SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tot laterquote:Op vrijdag 4 september 2015 01:40 schreef chufi het volgende:
Gaat lekker... Ik kruip zo onder de lakens.. Misschien dat ik nog wat mobiel doe, anders tot later
Sorry, ik had mijn kop er weer eens niet bij, gelukkig ben jij er om de problemen op te lossen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:39 schreef FANN het volgende:
Mo!!!!!!!!!!!! jij had de lapo en ik ben de 2 vergeten in de TT
SeeYa.quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:40 schreef chufi het volgende:
Gaat lekker... Ik kruip zo onder de lakens.. Misschien dat ik nog wat mobiel doe, anders tot later
helemaal niet k heb het fout gedaanquote:Op vrijdag 4 september 2015 01:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sorry, ik had mijn kop er weer eens niet bij, gelukkig ben jij er om de problemen op te lossen.
ik hou ook niet van rapmuziekquote:Op vrijdag 4 september 2015 01:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fok! lijkt uitgestorven.
'Rap is voor mensen zonder muzikaal gehoor'
quote:
Aldus Keith Richards.quote:"Het enige indrukwekkende aan rapmuziek is dat het heeft aangetoond dat er heel veel mensen zijn zonder muzikaal gehoor. Ze zijn al tevreden met een beat en iemand die er doorheen schreeuwt.
Even op EBay of Beslist zoeken naar Bluetooth 3.5mm transmitter.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:51 schreef chufi het volgende:
Ik heb er eentje met Bluetooth, maar die werkt niet op mn TV, en dat wil ik juist.. Ik zit te zoeken naar een adapter of zo voor de tv...
Ik heb sowieso al problemen om het geluid tussen decoder en TV en geluidsinstallatie helemaal synchroon te krijgen bij de beelden...quote:Op vrijdag 4 september 2015 02:29 schreef svann het volgende:
[..]
Even op EBay of Beslist zoeken naar Bluetooth 3.5mm transmitter.
Bij televisie valt dan wel op dat Bluetooth net iets vertraging geeft; geluid is net niet synchroon.
IR heeft dat weer niet.
dat lijkt me verdomd lastig TV kijken danquote:Op vrijdag 4 september 2015 10:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb sowieso al problemen om het geluid tussen decoder en TV en geluidsinstallatie helemaal synchroon te krijgen bij de beelden...
Het valt wel mee hoor, maar als je er echt op let klopt het niet helemaal.. En met de UPC decoder box valt een en ander te corrigeren maar het blijft lastig..quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:51 schreef FANN het volgende:
[..]
dat lijkt me verdomd lastig TV kijken dan
Tja, als jij het al niet weet, dan weet ik het helemaal nietquote:Op vrijdag 4 september 2015 12:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Het valt wel mee hoor, maar als je er echt op let klopt het niet helemaal.. En met de UPC decoder box valt een en ander te corrigeren maar het blijft lastig..
Ik moet zeggen dat ie nu redelijk gelijk loopt..quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja, als jij het al niet weet, dan weet ik het helemaal niet
Oh jee, daar kan ik helemaal niet tegen, mijn hersenen trekken dat niet, dan word ik helemaal....................quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb sowieso al problemen om het geluid tussen decoder en TV en geluidsinstallatie helemaal synchroon te krijgen bij de beelden...
je bent toch al helemaal........quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh jee, daar kan ik helemaal niet tegen, mijn hersenen trekken dat niet, dan word ik helemaal....................
Ik heb dat wel eens op films gehad die ik had gedownload en ik kon er niet naar kijken......dat irriteerde me helemaal......quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens op films gehad die ik had gedownload en ik kon er niet naar kijken......dat irriteerde me helemaal......
Ik heb een herinnering aan de film Deliverance, die zag ik in militaire dienst, het enige weekend dat ik wacht heb moeten lopen, dat was me het weekend wel, we wilden flipperen maar hadden geen kwartjes meer, de flipperkast heeft die frustratie niet overleefd....en de snackvoorraad in de kantine moest er ook aan geloven....later kwam de vraag wie verantwoordelijk was voor de schade.....quote:
flipperkast gesloopt uit frustratie?quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb een herinnering aan de film Deliverance, die zag ik in militaire dienst, het enige weekend dat ik wacht heb moeten lopen, dat was me het weekend wel, we wilden flipperen maar hadden geen kwartjes meer, de flipperkast heeft die frustratie niet overleefd....en de snackvoorraad in de kantine moest er ook aan geloven....later kwam de vraag wie verantwoordelijk was voor de schade.....
Het is wel je weer vandaag Fann.. Veel plezier.. Ik ben al kort buiten geweest en ga nu een kastje ophangenquote:Op vrijdag 4 september 2015 13:14 schreef FANN het volgende:
Ik denk dat ik een stukkie ga lopen, tis toch pokkeweer
Ik was het niet alleen hoor....quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:14 schreef FANN het volgende:
[..]
flipperkast gesloopt uit frustratie?
Mo Mo Mo
Hier is het droog, straks even een ritje langs de Aldi.quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:14 schreef FANN het volgende:
Ik denk dat ik een stukkie ga lopen, tis toch pokkeweer
ja dank, moest nog effe douchenquote:Op vrijdag 4 september 2015 13:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is wel je weer vandaag Fann.. Veel plezier.. Ik ben al kort buiten geweest en ga nu een kastje ophangen
Kastje hangt alweer 20 minuten of zo.. Nee geen fotos, tis in het rommelhokquote:Op vrijdag 4 september 2015 13:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dank, moest nog effe douchensucces met je kastje en straks een foto
Een wandeling van 14 km duurt evenquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:25 schreef chufi het volgende:
Fann zal toch niet verdwaalt zijn in het donker?
Ik ga maandag pasquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Jullie nog niet weggedreven het IJsselmeer in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |