Er komen nog een paar lastige etappes.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dan staat Tom nog binnen de minuut, kan alle kanten nog op dus.
Allemaal even lachen mensen!quote:Op woensdag 2 september 2015 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar even serieus.
Dan kan Dumoulin dus gewoon de Vuelta winnen.
HAHAHAHA.
Is ook zo, zou goed kunnen dat ie de 3e week er doorheen zakt.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Er komen nog een paar lastige etappes.
Zou ie echt gaan rijden voor een podiumplaats zonder uitzicht op #1? Ik kan het me niet voorstellen.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is ook zo, zou goed kunnen dat ie de 3e week er doorheen zakt.
Picsquote:Op woensdag 2 september 2015 18:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een Baskische overwinning. Ik zit poedelnaakt voor de tv.
Prima namen.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
1. Aru
2. Dumoulin
3. Rodriguez
Lachwekkend podium.
Podium in een grote ronde lijkt me nogal wat.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:07 schreef VASND het volgende:
[..]
Zou ie echt gaan rijden voor een podiumplaats zonder uitzicht op #1? Ik kan het me niet voorstellen.
Podium voor Nederlander is wel redelijk uniek dus ik zou het wel doen.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:07 schreef VASND het volgende:
[..]
Zou ie echt gaan rijden voor een podiumplaats zonder uitzicht op #1? Ik kan het me niet voorstellen.
Podium nog wel, rest van de top10 lijkt me nietquote:Op woensdag 2 september 2015 18:07 schreef VASND het volgende:
[..]
Podium rijden in een grote ronde doe je niet dagelijks. Dus lijkt me wel dat 'ie dat gaat doen.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:07 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja maar WK.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Podium in een grote ronde lijkt me nogal wat.
En aangezien hij steeds vraagt om over te nemenquote:Op woensdag 2 september 2015 18:05 schreef Pedroso het volgende:
Lijkt erop dat Dumoulin nu wat verzwakt aan de tijd te zien.
Bohquote:Op woensdag 2 september 2015 18:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit genot komt er nog
Aru wint de Vuelta dus met minstens 6 minutenquote:Op woensdag 2 september 2015 18:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit genot komt er nog
Dat is elk jaar, zou gigantisch stom zijn om er niet vol voor te gaan. Zou zomaar de enige keer kunnen zijn in je carriere.quote:
Nibali had hier nog tussen Aru en Landa ingeredenquote:Op woensdag 2 september 2015 18:09 schreef OProg het volgende:
Nibali had het Astana feest compleet kunnen maken.
Ja, inplaats van dat ze een beetje doorfietsenquote:Op woensdag 2 september 2015 18:08 schreef Lavenderr het volgende:
Wat duren die laatste kilometers toch lang.
Ze doen het expres.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, inplaats van dat ze een beetje doorfietsen
Is ook nietquote:Op woensdag 2 september 2015 18:11 schreef Godshand het volgende:
Laatste stuk lijkt niet heel stijl?
steil...quote:Op woensdag 2 september 2015 18:11 schreef Godshand het volgende:
Aru heeft sowieso niet zo'n mooie stijl.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:11 schreef Godshand het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |