Mwah centraal achterin hebben we geen problemen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:31 schreef Scarface88 het volgende:
Hopen dat mi amigo Moreno ook snel in de basis start.
Dat zeker. Maar ik zie in de CL toch liever geen Isimat. Bruma valt me niet tegen dit seizoen, speelde gisteren bij Oranje ook prima.quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Mwah centraal achterin hebben we geen problemen.
Beter komt Jethro snel zijn schaartjes weer laten zien
Voetballend en opbouwend kan het centraal stukken beter. Daarvoor komt Isimat te kort, dus een speler als Moreno is welkom.quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Mwah centraal achterin hebben we geen problemen.
Beter komt Jethro snel zijn schaartjes weer laten zien
Ja ik heb hem ook ook liever erin, maar Maher eruit ipv Hendrix en Willems weer fit is effe wat belangrijkerquote:Op vrijdag 4 september 2015 12:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Voetballend en opbouwend kan het centraal stukken beter. Daarvoor komt Isimat te kort, dus een speler als Moreno is welkom.
Vooral Maher er uit ja. Jaartje verhuren aan Zwolle.quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:53 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja ik heb hem ook ook liever erin, maar Maher eruit ipv Hendrix en Willems weer fit is effe wat belangrijker
Zeker tegen zo'n handbalverdediging als die van IJsland gisteren, kan hij er weinig van. Dat weet iedereen, dus Blind had hem nooit moeten laten invallen. Daarnaast waren zijn paar voorzetten en schoten waar hij wel eindelijk in de gelegenheid voor kwam ook nog eens waardeloos.quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:38 schreef Ciscus het volgende:
Ik heb geen hekel aan Narsingh, maar ben hem wel zat; zo schijterig en doorzichtig aan het ballen. Bah.
#Pray4Jetrotwitter:JetroWillems_15 twitterde op maandag 07-09-2015 om 16:50:28'Vandaag goed bericht gehad van de dokter. Knie gaat goed, klaar voor volgende stap in de revalidatie.' reageer retweet
Met Willems hadden we gewoon van Ijsland en Turkije gewonnen.quote:Op maandag 7 september 2015 18:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
#Pray4Jetrotwitter:JetroWillems_15 twitterde op maandag 07-09-2015 om 16:50:28'Vandaag goed bericht gehad van de dokter. Knie gaat goed, klaar voor volgende stap in de revalidatie.' reageer retweet
Heeft hij niet zelf geschreven. Te weinig typefouten en geen filosofische wijsheden op VMBO-niveau.quote:Op maandag 7 september 2015 18:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Daar ging mijn post niet over. Wellicht kun je daar beter een eigen topic over beginnen.quote:Op maandag 7 september 2015 19:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Heeft hij niet zelf geschreven. Te weinig typefouten en geen filosofische wijsheden op VMBO-niveau.
Ik reageer vooral op de tweet, wat jij daar van vindt is voor mij niet zo relevant.quote:Op maandag 7 september 2015 19:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Daar ging mijn post niet over. Wellicht kun je daar beter een eigen topic over beginnen.
Dit hele onderwerp is weinig relevantquote:Op maandag 7 september 2015 19:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik reageer vooral op de tweet, wat jij daar van vindt is voor mij niet zo relevant.
Nou ja, de terugkeer van Willems natuurlijk wel. Zeer relevant.quote:Op maandag 7 september 2015 19:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dit hele onderwerp is weinig relevant
Relevantie is relatief. De terugkeer van Jetro is een zegen.quote:Op maandag 7 september 2015 19:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou ja, de terugkeer van Willems natuurlijk wel. Zeer relevant.
Relevant, geweldig, fantastisch, bierwaardig.quote:Op maandag 7 september 2015 19:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou ja, de terugkeer van Willems natuurlijk wel. Zeer relevant.
Met Jetro waren we al gekwalificeerd voor het EKquote:Op maandag 7 september 2015 18:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Over anderhalve maand ja. Dus nog anderhalve maand aankloten met Brenet of Poulsen. Tot zover de relativeringquote:Op maandag 7 september 2015 20:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Relevantie is relatief. De terugkeer van Jetro is een zegen.
Dat mag ik toch hopenquote:Op maandag 7 september 2015 21:34 schreef Bronson_ het volgende:
Denken jullie dat Moreno zal spelen aankomend weekend?
Die wordt net als Zanka rustig gebracht.quote:Op maandag 7 september 2015 21:34 schreef Bronson_ het volgende:
Denken jullie dat Moreno zal spelen aankomend weekend?
En dan 5-0 winst met nul schoten op doel voor de tegenstander.quote:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 07-09-2015 om 22:54:52#PSV traint zondagavond besloten in het Philips Stadion. Technische staf wil spelers laten wennen aan het nieuwe Philips-lichtsysteem. reageer retweet
Cocu zal hem wel weer op de bank zetten.quote:Op maandag 7 september 2015 23:20 schreef Rabieluh het volgende:
Deze compilatie heeft alles, nauwelijks te onderscheiden beelden, goals, gelul met Diego Costa, een absurde goal en een even zo absurde save met een bizarre duik.
Elke wedstrijd zitten er wel nieuwe lampen in het stadion xDquote:Op maandag 7 september 2015 23:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
We hebben nieuwe lampen in het stadiontwitter:RikElfrink twitterde op maandag 07-09-2015 om 22:54:52#PSV traint zondagavond besloten in het Philips Stadion. Technische staf wil spelers laten wennen aan het nieuwe Philips-lichtsysteem. reageer retweet
Met dat rustig brengen krijg ik meteen Zanka flashbacks.quote:Op dinsdag 8 september 2015 03:23 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ik wil eigenlijk die pereiro wel eens een hele wedstrijd zien ipv de laatste 5 minuten. Maar wellicht ziet Cocu het goed op de training en kan hij er geen kut van.
Tja. Op de training oogt het technisch best goed, maar qua handelingstempo moet hij nog wat stappen zetten. Hij is exact het tegenovergestelde van Maher, in alles. Trekt het spel naar zich toe, maar moet duidelijk wennen aan het spel in Nederland.quote:Op dinsdag 8 september 2015 09:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Met dat rustig brengen krijg ik meteen Zanka flashbacks.
Ik zet in op 5 onterechte rooie kaarten, 3 onterecht gegeven penalty's en 2 goals die wel gegeven worden maar duidelijk voor de lijn gestopt werden.twitter:psvnetwerk twitterde op dinsdag 08-09-2015 om 12:09:10KNVB heeft scheidsrechter Blom aangesteld voor Cambuur - PSV. reageer retweet
Dat is wel heel erg vaagquote:Op dinsdag 8 september 2015 13:17 schreef karton2 het volgende:
Op het youtubekanaal kwam ik dit filmpje tegen over de shirtsponsoring van ons PSV. Er worden geen specifieke namen genoemd, maar er wordt wel gesproken innovatie op het gebied van shirtsponsoring.
Fantastisch ideequote:Op dinsdag 8 september 2015 14:13 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
LED's op het shirt. Iedere minuut andere sponsor.
Weinig vaags aan. Feitelijk zegt hij dat je je niet hoeft te richten op één specifieke sponsor en dat het niet realistisch is om bepaalde sponsoren binnen te halen. Om toch iets van degelijk formaat binnen te halen zou je iets met een dergelijk platform kunnen proberen. De vraag is alleen of de naamsbekendheid van een dergelijk platform ook daadwerkelijk doorstroomt naar de betrokkenen en of het beoogde effect er daadwerkelijk is.quote:
Vind hem bij PSV de laatste twee wedstrijden het eigenlijk best aardig doen. Ben benieuwd of hij dat aangepaste plan van Cocu daadwerkelijk op degelijk niveau kan invullen, maar er zit wel groei in.quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:38 schreef Ciscus het volgende:
Ik heb geen hekel aan Narsingh, maar ben hem wel zat; zo schijterig en doorzichtig aan het ballen. Bah.
Als je voorzetten moet geven op een 1,75m hoge Depay, kun je lastig verwachten dat ze aankomen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:38 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Zeker tegen zo'n handbalverdediging als die van IJsland gisteren, kan hij er weinig van. Dat weet iedereen, dus Blind had hem nooit moeten laten invallen. Daarnaast waren zijn paar voorzetten en schoten waar hij wel eindelijk in de gelegenheid voor kwam ook nog eens waardeloos.
Kwamen ze maar al voorbij de eerste verdediger, dan zou het nog ergens op lijken. 8 van de 10 ballen schiet hij gewoon regelrecht tegen de verdediger aan. En sinds zijn zaakwaarnemer blijkbaar tegen hem heeft gezegd dat hij meer voor eigen succes moet gaan, trekt hij veel vaker naar binnen, maar heeft een waardeloos linkerbeen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:45 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Als je voorzetten moet geven op een 1,75m hoge Depay, kun je lastig verwachten dat ze aankomen.
Over het niet realistisch zijn van bepaalde sponsoren, daar heeft hij wel gelijk in denk ik. Grote bedrijven in de regio zoals ASML of VDL zullen niet op een shirt gaan staan want die hebben daar in hun afzetmarkt geen belang bij. Frits van Eerd stapt momenteel met Jumbo in veel sporten, maar die gaat zijn vingers niet branden aan voetbal, want dat gaat hem omzet kosten in grote delen van het land. Laat staan dat er met PSV over gele shirts gesproken kan wordenquote:Op dinsdag 8 september 2015 15:45 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Weinig vaags aan. Feitelijk zegt hij dat je je niet hoeft te richten op één specifieke sponsor en dat het niet realistisch is om bepaalde sponsoren binnen te halen. Om toch iets van degelijk formaat binnen te halen zou je iets met een dergelijk platform kunnen proberen. De vraag is alleen of de naamsbekendheid van een dergelijk platform ook daadwerkelijk doorstroomt naar de betrokkenen en of het beoogde effect er daadwerkelijk is.
Pereiro schijnt het nog wel moeilijk te hebben met de overstap. Qua tempo is het nogal aanpassen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 03:23 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ik wil eigenlijk die pereiro wel eens een hele wedstrijd zien ipv de laatste 5 minuten. Maar wellicht ziet Cocu het goed op de training en kan hij er geen kut van.
Duurt wel lang dan, die gast speelt niet in de BPL ofzoquote:Op woensdag 9 september 2015 18:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Pereiro schijnt het nog wel moeilijk te hebben met de overstap. Qua tempo is het nogal aanpassen.
Ik was hem al bijna vergetenquote:
Rab is wakker :0quote:Op donderdag 10 september 2015 00:39 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik was hem al bijna vergeten.
En dan hoor ik dingen als leren om te voetballen in Nederland, maar is de Nederlandse manier nog wel relevant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |