Als het zo doorgaat niet meer. Al die honderdduizenden Syriërs komen rechtstreeks uit Turkije en Libanon.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:38 schreef marcodej het volgende:
Die mensen worden al in de regio opgevangen.
Ja ik ook zekerquote:Op donderdag 3 september 2015 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik word er ook niet emotioneel van. Ik vind het trouwens wel triest. Maar er gaan zo veel onschuldige mensen dood.
We kunnen het probleem niet bij de kern oplossen. We kunnen het vechten daar niet stoppen.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, als je mensen toelaat, dan wordt de toestroom alleen maar groter, met nog meer slachtoffers als gevolg. Buma heeft gelijk dat je het probleem bij de bron moet aanpakken.
kan ie vast hele mooie verhalen makenquote:Op donderdag 3 september 2015 23:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Lodiers moet naar het kalifaat .
ik bedoel dit landquote:Op donderdag 3 september 2015 23:41 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
kan ie vast hele mooie verhalen maken
Krijgt hij weer geld voorquote:Op donderdag 3 september 2015 23:42 schreef luxerobots het volgende:
Er komt een programma, in deze studio, door mij gepresenteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |