Voetbal kijken? Het EK gaat gewoon verder.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:58 schreef Houtenbeen het volgende:
![]()
Wat ga ik doen in de zomer van 2016?
Iemand? Of hangt het ook nog van andere wedstrijdjes af?quote:Op donderdag 3 september 2015 21:57 schreef Geralt het volgende:
Ja hoi, ik volg geen voetbal. Alleen als WK of EK zelf is.
Als we niet scoren mogen we niet mee doen?
En als we wel scoren is 1-1 dan genoeg om mee te mogen doen?
Bedankt alvast
Nee ook niet, hangt af van de volgende wedstrijdenquote:Op donderdag 3 september 2015 21:59 schreef Geralt het volgende:
Schaamteloze crosspost:
[..]
Iemand? Of hangt het ook nog van andere wedstrijdjes af?
Pessimist/realist: We gaan sowieso niets meer winnen met dit elftal dus we gaan niet naar het EK.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:59 schreef Geralt het volgende:
Schaamteloze crosspost:
[..]
Olympische Spelen kijken.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:58 schreef Houtenbeen het volgende:
![]()
Wat ga ik doen in de zomer van 2016?
De eerste twee van de poule plaatsen zich voor het EK, nummers 3 spelen een playoffwedstrijd waar nog voor geloot zal worden. Dus gewoon voor Turkije eindigen.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:59 schreef Geralt het volgende:
Schaamteloze crosspost:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel wedstrijden er (nog?) zijn en hoeveelste "we" staanquote:Op donderdag 3 september 2015 22:11 schreef Nober het volgende:
[..]
De eerste twee van de poule plaatsen zich voor het EK, nummers 3 spelen een playoffwedstrijd waar nog voor geloot zal worden. Dus gewoon voor Turkije eindigen.
Lekker kankeren op alles en penalty's claimen bij een corner. Lekker man!quote:Op donderdag 3 september 2015 22:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel wedstrijden er (nog?) zijn en hoeveelste "we" staan
Ik sta alleen maar te juichen en te vloeken met bier in mn hand tijdens EK of WK
#nepsupporter
MET BIER IN MIJN HAND!!!!!!quote:Op donderdag 3 september 2015 22:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Lekker kankeren op alles en penalty's claimen bij een corner. Lekker man!
Dat valt ook wel weer meequote:Op donderdag 3 september 2015 22:01 schreef richolio het volgende:
Waarom gaat het met het WK altijd meer dan prima en gaat het EK ruk.![]()
Verder maakt het me niet zo veel uit eigenlijk, dag
Als we derde blijven (en dus niet van Turkije verliezen zondag), dan spelen we play-offs tegen een land als Israël, Slovenië, Schotland of Noorwegen. Dat is nog wel te doen, zeker als Robben dan een keer fit is.quote:
Oh god daar heb je dat ook weer.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:07 schreef Kekster het volgende:
![]()
En maar lachen hier altijd over de kwalificatiereeksen van Portugal
"We" moeten nog 3 wedstrijden, staan nu 3e met 1 punt voorsprong op Turkije. Komende zondag is Turkije - Nederland, dus kans is aanwezig dat we na zondag 2 punten achterstaan en dan ons niet kunnen kwalificeren, ook niet via play-offsquote:Op donderdag 3 september 2015 22:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel wedstrijden er (nog?) zijn en hoeveelste "we" staan
Ik sta alleen maar te juichen en te vloeken met bier in mn hand tijdens EK of WK
#nepsupporter
Kan nog makkelijk. Turkije moet daarna nog tegen IJsland en Tsjechië. Al zullen die tegen die tijd wel gekwalificeerd zijn waardoor deze wedstrijden voor IJsland en Tsjechië geen belang meer hebben.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
"We" moeten nog 3 wedstrijden, staan nu 3e met 1 punt voorsprong op Turkije. Komende zondag is Turkije - Nederland, dus kans is aanwezig dat we na zondag 2 punten achterstaan en dan ons niet kunnen kwalificeren, ook niet via play-offs
Oh, kut, ik kwam voor het zwaaien:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kekster ouwe gek, je bent er weerquote:Op donderdag 3 september 2015 23:07 schreef Kekster het volgende:
![]()
En maar lachen hier altijd over de kwalificatiereeksen van Portugal
Dat denkenquote:Op donderdag 3 september 2015 21:59 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Voetbal kijken? Het EK gaat gewoon verder.
We kunnen het inderdaad ook positief bekijken:quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:06 schreef Nielsch het volgende:
Zou echt relaxed zijn als Nederland niet naar het EK gaat. Ik hoop het van harte!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
- geen overdreven aandacht voor het Nederlands Elftal OVERALquote:Op vrijdag 4 september 2015 11:14 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
We kunnen het inderdaad ook positief bekijken:
- geen kut oranje straten meer
- geen vrouwen die opeens voetbal kijken
- geen klote WK/EK liedjes meer
Vul maar aan!
quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:41 schreef Cultuur058 het volgende:
Briesende Martins Indi: ‘Jasper moet die penalty gewoon pakken’BMI heeft best veel babbels voor iemand die niet kan voetballen en bovendien hoofdverantwoordelijk is voor deze nederlaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
check de bron even...quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:45 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
BMI heeft best veel babbels voor iemand die niet kan voetballen en bovendien hoofdverantwoordelijk is voor deze nederlaag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |