Bedankt Opa.....Hoop ik ookquote:Op zondag 6 september 2015 22:47 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Succes tong! Hoop dat er nu eindelijk eens wat duidelijkheid komt!
quote:Op zondag 6 september 2015 22:57 schreef GGMM het volgende:
Ik heb deze hele reeks gemist.
Sterkte en succes tong.
Dank jequote:Op zondag 6 september 2015 22:57 schreef GGMM het volgende:
Ik heb deze hele reeks gemist.
Sterkte en succes tong.
quote:
Bedanktquote:
14.00quote:Op maandag 7 september 2015 06:26 schreef computergirl het volgende:
[..]
succes vandaag, hoe laat moet je je melden?
Weet wel wat je doet.quote:Op maandag 7 september 2015 06:28 schreef Stink-ui het volgende:
Tong ik ben in de buurt vandaag zal ik je hand vast houden ?
quote:Op maandag 7 september 2015 07:32 schreef Zorro het volgende:
Ik kom nu pas onder mijn steen vandaan. Sterkte tong!
Sterkte inderdaad tong, en zet hem op.quote:
Dealquote:Op maandag 7 september 2015 09:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Sterkte inderdaad tong, en zet hem op.
Hou maar een oogje in het zeilquote:Op maandag 7 september 2015 09:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Sterkte Tong. FOK! zal zo wel dichtgaan tot je weer terug bent.
Wat zijn jullie toch praktisch.quote:Op maandag 7 september 2015 09:24 schreef BrandX het volgende:
Sterkte en succes tong! Hou je sterk!
Kleine tip: neem een kladblokje oid met pen mee zodat je zodra er een vraag bij je op komt zetten, die kan noteren voor wanneer je een dokter oid spreekt, dan kan je de vragen niet vergeten
quote:Op maandag 7 september 2015 15:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik hoor net van Vosss van je onderzoeken.
Succes en maar gewoon over je heen laten komen.
quote:Op maandag 7 september 2015 20:37 schreef computergirl het volgende:
wat raar allemaal, hebben ze vanmiddag wel iets getest bij je?
quote:Op maandag 7 september 2015 20:34 schreef tong80 het volgende:
GC / Ik mag thuis slapen. Woensdag weer melden.
quote:Op maandag 7 september 2015 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n geheugen.
Maar wat was je vraag ook alweer ?
laat maar dan.quote:Op maandag 7 september 2015 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n geheugen.
Maar wat was je vraag ook alweer ?
quote:Op maandag 7 september 2015 15:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik hoor net van Vosss van je onderzoeken.
Succes en maar gewoon over je heen laten komen.
Pssst Ole, hij is weer thuis.quote:Op maandag 7 september 2015 21:44 schreef Ole het volgende:
Tong!Ligt de stroom er nog niet af daar!
Ja zag het! Hi OSquote:Op maandag 7 september 2015 21:48 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Pssst Ole, hij is weer thuis.
Hoi Ole!![]()
Allang! SHO is mijn forumquote:Op maandag 7 september 2015 21:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoe is het met jou?
Blauw zie ik?
leukste forum van FOK!quote:
Wel de leukste gates in ieder geval.quote:
Oh ja! Dat is al even geledenquote:Op maandag 7 september 2015 21:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wel de leukste gates in ieder geval.!
Ik weet nog dat we in Amsterdam samen Andre van Duin zagen in jouw kroegje.
Nu je erover begint weet ik het wel weer.quote:Op maandag 7 september 2015 22:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat was jij alweer vergeten hé?
Was een leuke dag.quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:38 schreef Ole het volgende:
[..]
Nu je erover begint weet ik het wel weer.
Zekers!quote:
quote:
volgens mij is hij er nu weer naartoe.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:59 schreef Mord_Sith het volgende:
Tong hoe is het gegaan in het ziekenhuis?
quote:Op woensdag 9 september 2015 16:25 schreef Ole het volgende:
[..]
volgens mij is hij er nu weer naartoe.
Neger tegen me net :quote:Op woensdag 9 september 2015 17:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Tong in het ziekenhuis, gaat even pissen en vervolgens moet het hele ziekenhuis geëvacueerd.
quote:Op woensdag 9 september 2015 17:27 schreef Bluezz het volgende:
Ja en op afstand he! Hij ligt in Den Bosch en in mijn Amsterdamse zkh moeten de mensen geëvacueerd
Geef het nog wat tijd.quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:10 schreef tong80 het volgende:
Nieuwe medicatie. Wonden in maag moeten herstellen. Later verdere onderzoeken naar darmproblemen. Nieuwe hersenscan. Dinsdag hele dag in bed gelegen. Woensdag bij huisarts en donderdag bij specials geweest. Vandaag weer hele dag in bed. Schiet niet op. Volgende traject in met gesprek internist. In de tussentijd kontakt met gespecialiceerde/geestelijke begeleidster en huisarts. Blijf kwakkelen.
Wat voor medicatie heb je gekregen Tong?quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:10 schreef tong80 het volgende:
Nieuwe medicatie. Wonden in maag moeten herstellen. Later verdere onderzoeken naar darmproblemen. Nieuwe hersenscan. Dinsdag hele dag in bed gelegen. Woensdag bij huisarts en donderdag bij specials geweest. Vandaag weer hele dag in bed. Schiet niet op. Volgende traject in met gesprek internist. In de tussentijd kontakt met gespecialiceerde/geestelijke begeleidster en huisarts. Blijf kwakkelen.
Tong heb jij EEG gehad? Triest zeg. Sterktequote:Op vrijdag 18 september 2015 17:10 schreef tong80 het volgende:
Dit en eenquote:Op vrijdag 18 september 2015 17:25 schreef AnneX het volgende:
Sjonge Tong...Sterkte met alles!
Blijf assertief! ondanks de ongemakken.
Daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:29 schreef Toto69 het volgende:
Sterkte tong.
Waarvoor krijg je die hersenscan?
oi......... ik dacht je alweer thuis wasquote:Op vrijdag 18 september 2015 17:10 schreef tong80 het volgende:
Wat voor wonden in je maag?quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:10 schreef tong80 het volgende:
Nieuwe medicatie. Wonden in maag moeten herstellen.
Daar heeft hij volgens mij maanden geleden al kuur voor gehad.quote:Op vrijdag 18 september 2015 18:38 schreef Bluezz het volgende:
Die aangericht zijn door die Heliobacter pilorie gok ik
Omeprazol. Maar slikte ik al iets eerderquote:Op vrijdag 18 september 2015 17:23 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Wat voor medicatie heb je gekregen Tong?
quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Geef het nog wat tijd.
Blijf geloven in een voorspoedig herstel.
fijn medicijn, niet te vaak vergeten want dan werkt het niet zo goed/continuquote:Op vrijdag 18 september 2015 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omeprazol. Maar slikte ik al iets eerder
Ik ga er nu 100 % voor. M´n broer en moeke helpen me zo veel mogelijk. Is een voordeel dat ze beiden een medische opleiding hebben. Zijn een paar keer mee geweest. Stellen de vragen die ik niet ken of vergeet. Zijn ook assertiever dan ik.quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:25 schreef AnneX het volgende:
Sjonge Tong...Sterkte met alles!
Blijf assertief! ondanks de ongemakken.
Geloof het wel.quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Tong heb jij EEG gehad? Triest zeg. Sterkte
Chronische hoofdpijn.quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:29 schreef Toto69 het volgende:
Sterkte tong.
Waarvoor krijg je die hersenscan?
quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga er nu 100 % voor. M´n broer en moeke helpen me zo veel mogelijk. Is een voordeel dat ze beiden een medische opleiding hebben. Zijn een paar keer mee geweest. Stellen de vragen die ik niet ken of vergeet. Zijn ook assertiever dan ik.
Verder darmonderzoek. Maag zagen ze vanbinnen, nog meer dingetjes.quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:32 schreef Pharkus het volgende:
Tong toch. Heb je al diagnoses of gissen ze maar wat?
Jakkes, ik hoop dat de onderzoeken niet te vervelend zijn. Zo'n darmonderzoek kunnen ze vrij vervelend maken.quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verder darmonderzoek. Maag zagen ze vanbinnen, nog meer dingetjes.
Ben ook thuis.quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:42 schreef FANN het volgende:
[..]
oi......... ik dacht je alweer thuis was![]()
sterkte Tong!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |