Hoeft toch niet ieder dag een culinair hoogstandje te zijn?quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo is dat, maar vaak is het gewoon een simpele hap
Het is gewoon aardappels en uien grof raspen, de verhouding een beetje naar eigen smaak, 3 aardappel en 1 ui bijvoorbeeld, en binden met wat ei en eventueel wat paneermeel, en kruiden met peper zout, en die als pannenkoekjes in olie bakken. .quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik geloof best dat jij dat ook kan hoor
Mo, ik kan het zelfs, dus als ik het kan....quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is gewoon aardappels en uien grof raspen, de verhouding een beetje naar eigen smaak, 3 aardappel en 1 ui bijvoorbeeld, en binden met wat ei en eventueel wat paneermeel, en kruiden met peper zout, en die als pannenkoekjes in olie bakken. .
En me zelf complimentjes geven ... Wel erg makkelijk trouwensquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoeft toch niet ieder dag een culinair hoogstandje te zijn?
Dan kan Shoef het ook denk ik...quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Mo, ik kan het zelfs, dus als ik het kan....
Ik kreeg in elk geval geen klachten, krijg ik eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
En me zelf complimentjes geven ... Wel erg makkelijk trouwens
dat denk ik ook welquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan kan Shoef het ook denk ik...
Ja dat kan ik... Ik hoef dat niet eens te proberen.. Zo simpel is hetquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan kan Shoef het ook denk ik...
Die dingen zijn wel lekker, en kan je ook gewoon met groeten en vlees erbij eten, of gewoon als snack.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat kan ik... Ik hoef dat niet eens te proberen.. Zo simpel is het
Met kaas en knoflook... ook lekkerquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die dingen zijn wel lekker, en kan je ook gewoon met groeten en vlees erbij eten, of gewoon als snack.
Ik heb zelf al eens gemaakt met een beetje gehakt erdoor heen, dat is echt heel lekker als snack.
Ik geloof zeker dat je er van alles mee kunt combineren. Maar ik ben niet zo'n aardappeleter. Ik heb bijna nooit aardappels in huis. Wel aardappelpuree, maar ook dat gebruik ik zelden.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die dingen zijn wel lekker, en kan je ook gewoon met groeten en vlees erbij eten, of gewoon als snack.
Ik heb zelf al eens gemaakt met een beetje gehakt erdoor heen, dat is echt heel lekker als snack.
Opperdoezer Rondequote:Op vrijdag 4 september 2015 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik geloof zeker dat je er van alles mee kunt combineren. Maar ik ben niet zo'n aardappeleter. Ik heb bijna nooit aardappels in huis. Wel aardappelpuree, maar ook dat gebruik ik zelden.
Mijn moeder krijgt een paar kilo van de boer, en ik dus ook. Zit in de tasquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat een toeval dat je daar komende week naar toe gaat... Kun je je eigen portie oogsten
Ja ik krijg altijd een boel. En gooi een boel wegquote:
Hoe bewaar je grote hoeveelheden aardappels? In een koel en donkere omgeving volgens mij..quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik krijg altijd een boel. En gooi een boel weg
Dat.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe bewaar je grote hoeveelheden aardappels? In een koel en donkere omgeving volgens mij..
Waarom denk je dat ik een boel weg donderquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe bewaar je grote hoeveelheden aardappels? In een koel en donkere omgeving volgens mij..
Omdat er anders de muizen op af komen. Kun je ze beter gelijk in het begin weggevenquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een boel weg donder
Nou dat ook weer niet. Maar ik eet niet zo veelquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat er anders de muizen op af komen. Kun je ze beter gelijk in het begin weggeven
Ik heb geen idee hoeveel je meekrijgt..quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat ook weer niet. Maar ik eet niet zo veel
Kilo's en dat gaat maandag meequote:Op vrijdag 4 september 2015 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel je meekrijgt..
Ja anders gingen ze de bak inquote:
Toch geen aardappelpuree uit een pakje?quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik geloof zeker dat je er van alles mee kunt combineren. Maar ik ben niet zo'n aardappeleter. Ik heb bijna nooit aardappels in huis. Wel aardappelpuree, maar ook dat gebruik ik zelden.
Soms als ik geen aardappels in huis heb ....quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch geen aardappelpuree uit een pakje?
Dat vond ik van je jurkquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch geen aardappelpuree uit een pakje?
Ik vind dat nergens naar smaken, bij gebrek aan aardappels zou ik dan liever rijst of pasta nemen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms als ik geen aardappels in huis heb ....
quote:
Ik heb het niet zo op die dingen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die jurk is 25 jaar oud, een jurk uit de eighties!
Op vrijdag 4 september 2015 22:06 schreef Deisyy het volgende:
Nee hoor, in deze reeks, volgens mij was het in het laatste shittopic.quote:
Leer eens quoten johquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:09 schreef Soury het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 4 september 2015 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goede reden om niet te trouwenat is een keus
CUL / [ 40+ Kaas SC #345] algemeen forumquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, in deze reeks, volgens mij was het in het laatste shittopic.
Net niet in het laatste shittopic dusquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:10 schreef FANN het volgende:
[..]
CUL / [ 40+ Kaas SC #345] algemeen forum
Ja tis watquote:
Neequote:Op vrijdag 4 september 2015 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net niet in het laatste shittopic dus
Ze vist zo een bloesje opquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net niet in het laatste shittopic dus
nee hoor die link heb ik nooit hier geplaatst want jij hebt hem hier ook niet geplaats,quote:
Sorry ik heb het niet zo op bruidsjurkenquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was het maar wat, dan was het nog wat
En kunstmatigquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:16 schreef FANN het volgende:
En aardappelpuree uit een pakkie is wel érrug Chuf!
Da's zó makkelijk
Pleasequote:Op vrijdag 4 september 2015 22:15 schreef FANN het volgende:
[..]
nee hoor die link heb ik nooit hier geplaatst want jij hebt hem hier ook niet geplaats,
Dees liet haar trouw jurk gewoon hier zien
Ja ja, dat is wel duidelijk nuquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry ik heb het niet zo op bruidsjurken
Eerst nog een vent vindenquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ja, dat is wel duidelijk nu
Je hoeft er ook geen één aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |