Ik ben nog helemaal nuchter. Ga me zo wat broodjes met knakworst eten en daarna ga ik me wel een jonko bouwen.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:17 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
2 % daar ga ik zelf niet van stuiteren
Radler?quote:Op woensdag 2 september 2015 00:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kan ik van hieruit niet zien maar ze heeft een pic van een blikkie Radler gepost. En dan trek ik mijn conclusie.
Ik ga d'r eens eentje proberen...quote:Op woensdag 2 september 2015 00:20 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Een beetje jan wolkers achtig
Dat fok! lijdt idd een beetje af maar het boek(en) loopt niet wegquote:Op woensdag 2 september 2015 00:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe kan je nou lezen en fokken tegelijkertijd? Kan toch helemaal niet?
Ik heb er vroeger idd ook een aantal gelezen, maar welke dat ben ik vergeten...quote:Op woensdag 2 september 2015 00:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik heb ze vroegahallemaal gelezen.
Is ondertussen zo lang geleden dat ik ze weer eens opnieuw zou moeten lezen.
Heb zijn boeken destijds wel verslonden.
Het lukt me nu al jaren niet meer om een boek te lezen.![]()
Kan er de (innerlijke) rust niet voor vinden.
deze was 2% de 0% was uitverkochtquote:Op woensdag 2 september 2015 00:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Radler?
Is dat niet dat alcoholvrije spul?
* ALTER-EGO is een NOOB wat drank betreft.
Die zijn er zowel in 0,0% als 2.0%.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Radler?
dat komt ik heb geen slaapquote:Op woensdag 2 september 2015 00:21 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat vroege slapen is er wel beetje af geloof ik.
Ow net zo braaf als ik dus.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik ben hastikke braafen ben gewoon muziekkies aan het luisteren en een beetje rond zappen
![]()
Ik kan zelf geen joint draaien, nooit gedaanquote:Op woensdag 2 september 2015 00:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben nog helemaal nuchter. Ga me zo wat broodjes met knakworst eten en daarna ga ik me wel een jonko bouwen.
Dat is kut, nep bier .quote:Op woensdag 2 september 2015 00:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Radler?
Ja die heb ik wel allemaal gelezenquote:Op woensdag 2 september 2015 00:20 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Een beetje jan wolkers achtig
Hoe doen ze dat dan?quote:Op woensdag 2 september 2015 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zekers... Ik vroeg me pas achteraf af waarom ze wel gewoon een telefoon hebben...
Sterker nog, 0,0% is geen bier.quote:
Ik heb dan ook een week gezocht naar het stukje waar hij zijn acné beschrijft maar gisteren heb ik het gevonden het is n.l. kind onder kannibalen (ham on rye) hoofdstuk 28quote:Op woensdag 2 september 2015 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er vroeger idd ook een aantal gelezen, maar welke dat ben ik vergeten...
Nah........................................quote:Op woensdag 2 september 2015 00:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik kwam deze keer speciaal voor jou binnenwippen.
En kan jullie nu alweer niet bijhouden.
Hoezo somsquote:Op woensdag 2 september 2015 00:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah........................................![]()
Gewoon vaker komenis ''soms''
best gezellig
Ik rook niet meer sinds prins claus is overledenquote:Op woensdag 2 september 2015 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan zelf geen joint draaien, nooit gedaanmaar ik zou best een trekkie willen
Nee geen probleem want woensdag ochtends heb ik vrij.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:24 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Zie je het als een probleem? Uiteindelijk val ik altijd wel keer in slaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |