Gaan ze allemaal toeteren in jouw straat.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
Ik houd mijn hart vast voor zondag. Ik zie het tegen Turkije wel weer misgaan.
IS-strijders vluchten niet uit Syrië.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iedereen is een racist als ze geen IS strijder in huis nemen
Ik woon aan de rand van een behoorlijk allochtone wijk, dus die kans is aanzienlijk ja. Stoort me trouwens niet hoor. Veelzeggend is het wel.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaan ze allemaal toeteren in jouw straat.
Oke van poppelquote:Op donderdag 3 september 2015 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
IS-strijders vluchten niet uit Syrië.
Sta jij niet op die lijst als bekende Fokker ?quote:Op donderdag 3 september 2015 23:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iedereen is een racist als ze geen IS strijder in huis nemen
quote:
IS stuurt bewust mensen naar Europa.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
IS-strijders vluchten niet uit Syrië.
Ik laat ze verdwijnenquote:Op donderdag 3 september 2015 23:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Sta jij niet op die lijst als bekende Fokker ?
Inderdaad, is gewoon zijn werk. Hij geeft geen stuiver van zijn eigen geld.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:33 schreef Zipportal het volgende:
Allemaal op de kosten van de NPO (ons) dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |