Ja, George, Matt, Gary, koken zelf ook allemaal, dat je kunt zien. In NZ, zie je dat niet ....quote:Op donderdag 3 september 2015 19:25 schreef LPFAN het volgende:
ik kan echt niet wachten tot aussie begint
idd, ik hoop tenminste dat sbs6 de masterclasses gaat uitzenden...quote:Op donderdag 3 september 2015 19:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, George, Matt, Gary, koken zelf ook allemaal, dat je kunt zien. In NZ, zie je dat niet ....
tot morgen!quote:
hehe ik heb mijn eten net op ;p zo alleen nog toetje ;pquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:30 schreef Karina het volgende:
Ben benieuwd of aaron dit gaat inhalen!
Kijken met bordje op schoot.
Als leraar wel ja. In de keuken kan hij echtquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:31 schreef LPFAN het volgende:
hij legt alles zo lekker rustig en goed uit he![]()
uhu i know :pquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als leraar wel ja. In de keuken kan hij echt![]()
![]()
Vorig seizoen van MC Aussie was ook schrikken... Ik dacht eerst dat George kanker had. Maar was gewoon 20 kg afgevallen...quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:33 schreef Nizno het volgende:
heb al heerlijk gefrituurde aardappelschijfjes op.
En Paula weet wel hoe ze een goede opmerking tegen George moet maken zonder te beledigen
jah idd, ik schrok ook van zijn uiterlijk.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vorig seizoen van MC Aussie was ook schrikken... Ik dacht eerst dat George kanker had. Maar was gewoon 20 kg afgevallen...
En dat is precies waar Aaron ontzettend goed in is.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:38 schreef Nizno het volgende:
ow god alles mag weg. geen timer geen maatbeker en al helemaal geen pen
dat is een feit. Maar dat doet hij eigenlijk bij Aus ook, alleen valt het minder op omdat hij het met de opdrachten bij grote groepen veel doet.quote:
En omdat George overal bovenop zit.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:39 schreef Nizno het volgende:
Ze zijn beiden zenuwachtig als maar zijn kan. Paula omdat ze druk heeft van George die er bij staat en Aaron omdat hij zoveel punten moet inhalen.
ik heb het die dat Aaron daar beter mee om kan gaan dan Paulaquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En omdat George overal bovenop zit.
volgens mij ook jaquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb het die dat Aaron daar beter mee om kan gaan dan Paula
mijn eten wordt nu binnen gebrachtquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:31 schreef LPFAN het volgende:
[..]
hehe ik heb mijn eten net op ;p zo alleen nog toetje ;p
Goed bezig!quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:41 schreef Karina het volgende:
[..]
mijn eten wordt nu binnen gebracht
Ik zal trouwens dit weeknd het aussie topic ff maken.
Aaron kan overal beter mee omgaan dan Paula volgens mij.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb het die dat Aaron daar beter mee om kan gaan dan Paula
ik was niet aan het opletten, wat zei hij?quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:53 schreef Burner82 het volgende:
Wow, George prikt in 3 uur dwars door Aaron heen, waar de hele jury in al die weken het niet snapte![]()
![]()
![]()
![]()
George voelde de emotie, hij voelde sowieso al iets bij hoe Aaron dingen deed. Het gaat niet alleen om het gerecht, maar ook het hele traject ervoor. En dat voelde hij bij Aaron heel sterk.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:55 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ik was niet aan het opletten, wat zei hij?
nicequote:Op vrijdag 4 september 2015 18:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
George voelde de emotie, hij voelde sowieso al iets bij hoe Aaron dingen deed. Het gaat niet alleen om het gerecht, maar ook het hele traject ervoor. En dat voelde hij bij Aaron heel sterk.
The sweet assassin... Zumbo zou echt zo Agent 47 kunnen spelenquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
The sweet assassin... Zumbo zou echt zo Agent 47 kunnen spelen![]()
Mag je dan al hele seizoen niet kijken?quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:00 schreef Nizno het volgende:
Eigenlijk mag ik nu helemaal niet kijken bedenk ik me.... lief is bang dat ik ga spoileren als ik het eerder weet dan zij
ik weet niet wie er wint, dacht het gezien te hebben maar die ligt er al uit..quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mag je dan al hele seizoen niet kijken?
Wat is het verschil tussen eerst 200 en dan terug naar 140, of gewoon wat langer wachten op 140?quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:02 schreef Nizno het volgende:
Die van aaron zagen er minder leuk uit dan die van paula.... alleen paula vergeet de juiste temp.
de buitenkant lijkt me.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen eerst 200 en dan terug naar 140, of gewoon wat langer wachten op 140?
Scheelt in de kosten voor nieuwe "piep" knopjes.. Denk dat ze er nu alweer 1 versleten hebbenquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:06 schreef Nizno het volgende:
ze hadden beter 1 lange piep kunnen laten horen geloof ik
dat ging even erg goed knetterend piepen iddquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Scheelt in de kosten voor nieuwe "piep" knopjes.. Denk dat ze er nu alweer 1 versleten hebben
beswel ja, kon het horen op de wcquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:19 schreef LPFAN het volgende:
dat gepiep begint nu irritant te worden ;p
Dan heb je blijkbaar nog nooit met vloeibare suiker gestrooid....quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:22 schreef Nizno het volgende:
euh zwaarder dan kinderen baren... ja hoor ja
en ook nog nooit een kind gebaardquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan heb je blijkbaar nog nooit met vloeibare suiker gestrooid....
waarom zou het niet terecht zijn?quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:31 schreef Nizno het volgende:
dit was te verwachten... en of het terecht is.................
Ja, is terecht. Aaron was echt wel de beste, vanaf het begin.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:31 schreef Nizno het volgende:
dit was te verwachten... en of het terecht is.................
omdat ik eerlijk gezegd niet weet of de finale wel echt op finalepunten ging, of ook op het hele seizoen er voor.quote:
dat is absoluut waar.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, is terecht. Aaron was echt wel de beste, vanaf het begin.
oke dan lag het niet aan mij. Zoem en ik waren iets aan het testen wegens een bugje maar dat is nu iets anders dan stuk is.quote:
Haha, ik moest weer f5-en om dit te zienquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke dan lag het niet aan mij. Zoem en ik waren iets aan het testen wegens een bugje maar dat is nu iets anders dan stuk is.
Maar eigenlijk heel stiekem vond ik hem in de finale niet zoveel beterquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:15 schreef Karina het volgende:
Ik wist natuurlijk al dat Aaron had gewonnen, maar wel terecht vind ik. Hij was bijna elke aflevering de beste.
Ik denk dat ze ergens wat haar hebben gevonden en daar de handen in hebben gestoken.quote:
Waarschijnlijk wel jaquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ergens wat haar hebben gevonden en daar de handen in hebben gestoken.
ghighi i know who didquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel jaDaarom zijn IT-er's altijd zo leuk als het fout gaat. Ze hebben nooit wat gedaan
![]()
Het werkt weerquote:
Op mijn oude werkplek wisten ze sowieso nooit wie wat gedaan had omdat iedereen maar wat deedquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het werkt weer![]()
Op mijn oude werk wist dat ook altijd wel.. Maar de programmeurs en It-ers hadden allemaal niks gedaan... Na 3 uur mailen en voorbeelden zei er dan uiteindelijk 1: ja, misschien, heb ik een kleine update even doorgevoerd![]()
![]()
Wij hadden gelimiteerde keus.. Ops manager die goedkeuring gaf, onze it-er... En dan het programmeursbureau die nooit wat fout deed..quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
Op mijn oude werkplek wisten ze sowieso nooit wie wat gedaan had omdat iedereen maar wat deed
altijd leuk zulke medewerkersquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wij hadden gelimiteerde keus.. Ops manager die goedkeuring gaf, onze it-er... En dan het programmeursbureau die nooit wat fout deed..![]()
Maar toen ik begon met processen en alles te documenteren voordat nieuwe software live ging... tsja..
na 2.5 jaar hadden we alles onder controle, maar bij iedere software-change werden we steeds maanden/jaren teruggegooid, alle fouten weer terug...quote:
ja, maar grote bedrijven zijn dan ook lastig he, die zien niets. Die merken pas als er problemen zijn. En daar profiteren dat soort ITers van.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
na 2.5 jaar hadden we alles onder controle, maar bij iedere software-change werden we steeds maanden/jaren teruggegooid, alle fouten weer terug...
Pas toen ik een groot model had nagemaakt van hoe het systeem werkte, dat iedere software-change vanuit dat bedrijf, steeds alles doorvoerde op basis van de benchmark van 2012... werkte het bedrijf wel mee...
Ieder nieuwe grote verandering werd gebaseerd op het oude model... dus alle kleine veranderingen al gedaan sinds die tijd hebben ze niet mee genomen.
Dan hou je wel werk natuurlijk, a 75-150 per uur per persoon...
Probleem is direct merkbaar... Maar dan moet je nog vinden wie het gedaan heeft... en wie het kan terugdraaienquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, maar grote bedrijven zijn dan ook lastig he, die zien niets. Die merken pas als er problemen zijn. En daar profiteren dat soort ITers van.
heb met een heel subtiel klein clubje gewerkt en toen wist ik verrekte goed wie er aan de stukmaakknopjes kon zitten (hadden ook allemaal 1 nummer die ze doorschakelden naar de juiste mobiel van dienst dus easy) korte lijntjes werken vaak wel. Maar zodra het log en hoog in de boom wordt gaat t stuk, dat merkte ik na reorganisaties ook erg snel. Toen we niet meer rechtstreeks konden bellen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Probleem is direct merkbaar... Maar dan moet je nog vinden wie het gedaan heeft... en wie het kan terugdraaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |