Ik ben s avonds en snachts het meest actief.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je op een ander tijdstip komen, maar dan zul je wel weer zeggen dat er dan niemand is
Oh oh..quote:Op woensdag 2 september 2015 00:31 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Treehut op gang is niet te stoppen.
Weinig slows aan met die oude kaasjes hier.quote:
ik ga slapenquote:Op woensdag 2 september 2015 00:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik ben s avonds en snachts het meest actief.
Elke keer als ik hier kom is het een gekkenhuis.
[..]
Oh oh..
[..]
Weinig slows aan met die oude kaasjes hier.
's nachts is Fok! ook gewoon geopend hoor.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik ben s avonds en snachts het meest actief.
Elke keer als ik hier kom is het een gekkenhuis.
[..]
Oh oh..
[..]
Weinig slows aan met die oude kaasjes hier.
R U kidding me?quote:Op woensdag 2 september 2015 00:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
's nachts is Fok! ook gewoon geopend hoor.
daar is Fok juist voorquote:Op woensdag 2 september 2015 00:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik post vaak nog om 3 uur s nachts.
Geen mens bedoel ikquote:Op woensdag 2 september 2015 00:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nu nog steeds niet hoor.
Of ben jij de hond?
Dat gaat spontaan, de toppers heb ik geld niet voor maar als ik er 1 zie lopen die me bevalt kan ik wel met veulen thuiskomen, die hoeft niet ver dan want is al op het terrein.quote:
Ik denk dat er maar weinig te doen is op andere forums op die tijdquote:Op woensdag 2 september 2015 00:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hmmzz ja.
Ben er niet blij mee.
Ik heb de oude vinyl versie ergens hier staan, weg te stoffen.quote:
Je wordt er toch ook niet verdrietig van......als je wakker bent moet je toch iets doen......quote:Op woensdag 2 september 2015 00:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hmmzz ja.
Ben er niet blij mee.
kan je nagaan... en heb ik alleen een Radler voor nodigquote:Op woensdag 2 september 2015 00:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik heb de oude vinyl versie ergens hier staan, weg te stoffen.
Bij de radio zijn jullie meestal de hele nacht toch?quote:Op woensdag 2 september 2015 00:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je wordt er toch ook niet verdrietig van......als je wakker bent moet je toch iets doen......
Niet elke nacht de hele nacht, maar wel redelijk vaak.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij de radio zijn jullie meestal de hele nacht toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |