quote:Op woensdag 9 september 2015 17:27 schreef Bluezz het volgende:
Ja en op afstand he! Hij ligt in Den Bosch en in mijn Amsterdamse zkh moeten de mensen geėvacueerd
Geef het nog wat tijd.quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:10 schreef tong80 het volgende:
Nieuwe medicatie. Wonden in maag moeten herstellen. Later verdere onderzoeken naar darmproblemen. Nieuwe hersenscan. Dinsdag hele dag in bed gelegen. Woensdag bij huisarts en donderdag bij specials geweest. Vandaag weer hele dag in bed. Schiet niet op. Volgende traject in met gesprek internist. In de tussentijd kontakt met gespecialiceerde/geestelijke begeleidster en huisarts. Blijf kwakkelen.
Wat voor medicatie heb je gekregen Tong?quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:10 schreef tong80 het volgende:
Nieuwe medicatie. Wonden in maag moeten herstellen. Later verdere onderzoeken naar darmproblemen. Nieuwe hersenscan. Dinsdag hele dag in bed gelegen. Woensdag bij huisarts en donderdag bij specials geweest. Vandaag weer hele dag in bed. Schiet niet op. Volgende traject in met gesprek internist. In de tussentijd kontakt met gespecialiceerde/geestelijke begeleidster en huisarts. Blijf kwakkelen.
Tong heb jij EEG gehad? Triest zeg. Sterktequote:Op vrijdag 18 september 2015 17:10 schreef tong80 het volgende:
Dit en eenquote:Op vrijdag 18 september 2015 17:25 schreef AnneX het volgende:
Sjonge Tong...Sterkte met alles!
Blijf assertief! ondanks de ongemakken.
Daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:29 schreef Toto69 het volgende:
Sterkte tong.
Waarvoor krijg je die hersenscan?
oi......... ik dacht je alweer thuis wasquote:Op vrijdag 18 september 2015 17:10 schreef tong80 het volgende:
Wat voor wonden in je maag?quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:10 schreef tong80 het volgende:
Nieuwe medicatie. Wonden in maag moeten herstellen.
Daar heeft hij volgens mij maanden geleden al kuur voor gehad.quote:Op vrijdag 18 september 2015 18:38 schreef Bluezz het volgende:
Die aangericht zijn door die Heliobacter pilorie gok ik
Omeprazol. Maar slikte ik al iets eerderquote:Op vrijdag 18 september 2015 17:23 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Wat voor medicatie heb je gekregen Tong?
quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Geef het nog wat tijd.
Blijf geloven in een voorspoedig herstel.
fijn medicijn, niet te vaak vergeten want dan werkt het niet zo goed/continuquote:Op vrijdag 18 september 2015 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omeprazol. Maar slikte ik al iets eerder
Ik ga er nu 100 % voor. M´n broer en moeke helpen me zo veel mogelijk. Is een voordeel dat ze beiden een medische opleiding hebben. Zijn een paar keer mee geweest. Stellen de vragen die ik niet ken of vergeet. Zijn ook assertiever dan ik.quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:25 schreef AnneX het volgende:
Sjonge Tong...Sterkte met alles!
Blijf assertief! ondanks de ongemakken.
Geloof het wel.quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Tong heb jij EEG gehad? Triest zeg. Sterkte
Chronische hoofdpijn.quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:29 schreef Toto69 het volgende:
Sterkte tong.
Waarvoor krijg je die hersenscan?
quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga er nu 100 % voor. M´n broer en moeke helpen me zo veel mogelijk. Is een voordeel dat ze beiden een medische opleiding hebben. Zijn een paar keer mee geweest. Stellen de vragen die ik niet ken of vergeet. Zijn ook assertiever dan ik.
Verder darmonderzoek. Maag zagen ze vanbinnen, nog meer dingetjes.quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:32 schreef Pharkus het volgende:
Tong toch. Heb je al diagnoses of gissen ze maar wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |