abonnement Unibet Coolblue
pi_155741883
Dit is een verzamelplek voor mensen van 25+ die graag nieuwe contacten zouden willen opdoen. Wellicht leren we via dit topic dan wel mensen kennen waar we het goed mee kunnen vinden.
Deze reeks is alleen bedoeld om jezelf voor te stellen en meets te organiseren. Voor SC zijn er in R&P de relatie-SC en nog een andere SC.

Er is ook een facebookgroep. Geinteresseerden kunnen DM'en/PM'en naar PinkDwarf, El_Thijs of Wolken.

diseased rhinoceros pizzle
pi_155741929
Uit het vorige topic:

Meets in de planning

SPOILER: Zaterdagavond 5 september kermis Volendam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 17 oktober Bordspelmeet bij Blind_Guardian
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je jezelf aanmelden *O* of afmelden -O- voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post! ^O^
diseased rhinoceros pizzle
pi_155750879
Zet mij maar op misschien voor de spelletjes meet.
pi_155751953
Jdel op misschien voor de spelletjesmeet :)

Wegens klussen in mijn nieuwe huis ga ik niet naar de kermis zaterdag, helaas.

Meets in de planning

SPOILER: Zaterdagavond 5 september kermis Volendam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 17 oktober Bordspelmeet bij Blind_Guardian
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je jezelf aanmelden *O* of afmelden -O- voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post! ^O^
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_155767988
De spelletjesmeet zit officieel vol, maar meld je gerust nog aan, het kan altijd zijn dat er nog een paar afmeldingen komen. En misschien lukt het me om een paar man meer in mijn huiskamer te proppen als ik een campingtafeltje en -stoelen regel :)
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_155768832
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:51 schreef Blind_Guardian het volgende:
De spelletjesmeet zit officieel vol, maar meld je gerust nog aan, het kan altijd zijn dat er nog een paar afmeldingen komen. En misschien lukt het me om een paar man meer in mijn huiskamer te proppen als ik een campingtafeltje en -stoelen regel :)
Zet mij er maar vast bij als reserve dan. :P

(Zit nu mobiel dus kan niet goed quoten :@)
pi_155779509
Aeque op reserve voor de spelletjesmeet :)

Meets in de planning

SPOILER: Zaterdagavond 5 september kermis Volendam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 17 oktober Bordspelmeet bij Blind_Guardian
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je jezelf aanmelden *O* of afmelden -O- voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post! ^O^
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  donderdag 3 september 2015 @ 16:40:08 #8
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_155788877
Volgende keer ben ik er weer bij. Die avond ben ik naar frightnights.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  donderdag 3 september 2015 @ 17:35:40 #9
27699 Ravage
thinking about you
pi_155790392
Even een teeveepeetje
i'm not living, i'm just killing time
pi_155792973
Ik doe trouwens nooit bordspellen omdat ik niemand heb om ze mee te doen ( dat klinkt echt heel dramatisch :') ), maar ik heb goede verhalen gehoord over Colonisten van Catan. Die heb ik dus zelf niet, maar heeft iemand anders dat spel en wil diegene dat ook meenemen? O-)
pi_155793140
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 19:18 schreef Elvi het volgende:
Ik doe trouwens nooit bordspellen omdat ik niemand heb om ze mee te doen ( dat klinkt echt heel dramatisch :') ), maar ik heb goede verhalen gehoord over Colonisten van Catan. Die heb ik dus zelf niet, maar heeft iemand anders dat spel en wil diegene dat ook meenemen? O-)
Dat heb ik of beter gezegd mijn broertje heeft het liggen. :D wellicht kan ik het meenemen. Tevens heb ik ook nog een zooi andere spellen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 3 september 2015 @ 20:34:44 #12
43615 RIVDSL
Impossible Mission
pi_155795291
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 19:18 schreef Elvi het volgende:
Ik doe trouwens nooit bordspellen omdat ik niemand heb om ze mee te doen ( dat klinkt echt heel dramatisch :') ), maar ik heb goede verhalen gehoord over Colonisten van Catan. Die heb ik dus zelf niet, maar heeft iemand anders dat spel en wil diegene dat ook meenemen? O-)
Maar die mensen waarvan je die goede verhalen hoort willen het niet met jou spelen? :'( Ik herken het probleem overigens, heb zelf dan ook geen enkel spel dus vertrouw op de rest voor het meebrengen van de spellen.
pi_155795608
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:34 schreef RIVDSL het volgende:

[..]

Maar die mensen waarvan je die goede verhalen hoort willen het niet met jou spelen? :'( Ik herken het probleem overigens, heb zelf dan ook geen enkel spel dus vertrouw op de rest voor het meebrengen van de spellen.
Nee want dat zijn stelletjes -O- Dus die gaan stelletjes-spelletjes-avonden houden.

Edit: dat klinkt echt als een orgie-party _O- maar ik bedoel dus gewoon bordspellen met andere stellen :P
pi_155796335
Oh hier hetzelfde. Daarom heb ik ook geen bordspelletjes :P

Maar ik compenseer het wel met het meenemen van de nodige snacks en drankjes. Speciale verzoeken zijn welkom :)
diseased rhinoceros pizzle
  vrijdag 4 september 2015 @ 00:00:18 #15
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_155805737
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:44 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nee want dat zijn stelletjes -O- Dus die gaan stelletjes-spelletjes-avonden houden.

Edit: dat klinkt echt als een orgie-party _O- maar ik bedoel dus gewoon bordspellen met andere stellen :P
Briljante opmerking :D

Catan is trouwens van harte welkom, Tijn, is alweer een tijdje terug dat ik dat speelde.
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_155807941
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:44 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nee want dat zijn stelletjes -O- Dus die gaan stelletjes-spelletjes-avonden houden.

Edit: dat klinkt echt als een orgie-party _O- maar ik bedoel dus gewoon bordspellen met andere stellen :P
Titty Twister? ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_155810165
Oh stelletjes zijn niet welkom? ;(
  vrijdag 4 september 2015 @ 10:20:14 #18
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_155810282
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 10:14 schreef aeque het volgende:
Oh stelletjes zijn niet welkom? ;(
1 stelletje wel, stelletjes niet. Anders moeten ze maar met elkaar spelen schijnbaar op een stelletjes-spelletjes-avond (wel een erg leuk woord Elvi :) ) :D
pi_155810552
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 10:20 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

1 stelletje wel, stelletjes niet. Anders moeten ze maar met elkaar spelen schijnbaar op een stelletjes-spelletjes-avond (wel een erg leuk woord Elvi :) ) :D
Met elkaar spelen? Partnerruil dus.
  vrijdag 4 september 2015 @ 10:43:43 #20
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_155810705
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 10:35 schreef aeque het volgende:

[..]

Met elkaar spelen? Partnerruil dus.
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:44 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nee want dat zijn stelletjes -O- Dus die gaan stelletjes-spelletjes-avonden houden.

Edit: dat klinkt echt als een orgie-party _O- maar ik bedoel dus gewoon bordspellen met andere stellen :P
pi_155810775
Goed gesprek :P
diseased rhinoceros pizzle
pi_155811050
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 10:43 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

[..]

Naakt twister? Stripganzenbord?
pi_155818352
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 00:00 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Briljante opmerking :D

Catan is trouwens van harte welkom, Tijn, is alweer een tijdje terug dat ik dat speelde.
Staat genoteerd :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_155818543
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 11:00 schreef aeque het volgende:

[..]

Naakt twister? Stripganzenbord?
Monopolygamie.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_155818618
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 16:27 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Monopolygamie.
Dungens & domanation
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')