Oh, grijp je kans man!quote:Op woensdag 2 september 2015 23:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
eh ik ben ook geen witmens gelukkig
Je bedoelt Wim Kieft die op het EK 1988 dat ontzettend belangrijke doelpunt maakte, vlak voor tijd, tegen Ierland, waardoor Nederland de poule overleefde?quote:
Zo is dat, Henkie.quote:Op woensdag 2 september 2015 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bedoelt Wim Kieft die op het EK 1988 dat ontzettend belangrijke doelpunt maakte, vlak voor tijd, tegen Ierland, waardoor Nederland de poule overleefde?
Je neemt het wel serieus, he?quote:Op woensdag 2 september 2015 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bedoelt Wim Kieft die op het EK 1988 dat ontzettend belangrijke doelpunt maakte, vlak voor tijd, tegen Ierland, waardoor Nederland de poule overleefde?
Dat is Henkie ook.quote:Op woensdag 2 september 2015 23:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je neemt het wel serieus, he?
Als Kieft wordt afgekraakt om een domme overtreding mag zijn belang ook wel even in herinnering worden gebracht.quote:Op woensdag 2 september 2015 23:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je neemt het wel serieus, he?
Bedankt voor je bijdragequote:Op woensdag 2 september 2015 23:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij hebt wel de tic om allemaal zinloze dingen te screenen ofzo he?
Katoen plukken bijvoorbeeldquote:Op donderdag 3 september 2015 00:45 schreef MakkieR het volgende:
Even terugkomend op het in huis halen van vluchtelingen, Daar geloof ik op zich wel in, al zal er dan wel veel meer duidelijkheid moeten komen wat wel en wat niet mag volgens de Nederlandse wetgeving.
Ik kan me voorstellen dat er veel mensen alleen zijn, die er niets op tegen hebben wat gezelschap te hebben. Misschien dat de vluchteling dan wat klusjes rondom het huis doet. En dan hebben we het nog niet eens over ouderen en mantelzorg of met gezinnetjes gratis kinderopvang.
Ik ga wel lachen als sig de winnende zou makenquote:
Dat is iets te radicaal, maar ik kan me goed voorstellen dat een vluchteling maar wat blij zal zijn als een Nederlander hem een veilig onderkomen biedt waarop natuurlijk wel een kleine tegenprestatie tegenover staat. Dat vind ik niet meteen slavernij. In gewone termen werd dat vaak kost en inwoning genoemd of vergis ik me.quote:
letterlijk wiequote:Op donderdag 3 september 2015 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
Die Kuzu speelt zich zo wel slim in de kijker.
Het is ook pech hebben met het uitvallen van Robben en Martins Indi die rood pakt.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
De onervaren Danny Blind als bondscoach aanstellen en dan raar opkijken dat Oranje niet presteert. Plaats 3 in de poule is het hoogst haalbare. En zelfs dat kan zondag nog worden verprutst.
Gaan ze allemaal toeteren in jouw straat.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
Ik houd mijn hart vast voor zondag. Ik zie het tegen Turkije wel weer misgaan.
IS-strijders vluchten niet uit Syrië.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iedereen is een racist als ze geen IS strijder in huis nemen
Ik woon aan de rand van een behoorlijk allochtone wijk, dus die kans is aanzienlijk ja. Stoort me trouwens niet hoor. Veelzeggend is het wel.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaan ze allemaal toeteren in jouw straat.
Oke van poppelquote:Op donderdag 3 september 2015 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
IS-strijders vluchten niet uit Syrië.
Sta jij niet op die lijst als bekende Fokker ?quote:Op donderdag 3 september 2015 23:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iedereen is een racist als ze geen IS strijder in huis nemen
quote:
IS stuurt bewust mensen naar Europa.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
IS-strijders vluchten niet uit Syrië.
Ik laat ze verdwijnenquote:Op donderdag 3 september 2015 23:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Sta jij niet op die lijst als bekende Fokker ?
Inderdaad, is gewoon zijn werk. Hij geeft geen stuiver van zijn eigen geld.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:33 schreef Zipportal het volgende:
Allemaal op de kosten van de NPO (ons) dus.
Enkel een harteloze zakquote:Op donderdag 3 september 2015 23:34 schreef Paxcon het volgende:
Ik word niet emotioneel van die foto
ben ik nu psychopaat?
Wat een Einstein ben je toch.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:34 schreef Specularium het volgende:
Reinier achterstevoren is ook reinier.
quote:Op donderdag 3 september 2015 23:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jammer dat er zoveel onzin uit haar mond komt.
En die BN'ers misbruiken de situatie.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:35 schreef Pedroso het volgende:
Het is intriest maar dat is geen vrijgeleide om iedereen maar binnen te halen in het Westen.
quote:Op donderdag 3 september 2015 23:35 schreef Pedroso het volgende:
Het is intriest maar dat is geen vrijgeleide om iedereen maar binnen te halen in het Westen.
Al die rijke Sheiks geven liever hun miljarden aan voetbalclubs.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:35 schreef luxerobots het volgende:
Saoedi-Arabië, dichter bij huis, vangt niemand op.
Ik word er ook niet emotioneel van. Ik vind het trouwens wel triest. Maar er gaan zo veel onschuldige mensen dood.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:34 schreef Paxcon het volgende:
Ik word niet emotioneel van die foto
ben ik nu psychopaat?
die zien ook liever de islam zich uitbreiden in europaquote:Op donderdag 3 september 2015 23:35 schreef luxerobots het volgende:
Saoedi-Arabië, dichter bij huis, vangt niemand op.
Klopt, als je mensen toelaat, dan wordt de toestroom alleen maar groter, met nog meer slachtoffers als gevolg. Buma heeft gelijk dat je het probleem bij de bron moet aanpakken.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:35 schreef Pedroso het volgende:
Ach ja, ze pakken het podium en lullen een verhaaltje waar ze niks van menen.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:35 schreef marcodej het volgende:
Willekeurige BN'ers die maar wat zeggen.
*eensquote:Op donderdag 3 september 2015 23:37 schreef Houtenbeen het volgende:
Kijk mij is geld geven voor Syrië
In Qatar, S-A, Bahrein en VAE nietquote:Op donderdag 3 september 2015 23:38 schreef marcodej het volgende:
Die mensen worden al in de regio opgevangen.
Als het zo doorgaat niet meer. Al die honderdduizenden Syriërs komen rechtstreeks uit Turkije en Libanon.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:38 schreef marcodej het volgende:
Die mensen worden al in de regio opgevangen.
Ja ik ook zekerquote:Op donderdag 3 september 2015 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik word er ook niet emotioneel van. Ik vind het trouwens wel triest. Maar er gaan zo veel onschuldige mensen dood.
We kunnen het probleem niet bij de kern oplossen. We kunnen het vechten daar niet stoppen.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, als je mensen toelaat, dan wordt de toestroom alleen maar groter, met nog meer slachtoffers als gevolg. Buma heeft gelijk dat je het probleem bij de bron moet aanpakken.
kan ie vast hele mooie verhalen makenquote:Op donderdag 3 september 2015 23:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Lodiers moet naar het kalifaat .
ik bedoel dit landquote:Op donderdag 3 september 2015 23:41 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
kan ie vast hele mooie verhalen maken
Krijgt hij weer geld voorquote:Op donderdag 3 september 2015 23:42 schreef luxerobots het volgende:
Er komt een programma, in deze studio, door mij gepresenteerd.
Vandaag was de eerste keer dat ik ook een tegengeluid hoorde eigenlijk. Maar nog steeds is de vraag waarom zogenaamde asielzoekers die geen kant op kunnen per se asiel willen vragen in de rijkste landen. Het antwoord is natuurlijk duidelijk maar wordt maar niet hardop geroepen.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet zeggen: het lukt Pauw (als programma) deze week verdomd goed om hete hangijzers aan te snijden.
Wel een heel klein tegengeluid, tegen een meerderheid die meehuilt met de wolven in het bos met die dramatische foto.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:45 schreef Confetti het volgende:
[..]
Vandaag was de eerste keer dat ik ook een tegengeluid hoorde eigenlijk. Maar nog steeds is de vraag waarom zogenaamde asielzoekers die geen kant op kunnen per se asiel willen vragen in de rijkste landen. Het antwoord is natuurlijk duidelijk maar wordt maar niet hardop geroepen.
Tijd dat een paar Angels hem blauwe ogen stompt.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Barend : we moeten ze allemaal binnenlaten
Even later : De Islam is kut (wat ook zo is)
neemt die wel zijn woordjes terug de smeerlapquote:Op donderdag 3 september 2015 23:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tijd dat een paar Angels hem blauwe ogen stompt.
^^quote:Op donderdag 3 september 2015 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
De spagaat van Frits: aan de ene kant kritiekloos pleiten voor de komst van nieuwe groepen vluchtelingen (allemaal moslims), aan de andere kant ageren tegen moslims die klagen over "zionisten" en die Joden in Nederland lastigvallen.
je kunt als BN'er beter niet anti islam zijnquote:Op donderdag 3 september 2015 23:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Barend : we moeten ze allemaal binnenlaten
Even later : De Islam is kut (wat ook zo is)
Dan ben je voor de PVV enzo .quote:Op donderdag 3 september 2015 23:49 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
je kunt als BN'er beter niet anti islam zijn
Dat is wel duidelijk jaquote:Op donderdag 3 september 2015 23:49 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
je kunt als BN'er beter niet anti islam zijn
Racistquote:Op donderdag 3 september 2015 23:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan ben je voor de PVV enzo .
Gerard Cox heeft dat gewetenquote:Op donderdag 3 september 2015 23:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan ben je voor de PVV enzo .
Jammer dat die andere Arnold niet meer uitgenodigd wordt. Die is persona-non-grata geworden waarschijnlijk (Karskens).quote:Op donderdag 3 september 2015 23:49 schreef Zipportal het volgende:
Kan Arnold niet in de tussentijd wat drinken in schenken?
#SpekEnBonen
Dat is wel mooiquote:Op donderdag 3 september 2015 23:50 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Gerard Cox heeft dat geweten
twitter:RTLnieuws twitterde op donderdag 03-09-2015 om 23:50:07Speciale uitzending RTL Late Night in teken van vluchtelingen http://t.co/jS9gOxxz8c http://t.co/GVLigSrYuR reageer retweet
Monstertruck in Haaksbergen kon ook mensen dood rijden hoe of wat.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ondertussen mogen we wel joden , homo,s en blanken inelkaar meppen
Pilsje teveel op . drank is een duuvelquote:Op donderdag 3 september 2015 23:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Monstertruck in Haaksbergen kon ook mensen dood rijden hoe of wat.
Op zich is een Duveltje best lekker.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pilsje teveel op . drank is een duuvel
Westmalle voor 't betere werkquote:Op donderdag 3 september 2015 23:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Op zich is een Duveltje best lekker.
quote:Op donderdag 3 september 2015 23:53 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
WestvleterenXII voor 't betere werk
Bruggink kan moeilijk zeggen dat hij tegen vluchtelingen isquote:Op donderdag 3 september 2015 23:56 schreef Pedroso het volgende:
Bruggink heeft alleen verstand van voetbal, niet van vluchtelingen.
Ik dacht dat het aan mij lag, maar inderdaad hier ook exact op dat tijdstip.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
Eche elke avond om 23:54 uur valt mijn stream weg. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
En om 17.16 en 20.35 ook. Algehele NPO stream faal dan. Zullen ze de boel wel herstarten oid.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
Eche elke avond om 23:54 uur valt mijn stream weg. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Die andere tijdstippen waren mij nog niet opgevallen, maar omdat ik vaak via de computer naar Pauw kijk, is dit tijdstip van 23:54 uur mij gaan opvallen. Fijn dat het niet aan mijn computer of internetverbinding ligt.quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:04 schreef alors het volgende:
[..]
En om 17.16 en 20.35 ook. Algehele NPO stream faal dan. Zullen ze de boel wel herstarten oid.
Vinden wij allemaal fijn.quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die andere tijdstippen waren mij nog niet opgevallen, maar omdat ik vaak via de computer naar Pauw kijk, is dit tijdstip van 23:54 uur mij gaan opvallen. Fijn dat het niet aan mijn computer of internetverbinding ligt.
Angela Schijfquote:Op vrijdag 4 september 2015 00:32 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben de herhaling aan het kijken. Wie is die man die naast Arnold Bruggink zit?
kijk je via npo1.nl of de pauw site?quote:Op donderdag 3 september 2015 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
Echt elke avond om 23:54 uur valt mijn stream weg. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Wat deed Bruggink er ? Is het 't terugkijken waard ?quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:32 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben de herhaling aan het kijken. Wie is die man die naast Arnold Bruggink zit?
Dan zie ik wel. Bedankt.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:23 schreef DrDentz het volgende:
Niet echt, kan me er niks van herinneren eigenlijk
Ik kijk via deze link: http://www.npo.nl/live/npo-1quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:35 schreef julian6 het volgende:
[..]
kijk je via npo1.nl of de pauw site?
quote:Van der Laan & Woe in 'De week van de gast'
In ‘De week van de gast’ neemt iedere vrijdag een bijzonder persoon de week door. Welk nieuws viel op en welke gebeurtenis kreeg te weinig aandacht? Deze week is dat het cabaretduo Van der Laan & Woe. Zij openden het culturele seizoen op de Uitmarkt. Voor het duo wordt het een bijzonder jaar, want niet alleen komt de Kwis terug, ook staan ze tien jaar samen op de planken en begint hun nieuwe theatershow ‘Alles Eromheen’.
quote:Duitsland populair onder vluchtelingen
Honderden vluchtelingen lopen over de vluchtstrook van de snelweg van Boedapest naar Wenen. Ze willen naar Duitsland, maar kan het land al die mensen wel aan? Pauw praat er vanavond over met Duitsland-correspondent Jeroen Wollaars. Het land verwelkomt vluchtelingen, maar tegelijkertijd nemen geweldsincidenten rond asielzoekerscentra toe. Hoe verklaart Jeroen Wollaars het verschil in toon tussen Duitsland en Nederland? Te gast zijn ook kritisch VVD-raadslid Bart Suijkerbuijk en het duo Janet en Jurrien ten Brinke, die via Facebook Nederlanders met vluchtelingen in contact brengen.
quote:De zoektocht naar de verdwenen Nazi-trein
In de bergen bij het Poolse Walbrzych staat mogelijk een trein onder de grond vol goud, sieraden en kunstvoorwerpen. De zogenaamde Nazi-trein zou daar aan het einde van de Tweede Wereldoorlog in veiligheid zijn gebracht. Schatzoekers struinen het plaatsje af naar aanwijzingen en de autoriteiten bewaken de vermoedelijk ingang van de tunnel. De gekte rond het nieuws over de nazi-trein verspreidt zich snel. EenVandaag-verslaggever Bart Hettema is net terug uit Walbrzych en laat ons de eerste beelden zien van de tunnels. Hij sprak ook met een 84-jarige man die al 40 jaar onderzoek doet naar de vermiste trein.
quote:ALS-patiënt Garmt van Soest lost startschot Amsterdam City Swim
Zondag vindt de vierde Amsterdam City Swim plaats om geld op te halen voor de Stichting ALS. Garmt van Soest, zelf ALS-patiënt, lost het startschot. Toen hij twee jaar geleden te horen kreeg dat hij de spierziekte ALS had, besloot hij de strijd tegen zijn ziekte aan te gaan. Schrijven werd zijn uitlaatklep. In zijn boek ‘Als dan toch’, dat vanaf vandaag in de winkel ligt, schrijft hij over zijn ziekte, zijn angsten en zijn successen. Vanavond schuift hij samen met zijn vrouw Iris van den Bosch aan om te vertellen over hoe hij nog van het leven geniet.
Geen Dolf Jansenquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben wel benieuwd naar het item over de nazitrein.
Jinek nodigde alleen showbizz-gasten uit.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Vond Jinek qua onderwerpen toch wel sterker...
als die slim is blijft hij weg bij dit soort linkse tv-programma's. Straks zit je met een of andere soapactrice je tijd te verdoen in een discussie over zielige kindjes uit Syriequote:Op vrijdag 4 september 2015 22:50 schreef Mani89 het volgende:
Wanneer wordt Arnold Karskens nou een uitgenodigd om over de vluchtelingen te praten.
Veel interessanter.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jinek nodigde alleen showbizz-gasten uit.
Was maandag nog bij De Wandeling.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:50 schreef Mani89 het volgende:
Wanneer wordt Arnold Karskens nou een uitgenodigd om over de vluchtelingen te praten.
Uit de box zit je in een grotere box.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:03 schreef Tagliano het volgende:
Constructieve mensen die outside of the box denken, donder op met je reclame
Tong80 is de enige die hem voor vandaag kende.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ben de Graaf is na vandaag wereldberoemd in Nederland.
golfer moet hem ook wel kennenquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tong80 is de enige die hem voor vandaag kende.
Vooral veel enkeltjes richting Polen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:12 schreef Joezi het volgende:
"Er is flink getreind in de 2e wereldoorlog"
Showtje nog het terugkijken waard?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:14 schreef DrDentz het volgende:
Bossie zijn microfoon ging uit, mag ik dat insturen
quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:17 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Duitsland, het beloofde land
zou eerlijk gezegd niet te laf zijn om het in het echt tegen hem te zeggen. als ik het meende.quote:
En parels.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:25 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk niet in problemen, ik denk in kansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |