Ieder moet doen waar hij zich goed bij voelt,maar in de OP wordt wel een héél slecht beeld vanquote:Op donderdag 3 september 2015 19:52 schreef jodelahity het volgende:
TS neukt al 4 jaar als een beest al die hoeren in herbergen en goedkope B&B motels. En wij zitten hier monogamie te verdedigen, wat zijn we dom hehe
Wees er maar trots op. Je bent zelf geen haar beter.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:42 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Elke keer als je een standpunt inneemt over iets dat gevoelig ligt, krijg je dit soort reacties. Alles is belachelijk.. OP begrijpt er niks van.. Dacht je echt dat ik dit niet verwacht had? Zo gaat het altijd. Overmorgen zitten we aan pagina 13 van persoonlijke irritaties. Misschien wel omdat je onzeker wordt over het al dan niet monogaam zijn van je eigen partner
Maak ervan wat je zelf wil. Ik ga ondertussen lekker vreemd met iemand die in NL een relatie heeft
Kusje
Dan heb je gewoon keihard weerstand geboden tegen de druk van de maatschappij.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ieder moet doen waar hij zich goed bij voelt,maar in de OP wordt wel een héél slecht beeld van
vrouwen neergezetwat nu als je niet eens een koophuis en kinderen hebt?
Dan klopt die hele OP al niet
Hmm.. zou het kunnen zijn dat hij onzin verkondigd?quote:Op donderdag 3 september 2015 19:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ieder moet doen waar hij zich goed bij voelt,maar in de OP wordt wel een héél slecht beeld van
vrouwen neergezetwat nu als je niet eens een koophuis en kinderen hebt?
Dan klopt die hele OP al niet
ah... is dat het ...quote:Op donderdag 3 september 2015 19:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon keihard weerstand geboden tegen de druk van de maatschappij.
Tuurlijk... zoveel mensen zoveel verschillen...quote:Op donderdag 3 september 2015 19:56 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Hmm.. zou het kunnen zijn dat hij onzin verkondigd?
Ben jij monogaam van nature?quote:Op donderdag 3 september 2015 19:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Tuurlijk... zoveel mensen zoveel verschillen...
Tja.... ik ben ook wel eens nieuwsgierig geweest hoor, maar ik had al verkering toen ik 16 jaarquote:Op donderdag 3 september 2015 19:59 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ben jij monogaam van nature?
Ik denk dat weinig mensen zich in de OP herkennenquote:Op donderdag 3 september 2015 20:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja.... ik ben ook wel eens nieuwsgierig geweest hoor, maar ik had al verkering toen ik 16 jaar
was met de man waar ik nu tientallen jaren later nog steeds mee getrouwd ben.
En je komt in je leven ook wel eens iemand tegen die je érg leuk vindt, dat is nou eenmaal zo,
maar wat er in die OP, daar vind ik mezelf dus hélemaal niet in terug
Zijn backpackers die op slaapzalen slapen wel een eerlijke/representatieve weerspiegeling van de maatschappij? Ik heb namelijk een heel andere ervaring opgedaan toen ik een tijdje in het buitenland woonde. We waren met circa 100 mannen en vrouwen uit heel Europa. De meesten hadden thuis een relatie. Na drie maanden bleek er slechts één niet trouw te zijn geweest aan de partner thuis. Als ik jouw onderzoekstechniek volg, dan moet ik nu concluderen dat bijna iedereen zich monogaam gedraagd.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:22 schreef Topgozer1 het volgende:
En wat mijn "gebrekkige onderbouwing" betreft. Ik ken geen betere onderbouwing dan 4 jaar observatie van backpackers in slaapzalen, waaronder veel mensen die overseas een "monogame relatie" hebben.
Vooral doen, maar ga het niet lopen verdedigen met "theorieen".quote:Op donderdag 3 september 2015 19:42 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Elke keer als je een standpunt inneemt over iets dat gevoelig ligt, krijg je dit soort reacties. Alles is belachelijk.. OP begrijpt er niks van.. Dacht je echt dat ik dit niet verwacht had? Zo gaat het altijd. Overmorgen zitten we aan pagina 13 van persoonlijke irritaties. Misschien wel omdat je onzeker wordt over het al dan niet monogaam zijn van je eigen partner
Maak ervan wat je zelf wil. Ik ga ondertussen lekker vreemd met iemand die in NL een relatie heeft
Kusje
Singles kunnen natuurlijk helemaal niet vreemd gaan.quote:Maak ervan wat je zelf wil. Ik ga ondertussen lekker vreemd
In hostels vind je alle types uit de samenleving. Het is wel zo dat het in het uitgaansleven in Nederland/Belgie veel moeilijker is om vreemd te gaan. Er is dreiging dat iemand je kent, of dat je minnares meer wil.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:19 schreef blondetrien het volgende:
Wat je tegenkomt in een Hostel is niet representatief voor de samenleving. Zeker niet gezien jij dat Hostel waarschijnlijk ook nog naar eigen inzicht uitkiest.
Het bestaat inderdaad, in onze maatschappij die ons op 10 manieren dwingt om niet vreemd te gaan. Stop met je werk, verlaat de maatschappij en ga maanden reizen. Je oer - instinct komt boven en er blijft niets heel van je monogame standpunt. Het vloeit imo voort uit het feit dat er op deze wereld minstens 200 000 potentiele partners zijn waarmee je een goeie relatie kan hebben. Iedereen is nieuwsgierigquote:Op donderdag 3 september 2015 23:09 schreef Argento het volgende:
Monogamie is natuurlijk geen leugen. Monogamie bestaat immers. Dan zou je nog kunnen zeggen dat monogamie geen biologische achtergrond heeft maar een sociaal maatschappelijke uitvinding is, maar wat dan nog? Monogamie is gewoon de norm. Dus wat nou leugen?
Van het type mensen dat hostels opzoekt.quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:19 schreef Topgozer1 het volgende:
In hostels vind je alle types uit de samenleving.
Uiteindelijk maak je de keuze zelf. Toegegeven, een maatschappij vormt de denkwijze van haar burgers. Desalniettemin zijn mensen doorgaans geen slaven van hun instinct, wat ons in onze ogen onderscheidt van dieren.quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:24 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Het bestaat inderdaad, in onze maatschappij die ons op 10 manieren dwingt om niet vreemd te gaan. Stop met je werk, verlaat de maatschappij en ga maanden reizen. Je oer - instinct komt boven en er blijft niets heel van je monogame standpunt. Het vloeit imo voort uit het feit dat er op deze wereld minstens 200 000 potentiele partners zijn waarmee je een goeie relatie kan hebben. Iedereen is nieuwsgierig
2,5 jaar op reis met en zonder hem, genoeg aandacht en alsnog totaal geen behoefte aan andere kerels.quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:24 schreef Topgozer1 het volgende:
[..]
Het bestaat inderdaad, in onze maatschappij die ons op 10 manieren dwingt om niet vreemd te gaan. Stop met je werk, verlaat de maatschappij en ga maanden reizen. Je oer - instinct komt boven en er blijft niets heel van je monogame standpunt.
Ze kunnen dit werk dan ook beter (grootdeels) door autisten laten doen, ben je gelijk van die automatische aannames af daar vooral hoogfunctionerende autisten vooraf afgaan op logica ipv emoties (en ten slotte draait goede wetenschap over dingen weten en niet over denken dingen te weten gebaseerd op emotiesquote:Op woensdag 2 september 2015 22:36 schreef Norma_Jeane het volgende:
Geen 95%, maar psychologische onderzoeken vielen onlangs nog door de mand omdat ze veelal niet reproduceerbaar bleken te zijn.
Psychologische studies vallen door de mand
Zal voor sociaal-maatschappelijk onderzoek niet veel anders zijn schat ik zo in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |