Of anders wel de AGRquote:Op woensdag 2 september 2015 18:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee. Maar misschien wel Liege-Bastogne-Liege.
Aru en Rodriguez lijken me toch beter. Gaat die niet genoeg tijd op pakken in de tijdrit denk ik.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Op dit moment dicht ik m serieuze winstkansen toe zelfs.
Dat niet maar dan had ik je wel nogal chauvinistisch gevonden.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En was je op FOK voor gek verklaard.
Misschien Sky eens bellen.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:59 schreef VASND het volgende:
Tom wint Tour de France 2016. Kijk dan.
Ben aan het koken.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze hebben het ook nog maar drie keer gezegd dat ze gingen switchen.
Is lastiger, pokkeheuveltjes steeds, veel dringen op smalle wegen, Kelderman die in de weg zit etc...quote:
Aru heeft dan al 10 minutenquote:Op woensdag 2 september 2015 18:01 schreef Pedroso het volgende:
Tom laat de trui aan Aru om 'm in de tijdrit aan gort te rijden.
Rodriguez kan geen grote ronde winnen.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Aru en Rodriguez lijken me toch beter. Gaat die niet genoeg tijd op pakken in de tijdrit denk ik.
Jij trouwe kijker dan, de Vuelta heb ik niet enorm kunnen volgen tot nu toequote:Op woensdag 2 september 2015 18:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat waren de renners ook verplicht aan ons trouwe kijkers.
Matige etappe met een prima slotquote:Op woensdag 2 september 2015 18:02 schreef VASND het volgende:
EN WAT WAS HET EEN MOOIE ETAPPE!
Gros waas saai natuurlijk.
Dat zegt wat over Tom maar mss nog wel meer over Valverde en Quintanaquote:Op woensdag 2 september 2015 18:02 schreef Aguero het volgende:
Dit is echt ongelofelijk. Tom lost Valverde en Quintana.
Ik meestal ook alleen maar de laatste km's maar vandaag een vrije dag genomen.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij trouwe kijker dan, de Vuelta heb ik niet enorm kunnen volgen tot nu toe
Vooral hilarisch, hoe Piti en Quintana er doorheen zakken.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Matige etappe met een prima slot
Valverde toch alles op de tour gezet blijkbaar.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Vooral hilarisch, hoe Piti en Quintana er doorheen zakken.
Dan staat Tom nog binnen de minuut, kan alle kanten nog op dus.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:03 schreef Wombcat het volgende:
Aru gaat meer dan twee minuten pakken op Tom.
Is belabberd in de tijdritquote:
Weg en wegquote:Op woensdag 2 september 2015 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
JRod en Dumoulin zijn concurrenten dus
Waar zijn Valv.Piti en Nairito heen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |