Dat gaat nog lukken ookquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je hoopt nu nog op wat extra regen zodat het vanaf maandag droger is ...
September is altijd een risico. Maar geen kut kids iigquote:
Dat scheelt iid een heel stuk om buiten de schoolvakanties op pad te kunnenquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
September is altijd een risico. Maar geen kut kids iig
Nee hoor ik was allang weer terug en ik heb net een dutje gedaanquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:25 schreef chufi het volgende:
Fann zal toch niet verdwaalt zijn in het donker?
Ja verder mis je ook niets hier...quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee hoor ik was allang weer terug en ik heb net een dutje gedaan
Die frites van jou zien er altijd lekker zelfgemaakt uit, heb je daar die Griek voor of doe je die zelf?quote:
Dat!quote:
Omsat ze niet gerookt zijn is het smerig...quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat!
En die frites zien er goed uit op foto, kunnen natuurlijk toch gewoon uit de snackbar komen, ik heb ze ook niet geproefd, maar ze zien er zeker niet onsmakelijk en gadverdamme uit. Vind ik.
Die heb ik gemaakt, ik bak ze in olijfolie, mag niet van Piet Verdriet maar ik doe het nogquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die frites van jou zien er altijd lekker zelfgemaakt uit, heb je daar die Griek voor of doe je die zelf?
Gewoon blijven doen hoor, is ook best lekkerquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Die heb ik gemaakt, ik bak ze in olijfolie, mag niet van Piet Verdriet maar ik doe het nog
steeds
Volgende vraag is dan natuurlijk, wie maakte de pindasaus en hoe?quote:
Tuurlijk blijf ik dat doenquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon blijven doen hoor, is ook best lekker
die heb ik gemaakt en komt gewoon uit een potje van Calvéquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgende vraag is dan natuurlijk, wie maakte de pindasaus en hoe?
Als je die zelf nog een beetje op smaak aanpast is die best goed te doen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:42 schreef FANN het volgende:
[..]
die heb ik gemaakt en komt gewoon uit een potje van Calvé![]()
Hiervoor had ik al een kop Witte Bonensoep op, maar dat had ik uit de vriezer gehaald,
die had die Griek gemaakt
Je kan er een beetje sambal doorheen als je dat wilquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je die zelf nog een beetje op smaak aanpast is die best goed te doen.
Als ik ze zelf maak en in olie bak wel iddquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Tuurlijk blijf ik dat doendoe jij dat ook?
Dat bedoel ik, of wat ketjap, of paprikavlokjes/stukjes of wat citroensap of extra kruiden.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan er een beetje sambal doorheen als je dat wil
goh... dan ben je de eerste die ik ken die dat ook doetquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik ze zelf maak en in olie bak wel idd
zelf doe ik er niks door hoorquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, of wat ketjap, of paprikavlokjes/stukjes of wat citroensap of extra kruiden.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:51 schreef FANN het volgende:
[..]
goh... dan ben je de eerste die ik ken die dat ook doethier in Nederland dan
Ik met Fritella van de Aldi. Flacon 3 ltr.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik ze zelf maak en in olie bak wel idd
Ik ook nietquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]Meestal heb ik geen eens andere olie in huis...
Ik heb geen frituurpan, ik bak patat in een mosselpanquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik met Fritella van de Aldi. Flacon 3 ltr.
Maar ik heb al heel lang geen friteuse meer gebruikt, ding staat schoon zonder olie.
Olijfolie gebruik ik ook veel, net als roomboter, margarine vreet ik niet.quote:
Mijn friteuse heb ik een paar jaar geleden weg geflikkerd...quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik met Fritella van de Aldi. Flacon 3 ltr.
Maar ik heb al heel lang geen friteuse meer gebruikt, ding staat schoon zonder olie.
Roomboterquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Olijfolie gebruik ik ook veel, net als roomboter, margarine vreet ik niet.
Kweet niet wat dat is , maar komt waarschijnlijk omdat we in CUL zittenquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik moet binnenkort denk ik weer eens reibekuchen maken.
Jammie, krijg nu ineens zin in van alles.
Ik doe het dus in zo'n panquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn friteuse heb ik een paar jaar geleden weg geflikkerd...
Ja, dat dan weer wel...quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:55 schreef chufi het volgende:
Als ik frieten in olie bak is het maar met een klein laagje olie...
quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Kweet niet wat dat is , maar komt waarschijnlijk omdat we in CUL zitten
Klopt we hebben allemaal van die dingetjes.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik doe het dus in zo'n pan![]()
[ afbeelding ]
Die deksel in dan weer handig om de patat in te gooien en daarna te husselen als je er zout opgegooid hebt, zo hebben we allemaal ons eigen maniertjes denk ik ...
zal wel niet volgens de regels zijn, maar ja... who care's
aardappelrosti's?quote:
Ik zoek wel een plaatje met mijn eigen gemaakte.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:00 schreef FANN het volgende:
[..]
aardappelrosti's?
ziet er ook goed uit, maar ik gok het ik zie nu wel kartoffel in je link staan, dus die heb jij niet gemaakt
We moeten allemaal iedere dag eten, dus komt goed uit toch?quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Kweet niet wat dat is , maar komt waarschijnlijk omdat we in CUL zitten
Ik geloof best dat jij dat ook kan hoorquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zoek wel een plaatje met mijn eigen gemaakte.
Zo is dat, maar vaak is het gewoon een simpele hapquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:01 schreef FANN het volgende:
[..]
We moeten allemaal iedere dag eten, dus komt goed uit toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |