Plz stop.quote:Op maandag 7 september 2015 20:37 schreef Kyubey het volgende:
Van andere mensen zou dit gebagger al lang niet meer getolereerd worden. Maar ja, nepotisme in de FOK! kringen.
Deze reactie wordt straks ook weggehaald.quote:Op maandag 7 september 2015 20:37 schreef Kyubey het volgende:
Van andere mensen zou dit gebagger al lang niet meer getolereerd worden. Maar ja, nepotisme in de FOK! kringen.
Inderdaad.quote:Op maandag 7 september 2015 20:38 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Deze reactie wordt straks ook weggehaald.
Newbie..quote:Op maandag 7 september 2015 20:37 schreef Kyubey het volgende:
Ben ik met je eens. Nu de andere mensen nog.quote:Op maandag 7 september 2015 20:37 schreef Kyubey het volgende:
Waarom zit je dan ook zo te zeiken.quote:Op maandag 7 september 2015 20:38 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Deze reactie wordt straks ook weggehaald.
quote:Op maandag 7 september 2015 20:41 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Tweede account.
[..]
Excusez-moi.Daar was het om te doen he. Stout. Foei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TONG, heel veel plezier thuis. <3I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
'Mevrouw de dokteres in opleiding. Moet ik me helemaal uitkleden ?'quote:Op maandag 7 september 2015 20:36 schreef BrandX het volgende:
ah dat is op zich wel fijn, in je eigen bedje!
Hebben ze vandaag al e.e.a. aan onderzoek gedaan?
Wat dan?quote:
quote:Op maandag 7 september 2015 20:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Mevrouw de dokteres in opleiding. Moet ik me helemaal uitkleden ?'
'U mag uw slip aanhouden.' 'U bedoelt onderbroek ?'
'Ja meneer.' 'Jammer, had net een sliptong aan.'
Het was echt zo'n artserin waarbij je aan cactussen moet denken als ze je onderzoekt terwijl je alleen je sokken mag aanhouden.
Dit topic mag prima in GC. En ja de reactie op zich niets mis mee, maar het doorzaniken en topickaap is onnodig, daarvoor is de button 'kuttopic', dan heeft Kyubey er geen last meer vanquote:Op maandag 7 september 2015 20:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat dan?
Hij heeft in KLB (al) een topic (deel 3 inmiddels). Hij kan daar verder; het plaatje uit deze OP kom je daar ook tegen.
Verder is het een nietszeggend titel/OP zonder het achterliggend verhaal. Die overigens al staat in KLB.
Niet dat ik er last van heb (of wat dan ook), maar ik snap de reactie.
quote:Op maandag 7 september 2015 20:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Mevrouw de dokteres in opleiding. Moet ik me helemaal uitkleden ?'
'U mag uw slip aanhouden.' 'U bedoelt onderbroek ?'
'Ja meneer.' 'Jammer, had net een sliptong aan.'
Het was echt zo'n artserin waarbij je aan cactussen moet denken als ze je onderzoekt terwijl je alleen je sokken mag aanhouden.
quote:Op maandag 7 september 2015 20:44 schreef zarGon het volgende:
Niet dat ik er last van heb (of wat dan ook), maar ik snap de reëctie.
Creepy.quote:Op maandag 7 september 2015 20:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou ja, zolang er maar geen cactushandschoenen bij je naar binnen gaan denk ik dan
Niet dat ik die knop zoek voor dit topic hoor, maar ik heb nog nooit van die button gehoord.quote:
klik op settings, dan op het tabblad overig:quote:Op maandag 7 september 2015 20:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Niet dat ik die knop zoek voor dit topic hoor, maar ik heb nog nooit van die button gehoord.
Wat is dat precies en waar vind ik hem?
quote:'TVP' in plaats van 'Volg Topic'
Verandert de tekst 'volg topic' in de volgtopicknop, uit nostalgische overweging, in 'TVP
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |