dit dusquote:Op woensdag 2 september 2015 19:03 schreef Slip het volgende:
je moet wel naïef zijn om het verschrikkelijk te vinden
quote:
Flikker een eind op zeg... Je kunt vinden van deze crisis wat je wilt (en hoe het moet worden opgelost) maar dan nog kun je jezelf een mens tonen. Los van de context: geen enkel kind verdient dit.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:03 schreef Slip het volgende:
dit dus, zo naïef. als ik dit ga uitleggen....quote:Op woensdag 2 september 2015 19:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
[..]
Flikker een eind op zeg... Je kunt vinden van deze crisis wat je wilt (en hoe het moet worden opgelost) maar dan nog kun je jezelf een mens tonen. Los van de context: geen enkel kind verdient dit.
Medemenselijkheid is voor policor gutmenschen. Iedereen moet gewoon dood. En iedereen die het daarmee oneens is, die neemt zelf maar een miljoen criminele negers in z'n bed.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:03 schreef Slip het volgende:
Lang niet zo naïef als jij.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:09 schreef Slip het volgende:
[..]
dit dus, zo naïef. als ik dit ga uitleggen....
er zijn 250.000 mensen gedood in Syrië, maar jij vindt vluchten teveel risico?quote:Op woensdag 2 september 2015 19:08 schreef deedeetee het volgende:
Ik vind het nog meevallen, heb treuriger foto's van verdronken kinderen gezien.....
Het blijft wel altijd een naar gezicht. Ik begrijp niet dat ouders een dergelijk risico nemen.
Het wordt steeds triester in dit topic.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:09 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Medemenselijkheid is voor policor gutmenschen. Iedereen moet gewoon dood. En iedereen die het daarmee oneens is, die neemt zelf maar een miljoen criminele negers in z'n bed.
Nouja, vluchten vanuit Syrië via de Middellandse Zee... beetje omslachtigquote:Op woensdag 2 september 2015 19:11 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
er zijn 250.000 mensen gedood in Syrië, maar jij vindt vluchten teveel risico?
Goed verwoordt.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:11 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Zoals ik al in mijn eerdere posting aangaf: je kunt vinden van de situatie wat je wilt maar dat hoeft niet te betekenen dat je over het aanspoelen van dooie kleuters blasé moet gaan zitten doen. Het is geen nederlaag om jezelf een mens te tonen hoor.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:09 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Medemenselijkheid is voor policor gutmenschen. Iedereen moet gewoon dood. En iedereen die het daarmee oneens is, die neemt zelf maar een miljoen criminele negers in z'n bed.
Dat is geen naïviteit, maar loepzuivere, diepzieke klootzakkerij.quote:
Snap dat soort ouders echt niet. Bizar gewoonquote:Op woensdag 2 september 2015 19:13 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zoals ik al in mijn eerdere posting aangaf: je kunt vinden van de situatie wat je wilt maar dat hoeft niet te betekenen dat je over het aanspoelen van dooie kleuters blasé moet gaan zitten doen. Het is geen nederlaag om jezelf een mens te tonen hoor.
Zeer goed idee!quote:Op woensdag 2 september 2015 19:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat is geen naïviteit, maar loepzuivere, diepzieke klootzakkerij.
Dat soort volk moesten ze uitzetten. Ontstaat er meteen ruimte voor vluchtelingen.
ja, in vluchtelingenkampen waar ze geen toekomst hebben. Zo'n keuze zou jij voor jouw kinderen maken?quote:Op woensdag 2 september 2015 19:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nouja, vluchten vanuit Syrië via de Middellandse Zee... beetje omslachtigdit gaat echt om geld, anders zaten ze in de eigen regio waar ook opvang is.
Ik denk dat Merkel daden aan woorden moet voegen op één of andere manier. Als je idd al die mensen ins Heim wil opvangen, zorg dan dat ze veilig aan komen.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:11 schreef bijdehand het volgende:
Ik snap niet dat:
- de EU niet alle vluchtelingen terugzet (overtocht heeft dus geen zin). Nu laat de EU zien dat mensen die risico's nemen en dan in het beloofde paradijs mogen verblijven of dat
- de EU niet alle vluchtelingen veilig vervoer aanbiedt (geen slachtoffers en risico's).
- mensen hun kinderen opofferen omdat ze rijker willen leven. In de regio is opvang waarbij je je kinderen niet op hoeft te offeren. Geld < kinderen.
Je hoeft je de zee niet op, je kunt ook aan land blijven.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:11 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 september 2015 19:03 schreef Slip het volgende:
Terug naar? Je weet immers niet waar ze vandaan komen.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:11 schreef bijdehand het volgende:
- de EU niet alle vluchtelingen terugzet (overtocht heeft dus geen zin).
Echt, fuck off.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:15 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Je hoeft je de zee niet op, je kunt ook aan land blijven.
een levensgevaarlijke. Paar honderd man in een bootje yoloquote:Op woensdag 2 september 2015 19:14 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
ja, in vluchtelingenkampen waar ze geen toekomst hebben. Zo'n keuze zou jij voor jouw kinderen maken?
Geloof ik niet. Dan waren er wel meer aanslagen geweest.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:16 schreef yvonne het volgende:
http://www.express.co.uk/(...)into-Europe-Refugees
spagaat, en op de politiek hoeven we niet te rekenen. Wat is juist, Wat is onjuist, vertel het me maar.
De dichtstbijzijnde kustquote:Op woensdag 2 september 2015 19:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Terug naar? Je weet immers niet waar ze vandaan komen.
- het zijn er teveel en ze kunnen niet zomaar teruggezet worden. Ze vallen gewoon onder de al bestaande asielwetten.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:11 schreef bijdehand het volgende:
Ik snap niet dat:
- de EU niet alle vluchtelingen terugzet (overtocht heeft dus geen zin). Nu laat de EU zien dat mensen die risico's nemen en dan in het beloofde paradijs mogen verblijven of dat
- de EU niet alle vluchtelingen veilig vervoer aanbiedt (geen slachtoffers en risico's).
- mensen hun kinderen opofferen omdat ze rijker willen leven. In de regio is opvang waarbij je je kinderen niet op hoeft te offeren. Geld < kinderen.
Ze heeft wel gelijk hoor. Niemand dwingt ze om de zee op te gaan.quote:
Wij snappen elkaarquote:Op woensdag 2 september 2015 19:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat Merkel daden aan woorden moet voegen op één of andere manier. Als je idd al die mensen ins Heim wil opvangen, zorg dan dat ze veilig aan komen.
Wil je dat niet, zorg dat bandieten van mensensmokkelaars geen kans krijgen en vang iedereen op in de regio. Wat weer betekent inzet van grondtroepen, want de boel is nu praktisch vol in de regio. Ook zul je dan echt wat moeten doen aan de situatie in Syrië en IS.
Ik zou ff wachten of er geen betere opties komen. Dat dit levensgevaarlijk is lijkt me nu toch wel bekend.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:14 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
ja, in vluchtelingenkampen waar ze geen toekomst hebben. Zo'n keuze zou jij voor jouw kinderen maken?
Dit is wat ze een jaar geleden al aankondigden, waarom is in Brussel het terrorisme alert verhoogd op dit moment?quote:Op woensdag 2 september 2015 19:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Dan waren er wel meer aanslagen geweest.
Gaat het niet eens om, beetje over de rug van dode kinderen je politieke gebral spuien.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:17 schreef okedoei het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk hoor. Niemand dwingt ze om de zee op te gaan.
Dat geldt des te meer voor jouquote:Op woensdag 2 september 2015 19:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Gaat het niet eens om, beetje over de rug van dode kinderen je politieke gebral spuien.
Wie doet dat dan?quote:Op woensdag 2 september 2015 19:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Gaat het niet eens om, beetje over de rug van dode kinderen je politieke gebral spuien.
Tsja, we hebben veel misselijke mensen in dit land wonen maar de toon en het fanatisme waarmee ze reageren verbaast toch.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:18 schreef Stompzinnig het volgende:
Wtf, dit topic.![]()
Of je nou vindt dat ze terug moeten of dat ze mogen blijven, sommige reacties hier zijn gewoon misselijk. Van die klootzakjes die ooit nog wel heel erg blij zullen zijn dat die zogenaamde 'gutmenschen' er toch zijn als het een keer minder met hen gaat.
SPOILER: Waarschuwing: kan als schokkend worden ervarenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Say what?
Dat is het enige juiste. Wie gebruikt zulke foto's nou? Maakte vandaag hetzelfde punt in een ander topic.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nog liever 10 vluchtelingen hier dan één zo'n kortzichtig figuur inderdaad.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:22 schreef woid het volgende:
gezien sommige reacties hier, weet ik weer waarom ik Nederland uitgevlucht ben...
quote:Op woensdag 2 september 2015 19:22 schreef UpsideDown het volgende:
Blijkbaar gebeurt dit vaakvind je het gek als er duizenden verzuipen?SPOILER: Waarschuwing: kan als schokkend worden ervarenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Blijkbaar gebeurt dit vaakGeen wonder. Hoe vaak in het nieuws zie je wel niet dat er weer boten zijn gezonken.SPOILER: Waarschuwing: kan als schokkend worden ervarenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.United States of America _O_
Omdat het zo makkelijk is over 'die gelukszoeker's' te hebben en te vergeten dat het mensen zijn met een verhaal, een hart en hoop op beter. Van mij mogen dit soort foto's overal opduiken. Kijk maar eens goed naar die gezichten.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is het enige juiste. Wie gebruikt zulke foto's nou? Maakte vandaag hetzelfde punt in een ander topic.
Nee, een aantal procent haalt de oversteek nietquote:Op woensdag 2 september 2015 19:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
vind je het gek als er duizenden verzuipen?
Los van sommige afschuwelijke reacties hier: ik realiseer me de laatste tijd juist meer en meer waarom Nederland nog een beetje normaal is vergeleken met een hoop landen vlak buiten ons continent.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:22 schreef woid het volgende:
gezien sommige reacties hier, weet ik weer waarom ik Nederland uitgevlucht ben...
Blijkbaar gebeurt dit vaakDe foto links onder heb ik idd al ergens op een site gezien en die vond ik best erg naar.SPOILER: Waarschuwing: kan als schokkend worden ervarenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het drukt je wel akelig met je neus op de feiten maar als ze dit aan de lopende band doen wordt je er * blind * voor.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
De overtocht vanaf Turkije naar de Griekse eilanden is veel minder gevaarlijk dan van Libië naar Europa. Afstand van Bodrum tot Kos is slechts 15 km.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:15 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Je hoeft je de zee niet op, je kunt ook aan land blijven.
Alsof de 100ste foto nog zin heeftquote:Op woensdag 2 september 2015 19:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Omdat het zo makkelijk is over 'die gelukszoeker's' te hebben en te vergeten dat het mensen zijn met een verhaal, een hart en hoop op beter. Van mij mogen dit soort foto's overal opduiken. Kijk maar eens goed naar die gezichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |