Postkantoor !quote:Op woensdag 2 september 2015 00:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga d'r eens eentje proberen...
Welke zou je aan raden?
hoe meer je leest hoe meer je gelezen hebtquote:Op woensdag 2 september 2015 00:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Doelloos bladeren?
Ik lees op internet wel een hoop.
Alweer een crash?quote:Op woensdag 2 september 2015 00:25 schreef chufi het volgende:
Mijn fiets staat sinds vandaag op FB ....
Oké, ga ik eens doen... ik zou meer moeten lezenquote:Op woensdag 2 september 2015 00:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Postkantoor !
Dat is ook zijn eerste boek.
Ok, dan kan het wel een tijdje.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:25 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nee geen probleem want woensdag ochtends heb ik vrij.
Waar rijdt u naartoe?quote:Op woensdag 2 september 2015 00:27 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ok, dan kan het wel een tijdje.
toonder is ook leukquote:Op woensdag 2 september 2015 00:28 schreef FANN het volgende:
Toevallig! Ik ben woensdag ook altijd vrij![]()
![]()
men valt er van om & vervelend doenquote:
Jullie gaan zo snehel.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah........................................![]()
Gewoon vaker komenis ''soms''
best gezellig
Dan moet je op een ander tijdstip komen, maar dan zul je wel weer zeggen dat er dan niemand isquote:
en dat noemen ze slow-chatquote:
Daarom, dan kan je net zo goed limo drinken.quote:
Treehut is in real life a bad assquote:Op woensdag 2 september 2015 00:31 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Treehut op gang is niet te stoppen.
the Gothfatherquote:Op woensdag 2 september 2015 00:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Treehut is in real life a bad ass![]()
dat denk ik soms écht
Echt waar?quote:Op woensdag 2 september 2015 00:26 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
hoe meer je leest hoe meer je gelezen hebt
Zullen en doen zijn 2 verschillende dingen.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, ga ik eens doen... ik zou meer moeten lezen
Ik zit aan de Mountain Dew.quote:
Dat niet alleen...quote:Op woensdag 2 september 2015 00:30 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
men valt er van om & vervelend doen
Nah. ja, ik vind dit gewoon lekker, en limonade eigenlijk niet, of sommige dan weer welquote:Op woensdag 2 september 2015 00:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom, dan kan je net zo goed limo drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |