Je kan een ander niet overtuigen van een hoax of een false flag , dat is een inside job , iets wat je zelf onder ogen moet zien met je eigen bewustzijn in je eigen tijd als je er zelf klaar voor bent . Iemand kan je alleen info geen en je bepaaldzelf wat je daarmee doet .quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:57 schreef Perox het volgende:
[..]
Ok. Laat het daar dan bij? Die kliek? Really? Die kliek, dat zijn die mensen, die niet voor de buis Sheeple zitten te wezen, maar hier komen omdat ze geïnteresseerd zijn in dit soort fenomenen. Maar zelfs bij deze mensen vind je geen gehoor. Dan moet er toch ergens een lampje gaan branden, of?
Het heeft ook geen zin om je bij alle twijfels meteen de kop gek te maken. Wat ik al zei, niemand kan de waarheid weten, en het is belangrijk om je te beseffen, dat ook al zou je de waarheid weten, dit geen enkel effect heeft op het verloop der dingen. Je kunt je wel heel druk maken over wat er allemaal niet klopt, maar je doet er in feite geen klote aan.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Geïnteresseerd in wat? Kijken wat de hoedjes ervan vinden verder niks. Ik lees hier en daar dat er kritisch gekeken wordt naar het algemene nieuws, dat er zelfs twijfels zijn maar als je vraagt naar welke twijfels krijg je geen gehoor.
Je hebt een punt.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:10 schreef borbit het volgende:
Dit topic is ook gewoon gemaakt om dit soort debiele complot theorieën te promoten. Zodoende de werkelijkheid te verbergen. Waarom werken jullie mee hieraan? Open je ogen! Hou op de feiten te verdraaien! Weg met BNW nu en voor altijd!!!
Bedankt dat je bereid ben je leven te geven als strijder in het anti-BNW legioen!!! Verdere informatie zal verschijnen op de beslagen badkamer spiegel mits je voor 7 uur 's ochtends klaar bent met douchen!quote:
Ik ben altijd vroeg op dus dat zal wel lukkenquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:15 schreef borbit het volgende:
[..]
Bedankt dat je bereid ben je leven te geven als strijder in het anti-BNW legioen!!! Verdere informatie zal verschijnen op de beslagen badkamer spiegel mits je voor 7 uur 's ochtends klaar bent met douchen!
Stel dat de kans dat je gelijk hebt 1% is (STEL!)quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:13 schreef Summers het volgende:
[..]
Wat jij ergens bij voelt is jouw gevoel en niet een ander zijn leidraad over wat hij of zij zou moeten voelen en al helemaal geen aanwijzing voor de ware toedracht . Prima als jij nog niet door hebt dat je word bespeeld door de media maar tot die tijd ga ik niet om jou een plezier te doen faken dat ik de mind control van de msm niet door hebt .
Ga toch weg zeg. Slachtoffers schofferen omdat ik Mr Ginger een gaylord noemde deze middag? Zou me niks verbazen als het zo is. Verder worden slachtoffers/mensen zelden beschimpt maar als leugenaars aangewezen en voor dit soort mensen heb ik weinig respect inderdaad. Waarom mag ik dat niet? Of leest de familie weer mee net zoals bij MH17, absolutely not done om het over de slachtoffers te hebben.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:20 schreef Perox het volgende:
[..]
Stel dat de kans dat je gelijk hebt 1% is (STEL!)
-Is het dan gerechtvaardigd de volgens jouw nep-slachtoffers te bashen/beledigen/grieven?
JA, of NEE?
NEE?
Wat als je kans 10% is? of 50% of 75% of 99%? Of 99,9%?
Die ene kleine 0,1% kans dat je het bij het verkeerde einde hebt maakt wel dat je rücksichtslos ander mensen schoffeert. En hoe pijnlijk is dat? Ja dan weet ik wel dat je op een BNW forum bent enzo, maar die kleine slag om de arm kan toch wel aangehouden worden? Het zou de communicatie volgens mij heel erg ten goede komen.
Wat ik probeer duidelijk te maken is dat je geen 100% kans hebt dat je het bij het goede eind hebt, en dat 1% miss chance al genoeg zou moeten zijn om enige slag om de arm te houden.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ga toch weg zeg. Slachtoffers schofferen omdat ik Mr Ginger een gaylord noemde deze middag? Zou me niks verbazen als het zo is. Verder worden slachtoffers/mensen zelden beschimpt maar als leugenaars aangewezen en voor dit soort mensen heb ik weinig respect inderdaad. Waarom mag ik dat niet? Of leest de familie weer mee net zoals bij MH17, absolutely not done om het over de slachtoffers te hebben.
Ik geloof ook niet in 'false flags'.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik geloof wel in false flags, maar niet in degene die jullie voor proberen te stellen.
Hoe kom jij er toch bij dat ik ergens over twijfel?quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet in 'false flags'.
Welke 'false flags' heb je 't over precies?
Wat twijfel je over precies?
Oh dus je gelooft alles van de TV shooting drama dan?quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoe kom jij er toch bij dat ik ergens over twijfel?Twijfel over jou psychische gesteldheid en je intenties hier op BNW, die heb ik idd
Fijn dat jij niet gelooft in het fenomeen false flag. Ik doe dat wel, maar had het dus niet over specifieke voorvallen.
Je komt erg uitlokkend over met steeds dezelfde vraagstelling (wat je eerder vandaag deed bij guyvie). WTF are you on about?
Zo heel veel interesseert die hele shooting me niet. Heb alleen dat algemeen bekende filmpje van de shooting zelf gezien en de zooi die hier gepost wordt.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh dus je gelooft alles van de TV shooting drama dan?
ok
Je kan het nog meer nuanceren, uittekenen, er een youtube video op editten en domweg voor CAD uitspellen, hij zal er nooit in meegaan. Spaar je de moeite.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:03 schreef Perox het volgende:
[..]
Wat ik probeer duidelijk te maken is dat je geen 100% kans hebt dat je het bij het goede eind hebt, en dat 1% miss chance al genoeg zou moeten zijn om enige slag om de arm te houden.
Daarbij maakt het helemaal niet uit of men kan meelezen of niet. Want als gingerman gewoon echt zijn liefde van zijn leven is kwijtgeraakt (<0,1%) dan moet jij je wat mij betreft alsnog kapot schamen dat je zo praat, ook al leest hij dat nooit. Dat is nou eenmaal het risico van wat je doet.
Ah,dus nu het interesseert je niet zo veel.OK.Gaat niet over wat John Smith e.a. denken.quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Zo heel veel interesseert die hele shooting me niet. Heb alleen dat algemeen bekende filmpje van de shooting zelf gezien en de zooi die hier gepost wordt.
Wat hier gepost word en het toontje waarmee dat gepaard gaat komt niet bepaald plausibel over. Veel loze kreten (of grofweg beledigingen) om een punt te maken adhv een filmpje. En als je even verder kijkt word hier precies neergekwakt wat paykee/john smith en al die anderen ook lopen te roeptoeteren op YT.
En maar zaniken over 'verlicht zijn', de échte realiteit zien en 'jullie, de vastgeroesten'. Maar een eigen mening vormen over een voorval is teveel gevraagd. Puur kopieergedrag wat jullie tentoonspreiden.
Kan er wel om lachen hoor. Met een traan
Hi kalinhos!quote:Op zaterdag 5 september 2015 00:53 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Je kan het nog meer nuanceren, uittekenen, er een youtube video op editten en domweg voor CAD uitspellen, hij zal er nooit in meegaan. Spaar je de moeite.
Je hebt t tegen iemand die al zei: wat de volgende ramp ook wordt, tis toch een hoax. Veel vooringenomer en zelfingenomener dan hem vindt je ze niet hier.
Tyfstraal eens een eind op zeg met je aannamesquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ah,dus nu het interesseert je niet zo veel.OK.Gaat niet over wat John Smith e.a. denken.
Dus 't maakt niet uit als 't nep is of niet?
OK.
Dus nu heb je geen mening over.Ook goed..
Je begint nu wel heel erg op een kapotte langspeelplaat te lijken.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:19 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hi kalinhos!
Waarom vind jij de 'live on TV' verhaal zo geloofwaardig?
Die zijn natuurlijk allemaal fake, alles wat in de msm komt is immers fake volgens tingo en consorten.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:25 schreef Divje het volgende:
Verder interesseerde dit voorval me sowieso al niet zo, omdat shootings in amerika dagelijkse business zijn.
Alleen de individuen uit de groep die het mis hadden zullen die pijnlijkheid ervaren en moeten daaruit de lessen trekken die nodig zijn om realistischer in het leven te gaan staan .quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:20 schreef Perox het volgende:
[..]
Stel dat de kans dat je gelijk hebt 1% is (STEL!)
-Is het dan gerechtvaardigd de volgens jouw nep-slachtoffers te bashen/beledigen/grieven?
JA, of NEE?
NEE?
Wat als je kans 10% is? of 50% of 75% of 99%? Of 99,9%?
Die ene kleine 0,1% kans dat je het bij het verkeerde einde hebt maakt wel dat je rücksichtslos ander mensen schoffeert. En hoe pijnlijk is dat? Ja dan weet ik wel dat je op een BNW forum bent enzo, maar die kleine slag om de arm kan toch wel aangehouden worden? Het zou de communicatie volgens mij heel erg ten goede komen.
Ah ok - nog eentje die wil de vraag niet beantwoorden.quote:Op zaterdag 5 september 2015 07:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je begint nu wel heel erg op een kapotte langspeelplaat te lijken.
Wat voor aannames?quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Tyfstraal eens een eind op zeg met je aannames![]()
Aanname 1: Dat het me niet boeit of het echt of nep is.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wat voor aannames?
Als jij kan niet komen met 'n simpel verklaring/uitleg over waarom je de beelden zo realistisch vinden....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |