Nouquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ja, dat is wel duidelijk nu
Je hoeft er ook geen één aan.
Ik heb het in huis voor als het eens toevallig zo uitkomt.... Ja lekker makkelijk, water erbij en klaar is kees.... Meestal doe ik er dan nog van alles bij....quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:16 schreef FANN het volgende:
En aardappelpuree uit een pakkie is wel érrug Chuf!
Da's zó makkelijk
Een jurk is lastigerquote:
Smaken verschillen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Het was een leuk bloesje, daar heb ik geen woord aan gelogen
Ah... voor nood... oké dan maarquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het in huis voor als het eens toevallig zo uitkomt.... Ja lekker makkelijk, water erbij en klaar is kees.... Meestal doe ik er dan nog van alles bij....
Precies, dat is pas aardappelpuree!quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Lekker eigengemaakte met warme melk en een klont roomboter
Echt rot op johquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Het was een leuk bloesje, daar heb ik geen woord aan gelogen
Dus dan ga je kokkerellenquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het in huis voor als het eens toevallig zo uitkomt.... Ja lekker makkelijk, water erbij en klaar is kees.... Meestal doe ik er dan nog van alles bij....
Basis voorraad.... Zo krijg je dat van huis mee... Volle voorraadkelders met van alles en nog wat voor als de pleuris uitbreektquote:
of oorlogquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Basis voorraad.... Zo krijg je dat van huis mee... Volle voorraadkelders met van alles en nog wat voor als de pleuris uitbreekt
Het is altijd handig wat noodvoorraad in huis te hebben van spul dat makkelijk en langer houdbaar is.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Basis voorraad.... Zo krijg je dat van huis mee... Volle voorraadkelders met van alles en nog wat voor als de pleuris uitbreekt
Dat staat er op, maar het meeste is vaak langer houdbaar. Maar om weer nieuwe te verkopen en omdat er een datum op moet , doen ze soms maar watquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:22 schreef FANN het volgende:
[..]
of oorlogmaar die pakjes zijn niet zo lang houdbaar
Mo, jij eet toch zeker geen aardappelpuree uit een pakje?:oquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is altijd handig wat noodvoorraad in huis te hebben van spul dat makkelijk en langer houdbaar is.
Nah... kan best voor een keer hoor Chuf, ik zit ook je effe te pestenquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat staat er op, maar het meeste is vaak langer houdbaar. Maar om weer nieuwe te verkopen en omdat er een datum op moet , doen ze soms maar wat
Omdat ik het vroeger ook wel eens heb gebruiktquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:24 schreef chufi het volgende:
Hoe weten jullie toch allemaal zo goed hoe aardappel puree uit een pakje smaakt?
Alsof ik dat niet weet..quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:25 schreef FANN het volgende:
Maar zelfgemaakte is lekkerder, dat dan weer wel....
Is prima te doen. Ik doe er wel een klontje boter bijquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:24 schreef chufi het volgende:
Hoe weten jullie toch allemaal zo goed hoe aardappel puree uit een pakje smaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |