Vandaag was de eerste keer dat ik ook een tegengeluid hoorde eigenlijk. Maar nog steeds is de vraag waarom zogenaamde asielzoekers die geen kant op kunnen per se asiel willen vragen in de rijkste landen. Het antwoord is natuurlijk duidelijk maar wordt maar niet hardop geroepen.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet zeggen: het lukt Pauw (als programma) deze week verdomd goed om hete hangijzers aan te snijden.
Wel een heel klein tegengeluid, tegen een meerderheid die meehuilt met de wolven in het bos met die dramatische foto.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:45 schreef Confetti het volgende:
[..]
Vandaag was de eerste keer dat ik ook een tegengeluid hoorde eigenlijk. Maar nog steeds is de vraag waarom zogenaamde asielzoekers die geen kant op kunnen per se asiel willen vragen in de rijkste landen. Het antwoord is natuurlijk duidelijk maar wordt maar niet hardop geroepen.
Tijd dat een paar Angels hem blauwe ogen stompt.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Barend : we moeten ze allemaal binnenlaten
Even later : De Islam is kut (wat ook zo is)
neemt die wel zijn woordjes terug de smeerlapquote:Op donderdag 3 september 2015 23:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tijd dat een paar Angels hem blauwe ogen stompt.
^^quote:Op donderdag 3 september 2015 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
De spagaat van Frits: aan de ene kant kritiekloos pleiten voor de komst van nieuwe groepen vluchtelingen (allemaal moslims), aan de andere kant ageren tegen moslims die klagen over "zionisten" en die Joden in Nederland lastigvallen.
je kunt als BN'er beter niet anti islam zijnquote:Op donderdag 3 september 2015 23:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Barend : we moeten ze allemaal binnenlaten
Even later : De Islam is kut (wat ook zo is)
Dan ben je voor de PVV enzo .quote:Op donderdag 3 september 2015 23:49 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
je kunt als BN'er beter niet anti islam zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |