Mikel volgend jaar naar Sky.quote:
Valverde doet het toch elk jaar aardig. En dan ook nog de klassiekers.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dubbel is niet te doen in huidige wielrennen
Dat mag ook wel eens.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Valverde is nu echt klaar.
Bobbie vindt dit leukquote:Op woensdag 2 september 2015 17:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Froome heeft muntjes nodig.
Makarovquote:Op woensdag 2 september 2015 17:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een brief van... wie er de baas is bij Katusha
Putinquote:Op woensdag 2 september 2015 17:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een brief van... wie er de baas is bij Katusha
Drie jaar pieken is heel normaal toch?quote:
Niet bijzonder veel gemist imo, Froome weggezakt alleenquote:Op woensdag 2 september 2015 17:53 schreef Pedroso het volgende:
Genot jongens ? Net thuis maar zie dat Tom er goed de sokken in heeft.
quote:Op woensdag 2 september 2015 17:54 schreef VASND het volgende:
Froom richt zich puur op de tijdrit om Tom te vernederen.
Boterham met pindakaasquote:Op woensdag 2 september 2015 17:54 schreef Sasman het volgende:
Wat heeft die Dumoulin deze Vueltra gevreten
Uiteraard. #nieuwewielrennenquote:Op woensdag 2 september 2015 17:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Drie jaar pieken is heel normaal toch?
Op je bek gaan in de TDF is gewoon goed als voorbereiding op de Vuelta.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:54 schreef Sasman het volgende:
Veel groente. Tip van Dafne.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:54 schreef Sasman het volgende:
Ik denk dat hij de bevoorradingswagen van Sky heeft geplunderd.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:54 schreef Sasman het volgende:
Vergeet de voeding niet.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Veel groente. Tip van Dafne.
Olvarit bij het ontbijt.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:54 schreef Sasman het volgende:
Mooi van Pozzovivo geprofiteerd in dat tussenstuk, inderdaad.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:55 schreef TLC het volgende:
Tom heeft nog geen trap extra hoeven te doen deze etappe
Jupquote:Op woensdag 2 september 2015 17:55 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat was de voorsprong van Tom? 57 sec op Rodriguez?
Denk dat ie dat wel red maar Aru is een ander verhaal.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:55 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat was de voorsprong van Tom? 57 sec op Rodriguez?
2x Lombardije o.a. Stelt niks voor.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Rodriguez kan toch geen grote koers winnen, dus geen paniek.
Krek vindt dit leuk.quote:
Overweegt zijn team terug te trekken jaquote:Op woensdag 2 september 2015 17:56 schreef wdn het volgende:
Zou Tinkoff nu helemaal doordraaien?
Paulinho is aangereden
Wordt pittig om voor Quim te blijven ook. Denk ik althans.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk dat ie dat wel red maar Aru is een ander verhaal.
Zware botten.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:56 schreef Kun-Aguero het volgende:
Het leukste is dat José been zelf fucking dik is.
Ja best chanantquote:Op woensdag 2 september 2015 17:56 schreef Konijnenjager het volgende:
Moet Landa straks wachten op Aru? Zou wel genant zijn.
Schumacher - Barrichello taferelen.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:56 schreef Konijnenjager het volgende:
Moet Landa straks wachten op Aru? Zou wel genant zijn.
Neequote:Op woensdag 2 september 2015 17:57 schreef Evertjan het volgende:
Komt er nog een vlak stuk voor de finish
Sastre - Pauwelsquote:Op woensdag 2 september 2015 17:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Schumacher - Barrichello taferelen.
Is/was koortsig.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Quintana, de man die volgens Cavaliers gaat winnen, ziet er niet sterk uit.
Ik heb het nieuws de gehele dag niet kunnen volgen, dus vergeef het me.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iemand met jouw ambities zou dit moeten weten.
Tom op het podium klinkt wel lekker.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:59 schreef Momo... het volgende:
Aru die de Vuelta wint nee.. dat klinkt niet
Nee. Maar misschien wel Liege-Bastogne-Liege.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:59 schreef VASND het volgende:
Tom wint Tour de France 2016. Kijk dan.
Lachwekend als Cavaliers dat echt gezegd heeftquote:Op woensdag 2 september 2015 17:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Quintana, de man die volgens Cavaliers gaat winnen, ziet er niet sterk uit.
Op dit moment dicht ik m serieuze winstkansen toe zelfs.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tom op het podium klinkt wel lekker.
En was je op FOK voor gek verklaard.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:59 schreef TLC het volgende:
Tom die de Vuelta kan winnen, als je dat vooraf had ingezet bij een bookmaker kon je een aardige vakantie mee verdienen
Tom die de Vuelta wint daarintegen...quote:Op woensdag 2 september 2015 17:59 schreef Momo... het volgende:
Aru die de Vuelta wint nee.. dat klinkt niet
Of anders wel de AGRquote:Op woensdag 2 september 2015 18:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee. Maar misschien wel Liege-Bastogne-Liege.
Aru en Rodriguez lijken me toch beter. Gaat die niet genoeg tijd op pakken in de tijdrit denk ik.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Op dit moment dicht ik m serieuze winstkansen toe zelfs.
Dat niet maar dan had ik je wel nogal chauvinistisch gevonden.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En was je op FOK voor gek verklaard.
Misschien Sky eens bellen.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:59 schreef VASND het volgende:
Tom wint Tour de France 2016. Kijk dan.
Ben aan het koken.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze hebben het ook nog maar drie keer gezegd dat ze gingen switchen.
Is lastiger, pokkeheuveltjes steeds, veel dringen op smalle wegen, Kelderman die in de weg zit etc...quote:
Aru heeft dan al 10 minutenquote:Op woensdag 2 september 2015 18:01 schreef Pedroso het volgende:
Tom laat de trui aan Aru om 'm in de tijdrit aan gort te rijden.
Rodriguez kan geen grote ronde winnen.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Aru en Rodriguez lijken me toch beter. Gaat die niet genoeg tijd op pakken in de tijdrit denk ik.
Jij trouwe kijker dan, de Vuelta heb ik niet enorm kunnen volgen tot nu toequote:Op woensdag 2 september 2015 18:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat waren de renners ook verplicht aan ons trouwe kijkers.
Matige etappe met een prima slotquote:Op woensdag 2 september 2015 18:02 schreef VASND het volgende:
EN WAT WAS HET EEN MOOIE ETAPPE!
Gros waas saai natuurlijk.
Dat zegt wat over Tom maar mss nog wel meer over Valverde en Quintanaquote:Op woensdag 2 september 2015 18:02 schreef Aguero het volgende:
Dit is echt ongelofelijk. Tom lost Valverde en Quintana.
Ik meestal ook alleen maar de laatste km's maar vandaag een vrije dag genomen.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij trouwe kijker dan, de Vuelta heb ik niet enorm kunnen volgen tot nu toe
Vooral hilarisch, hoe Piti en Quintana er doorheen zakken.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Matige etappe met een prima slot
Valverde toch alles op de tour gezet blijkbaar.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Vooral hilarisch, hoe Piti en Quintana er doorheen zakken.
Dan staat Tom nog binnen de minuut, kan alle kanten nog op dus.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:03 schreef Wombcat het volgende:
Aru gaat meer dan twee minuten pakken op Tom.
Is belabberd in de tijdritquote:
Weg en wegquote:Op woensdag 2 september 2015 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
JRod en Dumoulin zijn concurrenten dus
Waar zijn Valv.Piti en Nairito heen?
Er komen nog een paar lastige etappes.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dan staat Tom nog binnen de minuut, kan alle kanten nog op dus.
Allemaal even lachen mensen!quote:Op woensdag 2 september 2015 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar even serieus.
Dan kan Dumoulin dus gewoon de Vuelta winnen.
HAHAHAHA.
Is ook zo, zou goed kunnen dat ie de 3e week er doorheen zakt.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Er komen nog een paar lastige etappes.
Zou ie echt gaan rijden voor een podiumplaats zonder uitzicht op #1? Ik kan het me niet voorstellen.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is ook zo, zou goed kunnen dat ie de 3e week er doorheen zakt.
Picsquote:Op woensdag 2 september 2015 18:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een Baskische overwinning. Ik zit poedelnaakt voor de tv.
Prima namen.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
1. Aru
2. Dumoulin
3. Rodriguez
Lachwekkend podium.
Podium in een grote ronde lijkt me nogal wat.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:07 schreef VASND het volgende:
[..]
Zou ie echt gaan rijden voor een podiumplaats zonder uitzicht op #1? Ik kan het me niet voorstellen.
Podium voor Nederlander is wel redelijk uniek dus ik zou het wel doen.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:07 schreef VASND het volgende:
[..]
Zou ie echt gaan rijden voor een podiumplaats zonder uitzicht op #1? Ik kan het me niet voorstellen.
Podium nog wel, rest van de top10 lijkt me nietquote:Op woensdag 2 september 2015 18:07 schreef VASND het volgende:
[..]
Podium rijden in een grote ronde doe je niet dagelijks. Dus lijkt me wel dat 'ie dat gaat doen.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:07 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja maar WK.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Podium in een grote ronde lijkt me nogal wat.
En aangezien hij steeds vraagt om over te nemenquote:Op woensdag 2 september 2015 18:05 schreef Pedroso het volgende:
Lijkt erop dat Dumoulin nu wat verzwakt aan de tijd te zien.
Bohquote:Op woensdag 2 september 2015 18:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit genot komt er nog
Aru wint de Vuelta dus met minstens 6 minutenquote:Op woensdag 2 september 2015 18:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit genot komt er nog
Dat is elk jaar, zou gigantisch stom zijn om er niet vol voor te gaan. Zou zomaar de enige keer kunnen zijn in je carriere.quote:
Nibali had hier nog tussen Aru en Landa ingeredenquote:Op woensdag 2 september 2015 18:09 schreef OProg het volgende:
Nibali had het Astana feest compleet kunnen maken.
Ja, inplaats van dat ze een beetje doorfietsenquote:Op woensdag 2 september 2015 18:08 schreef Lavenderr het volgende:
Wat duren die laatste kilometers toch lang.
Ze doen het expres.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, inplaats van dat ze een beetje doorfietsen
Is ook nietquote:Op woensdag 2 september 2015 18:11 schreef Godshand het volgende:
Laatste stuk lijkt niet heel stijl?
steil...quote:Op woensdag 2 september 2015 18:11 schreef Godshand het volgende:
Aru heeft sowieso niet zo'n mooie stijl.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:11 schreef Godshand het volgende:
Tom nog even sprinten danquote:
Lol, zie het nu pasquote:
Uiteraard. Schijt Colombiaan.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:12 schreef Pedroso het volgende:
Chaves zal zo wel uit het wiel sprinten van Dumoulin.
Landa heeft zich tijdens de Giro voor eeuwig belachelijk gemaakt.quote:
Ik vind deze positie een stuk prettiger. In plaats van kotssmilies te moeten posten en met argwaan naar de koers te kijken kan ik nu genieten en lekker juichen voor ONZE Tom.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:12 schreef DeeBee het volgende:
Eigenlijk wel mooi, onze Nederlandse THOMAS Geraint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |