abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155837370
Wasmiddel: Gebruik hier gewoon wat ik altijd gebruik. Alleen laat ik de wasverzachter weg of gebruik van dat sensitive spul.
pi_155837384
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 12:03 schreef pinquit het volgende:
Talkpoeder mwah, ben ik niet zon fan van. Dat is een kwestie van uitproberen enzo.
Maar ik woon in de stad en ben zo bij kruidvat oid (of lief dan) dus kan zo lief naar de winkel sturen als ik wat nodig heb nog. Misschien is het wel handig om iets te hebben als je niet zo 1-2-3 naar de wjnkel kan
ik zei vanmiddag tegen mijn man, je kan op t laatste moment nog wat halen, ik beval toch in t zkh. Nee zegt ie, je stuurt me altijd al weg als het feestje begint.
Altijd? Dit is de eerste keer dat ik beval!
(ok.. Als hij jarig is moet hij altijd zelf patat halen..)
pi_155837393
Onze oudste was vier toen zijn zusje kwam. Hij kwam binnen, keek een keer. Wilde haar niet vasthouden maar aaide haar een keer en ging toen beneden met zijn speelgoed spelen :') en ik had het me allemaal zo romantisch ingebeeld.
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_155837402
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 12:08 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

ik zei vanmiddag tegen mijn man, je kan op t laatste moment nog wat halen, ik beval toch in t zkh. Nee zegt ie, je stuurt me altijd al weg als het feestje begint.
Altijd? Dit is de eerste keer dat ik beval!
(ok.. Als hij jarig is moet hij altijd zelf patat halen..)
:D :') Wat voelen die mannen zich toch snel achtergesteld he
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_155837403
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 12:04 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

oooh ik weet niet beter dan dat ze dat op de billetjes doen tegen roodheid :')

Daar kan je ook wel andere dingen voor gebruiken, zoals sudocreme of bepanthen ofzo. Mijn kraamzorg vond talkpoeder in elk geval niet nuttig.

Ze is wel heel lief een keer of vijf naar de Kruidvat gegaan om dingen te halen die we niet hadden (voor mij en de baby).
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_155837426
Oja, en ik gebruik ook gewoon normaal wasmiddel, geen neutraal ofzo.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_155837444
Winkels zijn na de bevalling ook vaak weer open. Je gelooft het bijna niet :P
pi_155837457
Oh Mineool! Wat een cuteness. O+ O+ O+ O+ O+

Wij gebruiken maizena in plaats van talkpoeder, werkt net zo goed (of zelfs beter). Zelfs ons KDV gebruikt liever maizena dan talkpoeder.
pi_155837462
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 10:20 schreef Daui het volgende:
Estrys bah wat een nare droom

Pinquit niet voor gaan piepen he!

Sillie lekker! Ook geen pijn in je heupen?

Ik moet er altijd voor zorgen dat ik niet in slaap val op het toilet :z
In m'n liezen meer. Maar dat is vooral dat het heel stram is na een tijd in dezelfde houding, als ik eenmaal loop (of waggel meer :') ) gaat t wel weer.
pi_155837478
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 12:11 schreef Estrys het volgende:
Winkels zijn na de bevalling ook vaak weer open. Je gelooft het bijna niet :P
ik dacht dat de hele wereld even stil zou staan :o O+
pi_155837501
Dat doet het ook hoor O+
pi_155837575
Hoe is het met je huis Pinq?
pi_155837628
Goed! Eerstvolgende dat moet gebeuren is dat Max z'n kamer er komt :) nog even een muurtje afmaken en dan lekker de muren een kleurtje geven en alles inruimen.
Dan is er ruimte om de babyspullies op onze slaapkamer te gaan stallen O+

Keuken hebben we uitgesteld tot na de bevalling (of ver na de bevalling :P ). Tijdgebrek en teveel stress. Verder is het heel goed leefbaar nu, en zelfs al heel fijn! O+
pi_155837681
Mineola O+ O+ O+ O+
pi_155837714
Fijn Pinq!

Mineola O+ O+ wat een heerlijk vers bolletje zo <3 en wat klink je verliefd! Fijn het is je gegund.

De uitzetlijstjes zijn soms wat apart ja. Een kammetje zou niet per se mijn prioriteit hebben. Hoewel ik me nu bedenk dat mijn kraamzorg dan een gaasje door het kammetje deed en daar na het eerste badje de haartjes goed mee kamde, dan was al het aangekoekte bloed eruit.
Maar goed, billendoekjes zijn wel erg handig ja tenzij je niet van plan was die te gaan gebruiken. En verder het gebruikelijke verzorgingsspul wat je in gedachten had. Ik heb zelf alleen een fles weleda badspul gekocht voor baby. We hadden nog een fles baby-olie staan van jongste :') die is nu 4,5 en de fles zit nog 3/4 vol dus zegt genoeg over hoe vaak ik het gebruik :+ Verder een proefje sudocrem, en ik heb nog wat proeftubetjes bepanthen. Ik vind het wel best allemaal :P Als er verder wat nodig is dan is het zo gehaald.
:)
pi_155837758
Oh en kleertjes was ik ook gewoon met de gewone was mee :@ ik heb er weinig zin in om apart wasmiddel te gaan kopen en nog meer aparte wasjes te gaan draaien, ik moet ook al een aparte wolwas draaien en sommige dingen op de hand wassen ik vind t wel best :P. Als baby er ineens groen met rood gestipt uit ziet vind ik t vroeg genoeg om aan de aparte was te gaan.
:)
pi_155837970
Ohh Mineola, wat heerlijk O+ O+ O+ O+ Ik krijg helemaal zin in de kraamtijd O+
pi_155838542
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 12:04 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

oooh ik weet niet beter dan dat ze dat op de billetjes doen tegen roodheid :')

Ik heb trouwens nog een fles azijn waarvan de houdbaarheid datum is verlopen, die kan ik toch wel in de wastrommel mikken? :@
Ook even neutraal waspoeder op de lijst zetten en dan dit weekend of volgend weekend de baby wasjes draaien O+
Eén á twee vaatwastabletten op kookwas en extra spoelen, dan is je trommeltje weer as good as new! Hier nu ook bezig met babywasjes. Ik vind ze afwisselend heeeel klein en schattig, maar ook enorrrrm als ik bedenk dat er een mens uit mij moet komen wat er in past. :P

Als vrekkige hollander heb ik pas per 1 september mijn aanvullende werp-polis aangezet, en zojuist is het kraampakket al bezorgd. Woei, die gaat ff achterin de kast....

:')
pi_155838658
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 11:42 schreef Mineola het volgende:
Thanks allemaal!

De mini is zo zoet als koek :o drinkt prima, slaapt, ligt graag bij ons, grote broer wil hem non-stop vasthouden (OMG youguys, dat is zķ schattig O+ O+ O+ O+) én hij is geboren met een dikke 38 weken zonder paniek van mijn kant, ik weet niet hoe ik t heb! *O*

plaatje bij het praatje

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een mooierd! En wat klinkt het heerlijk allemaal O+ !
pi_155838935
Oh, Mineola...straks rammelt die van mij eruit...
pi_155839420
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 12:29 schreef mignonne het volgende:
Oh en kleertjes was ik ook gewoon met de gewone was mee :@ ik heb er weinig zin in om apart wasmiddel te gaan kopen en nog meer aparte wasjes te gaan draaien, ik moet ook al een aparte wolwas draaien en sommige dingen op de hand wassen ik vind t wel best :P. Als baby er ineens groen met rood gestipt uit ziet vind ik t vroeg genoeg om aan de aparte was te gaan.
Mijn moeder doet de babywasjes :) krijg ik van die strak gestreken rompers op maat gevouwen terug O+ Nadeel is, ik heb nog steeds geen idee wat ik aan kleertjes heb.
pi_155839553
Mijn schoonvader vroeg of we nog een weekend (zat+zon) weg wilde. Volgende week kon niet maar daarna wel. Maar wat zou ik willen/kunnen doen met 36-37 weken? Rondje stad is nu al te ver. Iemand een suggestie?
pi_155839653
Jij lekker in een thermen met man of alleen en de rest met de kinderen leuke dingen doen? Centerparcs dus! :P
pi_155839704
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 13:56 schreef pinquit het volgende:
Jij lekker in een thermen met man of alleen en de rest met de kinderen leuke dingen doen? Centerparcs dus! :P
Hoho, kinderen gaan bij opa thuis logeren he. ;)
pi_155839750
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 11:42 schreef Mineola het volgende:
Thanks allemaal!

De mini is zo zoet als koek :o drinkt prima, slaapt, ligt graag bij ons, grote broer wil hem non-stop vasthouden (OMG youguys, dat is zķ schattig O+ O+ O+ O+) én hij is geboren met een dikke 38 weken zonder paniek van mijn kant, ik weet niet hoe ik t heb! *O*

plaatje bij het praatje

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oooh O+
Wat klink je heerlijk gelukkig! Geniet ze O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')