SPOILER: Zaterdagavond 5 september kermis VolendamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 17 oktober Bordspelmeet bij Blind_GuardianOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post!
diseased rhinoceros pizzle
SPOILER: Zaterdagavond 5 september kermis VolendamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 17 oktober Bordspelmeet bij Blind_GuardianOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Post!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Zet mij er maar vast bij als reserve dan.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:51 schreef Blind_Guardian het volgende:
De spelletjesmeet zit officieel vol, maar meld je gerust nog aan, het kan altijd zijn dat er nog een paar afmeldingen komen. En misschien lukt het me om een paar man meer in mijn huiskamer te proppen als ik een campingtafeltje en -stoelen regel
voor een meet?
• Post!
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
Dat heb ik of beter gezegd mijn broertje heeft het liggen.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:18 schreef Elvi het volgende:
Ik doe trouwens nooit bordspellen omdat ik niemand heb om ze mee te doen ( dat klinkt echt heel dramatisch), maar ik heb goede verhalen gehoord over Colonisten van Catan. Die heb ik dus zelf niet, maar heeft iemand anders dat spel en wil diegene dat ook meenemen?
Maar die mensen waarvan je die goede verhalen hoort willen het niet met jou spelen?quote:Op donderdag 3 september 2015 19:18 schreef Elvi het volgende:
Ik doe trouwens nooit bordspellen omdat ik niemand heb om ze mee te doen ( dat klinkt echt heel dramatisch), maar ik heb goede verhalen gehoord over Colonisten van Catan. Die heb ik dus zelf niet, maar heeft iemand anders dat spel en wil diegene dat ook meenemen?
Nee want dat zijn stelletjesquote:Op donderdag 3 september 2015 20:34 schreef RIVDSL het volgende:
[..]
Maar die mensen waarvan je die goede verhalen hoort willen het niet met jou spelen?Ik herken het probleem overigens, heb zelf dan ook geen enkel spel dus vertrouw op de rest voor het meebrengen van de spellen.
Briljante opmerkingquote:Op donderdag 3 september 2015 20:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee want dat zijn stelletjesDus die gaan stelletjes-spelletjes-avonden houden.
Edit: dat klinkt echt als een orgie-partymaar ik bedoel dus gewoon bordspellen met andere stellen
![]()
Titty Twister?quote:Op donderdag 3 september 2015 20:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Edit: dat klinkt echt als een orgie-partymaar ik bedoel dus gewoon bordspellen met andere stellen
![]()
1 stelletje wel, stelletjes niet. Anders moeten ze maar met elkaar spelen schijnbaar op een stelletjes-spelletjes-avond (wel een erg leuk woord Elviquote:
Met elkaar spelen? Partnerruil dus.quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
1 stelletje wel, stelletjes niet. Anders moeten ze maar met elkaar spelen schijnbaar op een stelletjes-spelletjes-avond (wel een erg leuk woord Elvi)
quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Met elkaar spelen? Partnerruil dus.
quote:Op donderdag 3 september 2015 20:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
![]()
Naakt twister? Stripganzenbord?quote:
Staat genoteerdquote:Op vrijdag 4 september 2015 00:00 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Briljante opmerking
Catan is trouwens van harte welkom, Tijn, is alweer een tijdje terug dat ik dat speelde.
Monopolygamie.quote:
Dungens & domanationquote:
Beter kijken danquote:
quote:Op donderdag 3 september 2015 09:01 schreef Blind_Guardian het volgende:
Aeque op reserve voor de spelletjesmeet
Meets in de planningSPOILER: Zaterdagavond 5 september kermis VolendamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 17 oktober Bordspelmeet bij Blind_GuardianOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!
quote:Op woensdag 2 september 2015 08:29 schreef El_Thijs het volgende:
Jdel op misschien voor de spelletjesmeet
Wegens klussen in mijn nieuwe huis ga ik niet naar de kermis zaterdag, helaas.
Meets in de planningSPOILER: Zaterdagavond 5 september kermis VolendamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb mijzelf even op "misschien" gezet. hoorde dat het vol zat maar wellicht dat Thijs nog afhaaktSPOILER: Zaterdag 17 oktober Bordspelmeet bij Blind_GuardianOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!![]()
Daarom is er ook een reserve lijst als je goed gekeken hadquote:Op maandag 7 september 2015 15:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Heb mijzelf even op "misschien" gezet. hoorde dat het vol zat maar wellicht dat Thijs nog afhaakt
SPOILER: Zaterdag 17 oktober Bordspelmeet bij Blind_GuardianOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!![]()
in die post die ik zat te quoten nietquote:Op maandag 7 september 2015 15:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daarom is er ook een reserve lijst als je goed gekeken had
Das dan niet slim, maar in de post boven jou staat het nu goed.quote:Op maandag 7 september 2015 15:33 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
in die post die ik zat te quoten niet
quote:Op maandag 7 september 2015 15:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Das dan niet slim, maar in de post boven jou staat het nu goed.
Alleen als het echt niet kan, anders ben ik er gewoon bijquote:Op maandag 7 september 2015 15:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Heb mijzelf even op "misschien" gezet. hoorde dat het vol zat maar wellicht dat Thijs nog afhaakt
en als jij niet komt, wat heeft het dan voor zin om nog te gaanquote:Op maandag 7 september 2015 16:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alleen als het echt niet kan, anders ben ik er gewoon bij
Dit klinkt als een mooie bromance. Je kan hem altijd nog helpen bij het 'klussen'quote:Op maandag 7 september 2015 16:23 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
en als jij niet komt, wat heeft het dan voor zin om nog te gaan
Pas maar op voor je het weet heeft Thijs z'n klopboor in stelling gebracht hoorquote:Op maandag 7 september 2015 16:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit klinkt als een mooie bromance. Je kan hem altijd nog helpen bij het 'klussen'
Hulp is altijd welkom maar iemand van zijn lengte is niet handig om laminaat te leggenquote:Op maandag 7 september 2015 16:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit klinkt als een mooie bromance. Je kan hem altijd nog helpen bij het 'klussen'
3000 toeren per minuutquote:Op maandag 7 september 2015 16:35 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Pas maar op voor je het weet heeft Thijs z'n klopboor in stelling gebracht hoor
En daar kom je nu pas meequote:Op donderdag 17 september 2015 17:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Eerste editie zeker dan
Ik bedoelde die van afgelopen weekend
Nee hoor, daar kwam het festival vorig jaar al mee. Datum staat al 300 dagen vast ofzo geloof ik. Was benieuwd of iemand het hier zou oppakken of nog een keer zou gaan n.a.v. vorig jaar, maar dat lijkt niet het gevalquote:
He!quote:Op donderdag 17 september 2015 17:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hulp is altijd welkom maar iemand van zijn lengte is niet handig om laminaat te leggen
quote:Maar jij zou wel goed passen
Nee, zat in Duitsland anders wel geweest.quote:
Sinterklaasmeet?quote:Op donderdag 24 september 2015 15:53 schreef pilsje-pintje het volgende:
Ik heb wel ideeen voor meets. Maar dat wordt december. Zat te denken om een filmmeet te organiseren; met z'n allen naar James Bond bijvoorbeeld....
Zelf nog goede plannen?
SPOILER: Zaterdag 17 oktober Bordspelmeet bij Blind_GuardianOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!![]()
Al die cadeautjes krijgen straks een mooi plekje in mijn huisquote:Op donderdag 24 september 2015 18:45 schreef jdel het volgende:
Oe ja, die sinterklaas meet was gezellig!
Ik herinner me de cadeautjes nog el waar iedereen op zat te azen
Voor herhaling vatbaar!
Jaja, jij had al die mooie dingen te pakken zeker Hahaquote:Op vrijdag 25 september 2015 08:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Al die cadeautjes krijgen straks een mooi plekje in mijn huis
quote:Op vrijdag 25 september 2015 08:23 schreef DeMarcus het volgende:
Mezelf op reserve voor de spelletjesmeetps. we kunnen ook gewoon stoelen (kleine klapdingen) meenemen
Qua bordspellen heb ik best heel veel te veel in huis, mochten er nou 10 of meer komen dan neem ik weerwolven ook nog even mee.
Meets in de planningIk mis RedFever ineens op de lijst. Heb je de meest recente meeting-post overgenomen?SPOILER: Zaterdag 17 oktober Bordspelmeet bij Blind_GuardianOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
Wanneer komt de housewarmingmeet?quote:Op vrijdag 25 september 2015 08:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Al die cadeautjes krijgen straks een mooi plekje in mijn huis
Boulderen? Wat is dat?quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:37 schreef -Splash- het volgende:
Ik zit te denken aan welke meets nog meer leuk zijn, zomer is voorbij dus meeten is weer een optie voor mij. Wellicht weer eens snowworld aandoen (kan wel een spelletjes meet zeggen maar die komt nog) of boulderen.
Dan wil je juist niet opgesloten zitten in een kamer met Fokkersquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:56 schreef Elvi het volgende:
Mij lijkt een escape room wel leuk trouwensals het maar niet te eng is; ik ben niet goed met schrikmomenten
![]()
Ja dat kan ik misschien beter doen met mensen die ik wel vertrouwquote:Op zaterdag 26 september 2015 13:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan wil je juist niet opgesloten zitten in een kamer met Fokkers
Och, goed voor de adrenalineverslavingquote:Op vrijdag 25 september 2015 19:56 schreef Elvi het volgende:
Mij lijkt een escape room wel leuk trouwensals het maar niet te eng is; ik ben niet goed met schrikmomenten
![]()
Dit?quote:
Na de spelletjesmeet vertrouw je ineens veel meer mensenquote:Op zaterdag 26 september 2015 16:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dat kan ik misschien beter doen met mensen die ik wel vertrouw![]()
In Amsterdam is wel een niet-enge Escaperoom. Sherlock heet het geloof ik.
Venlo is wel goed te doen hoorquote:Op maandag 28 september 2015 00:02 schreef pilsje-pintje het volgende:
Boulderen is het ongezekerd klimmen op een min of meer speciale klimwand. Met een max hoogte van 2-3 meter.
Wel erg gaaf. Zo is klettersteigen of tof, of een klimpark. Is er een locatie waar we dit allemaal kunnen doen? Behalve dan de Fliegerhorst in Venlo?
Gewoon nee. Een het is ver weg, twee het ligt in Limbo Land. Vast nog wel meer redenen te bedenkenquote:
Er is helemaal niks mis met Limboland. En ook niet met Gruunquote:Op maandag 28 september 2015 10:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon nee. Een het is ver weg, twee het ligt in Limbo Land. Vast nog wel meer redenen te bedenken
Zolang ik maar niet hoef te wonenquote:Op maandag 28 september 2015 10:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met Limboland. En ook niet met Gruun
Dat ja. In Amersfoort kan je goed boulderen;quote:Op maandag 28 september 2015 00:02 schreef pilsje-pintje het volgende:
Boulderen is het ongezekerd klimmen op een min of meer speciale klimwand. Met een max hoogte van 2-3 meter.
Wel erg gaaf. Zo is klettersteigen of tof, of een klimpark. Is er een locatie waar we dit allemaal kunnen doen? Behalve dan de Fliegerhorst in Venlo?
voor een meet?
• Post!![]()
voor een meet?
• Post!
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
voor een meet?
• Post!
[ Bericht 14% gewijzigd door Flylib op 05-10-2015 14:12:49 ]diseased rhinoceros pizzle
Commentaar van iemand die zich sowieso niet aangemeld heeft.quote:
quote:
Hey niks is nog zeker hequote:Op maandag 5 oktober 2015 15:39 schreef Blind_Guardian het volgende:
In ieder geval is een reservelijst niet meer nodig op deze manier. Ik wacht eventuele aan/afmeldingen nog even af, maar ik ga er vanuit dat we iedereen wel bij mij thuis kwijt kunnen. Wel jammer dat mensen minder dan 2 weken voor dato afhaken, had de meet juist ruim op tijd aangekondigd zodat mensen er omheen konden plannen
Lijkt mij ook niet noodzakelijkquote:Op maandag 5 oktober 2015 15:00 schreef aeque het volgende:
Commentaar van iemand die zich sowieso niet aangemeld heeft.
Het zij je vergevenquote:Op maandag 5 oktober 2015 16:16 schreef Flylib het volgende:
Helaas was het overmacht in mijn geval. Ik kreeg van het weekend te horen dat ik een nieuw huis heb, en ik begin volgende week met een nieuwe baan waardoor ik te weinig tijd om van alles te regelen, dus ik moet de komende weekenden opofferen
Laat ik het dan anders zeggen: O kijk, iemand die zich met zaken bemoeit waar ze geen benul van heeft wat de reden ertoe is.quote:
Ook hierbij geldt: dat is niet noodzakelijkquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:53 schreef aeque het volgende:
Laat ik het dan anders zeggen: O kijk, iemand die zich met zaken bemoeit waar ze geen benul van heeft wat de reden ertoe is.
Dat is jouw mening. En die is niet noodzakelijk.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ook hierbij geldt: dat is niet noodzakelijk
Eensgelijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 07:39 schreef aeque het volgende:
Dat is jouw mening. En die is niet noodzakelijk.
Zoals je zegt, je hebt je nog niet afgemeld dus ik hoef je nog niet te vergevenquote:Op maandag 5 oktober 2015 20:08 schreef Elvi het volgende:
Oh en ik word niet vergeven?Ik heb me nog niet eens afgemeld
voor een meet?
• Post!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |