SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Soms.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:04 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Echt die Boiler room is geniaal.
Ik dacht al, wat doet die oude kaas BoBlow daar lang over.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Had niet in de gaten dat ik de lapo had.
Maar wel eindigen met vol...?quote:Op woensdag 2 september 2015 02:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Had niet in de gaten dat ik de lapo had.
Ga je niet slapen?quote:Op woensdag 2 september 2015 02:08 schreef schvvmert het volgende:
Ik ga nog wel ff wat uurtjes Boiler Room doen.
Nee hoor absoluut niet.quote:
Ach, er is zat muziek om te luisteren. Tegenwoordig gaat dat makkelijker dan vroeger, toen moest je je echt nog moeite doen en op de juiste plekken komen.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ga je niet slapen?
Ik heb een YT playlist waar ik nog weken, maanden, wellicht jaren mee vooruit kan.
En prop er elke keer weer dingen tussen.
Tot in de oneindigheid kan ik er mee doorgaan.
Heel jammer dat ik Soundcloud niet kan streamen met chromecast zonder dat ie direct vanuit mijn browser afspeelt.
Ik heb net een blik knakworstjes op.quote:
Met mosterd?quote:Op woensdag 2 september 2015 02:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb net een blik knakworstjes op.
Nooit problemen gehad met (voor mij) de juiste muziek vinden.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, er is zat muziek om te luisteren. Tegenwoordig gaat dat makkelijker dan vroeger, toen moest je je echt nog moeite doen en op de juiste plekken komen.
Tomaten ketchup en Amerikaanse fritessaus.quote:
Ik bedoel ook van een homecomputerloos tijdperk.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nooit problemen gehad met (voor mij) de juiste muziek vinden.
Napster, Audiogalaxy... en dan nog allerlei nieuwsgroepen.
Ohw die tijd!quote:Op woensdag 2 september 2015 02:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bedoel ook van een homecomputerloos tijdperk.
Vanaf dat 'we' allemaal internet hadden ging er nog een wereld voor je open op muziekgebied en verzamelen. Napster, Audiogalaxy, Bearshare, KaZaa, SoulSeek, ik heb vanalles gebruikt.quote:Op woensdag 2 september 2015 02:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ohw die tijd!
Dat is zó vorige eeuw, dat ben ik allang vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |