ik zei vanmiddag tegen mijn man, je kan op t laatste moment nog wat halen, ik beval toch in t zkh. Nee zegt ie, je stuurt me altijd al weg als het feestje begint.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:03 schreef pinquit het volgende:
Talkpoeder mwah, ben ik niet zon fan van. Dat is een kwestie van uitproberen enzo.
Maar ik woon in de stad en ben zo bij kruidvat oid (of lief dan) dus kan zo lief naar de winkel sturen als ik wat nodig heb nog. Misschien is het wel handig om iets te hebben als je niet zo 1-2-3 naar de wjnkel kan
quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik zei vanmiddag tegen mijn man, je kan op t laatste moment nog wat halen, ik beval toch in t zkh. Nee zegt ie, je stuurt me altijd al weg als het feestje begint.
Altijd? Dit is de eerste keer dat ik beval!
(ok.. Als hij jarig is moet hij altijd zelf patat halen..)
Daar kan je ook wel andere dingen voor gebruiken, zoals sudocreme of bepanthen ofzo. Mijn kraamzorg vond talkpoeder in elk geval niet nuttig.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
oooh ik weet niet beter dan dat ze dat op de billetjes doen tegen roodheid![]()
In m'n liezen meer. Maar dat is vooral dat het heel stram is na een tijd in dezelfde houding, als ik eenmaal loop (of waggel meerquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:20 schreef Daui het volgende:
Estrys bah wat een nare droom
Pinquit niet voor gaan piepen he!
Sillie lekker! Ook geen pijn in je heupen?
Ik moet er altijd voor zorgen dat ik niet in slaap val op het toilet![]()
ik dacht dat de hele wereld even stil zou staanquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:11 schreef Estrys het volgende:
Winkels zijn na de bevalling ook vaak weer open. Je gelooft het bijna niet
Eén á twee vaatwastabletten op kookwas en extra spoelen, dan is je trommeltje weer as good as new! Hier nu ook bezig met babywasjes. Ik vind ze afwisselend heeeel klein en schattig, maar ook enorrrrm als ik bedenk dat er een mens uit mij moet komen wat er in past.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
oooh ik weet niet beter dan dat ze dat op de billetjes doen tegen roodheid![]()
Ik heb trouwens nog een fles azijn waarvan de houdbaarheid datum is verlopen, die kan ik toch wel in de wastrommel mikken?![]()
Ook even neutraal waspoeder op de lijst zetten en dan dit weekend of volgend weekend de baby wasjes draaien
quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:42 schreef Mineola het volgende:
Thanks allemaal!
De mini is zo zoet als koekdrinkt prima, slaapt, ligt graag bij ons, grote broer wil hem non-stop vasthouden (OMG youguys, dat is zķ schattig
![]()
![]()
![]()
) én hij is geboren met een dikke 38 weken zonder paniek van mijn kant, ik weet niet hoe ik t heb!
![]()
plaatje bij het praatjeWat een mooierd! En wat klinkt het heerlijk allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Mijn moeder doet de babywasjesquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:29 schreef mignonne het volgende:
Oh en kleertjes was ik ook gewoon met de gewone was meeik heb er weinig zin in om apart wasmiddel te gaan kopen en nog meer aparte wasjes te gaan draaien, ik moet ook al een aparte wolwas draaien en sommige dingen op de hand wassen ik vind t wel best
. Als baby er ineens groen met rood gestipt uit ziet vind ik t vroeg genoeg om aan de aparte was te gaan.
Hoho, kinderen gaan bij opa thuis logeren he.quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:56 schreef pinquit het volgende:
Jij lekker in een thermen met man of alleen en de rest met de kinderen leuke dingen doen? Centerparcs dus!
quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:42 schreef Mineola het volgende:
Thanks allemaal!
De mini is zo zoet als koekdrinkt prima, slaapt, ligt graag bij ons, grote broer wil hem non-stop vasthouden (OMG youguys, dat is zķ schattig
![]()
![]()
![]()
) én hij is geboren met een dikke 38 weken zonder paniek van mijn kant, ik weet niet hoe ik t heb!
![]()
plaatje bij het praatjeOoohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat klink je heerlijk gelukkig! Geniet ze
Life is what happens while you are busy making other plans...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |