Woooooow! Dat scheelt al zo'n hoop! Nog een paar dagen spanning maar in ieder geval een veel beter perspectief! Wow!quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Nieuwe zeer uitgebreide echo: nekplooi geen 7mm maar 5,4mm en kindje (waarschijnlijk een jongetje) helemaal in orde. Vlokkentest gedaan, uitslag begin volgende week. We blijven hopen.
Dank voor alle steun.
Oh wat fijn Razz, dat klinkt al een stuk positiever! Hopelijk idd gewoon een speknekjochie! Ik duim mee voor volgende week nog meer goed nieuwsquote:Op dinsdag 1 september 2015 17:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Nieuwe zeer uitgebreide echo: nekplooi geen 7mm maar 5,4mm en kindje (waarschijnlijk een jongetje) helemaal in orde. Vlokkentest gedaan, uitslag begin volgende week. We blijven hopen.
Dank voor alle steun.
Ja dat zei de gyn ook, dus ik hoop enorm op een gezond pluisjeventje!quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:17 schreef Spees_Eend het volgende:
Phhhheeewww! Das al iets beter! en het is toch zo dat de kans dat het bij een jongetje goed zit bij een verdikte nekplooi groter is dan wanneer dit een meisje zou zijn? Of geldt dat tot een bepaalde afkapwaarde? In ieder geval verlaagt deze meting je kans op bepaalde afwijkingen al enorm! Ik blijf duimen!
Oh wat een goede berichten, ik blijf duimenquote:Op dinsdag 1 september 2015 17:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Dank voor alle steun.
quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Dank voor alle steun.
Yes!quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Dank voor alle steun.
Ongelooflijk link ook he, die metingen.... wat een verschil 1,6mm kan maken. De kans is meer dan gehalveerd!quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:49 schreef Razztwizzle het volgende:
De kans dat er iets chromosomaals mis is schoof nu op van 85% naar 40%. Het kan nog mis zijn. Maar we blijven hoopvol.
Oh wat fijn! Ik hoop mee!quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Dank voor alle steun.
ik ook!quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:21 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja dat zei de gyn ook, dus ik hoop enorm op een gezond pluisjeventje!
Snel, vooral. Gegevens invullen, we hadden een paar vragen en we stonden weer buiten. Ik heb wel een fijn gevoel bij het ziekenhuis, dus dat is goed. Alleen lastig om er parkeerplek te vinden....quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:32 schreef Malteser het volgende:
Jagär, hoe was het in het ziekenhuis?
nog niet toch?quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:15 schreef Cassandra87 het volgende:
Sinds wanneer zit ik in de top tien? Dafuck
en mineola moet ook nog meegeteld worden. En ik beval nog lang niet!quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nog niet toch?nog héél even uitstel
ja toch of ik tel verkeerd. Er delen er twee een plekjequote:Op dinsdag 1 september 2015 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nog niet toch?nog héél even uitstel
dat maakt voor jouw positie niet uit, ze staan allebei boven jequote:Op dinsdag 1 september 2015 18:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja toch of ik tel verkeerd. Er delen er twee een plekje
oooh pfew dat scheelt alweer.quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en mineola moet ook nog meegeteld worden. En ik beval nog lang niet!
ik weet niet wat mijn plekje is, gyn heeft gezegd dat ik rekening moet houden met een inleiding als mini niet ineens enorm gaat groeien. Dan kruip ik nog voor ook. Vind het veel te snel gaan, wanneer ik ook bevalquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat maakt voor jouw positie niet uit, ze staan allebei boven je
dat heb ik ook nog steeds, Cassandra. Alhoewel ik langzaam merk dat ik er mentaal klaar voor raak.quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik weet niet wat mijn plekje is, gyn heeft gezegd dat ik rekening moet houden met een inleiding als mini niet ineens enorm gaat groeien. Dan kruip ik nog voor ook. Vind het veel te snel gaan, wanneer ik ook beval
De gyn liet doorschemeren dat het hem niet zou verbazen als de baby zich wat eerder aandient. Ik zelf heb dat gevoel ook al heel lang en ook vriend zegt dat idee te hebben. Nu zei mijn moeder ook al dat ze 't idee heeft dat de baby vast wat eerder komt. Is natuurlijk maar een gevoel, maar toch.. Dat idee vind ik ook wel eng, dat we ergens tussen, nou, zeg een week of 7 en een week of 11 papa en mama worden..quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:28 schreef LadyBlack het volgende:
Haha Sillie, ik vond die laatste weken juist heerlijk langzaam gaan! Straks heb je verlof, en dan is t gewoon lekker dagjes doen wat je wil. En dat gaat een stuk minder hard dan je tweede trimester.
Ja maf hč! Maar het was geen meetfout dacht de gyn (ze had goede ervaringen met ons ziekenhuis hier), hij kon ook gekrompen zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ongelooflijk link ook he, die metingen.... wat een verschil 1,6mm kan maken. De kans is meer dan gehalveerd!
Hartstikke fijn. Hiermee hou je t hopelijk nog even uit tot volgende week
Razz, wat een fijn nieuws voor nu! Ik blijf duimen voor een gezond pluisjesjochiequote:Op dinsdag 1 september 2015 19:24 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja maf hč! Maar het was geen meetfout dacht de gyn (ze had goede ervaringen met ons ziekenhuis hier), hij kon ook gekrompen zijn.
Dank voor al het meeleven hier! Ik vind het lief van jullie!
Dat was hier ook zo (dat krimpen) en mijn gyn zei direct heel opgelucht dat dat echt een heel goed teken is. Ik weet uiteraard dat het per geval verschilt etc etc, maar zo snel al zo slinken is alvast stap 1quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:24 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja maf hč! Maar het was geen meetfout dacht de gyn (ze had goede ervaringen met ons ziekenhuis hier), hij kon ook gekrompen zijn.
Dank voor al het meeleven hier! Ik vind het lief van jullie!
Wanneer heb je de volgende groeiecho? Je bent nu 34 weken?quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik weet niet wat mijn plekje is, gyn heeft gezegd dat ik rekening moet houden met een inleiding als mini niet ineens enorm gaat groeien. Dan kruip ik nog voor ook. Vind het veel te snel gaan, wanneer ik ook beval
donderdagquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:26 schreef Daui het volgende:
[..]
Wanneer heb je de volgende groeiecho?
Ben je dan 35 weken?quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
donderdagben heel benieuwd..
Sorry verkeerd geteld. Wel mooi dat bijvoorbeeld missbliss thuis moest zitten en ze bij jou weer zeggen dat het geen nut heeft. Maar over een weekje kun je lekker relaxen.quote:
ja vond ik ook apart, heb er nog bewust naar gevraagd. Maar het is sowieso maar een paar dagen, en t maakt mijn baas niet uit of ik 3 uur aanwezig ben of 9. nou kom ik meestal toch niet onder de 8 dus wat dat betreftquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:35 schreef Daui het volgende:
[..]
Sorry verkeerd geteld. Wel mooi dat bijvoorbeeld missbliss thuis moest zitten en ze bij jou weer zeggen dat het geen nut heeft. Maar over een weekje kun je lekker relaxen.
Ik duim dat de kleine een kleine groeispurt gaat maken
Zei de gynaecoloog ook op welke termijn ze in willen gaan leiden mocht het nodig zijn?
En ze klinken best positief in het ziekenhuis. Dus volgende week weer baby spieken!quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja vond ik ook apart, heb er nog bewust naar gevraagd. Maar het is sowieso maar een paar dagen, en t maakt mijn baas niet uit of ik 3 uur aanwezig ben of 9. nou kom ik meestal toch niet onder de 8 dus wat dat betreft![]()
Als hij van t lijntje opklimt mag hij lekker blijven zitten, volgt hij zijn lijntje dan kijken ze van week tot week hoe hij zich voelt, is de achterstand groter dan moeten ze een plan van aanpak maken. Moest er rekening mee houden dat hij hoogst waarschijnlijk zijn lijntje volgt en dat ze dan rond week 38 gaan inleiden. Eerste situatie zou zelden voorkomen, zo verwijzen ze mij ook niet meer terug naar de vk omdat ze niet t risico willen nemen dat hij qua curve toch weer achteruit gaat.
Ik laat het verder over mij heen komen en bekijk het van week tot week. Hij beweegt goed de laatste tijd, dat stelt mij ook gerust.
Ik heb het met 11 weken gedaan. En hier klopte het.quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:46 schreef Lamb29 het volgende:
Razz wat fijn! Dat zijn veel betere cijfers! Ik duim weer verder mee!
Geslachtsbepaling kan bij ons vanaf 14 weken. Heeft iemand dat ook gedaan?
Lijkt zo enorm vroeg, dan nog vaak fout?
Hebben we morgen weer wat om te kijkenquote:Op dinsdag 1 september 2015 21:41 schreef Daui het volgende:
[..]
Was op npo 3. Staat zo wel bij uitzending gemist
Nub moet je kijken op een 12 weken echo toch? of kan dat ook op een 10.4 echo?quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:52 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik heb het met 11 weken gedaan. En hier klopte het.
Serieus: de nub-theorie is vrij betrouwbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |