Vroeger, in een ver ver verleden, nam ik het weleens mee als we gingen kamperenquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:24 schreef chufi het volgende:
Hoe weten jullie toch allemaal zo goed hoe aardappel puree uit een pakje smaakt?
Maar tegenwoordig heb je verschillende uitvoeringen die heel wat beter smaken dan die ouwe meuk..quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Omdat ik het vroeger ook wel eens heb gebruikt![]()
Je bent nu van je culinaire voetstuk gevallenquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Is prima te doen. Ik doe er wel een klontje boter bij
Nee hoor. Ik heb een prima doos, oh van de Aldiquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent nu van je culinaire voetstuk gevallen
Is dat zo?quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar tegenwoordig heb je verschillende uitvoeringen die heel wat beter smaken dan die ouwe meuk..
Lees eensquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat zo?![]()
Oké welke zou je aanraden? Ga ik dat eens proberen voor de gein, geef ik daarna een recensie
Probeer ze allemaal en open er een topic overquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat zo?![]()
Oké welke zou je aanraden? Ga ik dat eens proberen voor de gein, geef ik daarna een recensie
Heel af en toe heb ik er geen probleem mee, maar er gaat niets boven zelf puree maken met een klont boter en wat nootmuskaatpoeder.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mo, jij eet toch zeker geen aardappelpuree uit een pakje?:o
quote:
ja en? verschillende uitvoeringen...quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar tegenwoordig heb je verschillende uitvoeringen die heel wat beter smaken dan die ouwe meuk..
quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Probeer ze allemaal en open er een topic over![]()
Piet gaat meteen over de rooie.
Ik dacht dat jij geen pakjes man was.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heel af en toe heb ik er geen probleem mee, maar er gaat niets boven zelf puree maken met een klont boter en wat nootmuskaatpoeder.
Ik maak er meestal stamppot van en dan gaan er bijna altijd kaasblokjes en uitgebakken spekkies doorquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heel af en toe heb ik er geen probleem mee, maar er gaat niets boven zelf puree maken met een klont boter en wat nootmuskaatpoeder.
ah..... klinkt al beter, spekkies heb je ook in vega uitvoeringquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik maak er meestal stamppot van en dan gaan er bijna altijd kaasblokjes en uitgebakken spekkies door
Jawel hoor, waarom niet, maar je kan ook met pakjes creatief zijn, en geloof me, ik weet hoe een instellingskeuken werkt (ervaring mee) dacht je dat die niets uit een pakje halen?quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen pakjes man was.
Die lult ook maar watquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen pakjes man was.
Drakin vindt die zo lekkerquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ah..... klinkt al beter, spekkies heb je ook in vega uitvoering![]()
ja gadverdammeik zal het zelf maar vast zeggen
Rot toch op, ik weet zelf wel wat ik wel en niet zeg.quote:
Kaasblokjesquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik maak er meestal stamppot van en dan gaan er bijna altijd kaasblokjes en uitgebakken spekkies door
Ja de groentequote:Op vrijdag 4 september 2015 22:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Rot toch op, ik weet zelf wel wat ik wel en niet zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |