abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156100405
quote:
Ik heb er hier ook een enorm unheimisch gevoel bij terwijl dat niet echt in mijn aard zit, heb ook niets met conspiracy en andere complot theorieën. Ik ben niet xenofobisch en kleur van een persoon is voor mij niet meer dan skin deep. Ik hou van verandering, maar wat er nu gebeurt met die vluchtelingenstroom klopt van geen kanten en ik kan nergens ook maar enig houvast krijgen om dat gevoel tegen te gaan.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_156101258
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 09:30 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik heb er hier ook een enorm unheimisch gevoel bij terwijl dat niet echt in mijn aard zit, heb ook niets met conspiracy en andere complot theorieën. Ik ben niet xenofobisch en kleur van een persoon is voor mij niet meer dan skin deep. Ik hou van verandering, maar wat er nu gebeurt met die vluchtelingenstroom klopt van geen kanten en ik kan nergens ook maar enig houvast krijgen om dat gevoel tegen te gaan.
Iedereen wordt vroeg of laat een keer wakker. Niet willen dat je land wordt overspoeld door andere volkeren heeft niets met xenofobie te maken.
pi_156101911
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 10:15 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Iedereen wordt vroeg of laat een keer wakker. Niet willen dat je land wordt overspoeld door andere volkeren heeft niets met xenofobie te maken.
Dat soort angstverhalen over overspoelen en tsunamis heb ik niets mee. Alleen er lijkt nu wel een heel andere dynamiek te zijn.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')