vorig jaar in de Veluwse Bron laten doen met dikke buik. Ze olien dan dat kussen helemaal in en jouw rug ook en dan masseren ze je rug dus onderlangs. Was heerlijkquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:29 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik las ook iets over op een warmwaterkussen (gewoon liggend op je rug) en dan wordt je door dat kussen heen gemasseerd. Klinkt ook niet verkeerd
Fijn! Zaten er ook geen ontstekingswaarden?quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:32 schreef Skoap het volgende:
Dat klinkt heerlijk Razz.
De mini zit nog braaf binnen. Tot nu toe gaat alles goed. Soms wel wat krampen maar die zetten tot nu toe nooit door!
Houden zoquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:32 schreef Skoap het volgende:
Dat klinkt heerlijk Razz.
De mini zit nog braaf binnen. Tot nu toe gaat alles goed. Soms wel wat krampen maar die zetten tot nu toe nooit door!
Ik lees net wat er gister gebeurd is en het kwam me heel bekend voor (mijn vliezdn braken met 35+4, Sjaak kwam met 36+2 spontaan). Er komt heel wat op je af nu. Vraag zoveel mogelijk informatie, ook wat er precies met je baby gaat gebeuren direct na de bevalling. Ik mocht Sjaak een uur op me houden en daarna moest hij 'ineens' weg naar 'de afdeling'. Wist ik niets van, welke afdeling dan? Dat soort dingen...quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:41 schreef Skoap het volgende:
Nee tot nu toe geen ontstekingswaarden! Ze testen het elke 2 dagen & verder meten ze geregeld mijn temperatuur.
Ik voel mij mwoah, beetje raar. Weet niet zo goed waarom. Maar af en toe misselijk en dan trekt het weer weg. En beetje onrustig / onbestemd maar dat komt ook omdat ik nu gewoon zo stom af moet wachten denk ik.
Vandaag wel een rondleiding gehad over de couveuse afdeling en even goed door gesproken hoe dat nou gaat na de bevalling. Fijn om dat nu allemaal te weten.
Wel een boek. Het ziekenhuis heeft Netflix geblockt op hun WiFi, dat is even balen. Tv heb ik ook nog niet. Dat wilde ik aanvragen om 17:40 en kreeg toen een bandje dat dat kon tot 17:30quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:27 schreef Daui het volgende:
Fijn dat er geen ontsteking waargenomen is Skoap. Snap dat je een beetje ongedurig bent. Wachten is saai! Heb je afleiding? Goede serie die je nog wilt kijken of een boek ofzo?
Ja je kan afwachten. Ze checken mijn bloed elke 2 dagen & elke dag (vaak) mijn temperatuur. Verder krijg ik elke dag 1 CTG. Zolang dat allemaal goed gaat, gaan ze niet ingrijpen. Temperatuur moet onder de 38.5 blijven bijvoorbeeld. Tot 37 weken doen ze niks als het verder goed blijft gaan. De arts zei wel dat de kans heel klein is dat ik de 37 weken haal.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:29 schreef Sara82 het volgende:
Skoap, fijn dat er geen ontsteking te vinden is! En nu? Kun je dan "gewoon" met gebroken vliezen afwachten? (Weet niet hoe dat werkt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |