Oh, grijp je kans man!quote:Op woensdag 2 september 2015 23:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
eh ik ben ook geen witmens gelukkig
Je bedoelt Wim Kieft die op het EK 1988 dat ontzettend belangrijke doelpunt maakte, vlak voor tijd, tegen Ierland, waardoor Nederland de poule overleefde?quote:
Zo is dat, Henkie.quote:Op woensdag 2 september 2015 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bedoelt Wim Kieft die op het EK 1988 dat ontzettend belangrijke doelpunt maakte, vlak voor tijd, tegen Ierland, waardoor Nederland de poule overleefde?
Je neemt het wel serieus, he?quote:Op woensdag 2 september 2015 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bedoelt Wim Kieft die op het EK 1988 dat ontzettend belangrijke doelpunt maakte, vlak voor tijd, tegen Ierland, waardoor Nederland de poule overleefde?
Dat is Henkie ook.quote:Op woensdag 2 september 2015 23:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je neemt het wel serieus, he?
Als Kieft wordt afgekraakt om een domme overtreding mag zijn belang ook wel even in herinnering worden gebracht.quote:Op woensdag 2 september 2015 23:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je neemt het wel serieus, he?
Bedankt voor je bijdragequote:Op woensdag 2 september 2015 23:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij hebt wel de tic om allemaal zinloze dingen te screenen ofzo he?
Katoen plukken bijvoorbeeldquote:Op donderdag 3 september 2015 00:45 schreef MakkieR het volgende:
Even terugkomend op het in huis halen van vluchtelingen, Daar geloof ik op zich wel in, al zal er dan wel veel meer duidelijkheid moeten komen wat wel en wat niet mag volgens de Nederlandse wetgeving.
Ik kan me voorstellen dat er veel mensen alleen zijn, die er niets op tegen hebben wat gezelschap te hebben. Misschien dat de vluchteling dan wat klusjes rondom het huis doet. En dan hebben we het nog niet eens over ouderen en mantelzorg of met gezinnetjes gratis kinderopvang.
Ik ga wel lachen als sig de winnende zou makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |