hahaquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:26 schreef FANN het volgende:haha
[..]
ik ben muzziekkies aan het luisteren
Nee hoor ik ben al 53 die doen dat nietquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar ga je wel van ahttp://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/16.gifan de drank
Al........dat is toch geen reden om te al te gaan doen alsof je bejaard bent.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:44 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben al 53 die doen dat niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Al........dat is toch geen reden om te al te gaan doen alsof je bejaard bent.Ik sportSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fiets allesandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Een gezonde geest in een gezond lichaam.quote:
Welke?quote:
Hoi hoi.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Welke?
Is mijn enige lievelingsschrijver.![]()
Hoi FANN, kwam ff zwaaien.
Dan zwaai ik meteen maar naar de rest nu ik toch kom binnenvallen.
Ik weet nog Erik Zabel etc.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:08 schreef chufi het volgende:
Morgen weer de Vuelta kijken, over 50 km berg op in Andorra.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Hoiquote:Op woensdag 2 september 2015 00:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Welke?
Dan zwaai ik meteen maar naar de rest nu ik toch kom binnenvallen.
Doet ze rare dingen?quote:Op woensdag 2 september 2015 00:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Fann zit volgens mij aan de drank.....
quote:Op woensdag 2 september 2015 00:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]Ik begon ooit met Verhalen van alledaagse waanzin (1980)toen had ik reach for the sun (paar jaar geleden)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke?
Dan zwaai ik meteen maar naar de rest nu ik toch kom binnenvallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu duskind onder kannibalen (autobiografische verhaaltjes en the flash of lightning behind the mountain(posthuum verschenen)andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
Dat kan ik van hieruit niet zien maar ze heeft een pic van een blikkie Radler gepost. En dan trek ik mijn conclusie.quote:
Nee, ik ben hastikke braafquote:
quote:Op woensdag 2 september 2015 00:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kan ik van hieruit niet zien maar ze heeft een pic van een blikkie Radler gepost. En dan trek ik mijn conclusie.
Ik heb ze vroegahquote:Op woensdag 2 september 2015 00:15 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik begon ooit met Verhalen van alledaagse waanzin (1980)toen had ik reach for the sun (paar jaar geleden)nu dus [u]kind onder kannibalen[/u] en the flash of lightning behind the mountain
Ja zekers... Ik vroeg me pas achteraf af waarom ze wel gewoon een telefoon hebben...quote:Op woensdag 2 september 2015 00:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hi Sjoef.
Is de rust bij jou wedergekeerd?
Het lijkt me wel watquote:Op woensdag 2 september 2015 00:15 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik begon ooit met Verhalen van alledaagse waanzin (1980)toen had ik reach for the sun (paar jaar geleden)
nu dus [u]kind onder kannibalen[/u] en the flash of lightning behind the mountain
Beetje bladerenquote:Op woensdag 2 september 2015 00:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik heb ze vroegahallemaal gelezen.
Is ondertussen zo lang geleden dat ik ze weer eens opnieuw zou moeten lezen.
Heb zijn boeken destijds wel verslonden.
Het lukt me nu al jaren niet meer om een boek te lezen.![]()
Kan er de (innerlijke) rust niet voor vinden.
Een beetje jan wolkers achtigquote:Op woensdag 2 september 2015 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Het lijkt me wel wat![]()
http://www.bol.com/nl/c/boeken/charles-bukowski/12755/index.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |