Woooooow! Dat scheelt al zo'n hoop! Nog een paar dagen spanning maar in ieder geval een veel beter perspectief! Wow!quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Nieuwe zeer uitgebreide echo: nekplooi geen 7mm maar 5,4mm en kindje (waarschijnlijk een jongetje) helemaal in orde. Vlokkentest gedaan, uitslag begin volgende week. We blijven hopen.
Dank voor alle steun.
Oh wat fijn Razz, dat klinkt al een stuk positiever! Hopelijk idd gewoon een speknekjochie! Ik duim mee voor volgende week nog meer goed nieuwsquote:Op dinsdag 1 september 2015 17:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Nieuwe zeer uitgebreide echo: nekplooi geen 7mm maar 5,4mm en kindje (waarschijnlijk een jongetje) helemaal in orde. Vlokkentest gedaan, uitslag begin volgende week. We blijven hopen.
Dank voor alle steun.
Ja dat zei de gyn ook, dus ik hoop enorm op een gezond pluisjeventje!quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:17 schreef Spees_Eend het volgende:
Phhhheeewww! Das al iets beter! en het is toch zo dat de kans dat het bij een jongetje goed zit bij een verdikte nekplooi groter is dan wanneer dit een meisje zou zijn? Of geldt dat tot een bepaalde afkapwaarde? In ieder geval verlaagt deze meting je kans op bepaalde afwijkingen al enorm! Ik blijf duimen!
Oh wat een goede berichten, ik blijf duimenquote:Op dinsdag 1 september 2015 17:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Dank voor alle steun.
quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Dank voor alle steun.
Yes!quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Dank voor alle steun.
Ongelooflijk link ook he, die metingen.... wat een verschil 1,6mm kan maken. De kans is meer dan gehalveerd!quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:49 schreef Razztwizzle het volgende:
De kans dat er iets chromosomaals mis is schoof nu op van 85% naar 40%. Het kan nog mis zijn. Maar we blijven hoopvol.
Oh wat fijn! Ik hoop mee!quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Dank voor alle steun.
ik ook!quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:21 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja dat zei de gyn ook, dus ik hoop enorm op een gezond pluisjeventje!
Snel, vooral. Gegevens invullen, we hadden een paar vragen en we stonden weer buiten. Ik heb wel een fijn gevoel bij het ziekenhuis, dus dat is goed. Alleen lastig om er parkeerplek te vinden....quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:32 schreef Malteser het volgende:
Jagär, hoe was het in het ziekenhuis?
nog niet toch?quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:15 schreef Cassandra87 het volgende:
Sinds wanneer zit ik in de top tien? Dafuck
en mineola moet ook nog meegeteld worden. En ik beval nog lang niet!quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nog niet toch?nog héél even uitstel
ja toch of ik tel verkeerd. Er delen er twee een plekjequote:Op dinsdag 1 september 2015 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nog niet toch?nog héél even uitstel
dat maakt voor jouw positie niet uit, ze staan allebei boven jequote:Op dinsdag 1 september 2015 18:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja toch of ik tel verkeerd. Er delen er twee een plekje
oooh pfew dat scheelt alweer.quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en mineola moet ook nog meegeteld worden. En ik beval nog lang niet!
ik weet niet wat mijn plekje is, gyn heeft gezegd dat ik rekening moet houden met een inleiding als mini niet ineens enorm gaat groeien. Dan kruip ik nog voor ook. Vind het veel te snel gaan, wanneer ik ook bevalquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat maakt voor jouw positie niet uit, ze staan allebei boven je
dat heb ik ook nog steeds, Cassandra. Alhoewel ik langzaam merk dat ik er mentaal klaar voor raak.quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik weet niet wat mijn plekje is, gyn heeft gezegd dat ik rekening moet houden met een inleiding als mini niet ineens enorm gaat groeien. Dan kruip ik nog voor ook. Vind het veel te snel gaan, wanneer ik ook beval
De gyn liet doorschemeren dat het hem niet zou verbazen als de baby zich wat eerder aandient. Ik zelf heb dat gevoel ook al heel lang en ook vriend zegt dat idee te hebben. Nu zei mijn moeder ook al dat ze 't idee heeft dat de baby vast wat eerder komt. Is natuurlijk maar een gevoel, maar toch.. Dat idee vind ik ook wel eng, dat we ergens tussen, nou, zeg een week of 7 en een week of 11 papa en mama worden..quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:28 schreef LadyBlack het volgende:
Haha Sillie, ik vond die laatste weken juist heerlijk langzaam gaan! Straks heb je verlof, en dan is t gewoon lekker dagjes doen wat je wil. En dat gaat een stuk minder hard dan je tweede trimester.
Ja maf hč! Maar het was geen meetfout dacht de gyn (ze had goede ervaringen met ons ziekenhuis hier), hij kon ook gekrompen zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ongelooflijk link ook he, die metingen.... wat een verschil 1,6mm kan maken. De kans is meer dan gehalveerd!
Hartstikke fijn. Hiermee hou je t hopelijk nog even uit tot volgende week
Razz, wat een fijn nieuws voor nu! Ik blijf duimen voor een gezond pluisjesjochiequote:Op dinsdag 1 september 2015 19:24 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja maf hč! Maar het was geen meetfout dacht de gyn (ze had goede ervaringen met ons ziekenhuis hier), hij kon ook gekrompen zijn.
Dank voor al het meeleven hier! Ik vind het lief van jullie!
Dat was hier ook zo (dat krimpen) en mijn gyn zei direct heel opgelucht dat dat echt een heel goed teken is. Ik weet uiteraard dat het per geval verschilt etc etc, maar zo snel al zo slinken is alvast stap 1quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:24 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja maf hč! Maar het was geen meetfout dacht de gyn (ze had goede ervaringen met ons ziekenhuis hier), hij kon ook gekrompen zijn.
Dank voor al het meeleven hier! Ik vind het lief van jullie!
Wanneer heb je de volgende groeiecho? Je bent nu 34 weken?quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik weet niet wat mijn plekje is, gyn heeft gezegd dat ik rekening moet houden met een inleiding als mini niet ineens enorm gaat groeien. Dan kruip ik nog voor ook. Vind het veel te snel gaan, wanneer ik ook beval
donderdagquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:26 schreef Daui het volgende:
[..]
Wanneer heb je de volgende groeiecho?
Ben je dan 35 weken?quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
donderdagben heel benieuwd..
Sorry verkeerd geteld. Wel mooi dat bijvoorbeeld missbliss thuis moest zitten en ze bij jou weer zeggen dat het geen nut heeft. Maar over een weekje kun je lekker relaxen.quote:
ja vond ik ook apart, heb er nog bewust naar gevraagd. Maar het is sowieso maar een paar dagen, en t maakt mijn baas niet uit of ik 3 uur aanwezig ben of 9. nou kom ik meestal toch niet onder de 8 dus wat dat betreftquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:35 schreef Daui het volgende:
[..]
Sorry verkeerd geteld. Wel mooi dat bijvoorbeeld missbliss thuis moest zitten en ze bij jou weer zeggen dat het geen nut heeft. Maar over een weekje kun je lekker relaxen.
Ik duim dat de kleine een kleine groeispurt gaat maken
Zei de gynaecoloog ook op welke termijn ze in willen gaan leiden mocht het nodig zijn?
En ze klinken best positief in het ziekenhuis. Dus volgende week weer baby spieken!quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja vond ik ook apart, heb er nog bewust naar gevraagd. Maar het is sowieso maar een paar dagen, en t maakt mijn baas niet uit of ik 3 uur aanwezig ben of 9. nou kom ik meestal toch niet onder de 8 dus wat dat betreft![]()
Als hij van t lijntje opklimt mag hij lekker blijven zitten, volgt hij zijn lijntje dan kijken ze van week tot week hoe hij zich voelt, is de achterstand groter dan moeten ze een plan van aanpak maken. Moest er rekening mee houden dat hij hoogst waarschijnlijk zijn lijntje volgt en dat ze dan rond week 38 gaan inleiden. Eerste situatie zou zelden voorkomen, zo verwijzen ze mij ook niet meer terug naar de vk omdat ze niet t risico willen nemen dat hij qua curve toch weer achteruit gaat.
Ik laat het verder over mij heen komen en bekijk het van week tot week. Hij beweegt goed de laatste tijd, dat stelt mij ook gerust.
Ik heb het met 11 weken gedaan. En hier klopte het.quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:46 schreef Lamb29 het volgende:
Razz wat fijn! Dat zijn veel betere cijfers! Ik duim weer verder mee!
Geslachtsbepaling kan bij ons vanaf 14 weken. Heeft iemand dat ook gedaan?
Lijkt zo enorm vroeg, dan nog vaak fout?
Hebben we morgen weer wat om te kijkenquote:Op dinsdag 1 september 2015 21:41 schreef Daui het volgende:
[..]
Was op npo 3. Staat zo wel bij uitzending gemist
Nub moet je kijken op een 12 weken echo toch? of kan dat ook op een 10.4 echo?quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:52 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik heb het met 11 weken gedaan. En hier klopte het.
Serieus: de nub-theorie is vrij betrouwbaar.
ja, hoi!quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:04 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Nub moet je kijken op een 12 weken echo toch? of kan dat ook op een 10.4 echo?
Hebben we hier Nub lezers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2015 22:37:54 ]
15 weken gedaan en elke echo weer bevestigd. Of het echt klopt blijft nog even afwachten natuurlijkquote:Op dinsdag 1 september 2015 21:46 schreef Lamb29 het volgende:
Myrr heeft het al vrij vroeg laten doen geloof ik. Ik zou het dan altijd bij 20 wkn ofzo nog een keer laten checken, just in casequote:Op dinsdag 1 september 2015 21:46 schreef Lamb29 het volgende:
Ah jammer! Zo het echo bureau maar eens bellen danquote:Op woensdag 2 september 2015 07:18 schreef Stormqueen het volgende:
Lamb, daar zie ik inderdaad geen nubje op!
Mooie plaatjes Razz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben de 22e een echo gepland voor de geslachtsbepaling![]()
Jaquote:Op woensdag 2 september 2015 09:40 schreef Mariposas het volgende:
De nub is heel duidelijk te zien Dot!
Ik zie echt helemaal niksquote:Op woensdag 2 september 2015 09:40 schreef Mariposas het volgende:
De nub is heel duidelijk te zien Dot!
Omdat niemand je dan ziet als je naar t ziekenhuis gaatquote:Op woensdag 2 september 2015 09:40 schreef Jagärtrut het volgende:
beuh voor essays, razzt. Is het schooljaar niet net begonnen?
Hier word ik elke morgen met een heel klein teleurgesteld gevoel wakker dat het vannacht niet begonnen is. Waarom ik perse denk dat het 's nachts gaat beginnen weet ik niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
vooral omdat parkeren bij het ziekenhuis dan makkelijker gaat. Wat een ramp, daar!quote:Op woensdag 2 september 2015 09:53 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Omdat niemand je dan ziet als je naar t ziekenhuis gaat
quote:Op woensdag 2 september 2015 09:41 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja? Doe's een screenshot met een dikke pijl! Ik wil ook leren nubkijken!
quote:Op woensdag 2 september 2015 09:53 schreef Sicilia het volgende:
Razz wat fijn dat het er nu al een stuk positiever uit zag! Ik blijf duimen voor jullie!
En wat een mooie plaatjes van al de echo's![]()
Wij willen dit keer het geslacht niet weten. Wisten het bij dochter ook niet, bij zoon wel, want praktisch, maar nu hebben we van alles genoeg in huis dus willen we ons weer graag laten verrassen. Heb wel even gespiekt of ik iets kon maken van de NUB, maar k zie het niet geloof ik...bij geen van de echo's trouwens![]()
Iemand die een gokje wil wagen?Bij wat voor termijn is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
quote:Op woensdag 2 september 2015 09:53 schreef Sicilia het volgende:
Razz wat fijn dat het er nu al een stuk positiever uit zag! Ik blijf duimen voor jullie!
En wat een mooie plaatjes van al de echo's![]()
Wij willen dit keer het geslacht niet weten. Wisten het bij dochter ook niet, bij zoon wel, want praktisch, maar nu hebben we van alles genoeg in huis dus willen we ons weer graag laten verrassen. Heb wel even gespiekt of ik iets kon maken van de NUB, maar k zie het niet geloof ik...bij geen van de echo's trouwens![]()
Iemand die een gokje wil wagen?Met de uitleg die ik net las (super duidelijk, dank daarvoor, Mineola!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) zou ik gokken op een meisje. Hoewel je idd niet echt een uitstulping ziet, dus...
En dit is m'n eerste gok ever, dus ik zou er sowieso niet te veel waarde aan hechten
♥ || Baby catcher in training || ♥
Oh, daar!quote:Op woensdag 2 september 2015 09:56 schreef Mariposas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even heel lelijk want online editor en voedend in tussentijd.
Ik ben 'm alleen nog even aan het interpreteren want de baby is erg beweeglijk en de nub beweegt wat mee.
Bij 11.3..dus misschien nog wat vroeg ook ervoor hoor!quote:
Je schrijft 'eerste situatie zou zelden voorkomen'. Dat was ook waar onze gyn ons op wees.quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja vond ik ook apart, heb er nog bewust naar gevraagd. Maar het is sowieso maar een paar dagen, en t maakt mijn baas niet uit of ik 3 uur aanwezig ben of 9. nou kom ik meestal toch niet onder de 8 dus wat dat betreft![]()
Als hij van t lijntje opklimt mag hij lekker blijven zitten, volgt hij zijn lijntje dan kijken ze van week tot week hoe hij zich voelt, is de achterstand groter dan moeten ze een plan van aanpak maken. Moest er rekening mee houden dat hij hoogst waarschijnlijk zijn lijntje volgt en dat ze dan rond week 38 gaan inleiden. Eerste situatie zou zelden voorkomen, zo verwijzen ze mij ook niet meer terug naar de vk omdat ze niet t risico willen nemen dat hij qua curve toch weer achteruit gaat.
Ik laat het verder over mij heen komen en bekijk het van week tot week. Hij beweegt goed de laatste tijd, dat stelt mij ook gerust.
22 septemberquote:Op woensdag 2 september 2015 10:20 schreef Mariposas het volgende:
Na een grondige studie zeg ik jongens nub.
Wanneer krijgen we de uitslag?
Volgens mij heb je een hele lieve VK, razzt!quote:Op woensdag 2 september 2015 10:21 schreef Razztwizzle het volgende:
En toen belde de VK of ik nog even het hartje wilde horen na de vlokkentest gisteren. Wat lief! Zo even heen, even horen of het kindje het nog doet.
even vragen op welke dagen ze werkt en of ze binnenkort niet eens op vakantie moet gaanquote:Op woensdag 2 september 2015 11:26 schreef Sara82 het volgende:
Wat lief Razz!
Zo, hier weer gestickerd! Dikbilletje is al aardig ingedaald. Had vandaag een andere verloskundige voor de controle. Wát een irritante stem heeft dat mens..! (kan ze ook niks aan doen natuurlijk) Alleen al bij het idee dat ze tijdens de bevalling tegen me gaat staan tetteren met d'r kraakstem, worrik al een beetje agressief...
Wat ontzettend lief. Succes!quote:Op woensdag 2 september 2015 10:21 schreef Razztwizzle het volgende:
En toen belde de VK of ik nog even het hartje wilde horen na de vlokkentest gisteren. Wat lief! Zo even heen, even horen of het kindje het nog doet.
Het is een praktijk met 6 verloskundigen en ze zijn inderdaad heel lief allemaal. Behalve eentje. Die is ook heus heel aardig hoor, maar daar heb ik geen klik mee. Erg oude stempel, anti pijnbestrijding en ziekenhuisbevallen enzo. Ik geloof alleen niet dat ik haar kan vermijden als ik ga bevallen en ze heeft dienst. Achja, kunnen we fijn in discussiequote:Op woensdag 2 september 2015 10:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een hele lieve VK, razzt!
Het is en blijft ook welspannend! En eind sept klinkt idd wel heeeeel ver weg!quote:Op woensdag 2 september 2015 10:04 schreef Mineola het volgende:
Ik vind jouw gerommel ook spannend stoel! Het klinkt wel alsof er in elk geval iets van voorwerk gaande is bij jou. Bij mij nog niks van gerommel.
Jager, ik denk ook elke ochtend 'hee, geen baby vannacht!'. Oppastechnisch zou een start overdag wel fijner zijn trouwens. Ik vind het ook leuk spannend, dat afwachten wanneer. Het wordt sowieso een septemberkind! Maar eind sept kan ik me niet voorstellen, dat klinkt nog zo ver weg! Max 3-4 weken daarentegen klinkt zo snel
Op basis van die screenshot zeg ik ook een meisje Dot, maar met die bewegingen vond ik het lastig zien idd. Hoewel een echofoto natuurlijk ķķk altijd een screenshot is
Beetje agressie kan geen kwaad bij een bevalling.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:26 schreef Sara82 het volgende:
Wat lief Razz!
Zo, hier weer gestickerd! Dikbilletje is al aardig ingedaald. Had vandaag een andere verloskundige voor de controle. Wát een irritante stem heeft dat mens..! (kan ze ook niks aan doen natuurlijk) Alleen al bij het idee dat ze tijdens de bevalling tegen me gaat staan tetteren met d'r kraakstem, worrik al een beetje agressief...
Lief van je! Maar ik ken mezelf, dan ga ik obsessief luisterenquote:Op woensdag 2 september 2015 12:51 schreef Skoap het volgende:
Wat fijn Razz
Ik heb eventueel wel zo'n luisterding wat je mag hebben? Ik gebruik hem toch niet meer!
Check. Overigens was het in mijn groepje eerder regel dan uitzondering dat je in slaap viel tijdens dat kwartierquote:Op woensdag 2 september 2015 13:15 schreef Limone het volgende:
Ik zag gister nog een oud vrouwtje haar hondje slepen. Op z'n rug, maar zonder dikke buik dus ik weet niet of het gaat lukken, hoor Estrys!![]()
Lief van de verloskundige, Razz. En fijn dat het nog klopt.
Ik was gister voor het eerst naar yoga en ben in het laatste ontspanningskwartier in slaap gevallen.Volgens mij wel zonder te snurken, maar ik vond het toch een beetje gęnant. Gebeurt vast vaker, toch? Toch?!
Neemt die kans niet steeds meer af?quote:Op woensdag 2 september 2015 13:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik vroeg de VK trouwens nog binnen hoeveel tijd het risico op een miskraam na een vlokkentest weer weg was. Wist ze niet, AMC gebeld. Drie weken. Hmpf.
Dat zal wel afnemen in die 3 weken hoor. Hoger dichter op de test hoe hoger het risico denk ik. Bovendien vertelt google mij net dat het risico slechts 0,5% is. Dat is echt heeeel klein hoor Razz...quote:Op woensdag 2 september 2015 13:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik vroeg de VK trouwens nog binnen hoeveel tijd het risico op een miskraam na een vlokkentest weer weg was. Wist ze niet, AMC gebeld. Drie weken. Hmpf.
Het is inderdaad een kleine kans, klopt. Maar met alle zorgen nu merk ik dat ik dat toch ook wel weer eng vindquote:Op woensdag 2 september 2015 13:31 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Dat zal wel afnemen in die 3 weken hoor. Hoger dichter op de test hoe hoger het risico denk ik. Bovendien vertelt google mij net dat het risico slechts 0,5% is. Dat is echt heeeel klein hoor Razz...
Kan je dat ook online doenquote:Op woensdag 2 september 2015 13:32 schreef Daui het volgende:
Ik viel (pre zwangerschap) ook weleens in slaap tijdens dat laatste kwartier. Vooral bij lessen na werk en het buiten koud was en binnen warm, heel warm. Dat je wegdoezelt, van schrik wakker wordt en denkt neeee ik heb toch niet gesnurkt. Maar het fijne aan yoga vond ik dat iedereen met zichzelf bezig is en niet met de rest.
Heeft iemand ervaring met online zwangerschapscursussen, als in puffen/ademhalingstechnieken?
nee.. Ik heb wel van de yoga een bestand gehad waarin alle ademhalings en puftechnieken kort staan omschreven. Misschien heb je daar wat aan en kun je er een uitgebreidere uitleg bij googlen?quote:Op woensdag 2 september 2015 13:32 schreef Daui het volgende:
Ik viel (pre zwangerschap) ook weleens in slaap tijdens dat laatste kwartier. Vooral bij lessen na werk en het buiten koud was en binnen warm, heel warm. Dat je wegdoezelt, van schrik wakker wordt en denkt neeee ik heb toch niet gesnurkt. Maar het fijne aan yoga vond ik dat iedereen met zichzelf bezig is en niet met de rest.
Heeft iemand ervaring met online zwangerschapscursussen, als in puffen/ademhalingstechnieken?
Weet ik dus niet!quote:Op woensdag 2 september 2015 13:24 schreef Razztwizzle het volgende:
Laat je die vaker als je slaapt?
Die man ookquote:
Daar ben ik nog wel heengegaan, maar toen was ik ook weer de vreemde eend in de bijt, want Stip sliep lekker en er stond vanaf 11 uur, dus ik kwam om half 12 aankakken. Bleek de rest er dus netjes om 11 uur te zijn geweestquote:Op woensdag 2 september 2015 13:43 schreef Razztwizzle het volgende:
Dat is ook wel suf ja Dot. Bij Mensendieck waren er destijds twee vrouwen die ál-tijd wel iets hadden. Jeuk aan het stuitje. Een beetje moe. Een bibberende linkerteen. En dat moest uitgebreid verteld en besproken. Je zag dat de juf het ook wat lastig vond maar ze ook de ruimte wilde geven. En ik zat daar maar van "Eh.. ja.. zullen we iets gaan DOEN. PLEASE." Ben ook niet bij het babyshow-gebeuren geweest, ik vond het wel best.
OMG, op zn rug?! Wat zielig!quote:Op woensdag 2 september 2015 13:15 schreef Limone het volgende:
Ik zag gister nog een oud vrouwtje haar hondje slepen. Op z'n rug, maar zonder dikke buik dus ik weet niet of het gaat lukken, hoor Estrys!![]()
Lief van de verloskundige, Razz. En fijn dat het nog klopt.
Ik was gister voor het eerst naar yoga en ben in het laatste ontspanningskwartier in slaap gevallen.Volgens mij wel zonder te snurken, maar ik vond het toch een beetje gęnant. Gebeurt vast vaker, toch? Toch?!
En boks hiervoor ja. Ik zwem alleen op vakantie als het warm is en je niet meteen moet omkleden maar gewoon kan opdrogen.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:51 schreef Razztwizzle het volgende:
Zwemmen is wel lekker ja! Maar ik deel je hekel aan chloor en ik vind het altijd gedoe. Erheen, omkleden, douchen, zwemmen, douchen, omkleden, terug. En dan ben je er de hele dag moe van. En alles stinkt naar chloor.
We gaan ook eigenlijk nooit zwemmen met A.Vanwege bovenstaande..
Hier geen ervaring met online cursussen, ik heb ook samen bevallen gedaan met de bijbehorende ademhalingstechnieken en ik moet bekennen dat ik ze niet gebruikt hebquote:Op woensdag 2 september 2015 13:32 schreef Daui het volgende:
Mijn man doet zelf yoga (jawel) dus die vond de partnerles wel interessant. Alleen deze keer slaan we hem over. Been there done that.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:18 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Check. Overigens was het in mijn groepje eerder regel dan uitzondering dat je in slaap viel tijdens dat kwartier.
Ik heb vanavond de Yoga-partnerles. Mijn partner heeft er ontzettend veel zin in not. Het eerste wat 'ie vanochtend zei was "ik voel me nog niet goed hoor, moet ik echt mee?" JA!
Idem, ik zwem nooit. Maar N. vindt het badje wel heel fijn, dus ik denk dat ik wel eens babyzwemmen ga proberen.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:12 schreef Skoap het volgende:
Yoga, ik val ook vaak in slaap op het eind
Zwemmen, precies wat razz omschrijft, de chloor lucht & het omkleed gedoe. Ik heb er daardoor zo'n hekel aan. Zwemmen zelf is heerlijk, als het mooi weer is en je lekker eenvoudig weer opdroogt & niet nat staat te klooien in zo'n omkleedhokje.
• Nasi met garnalen (eventueel satehsaus los invriezen)quote:Op woensdag 2 september 2015 14:16 schreef Mineola het volgende:
OK. Mijn tot nu toe afwezige nesteldrang heeft bedacht dat ik alvast eten ga maken voor in de diepvries voor de kraamtijd. Niet echt nodig want mijn man kookt bijna altijd en lekkerder dan ik, en hij vindt het ook nog eens geen moeite en leuk om te doen, maar toch. Nesteldrang he.
Heeft iemand lekkere recepten/suggesties die borstvoeding-proof zijn? Dus niet erg gekruid en zonder kool en ui en zo. Ik kom niet verder dan pastasaus![]()
Kwam? Hier zijn ze zes en twee en rond etenstijd is het altijd dramaquote:Op woensdag 2 september 2015 14:21 schreef mousemicky het volgende:
[..]
• Nasi met garnalen (eventueel satehsaus los invriezen)
• Zelfgemaakte pizza (doe ik hier vaak op naan brood)
• Lasagne
• Stamppot andijvie
• Soep (met afbakstokbrood)!
O, en eten op voorraad is wel fijn hoor, vooral als je man weer moet gaan werken, en jij er een hele dag met baby op het zitten. Huiluur kwam bij J. altijd rond etenstijd
Hij huilt nu niet meer, maar hij zeurt wel, en is moe, en hangerig, en wil aandachtquote:Op woensdag 2 september 2015 14:26 schreef Estrys het volgende:
[..]
Kwam? Hier zijn ze zes en twee en rond etenstijd is het altijd drama
Ik heb altijd begrepen dat je met bv hetzelfde kunt eten als tijdens de zwangerschap, dus als je nu kruidig eet, straks ook. Ik heb geen hap anders gegeten eigenlijkquote:Op woensdag 2 september 2015 14:16 schreef Mineola het volgende:
OK. Mijn tot nu toe afwezige nesteldrang heeft bedacht dat ik alvast eten ga maken voor in de diepvries voor de kraamtijd. Niet echt nodig want mijn man kookt bijna altijd en lekkerder dan ik, en hij vindt het ook nog eens geen moeite en leuk om te doen, maar toch. Nesteldrang he.
Heeft iemand lekkere recepten/suggesties die borstvoeding-proof zijn? Dus niet erg gekruid en zonder kool en ui en zo. Ik kom niet verder dan pastasaus![]()
stamppot?quote:Op woensdag 2 september 2015 14:16 schreef Mineola het volgende:
Nou ik heb weleens prei op. Kind heeft de hele nacht gehuild. Het kan ook wat anders zijn geweest maar dat deed hij anders nooit.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb altijd begrepen dat je met bv hetzelfde kunt eten als tijdens de zwangerschap, dus als je nu kruidig eet, straks ook. Ik heb geen hap anders gegeten eigenlijk.
zelden impliceert ook al dat het wel eens voorkomtquote:Op woensdag 2 september 2015 10:03 schreef Malteser het volgende:
[..]
Je schrijft 'eerste situatie zou zelden voorkomen'. Dat was ook waar onze gyn ons op wees.
En toch is ons kind opgeklommen van P9 naar bijna P40. Zoals de gyn het verwoordde: jullie baby heeft zich eerst gericht op zijn/haar ontwikkeling en de laatste weken gedacht, goh, laat ik ook nog wat groeien.
Je hebt er niks aan maar weet dat het kan en dus ook werkelijk gebeurt.
Sowieso wisselt het sterk. Bij de 20 weken echo zat meneer "iets beneden gemiddeld" qua grootte en nu "boven gemiddeld". Het zal me benieuwen wat meneer bij de volgende groeiecho heeft gedaan, maar ik geloof het wel.Ik ken "gemiddelde" curves, maar je hebt zat kinderen die er als een soort van parabooltjes (als in; grafiekvorm) doorheen denderen. Ze komen op hetzelfde uit, maar nemen een iets andere wegquote:Op woensdag 2 september 2015 14:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
zelden impliceert ook al dat het wel eens voorkomtmaar ik merk het allemaal wel, we zorgen iig dat we er rond 36 weken helemaal klaar voor zijn, just in case. Tnx in ieder geval
Ik lees dat nu toevallig ook net op bv.com, dat dat niet zou hoeven! Ik heb er bij de oudste de eerste tijd wel rekening mee gehouden. Zonder erbij na te denken in de tweede week of zo een keer spruitjes gegeten en toeval of niet, die nacht veel krampjes en huilen.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb altijd begrepen dat je met bv hetzelfde kunt eten als tijdens de zwangerschap, dus als je nu kruidig eet, straks ook. Ik heb geen hap anders gegeten eigenlijk.
Wat een goed idee om pizza te doen op naanbrood!quote:Op woensdag 2 september 2015 14:21 schreef mousemicky het volgende:
[..]
• Nasi met garnalen (eventueel satehsaus los invriezen)
• Zelfgemaakte pizza (doe ik hier vaak op naan brood)
• Lasagne
• Stamppot andijvie
• Soep (met afbakstokbrood)!
O, en eten op voorraad is wel fijn hoor, vooral als je man weer moet gaan werken, en jij er een hele dag met baby op het zitten. Huiluur kwam bij J. altijd rond etenstijd
ik maak me ook geen zorgen verder, ik was zelf ook een ukje van nog geen 2,5 kg, is goed bijgetrokkenquote:Op woensdag 2 september 2015 14:59 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Sowieso wisselt het sterk. Bij de 20 weken echo zat meneer "iets beneden gemiddeld" qua grootte en nu "boven gemiddeld". Het zal me benieuwen wat meneer bij de volgende groeiecho heeft gedaan, maar ik geloof het wel.Ik ken "gemiddelde" curves, maar je hebt zat kinderen die er als een soort van parabooltjes (als in; grafiekvorm) doorheen denderen. Ze komen op hetzelfde uit, maar nemen een iets andere weg. Komt vast hoe dan ook bij die van jou ook goed hoor! Anders haalt 'ie buiten je buik ongetwijfeld wel in
receptquote:Op woensdag 2 september 2015 17:10 schreef Daui het volgende:
naanpizza. In Berlijn had je een restaurant waar je dat kon eten. Naanpizza met gerookte zalm, naanpizza met artisjok pesto, naanpizza met avocado. Nom nom nom
wo?quote:Op woensdag 2 september 2015 17:10 schreef Daui het volgende:
naanpizza. In Berlijn had je een restaurant waar je dat kon eten. Naanpizza met gerookte zalm, naanpizza met artisjok pesto, naanpizza met avocado. Nom nom nom
Krijg je een zoon?quote:Op woensdag 2 september 2015 14:59 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Sowieso wisselt het sterk. Bij de 20 weken echo zat meneer "iets beneden gemiddeld" qua grootte en nu "boven gemiddeld". Het zal me benieuwen wat meneer bij de volgende groeiecho heeft gedaan, maar ik geloof het wel.Ik ken "gemiddelde" curves, maar je hebt zat kinderen die er als een soort van parabooltjes (als in; grafiekvorm) doorheen denderen. Ze komen op hetzelfde uit, maar nemen een iets andere weg. Komt vast hoe dan ook bij die van jou ook goed hoor! Anders haalt 'ie buiten je buik ongetwijfeld wel in
Ja! Een jongetje voor onsquote:Op woensdag 2 september 2015 18:00 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Krijg je een zoon?Ik dacht dat jullie het niet wilden weten? Er toch achter gekomen met een echo?
Over driekwartier controle. Hopelijk kan ze deze keer ook de bobbels identificeren, zodat ik eens weet wat ik steeds wegduwBen wel benieuwd.
W der imbissquote:
ik stel een Berlijn meet voor! Wil ook nog heel graag terug. Er zit ergens ook een heel lekker eettentje waar ze zelfs paleo gerechten hebben. Uiteraard ben ik de naam kwijtquote:Op woensdag 2 september 2015 18:25 schreef Daui het volgende:
[..]
W der imbiss
http://www.w-derimbiss.de
Nu moet ik meteen aan lemon grass scent denken. Heel lekker vietnamees eten
Ooo ik zet eten in Berlijn ook op mijn verlanglijstje na de bevalling![]()
Beste meet everquote:Op woensdag 2 september 2015 18:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik stel een Berlijn meet voor! Wil ook nog heel graag terug. Er zit ergens ook een heel lekker eettentje waar ze zelfs paleo gerechten hebben. Uiteraard ben ik de naam kwijt
Ja, ik doe ook nog meequote:
Ja, baby kleding shoppen is echt wel leukquote:Op woensdag 2 september 2015 18:05 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ja! Een jongetje voor ons. En we wilden het inderdaad niet weten, maar tijdens de 20 weken echo kwam e.a. zo duidelijk in beeld, dus nahjah!
Opzich wel prima om het te weten hoor, met naamkeuze enzo. En stiekem is babykleding shoppen ook wel heel leuk nu ik weet dat er een jongen aan komt!
Succes met de controle! Ik had wel een idee van de ligging op basis van de bobbels en dat bleek te kloppen! Benieuwd of dat bij jou ook zo is!
Zelfs die echo's hoeven niet alles te zeggen want ik heb er veel gehad en ze waren allemaal kleiner dan p3 en toen hij eruit kwam was hij gewoon p5-p10. En inmiddels groeit hij als kool!quote:Op woensdag 2 september 2015 16:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik maak me ook geen zorgen verder, ik was zelf ook een ukje van nog geen 2,5 kg, is goed bijgetrokken![]()
Maar mini is niet 'iets onder gemiddeld' de laatste twee echo's was hij <p3. ben zo nieuwsgierig naar morgen. En ze houden me zo goed onder controle dat als er wat zou zijn ze er direct bij zijn. De kleine van MB is voor mij echt wel een geruststelling dat ze t even goed goed doen ondanks de controles en zorgen
quote:Op woensdag 2 september 2015 19:36 schreef Wizzy het volgende:
[..]
Ja, ik doe ook nog mee![]()
Vanavond toevallig pizza gegeten, nu met maagzuur op bed. Alles wat ik eet zorgt daar vandaag voor
nee daarom neem ik t ook maar met een korreltje zout, het blijven uiteraard schattingenquote:Op woensdag 2 september 2015 21:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zelfs die echo's hoeven niet alles te zeggen want ik heb er veel gehad en ze waren allemaal kleiner dan p3 en toen hij eruit kwam was hij gewoon p5-p10. En inmiddels groeit hij als kool!
Succes weer morgen
Done! Nog meer nieuwe aanwas die in de OP wil? Ik kon m nog aanpassen.quote:Op woensdag 2 september 2015 22:56 schreef dodoria het volgende:
Mag ik trouwens in de OP?
Dodoria-4 mei
Is weer over.quote:Op woensdag 2 september 2015 22:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Hoe staat het met jouw rommelen?
weer wakker geworden zonder baby en zonder rommelen. Vandaag kruip ik maar weer achter de naaimachine....quote:Op donderdag 3 september 2015 08:33 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Is weer over.
Vanmiddag weer naar de vk
Bij jou ook 0,0?
Hahaha, oma's als aartsengelen en schorsenerensoep. Gotta love it.quote:Op donderdag 3 september 2015 09:33 schreef Dot. het volgende:
Leuke column over een kraamweek![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)ba886e1f316b30d69abd
Ik vond laatst nog een stripje, en mijn baby is al bijna 2,5quote:Op donderdag 3 september 2015 09:53 schreef Ineffable het volgende:
OMG die column!![]()
Ja je mag je vingertjes wel even in zn mondje stoppen.![]()
En ik was het maagzuur al weer een beetje vergeten.![]()
Dat je tot baby's eerste verjaardag nog overal Rennies tegenkomt.![]()
Hier blaast grote broer hartjes voor de baby.quote:Op donderdag 3 september 2015 10:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vond laatst nog een stripje, en mijn baby is al bijna 2,5!
Ze wil trouwens de hele tijd kusjes geven op het baby'tje
Ik heb het boekje 'Liselotje krijgt een zusje' voor haar gekocht. Dikke hit!
quote:Op donderdag 3 september 2015 10:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vond laatst nog een stripje, en mijn baby is al bijna 2,5!
Ze wil trouwens de hele tijd kusjes geven op het baby'tje
Ik heb het boekje 'Liselotje krijgt een zusje' voor haar gekocht. Dikke hit!
Misschien geldt dit alleen voor de grachtengordel?quote:Op donderdag 3 september 2015 10:23 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en ik vind die column echt niet leuk. Al die suffe stereotypes en dat gezeik over andermans goede bedoelingen...![]()
Als je zelf op kraamvisite gaat, doe je dat toch ook omdat je de ouders wilt feliciteren en omdat je graag hun kindje wilt zien?
Maargoed, ik zal wel geluk hebben met mijn vriendenkring.
Einde rant
Cynisme en stereotypering zijn dan ook kenmerken van Sylvia Wittemans schrijfstijlquote:Op donderdag 3 september 2015 10:23 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en ik vind die column echt niet leuk. Al die suffe stereotypes en dat gezeik over andermans goede bedoelingen...![]()
Als je zelf op kraamvisite gaat, doe je dat toch ook omdat je de ouders wilt feliciteren en omdat je graag hun kindje wilt zien?
Maargoed, ik zal wel geluk hebben met mijn vriendenkring.
Einde rant
Maar jij gaat met verlof en hebt niks meer te maken met de nasleep van zieke mensen en vertraagde managers.quote:Op donderdag 3 september 2015 10:51 schreef Estrys het volgende:
En mag ik uit de categorie kansloos.... mijn laatste dag voor mijn zwangerschapsverlof?
degene aan wie ik heel veel moet overdragen is ziek, mijn manager is al ruim een half uur te laat voor ons werkoverleg.... En ik geloof niet dat er iets geregeld is om gezamenlijk afscheid te nemen.
ja voel me eigenlijk best wel zieligquote:Op donderdag 3 september 2015 11:22 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Maar jij gaat met verlof en hebt niks meer te maken met de nasleep van zieke mensen en vertraagde managers.![]()
Alleen wel balen van het missen van een afscheidsmoment..
Is er ook geen standaard lunch waar misschien iets is gepland ofzo?quote:Op donderdag 3 september 2015 11:36 schreef Estrys het volgende:
[..]
ja voel me eigenlijk best wel zieligHet lot van een afdelingsoverstijgende functie
![]()
Dan hadden ze me dat wel laten weten want ik werk tot half 1. Nee mensen, ik ben er bang voor. This is it. Dadelijk wel lunchen met mijn liefquote:Op donderdag 3 september 2015 11:39 schreef Dot. het volgende:
[..]
Is er ook geen standaard lunch waar misschien iets is gepland ofzo?
Jammer is dat hč... Ik herken het. Hier 0,0 belangstelling voor mijn verlof. Nu zat ik ook al ik de ziektewet dus iets andere situatie maar nog geen appje/mailtje of wat dan ook.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:43 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dan hadden ze me dat wel laten weten want ik werk tot half 1. Nee mensen, ik ben er bang voor. This is it. Dadelijk wel lunchen met mijn lief
Ik kreeg ook geen kaartje o.i.d., ook niet toen we zo lang in het ziekenhuis lagen. Toen Sjaak 3,5 maand oud was, kwamen ze langs. Ondertussen had ik al een nieuwe baan (dat wist nog niet iedereen) voor na mijn verlof en van daar kreeg ik twee kaartjes en een cadeautje. Was een heel groot verschil!quote:Op donderdag 3 september 2015 11:54 schreef Dot. het volgende:
Mensen zijn echt te vaak met zichzelf bezig...
Mijn collega's kwamen ook op kraambezoek. Twee weken nadat ik weer was begonnen
Dat is zeker raar... en het is nog maar een half uur.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:02 schreef Estrys het volgende:
Het is wel zo dat de afgelopen jaren bij andere collega's die niet afdelingsoverstijgende functies hadden er nogal werd uitgepakt. Dus dat is wel een beetje wrang. Er werken maar 30 mensen bij het hele bedrijf...
Hier ook zo idd, en dan nog zonder ziektewet.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:49 schreef Malteser het volgende:
[..]
Jammer is dat hč... Ik herken het. Hier 0,0 belangstelling voor mijn verlof. Nu zat ik ook al ik de ziektewet dus iets andere situatie maar nog geen appje/mailtje of wat dan ook.
Geniet van de lunch met je lief!
Was jij dan een van de organisatoren?quote:Op donderdag 3 september 2015 12:02 schreef Estrys het volgende:
Het is wel zo dat de afgelopen jaren bij andere collega's die niet afdelingsoverstijgende functies hadden er nogal werd uitgepakt. Dus dat is wel een beetje wrang. Er werken maar 30 mensen bij het hele bedrijf...
Nee was ik niet. Is dat het?quote:Op donderdag 3 september 2015 12:11 schreef Dot. het volgende:
[..]
Was jij dan een van de organisatoren?
Misschien zo even een mailtje sturen dat iedereen je mag komen uitzwaaien om half 1?
Of je naar je virgin afscheidsborrel komt?quote:Op donderdag 3 september 2015 14:55 schreef Estrys het volgende:
Twee uur met verlof, ze beginnen me nu al te bellen
Jawel: 'he, succes he!'quote:Op donderdag 3 september 2015 15:27 schreef Ineffable het volgende:
Wat schandalig zeg.
Maar hebben ze ook verder niks gezegd?
Nee, de wereld.quote:Op donderdag 3 september 2015 16:42 schreef 1stGirl het volgende:
Ja, het is verschrikkelijk, maar ik kan bijna geen nieuws meer zien momenteel. Ik wordt er heel erg verdrietig van. Hormonen?
ja klopt. Ik had zaterdag mn camera meegenomen om nog wat foto's te maken, nooit gedacht dat het zo snel zou gaan en ik word erg verdrietig van het idee dat ze haar achterkleinzoon niet meer vast zal houden.quote:Op donderdag 3 september 2015 16:49 schreef Estrys het volgende:
Och mignonne, wat verdrietig. En wat een waardevolle foto's. Ik kan me er nog eentje herinneren met je oudste toch? Koesteren
Er zijn ook zwembaden waar ze filteren met zeezout, geen last van chloor en chloordampen.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:51 schreef Razztwizzle het volgende:
Zwemmen is wel lekker ja! Maar ik deel je hekel aan chloor en ik vind het altijd gedoe. Erheen, omkleden, douchen, zwemmen, douchen, omkleden, terug. En dan ben je er de hele dag moe van. En alles stinkt naar chloor.
We gaan ook eigenlijk nooit zwemmen met A.Vanwege bovenstaande..
De oudste snapt het heel goed, voor de jongste is het wat abstracter.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:45 schreef Jagärtrut het volgende:
Mignonne, wat verdrietig. Snappen je meiden wat er gebeurt?
Stoel, wat fijn dat de baby vast ligt!
Hier heb ik sinds vanmiddag enorme lage rugpijn, waar zo nu en dan een pijnscheut doorheen trekt. Niet echt top, moet ik zeggen. De Duutser gaat zo koken, en ik ga maar eens douchen....
Die heb ik nog steeds in de luiertas. Uit een pakket wat ik kreeg bij de oudstequote:Op donderdag 3 september 2015 18:47 schreef JantinaGr het volgende:
Vraagje: is de sudocreme mini die in zo'n babypakket zit genoeg voor de eerste tijd? Of gebruik je daar zodanig veel van?
niets verkeerds gedaan. Het zeurt een beetje, en soms komt er een wat fellere steek. Ik kijk het rustig aan, het zal vast niets zijn....quote:Op donderdag 3 september 2015 19:25 schreef Mineola het volgende:
Die sudo zit hier ook nog steeds in de luiertas ja. Gebruik het zelden, bepanthen en zinkzalf vind ik fijner en effectiever.
Mignonne wat naar, zo snel gegaan ookFijn dat je nog foto's met de meisjes hebt kunnen maken. En hopelijk nog een fijn gesprek zoals Ineffable zegt? En wie weet beval je met 37 weken en redt ze dat miraculeus toch? Hoe dan ook wens ik jullie nog een mooie laatste tijd samen.
Jager, het zijn geen rugweeen toevallig?! Voelt het als menstruatiekramp of heb je gewoon iets verkeerds gedaan?
Ik heb al de hele dag ongeveer een harde buik maar amper iets gedaan
Klinkt wel als rugweeën, die voelden bij mij ook zo in het begin.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:31 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
niets verkeerds gedaan. Het zeurt een beetje, en soms komt er een wat fellere steek. Ik kijk het rustig aan, het zal vast niets zijn....
Vervelend van de harde buik. Ik heb nog steeds niet het idee dat ik een harde buik heb gehad tijdens deze zwangerschap....
ik denk dat het wel meevalt. Ach, als er wat gebeurd is het welkom, en zo niet dan niet!quote:Op donderdag 3 september 2015 19:46 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Klinkt wel als rugweeën, die voelden bij mij ook zo in het begin.
Oeh, dank voor de update!quote:Op vrijdag 4 september 2015 08:14 schreef klumsy het volgende:
Het was toch vruchtwater, dus Skoap ligt nu in het ziekenhuis....
Nog geen weeen, maar denk dat afhankelijk van hoe het loopt, ze zelf wel een update komt doen vandaag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |