Is/was koortsig.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Quintana, de man die volgens Cavaliers gaat winnen, ziet er niet sterk uit.
Ik heb het nieuws de gehele dag niet kunnen volgen, dus vergeef het me.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iemand met jouw ambities zou dit moeten weten.
Tom op het podium klinkt wel lekker.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:59 schreef Momo... het volgende:
Aru die de Vuelta wint nee.. dat klinkt niet
Nee. Maar misschien wel Liege-Bastogne-Liege.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:59 schreef VASND het volgende:
Tom wint Tour de France 2016. Kijk dan.
Lachwekend als Cavaliers dat echt gezegd heeftquote:Op woensdag 2 september 2015 17:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Quintana, de man die volgens Cavaliers gaat winnen, ziet er niet sterk uit.
Op dit moment dicht ik m serieuze winstkansen toe zelfs.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tom op het podium klinkt wel lekker.
En was je op FOK voor gek verklaard.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:59 schreef TLC het volgende:
Tom die de Vuelta kan winnen, als je dat vooraf had ingezet bij een bookmaker kon je een aardige vakantie mee verdienen
Tom die de Vuelta wint daarintegen...quote:Op woensdag 2 september 2015 17:59 schreef Momo... het volgende:
Aru die de Vuelta wint nee.. dat klinkt niet
Of anders wel de AGRquote:Op woensdag 2 september 2015 18:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee. Maar misschien wel Liege-Bastogne-Liege.
Aru en Rodriguez lijken me toch beter. Gaat die niet genoeg tijd op pakken in de tijdrit denk ik.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Op dit moment dicht ik m serieuze winstkansen toe zelfs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |