SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 05-09-2015 12:34:13 ]F means you're fucked![]()
Dat is natuurlijk voor Den Haag de verwachting, in Tilburg regent het nooitquote:Op donderdag 3 september 2015 19:25 schreef YUR het volgende:
Ik zag net alleen maar druppels in de verwachting voor zondag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op donderdag 3 september 2015 19:29 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk voor Den Haag de verwachting, in Tilburg regent het nooit
Nee, voor ApeldoornSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked![]()
Voor Blaricum lijkt de verwachting nog wel aardig. In ieder geval droog. En dat moet ook, anders loopt m'n mascara uitquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
oh... maar dat is een trail, dan zijn druppels goed...quote:
Modder!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Voor mij is het niet erg inderdaad, maar voor mijn hondstrouwe crew is het minder geslaagd...quote:Op donderdag 3 september 2015 19:33 schreef Guard het volgende:
[..]
oh... maar dat is een trail, dan zijn druppels goed...
Modder!F means you're fucked![]()
quote:Op donderdag 3 september 2015 19:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Voor mij is het niet erg inderdaad, maar voor mijn hondstrouwe crew is het minder geslaagd...Alleen maar naar trails gaan als het mooi weer is...
Sorry GotC
Ik ga waarschijnlijk wel gewoon heur!quote:Op donderdag 3 september 2015 19:36 schreef Guard het volgende:
[..]Alleen maar naar trails gaan als het mooi weer is...
Sorry GotC![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 september 2015 19:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk wel gewoon heur!![]()
hulde voor de support-crew
En dat zou je selfie wel verpesten natuurlijk!quote:Op donderdag 3 september 2015 19:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Voor Blaricum lijkt de verwachting nog wel aardig. In ieder geval droog. En dat moet ook, anders loopt m'n mascara uit![]()
PRECIES!!quote:Op donderdag 3 september 2015 19:58 schreef McTwente het volgende:
[..]
En dat zou je selfie wel verpesten natuurlijk![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ok, je rent bij Schiphol uit de trein heel hard omhoog om je overstap te halen en komt erachter dat je al op het juiste perron wás. Dan ren je heel snel weer naar beneden en stap je net niet in de trein waar je net uit kwamIk werk te hard geloof ik.
![]()
En je rent hard!quote:Op donderdag 3 september 2015 20:11 schreef Quoi het volgende:
Ok, je rent bij Schiphol uit de trein heel hard omhoog om je overstap te halen en komt erachter dat je al op het juiste perron wás. Dan ren je heel snel weer naar beneden en stap je net niet in de trein waar je net uit kwamIk werk te hard geloof ik.
En dat je dan in de trein aangekomen rondkijkt, van: wat nou, dat was expres, ik ben in training voor een trappenloop...?quote:Op donderdag 3 september 2015 20:11 schreef Quoi het volgende:
![]()
Wel kut van dit regenachtige weekend. Wil de strongsissterrun zaterdag en de strongmanrun zondag op de foto zetten maar m'n Dslr is niet waterbestendig. Moeten m'n moeder en maatje me maar assisteren met plu
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op donderdag 3 september 2015 20:27 schreef pijll het volgende:
[..]
En dat je dan in de trein aangekomen rondkijkt, van: wat nou, dat was expres, ik ben in training voor een trappenloop...?![]()
![]()
Je bent niet de enige ! mijn trein op schiphol paar maand geleden veranderde toen we stilstonden. Ik zie dat ook boven, had maar 3 minuten dus dacht ren als een gek.quote:![]()
Ah, dan kan je de Kustmarathon dus ook lopenquote:Op donderdag 3 september 2015 18:47 schreef YUR het volgende:
Rug getest met een kort loopje. Conclusie: Ik ga zondag gewoon de 32km bij de Wisenttrail doen
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat blijft nog even de insteek jaquote:Op donderdag 3 september 2015 21:01 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ah, dan kan je de Kustmarathon dus ook lopen
Ooooookkeeeeee...ik heb net een PR op de 5km gelopen tijdens m'n training vanavond.![]()
31:06.
Training was 10 min warmlopen, 4x5 min tussen 6:00-6:20min/km met 2 min rust ertussen en 10 min coolingdown.![]()
In vorm!quote:Op donderdag 3 september 2015 21:05 schreef GotC het volgende:
Ooooookkeeeeee...ik heb net een PR op de 5km gelopen tijdens m'n training vanavond.![]()
31:06.
Training was 10 min warmlopen, 4x5 min tussen 6:00-6:20min/km met 2 min rust ertussen en 10 min coolingdown.![]()
Jeetje GotC! Wat ga je goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: