abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155727253
[Dieetclub] is bedoeld voor mannen en vrouwen met (ex)overgewicht die nog steeds moeite hebben met wat ze wel of niet willen/moeten/kunnen eten.

Hallo allemaal! Wees welkom en post zoals je altijd gedaan hebt :-)

Lijstjes, slechte dagen en momenten waarop je trots bent op jezelf, bijna alles mag. Ook je nieuwe huis, je lieve kat en je toffe buurman kan besproken worden, als het belangrijkste onderwerp maar het gezamenlijke afvaldoel is.

Mensen die denken dat ze dé manier gevonden hebben en geen ruimte laten voor andere interpretaties/fouten/mislukkingen lezen we hier liever niet.

We adoreren jullie wel in [lif]the GYM of in [spt]BODYBUILDING

Einde dienstmededeling.

Laten we het gezellig houden! Dit topic is bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld of ideale levenswijze.
Ja doei.
pi_155727292
Op SQ en de eierstokken:
Ik ken 2 vrouwen die het echt is overkomen. Geen enkele behoefte aan kinderen tot op een dag, na hun 30e, de eierstokken alarm sloegen. De een heeft nu een kind maar geen relatie meer (de nietwens was gezamenlijk) en de aander is zwanger van de derde.
Kan raar lopen.

Andersom kan natuurlijk niemand hardop zeggen dat ie van gedachten veranderd is.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_155727318
ghehe moblo, jouw aversie tegen kinderen is wel goed aanwezig zeg ;)

hier gister een emotioneel dagje ( ivm die beroemde eierstokken :6 )
dus dan gaat m'n lief emo eten.. (wat een wijf is het ook) ik vind het dan lastig om niet mee te eten, want " het is zo gezellig " (zijn woorden) en omdat hij het al lastig genoeg heeft doe ik dan maar mee.. ik vind het toch best lastig zulke dingen.. wat dat betreft kijk ik er naar uit dat hij straks een periode weg is :@

lijstje voor vandaag:
O: 2 bth spelt 1 met rosbief, 1 met kipfilet
t: stukje chocolade bij de thee
L: nog geen idee :@
S: zwemmen
t: bites van gisteren
D: tom kai ka soep ( als het lukt om nog 3 ingredienten bij elkaar te regelen :P )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 1 september 2015 @ 09:16:09 #4
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155727320
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:01 schreef Stormqueen het volgende: Ik had dus contact gehad met bites we love omdat ik het beu was dat die doos nooit aan kwam. <toestand> Kortom, ik ga zelf wel weer zakjes maken :')
Pro-tip: Lidl heeft heel veel gedroogde vruchten, 'super'foods en echt lekkere noten voor weiniger.
Prrrrr
pi_155727337
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:16 schreef mrspoeZ het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:

[..]

Pro-tip: Lidl heeft heel veel gedroogde vruchten, 'super'foods en echt lekkere noten voor weiniger.
Dit. Ze hebben er hier tegenwoordig zelfs 'schepbakken' voor, weet niet of ze dat in NL ook hebben?
Ja doei.
pi_155727344
Ik ben ook nog steeds op mijn eierstokken aan het wachten, zir het voorlopig nog niet gebeuren....
  dinsdag 1 september 2015 @ 09:18:02 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_155727346
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:16 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

ja maar dan moet ik helemaal naar de lidl! En ik weet niet waar die zit :')
Aldi?
disclaimer
pi_155727354
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dit. Ze hebben er hier tegenwoordig zelfs 'schepbakken' voor, weet niet of ze dat in NL ook hebben?
Die zijn echt smerig hier :( mensen die er in lopen graaien en weer teruggooien etc
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2015 @ 09:18:53 #9
43556 miss_dynastie
pi_155727358
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:15 schreef Barreltje het volgende:

hier gister een emotioneel dagje ( ivm die beroemde eierstokken :6 )
dus dan gaat m'n lief emo eten.. (wat een wijf is het ook) ik vind het dan lastig om niet mee te eten, want " het is zo gezellig " (zijn woorden) en omdat hij het al lastig genoeg heeft doe ik dan maar mee.. ik vind het toch best lastig zulke dingen.. wat dat betreft kijk ik er naar uit dat hij straks een periode weg is :@
Watte? :o :D :@
pi_155727363
Ik ben een cliché. ;(

En mijn sporten valt in het water vanmiddag. Morgen dan maar. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 1 september 2015 @ 09:21:10 #11
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155727380
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:18 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Watte? :o :D :@
haha..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2015 @ 09:22:38 #12
43556 miss_dynastie
pi_155727392
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:21 schreef Barreltje het volgende:

[..]

haha..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de ene kant snap ik dat (had je er overigens wel even bij mogen vermelden, niet iedereen leest het hele forum), aan de andere kant vergroot je je kansen in dat traject ook niet door aan te komen c.q. niet af te vallen, dus wat dat betreft helpt het dubbel niet.
  dinsdag 1 september 2015 @ 09:24:01 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_155727412
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:22 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Aan de ene kant snap ik dat (had je er overigens wel even bij mogen vermelden, niet iedereen leest het hele forum), aan de andere kant vergroot je je kansen in dat traject ook niet door aan te komen c.q. niet af te vallen, dus wat dat betreft helpt het dubbel niet.
Joh, we hebben het over even een avondje zwak vlees, niet over jezelf structureel vetmesten :D
disclaimer
pi_155727413
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja hier ook. Goed idee daar eens langs te gaan..
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2015 @ 09:25:58 #15
43556 miss_dynastie
pi_155727436
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Joh, we hebben het over even een avondje zwak vlees, niet over jezelf structureel vetmesten :D
Is dat zo? Ik kan me niet voorstellen dat je dan blij bent dat hij binnenkort een poos weg is, als het om één avondje gaat...
  dinsdag 1 september 2015 @ 09:29:22 #16
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155727471
Lijstje!

O: Vezelrijke kwarktaart
T: Bak Optimel citroen
L: Groente leftovers :') En iets van kip of vis er bij
S: Hardlopen
T: Fruit
D: Kip tandoori
T: ?
Fear is the path to the Dark Side.
  dinsdag 1 september 2015 @ 09:29:38 #17
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155727475
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:25 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik kan me niet voorstellen dat je dan blij bent dat hij binnenkort een poos weg is, als het om één avondje gaat...
natuurlijk ben ik niet blij dat hij weg gaat :P
ik merk alleen dat ik me er aan irriteer als het gebeurt ( en idd, niet iedere dag/week etc)
omdat het mijn vibe dwarsboomt.. m'n lief kan het wel hebben, die is in 2 maanden 6 kilo afgevallen, bij mij gaat het helaas niet zo makkelijk :P
pi_155727536
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:15 schreef Barreltje het volgende:
SPOILER
Over een half uurtje hard aan 't werk. Belangrijke presentatie volgende week om deze tijd. Moet nog veel doen, maar m'n inspiratieput was leeg de afgelopen week. Altijd lastig als je iets moet produceren. Vergeet dan wel altijd te eten :') even een wekker zetten ervoor :X
Ja doei.
pi_155727597
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

SPOILER
Ik deel je aversie tegen kinderen niet (ik wil ze gewoon niet zelf) maar voor de rest ben ik het 100% met je eens. :)
  dinsdag 1 september 2015 @ 09:40:38 #20
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155727626
moblo,
het feit dat mensen je hun ideeen door de keel duwen is idd erg vervelend.. als jij en je artner het er over eens zijn is het toch klaar??
fijn dat het binnenkort geregeld kan gaan worden, succes met het herstel!
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2015 @ 09:43:26 #21
43556 miss_dynastie
pi_155727659
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Die zijn echt smerig hier :( mensen die er in lopen graaien en weer teruggooien etc
Ja, ranzig he? Ik hoop dat ze binnenkort overstappen op de dispensers die ze bij de Jumbo wel hebben, dan kan je er gewoon een zakje onderhouden en plaatje is duidelijker :P

deze dus!
pi_155727674
8 kinderen moblo! Ik wist het wel!

Dat onder die spoiler.. echt hè? :') Aan de andere kant ken ik idd heel veel vrouwen die idd van gedachten veranderden.
pi_155727696
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, ranzig he? Ik hoop dat ze binnenkort overstappen op de dispensers die ze bij de Jumbo wel hebben, dan kan je er gewoon een zakje onderhouden en plaatje is duidelijker :P

[ afbeelding ]

deze dus!
Ik ben niet snel ergens vies van maar die bakken bij de Lidl brrr....
Ah die heeft onze Jumbo nog niet, ziet er een stuk beter uit :Y
Ookal blijf ik denk ik te lui om zelf zakjes te maken _O- blijf voorlopig bij Mani & Bites we love
pi_155727698
Gelukkig worden we door familie niet meer gebingoed, die hebben het inmiddels wel door O+ Het zijn vaak mensen die je net leren kennen en vragen of je kinderen hebt als een soort van standaard introductiedingetje. Op zich legit, al is het nooit een vraag die ik zelf zou stellen, maar misschien zijn die mensen op zoek naar een gezamenlijke interesse ofzo. Dus nou ja, ok. Dan is je antwoord 'nee'. En dan is het 'nog niet?' --> nee, nooit niet --> Oh, maar hoe oud ben je? --> 30 --> Oh, wacht dan maar --> nee, nooit niet, wat begreep je daar niet aan? --> Ja, maar dat zei mijn man ook! Wie gaat er anders bij je op bezoek komen later als je oud bent? etc. etc.

Zelfs mijn ex-internal examiner voor mijn promotie tijdens een officieel diner :') die ging helemaal los op me, 'dat kinderen het mooiste waren wat een mens kan overkomen en dat ik maar raar was (letterlijk!)' :') Gelukkig is hij naar een andere instelling verkast.
Ja doei.
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2015 @ 09:46:06 #25
43556 miss_dynastie
pi_155727704
Ik ken iemand die bij de keizersnede van nummer 2&3 (tweeling) geen sterilisatie mocht vanwege haar leeftijd... toen kwam ongepland en door de anticonceptie heen nummer 4... ik had die gyn zo hard aansprakelijk gesteld voor de kosten van verzorging en opvoeding he :')
pi_155727725
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ken iemand die bij de keizersnede van nummer 2&3 (tweeling) geen sterilisatie mocht vanwege haar leeftijd... toen kwam ongepland en door de anticonceptie heen nummer 4... ik had die gyn zo hard aansprakelijk gesteld voor de kosten van verzorging en opvoeding he :')
Mijn hemel :')
Ja doei.
pi_155727740
Veel mensen denken dat het een bewuste keuze is en snappen niet dat het een diep gevoel is (of een drang wat ontbreekt eigenlijk dus). Dus ja, dan ben je raar :P
pi_155727758
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Veel mensen denken dat het een bewuste keuze is en snappen niet dat het een diep gevoel is (of een drang wat ontbreekt eigenlijk dus). Dus ja, dan ben je raar :P
Ik heb wel het idee dat het steeds 'normaler' wordt.
pi_155727759
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben ook raar, maar niet om die reden 8-)
Ja doei.
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2015 @ 09:49:15 #30
43556 miss_dynastie
pi_155727760
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Mijn hemel :')
Bible belt ftw w/

Ik ben even oud als jij en ik krijg die vraag dus echt nagenoeg nooit :o Misschien als m'n bouwval leefbaar is? :') Of zou men aanvoelen dat mijn privéleven privé is tenzij ik daar mededelingen over doe? De paar die het wel hebben durven vragen hebben echt hele kattige antwoorden gehad. Als ik met een eigen kind op de arm loop is het vroeg genoeg om de rest van de wereld deelgenoot te maken van mijn kinderwens, imho.
pi_155727766
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik ben ook raar, maar niet om die reden 8-)
Jup.. :+
pi_155727772
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:49 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Bible belt ftw w/

Ik ben even oud als jij en ik krijg die vraag dus echt nagenoeg nooit :o Misschien als m'n bouwval leefbaar is? :') Of zou men aanvoelen dat mijn privéleven privé is tenzij ik daar mededelingen over doe? De paar die het wel hebben durven vragen hebben echt hele kattige antwoorden gehad. Als ik met een kind op de arm loop is het vroeg genoeg om de rest van de wereld deelgenoot te maken van mijn kinderwens, imho.
Ja hallo, ik moet wel een beetje op tijd kunnen beginnen met breien ja :{w
pi_155727777
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik heb wel het idee dat het steeds 'normaler' wordt.
De vraag of verbazing kom ik idd steeds minder tegen :)
  dinsdag 1 september 2015 @ 09:51:01 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_155727784
quote:

[..]

Bible belt ftw w/

Ik ben even oud als jij en ik krijg die vraag dus echt nagenoeg nooit :o Misschien als m'n bouwval leefbaar is? :') Of zou men aanvoelen dat mijn privéleven privé is tenzij ik daar mededelingen over doe? De paar die het wel hebben durven vragen hebben echt hele kattige antwoorden gehad. Als ik met een eigen kind op de arm loop is het vroeg genoeg om de rest van de wereld deelgenoot te maken van mijn kinderwens, imho.
jamaar, moblo is getrouwd. En je trouwt alleen als je kinderen wil :Y
disclaimer
  dinsdag 1 september 2015 @ 09:51:27 #35
149959 SQ
snelle trees
pi_155727789
maar goed, jullie hoeven allemaal nooit dik te worden voor je kinders, dat scheelt! #ontopic
disclaimer
pi_155727798
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
maar goed, jullie hoeven allemaal nooit dik te worden voor je kinders, dat scheelt! #ontopic
Wij kunnen dat heel goed zonder ja :+
pi_155727803
quote:

[..]

Bible belt ftw w/

Ik ben even oud als jij en ik krijg die vraag dus echt nagenoeg nooit :o Misschien als m'n bouwval leefbaar is? :') Of zou men aanvoelen dat mijn privéleven privé is tenzij ik daar mededelingen over doe? De paar die het wel hebben durven vragen hebben echt hele kattige antwoorden gehad. Als ik met een kind op de arm loop is het vroeg genoeg om de rest van de wereld deelgenoot te maken van mijn kinderwens, imho.
Ik trek ze aan geloof ik. Ik weet ook niet wat het is. Echt niet elke dag ofzo, maar toch zeker wel regelmatig. En ik ben altijd zeer vriendelijk en tolerant naar anderen irl, en zal altijd zeggen 'wat leuk, hoe oud zijn ze' als iemand zegt kinderen te hebben (mijn acteertalenten zijn prima 8-) ) ofzo, maar dat houdt altijd een beetje op zodra men door blijft drammen met de bekende 'ik-ken-je-beter-dan-je-jezelf-kent'-dramazooi :P

Nog 9 minuten voor ik aan het werk moet. *kras*

Iemand nog een last-minute muse-inspiratie-idee voor een presentatie over mijn paper dat jullie allemaal niet gelezen hebben? ;(
Ja doei.
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2015 @ 09:52:17 #38
43556 miss_dynastie
pi_155727804
quote:
12s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

jamaar, moblo is getrouwd. En je trouwt alleen als je kinderen wil :Y
Oooh, dus dat komt pas nadat ik mijn bruiloft gevierd heb? Dan weet ik dat :7
pi_155727806
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:51 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Wij kunnen dat heel goed zonder ja :+
;( boks ;(
Ja doei.
pi_155727848
Och, de fokpolitie, mijn favoriete onderwerp. Ik zit helemaal op de MoBlo-lijn. En ik hoor al sinds mijn 13e dat ik over vijf jaar heus wel kinderen wil. Voorlopig hebben ze al 18 jaar ongelijk, maar ze weten het nog steeds beter dan ik.

Bizarste ervaring: een collega die midden in de hal alle collega's bij elkaar riep om luid te verkondigen dat ik geen kinderen wilde en dus geen normale vrouw was.

Uiteindelijk wel afgehaakt op sterilisatie wegens de (weliswaar kleine) kans dat je vervroegd in de overgang raakt, dat hoeft dan toch nog net niet. Dus toch maar een spiraaltje. En die gaat er alleen maar uit als het tijd is om er een nieuwe in te doen.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2015 @ 09:55:27 #41
43556 miss_dynastie
pi_155727853
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik trek ze aan geloof ik. Ik weet ook niet wat het is. Echt niet elke dag ofzo, maar toch zeker wel regelmatig. En ik ben altijd zeer vriendelijk en tolerant naar anderen irl, en zal altijd zeggen 'wat leuk, hoe oud zijn ze' als iemand zegt kinderen te hebben (mijn acteertalenten zijn prima 8-) ) ofzo, maar dat houdt altijd een beetje op zodra men door blijft drammen met de bekende 'ik-ken-je-beter-dan-je-jezelf-kent'-dramazooi :P

Nog 9 minuten voor ik aan het werk moet. *kras*

Iemand nog een last-minute muse-inspiratie-idee voor een presentatie over mijn paper dat jullie allemaal niet gelezen hebben? ;(
Doe het naakt?
pi_155727863
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:52 schreef motorbloempje het volgende:

Alles op rijm.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_155727869
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:55 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Doe het naakt?
Goed idee. *noteert*
Ja doei.
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2015 @ 09:57:54 #44
43556 miss_dynastie
pi_155727903
Ik snap er echt geen bal van dat mensen zo de neiging hebben om anderen te bekeren. Of dat nou gaat om kinderen of welk onderwerp dan ook. Het lijkt wel alsof sommige mensen het feit dat je het anders doet in het leven zien als een afwijzing van hun eigen keuzes. Ik snap daar geen bal van. Ik hoop en wens voor mijn vrienden dat ze gelukkig zijn met de keuzes die ze zelf maken en de rest van de wereld ziet maar. Maar kennelijk ben ik raar :')
pi_155727944
#teamnokids.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_155728004
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik snap er echt geen bal van dat mensen zo de neiging hebben om anderen te bekeren. Of dat nou gaat om kinderen of welk onderwerp dan ook. Het lijkt wel alsof sommige mensen het feit dat je het anders doet in het leven zien als een afwijzing van hun eigen keuzes. Ik snap daar geen bal van. Ik hoop en wens voor mijn vrienden dat ze gelukkig zijn met de keuzes die ze zelf maken en de rest van de wereld ziet maar. Maar kennelijk ben ik raar :')
Als ze echt te ver gaan en door blijven zeuren heb ik me nu voorgenomen om de vragen andersom te stellen "Oh, maar wat nou als je spijt krijgt van je kinderen?" O+ etc.
Ja doei.
pi_155728014
Anywho, aan de slag, wekker voor tussendoor en lunch even zetten, zodat ik die niet vergeet 8-)
Ja doei.
pi_155728032
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja maar dan moet ik helemaal naar de lidl! En ik weet niet waar die zit :')
Aldi?
Tssk... tegenover je pakketjeswinkel... morgen naartoe wandelen? ;)

Ik heb zelf twee kinderen, maar begrijp het prima als mensen dat niet willen. Het is ook niet niets. En je kan ze ook niet zomaar aan straat zetten als het toch tegenvalt enzo ;)
pi_155728087
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 10:06 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Ik heb zelf twee kinderen, maar begrijp het prima als mensen dat niet willen. Het is ook niet niets. En je kan ze ook niet zomaar aan straat zetten als het toch tegenvalt enzo ;)
Ze gaan niet naar de kostschool als je ze negeert? ;(

/Teveel sims gespeeld.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 1 september 2015 @ 10:14:34 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_155728144
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 10:06 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Oh ja, verrek. Is goed!
disclaimer
pi_155728555
Deeg voor de naan staat te rusten.
Zoete aardappelkoekjes staan in de oven :9
En zometeen wat kruidenmixen maken.
Druk dagje in de keuken zo :D
  dinsdag 1 september 2015 @ 10:49:07 #52
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155728681
Ik heb 1 zo'n minime en ik krijg af en toe ook wel eens de vraag of ik niet meer zou willen. De meesten nemen eigenlijk genoegen met "meh" als antwoord op die vraag :')
pi_155728691
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat van die afwijzing kan best een reden zijn bij onzekere mensen hoor.
Verder denk ik zelf dat je nooit nooit zou moeten zeggen zolang je de overgang nog niet in bent, je weet niet hoe het zal verlopen. Maar ik gun Moblo geen spijt en als ze de gynaecologen overstag krijgt zegt dat heel wat.

Een paar jaar terug wilde ik er ook geen, in retrospect dacht ik dat ik ze niet zou kunnen opvoeden, ondertussen weet ik beter waar dat vandaan komt en heb meer zelfvertrouwen, daarom denk ik dat we best leuke kindjes kunnen maken over een jaar of twee :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 10:49 schreef Artoo het volgende:
Ik heb 1 zo'n minime en ik krijg af en toe ook wel eens de vraag of ik niet meer zou willen. De meesten nemen eigenlijk genoegen met "meh" als antwoord op die vraag :')
Dat kan ik me ook heel goed voorstellen :P maar ja, het blijft een gok :P
pi_155729038
Lijstje:
O: Taart!
L: Champignons, spek, kaas op geroosterd brood
T: Kwark met nectarine
D: noodlesoep met kip
T: Rosbief, bites.
  dinsdag 1 september 2015 @ 11:18:59 #55
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155729159
Gearriveerd op openingscollege na 5648 stappen :-)

O kwark met blauwe bessen
T sultana en cappuccino
L teriyaki-bief-salade
T nog zo'n lekkere cappuccino
D ?
Prrrrr
  dinsdag 1 september 2015 @ 11:19:19 #56
149959 SQ
snelle trees
pi_155729168
Heb jij een kind ja Artoo? Hoe oud? :D

Die L klinkt lekker Lonaa!

Mijn lijst:

O: Yoghurt, muesli, lijnzaad, banaan, kiwi
T: Drie soepstengels, mineola
L: Vier boterhammen 30+ kaas
T: Snaaigroente, 45 gram elitehaver
D: Wokkie met noodles, kip en groente
disclaimer
pi_155729211
Die L is zo awesome _O_ :D

Beetje peper, tijm, kookroom. Nomnomnom.
  dinsdag 1 september 2015 @ 11:21:57 #58
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155729226
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
Heb jij een kind ja Artoo? Hoe oud? :D

Yep :) Hij wordt 7 over 2 weken.
pi_155729240
Ik vind het een tof kind. :D
pi_155729351
Lijstjesplanning

O: dubbele boterham pindakaas
L: rode bietjessalade denk ik
B: lopen naar de stad
D: Aziatische vis uit de oven met rijst
B: Evy als het droog is
T: ?
pi_155729504
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 10:49 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dat van die afwijzing kan best een reden zijn bij onzekere mensen hoor.
Verder denk ik zelf dat je nooit nooit zou moeten zeggen zolang je de overgang nog niet in bent, je weet niet hoe het zal verlopen. Maar ik gun Moblo geen spijt en als ze de gynaecologen overstag krijgt zegt dat heel wat.

Een paar jaar terug wilde ik er ook geen, in retrospect dacht ik dat ik ze niet zou kunnen opvoeden, ondertussen weet ik beter waar dat vandaan komt en heb meer zelfvertrouwen, daarom denk ik dat we best leuke kindjes kunnen maken over een jaar of twee :)

[..]

Dat kan ik me ook heel goed voorstellen :P maar ja, het blijft een gok :P
Dat geldt toch voor alles? Ook als je wel een kind krijgt - misschien ga je wel dood bij de bevalling, of valt er een atoombom naast je huis en krijgt je kind drie armen, of blijk je een jaar later een verschrikkelijke erfelijke ziekte te hebben en denk je 'had ik het maar niet gedaan'. Dat niemand de toekomst kan voorspellen, lijkt me helder.

Maar goed, ontopic. Ik ben zo enorm gestresst, mijn spieren zitten vanaf mijn rug naar beneden vast. En vanaf mijn rug naar boven eigenlijk ook, maar naar beneden zitten ze zo vast dat ik niet normaal kan bewegen. Ik kan mijn handen niet eens meer op de grond zetten, dat is voor het eerst in mijn leven... Ik moet straks sowieso al naar de fysiotherapeut, dus ik vraag wel even of ie iets kan betekenen op dat vlak, maar ik denk dat de sportschoolplanning lastig gaat worden. BodyPump lijkt me geen goed idee, dus ik ben bang dat ik uit moet wijken naar lichte dingetjes als fietsen, en dat vind ik eigenlijk doodsaai. En dan speelt mijn oude angst ook gelijk op, dat ik meteen tien kilo aankom omdat ik een avondje geen 900 kcal kan verbranden (ok, of ik moet heel erg lang langzaam fietsen, maar dat is ook niet helemaal normaal).
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
  dinsdag 1 september 2015 @ 11:42:59 #62
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155729726
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 september 2015 11:22 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind het een tof kind. :D
Ik vind dit specifieke exemplaar ook wel awesome *)
pi_155729758
Honger dus dan maar een vroege lunch :9
pi_155729813
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 11:33 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Dat geldt toch voor alles? Ook als je wel een kind krijgt - misschien ga je wel dood bij de bevalling, of valt er een atoombom naast je huis en krijgt je kind drie armen, of blijk je een jaar later een verschrikkelijke erfelijke ziekte te hebben en denk je 'had ik het maar niet gedaan'. Dat niemand de toekomst kan voorspellen, lijkt me helder.
Klopt, maar die onzekerheid is wel een terechte reden om terughoudend te zijn met definitieve ingrepen.
pi_155729949
Sowieso vind ik enige terughoudendheid en een second opinion niet vreemd bij een handeling die in principe ingaat tegen de hippocratische eed: je maakt een normale lichaamsfunctie onklaar zeg maar, je maak iets stuk ipv gezond.

Het kan heel goed zijn dat iemand dat heel zeker weet, maar een extra check voor iets onomkeerbaars en niet medisch noodzakelijks vind ik niet vreemd of schokkend.

Edit: ik zeg dus niet dat iedereen kinderen zou moeten willen, alleen dat vanuit medisch oogpunt ik de terughoudendheid wel snap.
Kwak
pi_155730036
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 11:55 schreef kwakz0r het volgende:
Sowieso vind ik enige terughoudendheid en een second opinion niet vreemd bij een handeling die in principe ingaat tegen de hippocratische eed: je maakt een normale lichaamsfunctie onklaar zeg maar, je maak iets stuk ipv gezond.

Het kan heel goed zijn dat iemand dat heel zeker weet, maar een extra check voor iets onomkeerbaars en niet medisch noodzakelijks vind ik niet vreemd of schokkend.

Edit: ik zeg dus niet dat iedereen kinderen zou moeten willen, alleen dat vanuit medisch oogpunt ik de terughoudendheid wel snap.
Dat geldt bij een borstvergroting ook, of een tatoeage of piercing, en dat kan bij iedereen die maar betaalt.

Dat is ook echt het laatste wat ik erover zeg, want ik erger me zelfs nu al scheel. Als ik iets doms of ongezonds wil doen mag het, zolang ik maar fok, dat is het gewoon. Altijd, overal. En dat haat ik.
  dinsdag 1 september 2015 @ 12:00:32 #67
149959 SQ
snelle trees
pi_155730067
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 11:55 schreef kwakz0r het volgende:

Ja, ik ook. Al snap ik de frustratie vanuit de andere kant ook heel goed. 't Is gewoon moreel lastige materie :D
disclaimer
pi_155730068
Over eten weinig te zeggen, ik ga matig maar val nog af. Dat is nooit zo motiverend om dan van matig naar goed te gaan :')

Ik moet de komende week op mijn werk eens goed kijken naar mijn prio's en belasting, want het is niet helemaal normaal dat ik met een baanomvang van 32 uur een week heb gedraaid van ca 55 uur :') in het fokking onderwijs (ook thuis meegerekend en dan is dit een conservatieve schatting). De nieuwe week gisteren begonnen met een werkdag van 8-22.30 ivm ouderavond...

Het heeft zo zijn weerslag op mijn mentale weerbaarheid als het om eten gaat, alle goede voorbereidingen ten spijt.
Kwak
pi_155730091
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 11:59 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Dat geldt bij een borstvergroting ook, of een tatoeage of piercing, en dat kan bij iedereen die maar betaalt.

Dat is ook echt het laatste wat ik erover zeg, want ik erger me zelfs nu al scheel. Als ik iets doms of ongezonds wil doen mag het, zolang ik maar fok, dat is het gewoon. Altijd, overal. En dat haat ik.

Borstvergroting is omkeerbaar, tatoeages en piercings worden niet gezet door artsen ;)

Plastisch chirurgen zijn ook niet echt gewone artsen zeg maar. In elk geval de commerciële types niet.

:+

Edit: dat laatste punt dat je maakt is echt niet hoe ik het bedoelde... -O-

[ Bericht 6% gewijzigd door kwakz0r op 01-09-2015 12:11:59 ]
Kwak
  dinsdag 1 september 2015 @ 12:03:45 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_155730125
quote:

[..]

Als je je maar niet aan ons ergert, want volgens mij wordt juist beaamd dat iedereen zijn eigen keuzes prima kan maken daarin.

Kwak, dat klinkt zeer onprettig. Is dit opstartstress of zie je weinig verbetering in de nabije toekomst?
disclaimer
pi_155730260
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 12:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Als je je maar niet aan ons ergert, want volgens mij wordt juist beaamd dat iedereen zijn eigen keuzes prima kan maken daarin.

Kwak, dat klinkt zeer onprettig. Is dit opstartstress of zie je weinig verbetering in de nabije toekomst?
SPOILER
Kwak
pi_155730275
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 12:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee hoor, ik vind het gewoon een frustrerend onderwerp.
pi_155730394
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 12:09 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

SPOILER
Gelukkig geef je zelf goed aan waar je aan moet werken :) nu nog doen ^O^
pi_155731560
Kwak, :*
Die laatste zin in je spoiler is zóó herkenbaar ;(
Pas je goed op jezelf? Klinkt als een ideaal recept voor een gigantische burnout...

quote:

[..]

:*

Overigens...
SPOILER
Maar goed, dit gaat wel erg offtopic voor hier ;) Sorry!
pi_155731965
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 13:10 schreef Shandaly het volgende:
Kwak, :*
Die laatste zin in je spoiler is zóó herkenbaar ;(
Pas je goed op jezelf? Klinkt als een ideaal recept voor een gigantische burnout...

[..]

:*

Overigens...
SPOILER
Maar goed, dit gaat wel erg offtopic voor hier ;) Sorry!
SPOILER
M'n salade was toch best veel, gelukkig heb ik een lichte avondmaaltijd gekozen en ga ik zo een goed stuk wandelen :)
  dinsdag 1 september 2015 @ 13:33:47 #76
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155731986
Potdumme wat is naar de supermarkt gaan met honger een kwelling :')
  dinsdag 1 september 2015 @ 13:44:44 #77
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155732230
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 13:33 schreef Artoo het volgende:
Potdumme wat is naar de supermarkt gaan met honger een kwelling :')
het winkelcentrum idem..
dus maar een gezonde keus gehaald: haring :Y)
  dinsdag 1 september 2015 @ 13:53:26 #78
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155732386
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 september 2015 13:44 schreef Barreltje het volgende:

[..]

het winkelcentrum idem..
Gelukkig had ik straightforward doelen, maar alle lekkernijen fluisterden wel heel verleidelijk mijn naam :') Uiteindelijk alleen maar fruit, groenten, yoghurt en volkoren brood op de band gegooid. Braaf :P
pi_155732444
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 september 2015 13:44 schreef Barreltje het volgende:

[..]

het winkelcentrum idem..
Oh man dat winkelcentrum bij jouw huis in de buurt, dat zou mijn downfall zijn. Kippie, lekkere grillworst van de slager, toko met broodjes...bakker met schuimgebak van kelder... Maar goed dat ik er niet meer wekelijks kom voor de boodschappen. :+
Kwak
  dinsdag 1 september 2015 @ 13:57:08 #80
149959 SQ
snelle trees
pi_155732454
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 13:32 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

SPOILER
M'n salade was toch best veel, gelukkig heb ik een lichte avondmaaltijd gekozen en ga ik zo een goed stuk wandelen :)
Omdat je dan nog steeds met je maandelijkse rode ellende zit, gok ik :P

Kwak, een dikke knuffel voor jou, ik hou je in de gaten hoor. Niet jezelf in een burnout werken o|O :*
disclaimer
pi_155732513
Zoete aardappelkoekjes als tussendoortje :9
Waarschijnlijk niet supergezond, maar wel erg lekker.
pi_155732523
Waarom dan toch eten?
Ja doei.
pi_155732549
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 13:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Omdat je dan nog steeds met je maandelijkse rode ellende zit, gok ik :P

Kwak, een dikke knuffel voor jou, ik hou je in de gaten hoor. Niet jezelf in een burnout werken o|O :*
Wuuut, er gaat een knipje op hoor, bloederige ellende hou je!
pi_155732590
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 september 2015 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom dan toch eten?
Omdat het ook niet ongezond is?
Of eet jij alleen maar supergezonde dingen?
  dinsdag 1 september 2015 @ 14:11:23 #85
149959 SQ
snelle trees
pi_155732741
quote:
12s.gif Op dinsdag 1 september 2015 14:01 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Wuuut, er gaat een knipje op hoor, bloederige ellende hou je!
ligt geheel aan de gebruikte methode :P
disclaimer
pi_155732786
Je moet 't zelf weten hoor, maar ik vraag me af waarom je, als je zegt alleen in het weekend wat losser te willen zijn dan doordeweeks 'niet supergezonde koekjes' gaat zitten eten.

En voor de offtopic: het gaat me niet om wel/niet ongesteld (al zou niet meer wel heel fijn zijn), maar meer omdat ik dit voor mezelf wil. Als Mr.Mo een knip wil vind ik dat ook prima. Maar dan wel óók, en niet in plaats van mij.
Ja doei.
  dinsdag 1 september 2015 @ 14:18:03 #87
149959 SQ
snelle trees
pi_155732892
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
Je moet 't zelf weten hoor, maar ik vraag me af waarom je, als je zegt alleen in het weekend wat losser te willen zijn dan doordeweeks 'niet supergezonde koekjes' gaat zitten eten.

En voor de offtopic: het gaat me niet om wel/niet ongesteld (al zou niet meer wel heel fijn zijn), maar meer omdat ik dit voor mezelf wil. Als Mr.Mo een knip wil vind ik dat ook prima. Maar dan wel óók, en niet in plaats van mij.
Da's ook zeker een goeie. Je blijft soberso de rest van je leven bij jezelf. De rest is nog open. :D
disclaimer
pi_155732930
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 14:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Da's ook zeker een goeie. Je blijft soberso de rest van je leven bij jezelf. De rest is nog open. :D
Laat Mr.Mo het niet horen (en ik wil daar eigenlijk ook helemaal niet eens aan denken) :D O+

*;
Ja doei.
pi_155732963
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 14:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ligt geheel aan de gebruikte methode :P
nou als je je hormoonhuishouding niet aanpakt dus wel. Maar daar gaat mo juist niet voor, tenzij ze graag snel uitzakt :P
pi_155733040
Wie had er nou laatst nog meer dat er van BWL sweet and Salty in het zakje zat waar garlic explosion op stond? Barrel toch? Ik had het ook dus even een berichtje gestuurd. Moet je ook even doen!

SPOILER
Edit: eh ja ik had gezegd dat een vriendin van me dat ook had. Want 'iemand die ik ken van een internetforum' stond zo gek :+
Kwak
  dinsdag 1 september 2015 @ 14:25:26 #91
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_155733058
iemand trouwens een linkje naar die bites dingen? Ik lees 't hier bij iedereen, dus ben wel benieuwd..
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 1 september 2015 @ 14:27:01 #92
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_155733088
Offtopic rant:
MoBlo, het zal je verbazen misschien maar ook mét kinderen is het lastig om een steriliatie voor elkaar t krijgen als je nog geen 40 bent.
Ik heb 2 kinderen (meisje en een jongetje, zoals het heurt volgens de gevestigde orde), ben heel erg slecht in zwanger blijven, maar kreeg op mijn 33e geen akkoord voor een sterilisatie. De redenen? Te jong, de jongste is nog geen jaar, eerst maar even de hormonen uit je lijf laten gaan en het klapstuk: 'Misschien wil je i de toekomst met een ander partner nog wel meer kinderen."
Dafuq?
Ik heb inmiddels een andere gynaecoloog en inmiddels wel goedkeuring voor en sterilisatie. Mijn partner wordt binnenkort ook gesterilseerd.

Ik word zó ziek van dat betuttelende gedrag. Het is prima als ik elke 2 maanden een abortus laat plegen, want 'baas in eigen buik jonguh!' maar stereiliseren? 'Doe nog maar even niet mevrouwtje!' :r

Ontopic. :+
Ik doe ook mee aan die plank challenge. Ben heel benieuwd naar hoe dat gaat vanavond want ik heb flink spierpijn. :D
A grand adventure has begun.
pi_155733094
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 14:25 schreef MutedFaith het volgende:
iemand trouwens een linkje naar die bites dingen? Ik lees 't hier bij iedereen, dus ben wel benieuwd..
Je kan Lonaa of P of mij of ehhh Sarabi? Even dm of pm sturen met je email voor een kortingscode.

Het staat allemaal op www.biteswelove.nl
Kwak
pi_155733207
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 14:13 schreef motorbloempje het volgende:

Misschien moet je even eerst vragen wat er in zit voordat je gaat oordelen.
Supergezond is in mijn mening maar heel weinig (groente, nootjes in mate etc) daar kan je niet een hele dag op leven.
pi_155733237
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 14:24 schreef kwakz0r het volgende:
Wie had er nou laatst nog meer dat er van BWL sweet and Salty in het zakje zat waar garlic explosion op stond? Barrel toch? Ik had het ook dus even een berichtje gestuurd. Moet je ook even doen!

SPOILER
Edit: eh ja ik had gezegd dat een vriendin van me dat ook had. Want 'iemand die ik ken van een internetforum' stond zo gek :+
Zat er een hele andere bite in of was het een combinatie geworden van twee bites?
Mooi dat ze het zo goed oplossen.
pi_155733250
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 14:27 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Je kan Lonaa of P of mij of ehhh Sarabi? Even dm of pm sturen met je email voor een kortingscode.

Het staat allemaal op www.biteswelove.nl
Niets voor mij ben ik bang :D ziet er wel lekker uit.
pi_155733356
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 14:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Zat er een hele andere bite in of was het een combinatie geworden van twee bites?
Mooi dat ze het zo goed oplossen.
Nee het was een andere bite geworden, die ik al eerder had gehad. En netjes idd.

Ik weet dat zelf kopen goedkoper is, maar de verrassing en het niet zelf hoeven bedenken vind ik zo leuk. Echt mijn traktatie voor mezelf.
Kwak
pi_155733387
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 14:40 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Nee het was een andere bite geworden, die ik al eerder had gehad. En netjes idd.

Ik weet dat zelf kopen goedkoper is, maar de verrassing en het niet zelf hoeven bedenken vind ik zo leuk. Echt mijn traktatie voor mezelf.
Ik weet niet of het voor langere tijd zo blijft voelen maar op dit moment voelt het ook wel zo :D
Beetje kinderachtig misschien maar het werkt wel.
Normaal zou ik echt niet blij worden van alleen wat nootjes op een vrijdagavond maar nu kon ik er echt van genieten.
  dinsdag 1 september 2015 @ 14:43:36 #99
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155733399
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 13:56 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Oh man dat winkelcentrum bij jouw huis in de buurt, dat zou mijn downfall zijn. Kippie, lekkere grillworst van de slager, toko met broodjes...bakker met schuimgebak van kelder... Maar goed dat ik er niet meer wekelijks kom voor de boodschappen. :+
haha ik vind kippie over het algemeen geenreet aan :P de bakker is wel lekker, maar ik haal brood bij de ah, dus ik hoef er niet te zijn.. verder had ik vandaag ook een deadline dus ik kon niet ongegeneerd lopen shoppen :)
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2015 @ 14:43:39 #100
43556 miss_dynastie
pi_155733400
Lunch was wit bolletje met boter en ham en bruin bolletje met boter en kaas, mini bounty, appel en water. Vooralsnog ruim binnen de normale kaders.

Nu bij het vragenuurtje van de Tweede Kamer. Gelukkig mocht m'n telefoon mee de zaal in :')
  dinsdag 1 september 2015 @ 14:50:35 #101
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155733523
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 14:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Lunch was wit bolletje met boter en ham en bruin bolletje met boter en kaas, mini bounty, appel en water. Vooralsnog ruim binnen de normale kaders.

Nu bij het vragenuurtje van de Tweede Kamer. Gelukkig mocht m'n telefoon mee de zaal in :')
wat doe je daar nou dan? :P
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2015 @ 14:53:18 #102
43556 miss_dynastie
pi_155733562
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 september 2015 14:50 schreef Barreltje het volgende:

[..]

wat doe je daar nou dan? :P
Bedrijfsuitje :)
pi_155733615
Ach man, ik zou kunnen leven op een dieet van alleen maar kipkluifjes :') srsly.
Kwak
  dinsdag 1 september 2015 @ 15:03:32 #104
149959 SQ
snelle trees
pi_155733708
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 14:57 schreef kwakz0r het volgende:
Ach man, ik zou kunnen leven op een dieet van alleen maar kipkluifjes :') srsly.
ik wilde iets zeggen over je huidskleur, maar dat is politiek incorrect.
disclaimer
pi_155733733
quote:
Kip is gezond toch? ;)
pi_155733765
quote:
En watermeloen?
pi_155733771
Dus in de Garlic Explosion zat een andere bite?
  dinsdag 1 september 2015 @ 15:08:43 #108
149959 SQ
snelle trees
pi_155733799
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]

En watermeloen?
O+
disclaimer
pi_155733839
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

O+
SPOILER
  dinsdag 1 september 2015 @ 15:11:17 #110
149959 SQ
snelle trees
pi_155733849
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]

SPOILER
ik moet al hinniken als ik het lees :')
disclaimer
pi_155733901
Ik heb mijn Garlic Explosion ook open gemaakt. Sweet and salty.
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2015 @ 15:14:51 #112
43556 miss_dynastie
pi_155733928
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees KIP....

Omg, ik werd herkend door
SPOILER
De premier loopt hier net binnen :o
  dinsdag 1 september 2015 @ 15:16:19 #113
149959 SQ
snelle trees
pi_155733956
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:14 schreef miss_dynastie het volgende:

SPOILER
Gezien waar jij vandaan komt verbaast me dat weinig :+
(ja, ik heb je even op facebook gezocht en gevonden :9)
disclaimer
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2015 @ 15:18:24 #114
43556 miss_dynastie
pi_155733999
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:16 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Gezien waar jij vandaan komt verbaast me dat weinig :+
(ja, ik heb je even op facebook gezocht en gevonden :9)
Hehe. Al staat mijn woonplaats niet op fb volgens mij :P
pi_155734013
SQ de stalker. Heb je mij ook al gevonden?
pi_155734030
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:06 schreef Lonaa het volgende:
Dus in de Garlic Explosion zat een andere bite?
Nee andersom. Er stond garlic op maar was het helaas niet.
Kwak
pi_155734060
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:13 schreef Lonaa het volgende:
Ah dan zijn ze vermoed ik op grote schaal verkeerd gelabeld die :+

Even mailtje aan wagen via de tab op de site :Y

Enneh FC Kiiiiip! Ik ben Judesca jeweets...
Kwak
pi_155734063
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:19 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Nee andersom. Er stond garlic op maar was het helaas niet.
Ja. Dat heb ik ook. Er staat garlic op het zakje, er zit salt & sweet in.

Op de website en op m'n kaartje staat wel garlic. :Y
pi_155734114
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:21 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ah dan zijn ze vermoed ik op grote schaal verkeerd gelabeld die :+

Even mailtje aan wagen via de tab op de site :Y

Enneh FC Kiiiiip! Ik ben Judesca jeweets...
Ik heb foto gemaakt en gestuurd. En brrrr, zoete nootjes. :r
pi_155734126
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:13 schreef Lonaa het volgende:
Dat had ik dus 2 weken geleden ook.
My salvation lies in your love..
  dinsdag 1 september 2015 @ 15:26:12 #121
149959 SQ
snelle trees
pi_155734142
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:19 schreef Lonaa het volgende:
gek genoeg niet. Ik weet je achternaam niet :')_!
disclaimer
pi_155734159
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

gek genoeg niet. Ik weet je achternaam niet :')_!
HAHAHAHHA. My identity will remain a secret!
  dinsdag 1 september 2015 @ 15:27:24 #123
149959 SQ
snelle trees
pi_155734168
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:27 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:(
disclaimer
pi_155734194
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

:(
:6
  dinsdag 1 september 2015 @ 15:30:12 #125
149959 SQ
snelle trees
pi_155734230
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:6
niet zo snel :7
disclaimer
pi_155734238
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

niet zo snel :7
GODVERDOMME
  dinsdag 1 september 2015 @ 15:31:20 #127
149959 SQ
snelle trees
pi_155734254
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]

GODVERDOMME
O+
disclaimer
pi_155734313
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:27 schreef Lonaa het volgende:

[..]

O-) O-)
pi_155734318
'Is het jouw vriendin, die net ook contact met ons gehad had en zei dat er nog iemand was met een verkeerde levering, ben jij dat dan?'

Oke, nu wordt het ingewikkeld. :P
pi_155734320
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:14 schreef miss_dynastie het volgende:

SPOILER
Leg eens uit!! Hoezo herkent die jou?? :D
pi_155734321
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:34 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

O-) O-)
JIJ! Verraadster! Secreet!
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2015 @ 15:35:11 #132
43556 miss_dynastie
pi_155734324
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:19 schreef Lonaa het volgende:
Sq kent mijn naam én mijn kop, dat helpt wel :+
pi_155734332
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:35 schreef Lonaa het volgende:

[..]

hehehe ik heb zelf SQ nog niet eens gevonden joh.. en zij mij ook niet volgens mij :+
pi_155734339
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:35 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Sq kent mijn naam én mijn kop, dat helpt wel :+
M'n kop ook. Tenminste, mijn dikke kop wel :')
  dinsdag 1 september 2015 @ 15:36:30 #135
149959 SQ
snelle trees
pi_155734350
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:35 schreef Lonaa het volgende:

[..]

nee hoor, heb het zelf uitgevogeld :P
disclaimer
pi_155734360
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee hoor, heb het zelf uitgevogeld :P
My identity is not hidden anymore. ;(
  dinsdag 1 september 2015 @ 15:37:00 #137
149959 SQ
snelle trees
pi_155734361
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:35 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

hehehe ik heb zelf SQ nog niet eens gevonden joh.. en zij mij ook niet volgens mij :+
nope, want ik weet jouw naam niet :')
disclaimer
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2015 @ 15:37:07 #138
43556 miss_dynastie
pi_155734364
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:34 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Leg eens uit!! Hoezo herkent die jou?? :D
Vanuit m'n volksvertegenwoordigende rol. Ben hier met veel van die collega's, maar hij herkent me vast vanwege mijn zondagsstandpunt gok ik zo :P
pi_155734396
Wat is afvallen toch naar. 100 gram rosbief met light kruidenkaas erop wegeten. ;(
pi_155734411
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

*) *)
pi_155734419
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:34 schreef Lonaa het volgende:
'Is het jouw vriendin, die net ook contact met ons gehad had en zei dat er nog iemand was met een verkeerde levering, ben jij dat dan?'

Oke, nu wordt het ingewikkeld. :P
ja! Al bedoelde ik banana pancake...
Kwak
pi_155734425
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:37 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Vanuit m'n volksvertegenwoordigende rol. Ben hier met veel van die collega's, maar hij herkent me vast vanwege mijn zondagsstandpunt gok ik zo :P
Ohh je zit in een gemeenteraad oid? Wat leuk! :D :D
pi_155734437
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik ben vriendjes met sunny... :P dat maakt het weer makkelijker.
Kwak
pi_155734441
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:39 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja! Al bedoelde ik banana pancake...
Ik heb maar gezegd dat ik het van jou gehoord had, en toen m'n eigen zakkie ging onderzoeken dus dat er waarschijnlijk nog iemand contact op gaat nemen. Volgens mij snappen ze d'r niks van hoe we elkaar kennen. Ze hield het maar op 'collega (?)' *)
pi_155734465
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:40 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

*gaat zoeken
pi_155734476
*)
pi_155734480
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:40 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb maar gezegd dat ik het van jou gehoord had, en toen m'n eigen zakkie ging onderzoeken dus dat er waarschijnlijk nog iemand contact op gaat nemen. Volgens mij snappen ze d'r niks van hoe we elkaar kennen. Ze hield het maar op 'collega (?)' *)
Ah dat is ws vanwege of we een business levering hebben, met veel dezelfde zakkies, of dat t dieper in t proces fout zit.
Kwak
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2015 @ 15:42:40 #148
43556 miss_dynastie
pi_155734488
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:39 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ohh je zit in een gemeenteraad oid? Wat leuk! :D :D
Jep. Ben fractievoorzitter van een kleine partij.
  dinsdag 1 september 2015 @ 15:42:59 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_155734503
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:40 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nee, want jij hebt je vriendenlijst afgeschermd :')
disclaimer
pi_155734514
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik ben ook vriendjes met Sunny. Maar jij ook al, zag ik. :')
pi_155734520
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik ben ook vriendjes met Sunny. Maar jij ook al, zag ik. :')
Whut?? Echt??
pi_155734539
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:43 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Whut?? Echt??
Oh, wat. Nee, ik keek scheel. :')
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2015 @ 15:44:39 #153
43556 miss_dynastie
pi_155734541
quote:

[..]

Whut?? Echt??
Ik moest hardop lachen :+
pi_155734545
Sorry :P
pi_155734561
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:44 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik moest hardop lachen :+
Ik schrok. Ik dacht dat een van mijn kennissen stiekem SQ was zonder dat ik het wist :') :+
pi_155734566
Ik heb miss_d ook gevonden geloof ik. Feestboek O+
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2015 @ 15:47:59 #157
43556 miss_dynastie
pi_155734599
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:45 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb miss_d ook gevonden geloof ik. Feestboek O+
Ja als je die dikkop bedoelt die net vriendjes is geworden met sq ben ik dat ja :+
  dinsdag 1 september 2015 @ 15:48:12 #158
149959 SQ
snelle trees
pi_155734605
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:45 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik schrok. Ik dacht dat een van mijn kennissen stiekem SQ was zonder dat ik het wist :') :+
eens kijken of ik nu goed heb gegokt :7
disclaimer
pi_155734611
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:47 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja als je die dikkop bedoelt die net vriendjes is geworden met sq ben ik dat ja :+
Ja. :P Ik ben die ander. :+
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2015 @ 15:50:32 #160
43556 miss_dynastie
pi_155734665
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja. :P Ik ben die ander. :+
Kan het niet zien.... spiek straks op de pc wel :P
pi_155734684
quote:

[..]

Whut?? Echt??
_O-
pi_155734688
I'm utterly bored.
pi_155734708
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Oh. Ook voor vrienden? Ik dacht alleen voor niet vriendjes! Good to know...
Kwak
pi_155734724
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

eens kijken of ik nu goed heb gegokt :7
Het is mij!! *)
  dinsdag 1 september 2015 @ 15:54:58 #165
149959 SQ
snelle trees
pi_155734750
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:52 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Oh. Ook voor vrienden? Ik dacht alleen voor niet vriendjes! Good to know...
ik kan alleen onze gemeenschappelijke vrienden zien!

Maar er ging me iets dagen n.a.v. een vrolijke deken die ik voorbij zag komen :D
disclaimer
pi_155734754
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:47 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Regenboogje? ;)

ohja wacht, ik zie een gemeenteraad, ik zit goed :+
  dinsdag 1 september 2015 @ 15:56:53 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_155734797
zo, dan heb ik straks naast heet OUD ook alle gezellige dikzakken van FOK in m'n lijstje O+
disclaimer
pi_155734799
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:55 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Regenboogje? ;)

ohja wacht, ik zie een gemeenteraad, ik zit goed :+
Dat gaf het voor mij ook weg ja. :+
pi_155734803
quote:
12s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
zo, dan heb ik straks naast heet OUD ook alle gezellige dikzakken van FOK in m'n lijstje O+
NOEM JE ME NOU DIK?!
pi_155734804
Miss D was echt al duizent in mijn voorstellen langsgekomen maar nu weet ik welke nick erbij hoort :D
Kwak
pi_155734815
quote:
Ik vul de CulSC aan met Dieet :+
  dinsdag 1 september 2015 @ 15:58:29 #172
149959 SQ
snelle trees
pi_155734827
klets ik Isabeau er ook gelijk bij.
disclaimer
pi_155734840
Die had ik al. :+
pi_155734855
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:58 schreef Lonaa het volgende:
Die had ik al. :+
Al sinds ze eindelijk met fb begon :Y ;)
pi_155734874
Moet binnenkort weer eens een eckte FB-clean-up gaan houden. O+
Ja doei.
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2015 @ 16:01:31 #176
43556 miss_dynastie
pi_155734884
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:57 schreef kwakz0r het volgende:
Miss D was echt al duizent in mijn voorstellen langsgekomen maar nu weet ik welke nick erbij hoort :D
Oh echt? Ben benieuwd of we veel gezamenlijke vrienden hebben.... ik spotte jou net wel bij sq.
pi_155734885
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
Moet binnenkort weer eens een eckte FB-clean-up gaan houden. O+
-O- je gooit ons er allemaal af.. ;(
pi_155734893
Oeh oeh oeh, Moblo heb ik nog niet. :7
pi_155734897
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:01 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

-O- je gooit ons er allemaal af.. ;(
Alleen als je zwartepietenimmigrantenkrabbelplaatjes deelt.

En teveel like&share, dan mag je ook opsodeflikkeren. O+
Ja doei.
pi_155734903
Of 'Minionquotes' ;(
Ja doei.
  dinsdag 1 september 2015 @ 16:03:16 #181
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_155734911
Ik heb Moblo , ha!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_155734917
Ik heb Moblo gevonden. Nu kijken of ze me wil. :7
pi_155734918
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:02 schreef motorbloempje het volgende:
Of 'Minionquotes' ;(
mijn enige overtreding :@ heeeel soms.. want ze zijn soms echt grappig.. :P
pi_155734922
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb Moblo , ha!
Oeh!! Dan ga ik jou zoeken :P
pi_155734940
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:03 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Oeh!! Dan ga ik jou zoeken :P
Oh balls. Ik was net in jouw vriendenlijst op zoek naar Uniek. :')
pi_155734954
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:04 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oh balls. Ik was net in jouw vriendenlijst op zoek naar Uniek. :')
Ik geen idee wie het is, ik ben hier erg slecht in :+
pi_155734955
Ja, ik ben op zich nooit zo happig op mensen toevoegen die ik niet ken. Mijn 'vriendschapsverzoekenlijst' is dan ook best lang :') al sinds ik weet niet hoe lang :')
Ja doei.
pi_155734980
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, ik ben op zich nooit zo happig op mensen toevoegen die ik niet ken. Mijn 'vriendschapsverzoekenlijst' is dan ook best lang :') al sinds ik weet niet hoe lang :')
Je kent me O+
pi_155734996
Het kan gebeuren dat je over een paar maanden in een opruimactie weer verdwijnt. :P we zullen zien :P
Ja doei.
pi_155735001
Uniek gevonden *O*
pi_155735013
Ondertussen op het internet: http://www.fakeababy.com/ :')
Ja doei.
pi_155735021
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Uniek gevonden *O*
Jij wint. :(
pi_155735022
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
Het kan gebeuren dat je over een paar maanden in een opruimactie weer verdwijnt. :P we zullen zien :P
Ik heb het tot nu toe altijd overleefd bij je geloof ik :+

Maar idd, ik doe dat ook eens in de zoveel tijd. En als ik dan niet meer weet wie je bent of je bent vervelend dan gooi ik je er af :P
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2015 @ 16:08:20 #194
43556 miss_dynastie
pi_155735030
Moblo heeft straks 97 nieuwe vrienden? :+
pi_155735043
Het helpt niet dat ik de voornaam van Uniek niet ken. :')
pi_155735047
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:08 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik heb het tot nu toe altijd overleefd bij je geloof ik :+

Maar idd, ik doe dat ook eens in de zoveel tijd. En als ik dan niet meer weet wie je bent of je bent vervelend dan gooi ik je er af :P
Ja :) :P

Afgelopen weekend nog weer iemand weggeflikkerd die 'asielzoekers krijgen gratis geld' van 'Nederland mijn Vaderland' ging lopen delen. :')
Ja doei.
  dinsdag 1 september 2015 @ 16:09:29 #197
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_155735053
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vervuil al jaren je vriendenlijst _O_

Je vind me lief _O_ *;
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_155735059
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:09 schreef Lonaa het volgende:
Het helpt niet dat ik de voornaam van Uniek niet ken. :')
Die kende ik ook niet :)
pi_155735067
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:09 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Je vind me lief _O_ *;
Ohhhhh!!! *gaat opzoek naar iemand met recente Skye foto's* :P :P
pi_155735085
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:09 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Die kende ik ook niet :)
En qua woonplaats heb ik een vermoeden, maar dat weet ik eignelijk ook niet :')
  dinsdag 1 september 2015 @ 16:11:58 #201
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_155735102
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:10 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ohhhhh!!! *gaat opzoek naar iemand met recente Skye foto's* :P :P
Staat nog maar weinig van online *O*
Succes :P
pi_155735106
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:09 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Je vind me lief _O_ *;
haat-liefde
Ja doei.
pi_155735112
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja :) :P

Afgelopen weekend nog weer iemand weggeflikkerd die 'asielzoekers krijgen gratis geld' van 'Nederland mijn Vaderland' ging lopen delen. :')
Ik heb van de week nog ergens een scherpe relativerende post neergegooid en zolang daar geen foute reactie op komt krijgt die persoon nog een kans :+
pi_155735115
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:11 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Staat nog maar weinig van online *O*
Succes :P
-O-
pi_155735124
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]

En qua woonplaats heb ik een vermoeden, maar dat weet ik eignelijk ook niet :')
Tip: fotoboek icm mensen die je misschien kent :P
pi_155735151
Ik weet dat Lonaa mijn broertje kent, maar of ze ook facebookvriendjes zijn weet ik niet.

En stiekem ben ik ook een oudgediende van hier.
pi_155735167
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:14 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik weet dat Lonaa mijn broertje kent, maar of ze ook facebookvriendjes zijn weet ik niet.

En stiekem ben ik ook een oudgediende van hier.
Dude wat.
pi_155735172
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:12 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Tip: fotoboek icm mensen die je misschien kent :P
Found.

Edit: mijn vermoeden was juist.
pi_155735196
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:14 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dude wat.
Dat wist hij mij te vertellen een tijd geleden al.
pi_155735210
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:15 schreef laiveneertiekje het volgende:

[..]

Dat wist hij mij te vertellen een tijd geleden al.
Ja, uh, hallo, nu wil ik wel weten wie je broertje is. :+
  dinsdag 1 september 2015 @ 16:16:52 #211
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_155735228
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:12 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

liefde
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:12 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

-O-
Toch denk ik dat ik niet moeiljk te vinden ben in de lijst van moblo
pi_155735350
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:16 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

[..]

Toch denk ik dat ik niet moeiljk te vinden ben in de lijst van moblo
Ik weet hoe je er uit ziet, maar ja.. Moblo heeft nogal veel vrienden :P
pi_155735637
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Alleen als je zwartepietenimmigrantenkrabbelplaatjes deelt.

En teveel like&share, dan mag je ook opsodeflikkeren. O+
O+ O+ O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_155735665
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:21 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik weet hoe je er uit ziet, maar ja.. Moblo heeft nogal vrienden veel mensen in haar facebooklijst :P
Fixed. Veelal bekenden, en iets van 80+ van de hardloopclub :P Vervul daar een sociale bestuursfunctie, dus mensen voegen me toe ;( :')
Ja doei.
pi_155735678
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Fixed. Veelal bekenden, en iets van 80+ van de hardloopclub :P Vervul daar een sociale bestuursfunctie, dus mensen voegen me toe ;( :')
jajaja op facebook heten ze allemaal 'vrienden' :P ;)
pi_155735760
Of je laat de olijfoliefles uit je handen vallen -O-

Ondertussen heb ik de FBvriendjes ruilactie gemist?
Ik zag wel SQ bij Sun voorbij komen.
pi_155736051
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 08:55 schreef Sarabi het volgende:
O: groene smoothie (200kcal)
L: kikkererwtensalade (400kcal)
T: Bites we love (210kcal)
D: curry met bloemkool en zoete aardappel en zelfgemaakte naan :9 (550kcal)
T: misschien nog een blokje kaas of extra pure choco zoete aardappelkoekjes (250kcal)

1610kcal het wordt ooit nog wel wat met mijn lijstjes
  dinsdag 1 september 2015 @ 17:10:13 #218
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155736431
ik heb alleen SQ en PdH ohw en kwak en majo geloof ik! :D :P

ben je even weg met de hont van m'n zusje gebeurt er dat :o

nouja, iig 10000 stappen vandaag op de teller dus dat is helemaal prima.. zo eens beginnen aan de tom ka kai soep :9 :Y) ork ork ork...
  dinsdag 1 september 2015 @ 17:14:31 #219
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155736515
Ik heb Lonaa :P
En ik heb honger ;(
pi_155736573
Ah... hier kwam het fb-vriendjesverzoek vandaan...
Maar ik ben niet moeilijk, staat gewoon in m'n sig ;)

Hele middag vergaderen buiten kantoor is goed voor de lijn... heel veel water en geen eten :)
pi_155736616
Ah, Shandaly is die van de kleurplaatjesmaffia op XM's FB _O-
Ja doei.
  dinsdag 1 september 2015 @ 17:24:40 #222
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_155736759
Ik heb vanaf hier alleen Shandaly en skjoe geloof ik. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_155736786
#Fattiefacebookinvasie

Ik heb niemand van jullie op FB, maar ik zit wel in een fb-groep genaamd dieetclub.
My salvation lies in your love..
pi_155737005
Sun, P & Uniek op FB en dat was het wel.
Ben niet (meer) zo van mensen toevoegen van Fok! die ik niet ontmoet heb.
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2015 @ 17:40:22 #225
43556 miss_dynastie
pi_155737041
Conclusie: mocht ik senator willen worden, dan moet ik een aantal kilo afvallen, want de ruimte tussen stoel en tafel is heel beperkt en ze staan allebei aan de vloer genageld :+
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2015 @ 17:41:37 #226
43556 miss_dynastie
pi_155737064
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 17:37 schreef Sarabi het volgende:
Sun, P & Uniek op FB en dat was het wel.
Ben niet (meer) zo van mensen toevoegen van Fok! die ik niet ontmoet heb.
Ik heb jou weleens gespot op de uni! :D
pi_155737070
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 17:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Conclusie: mocht ik senator willen worden, dan moet ik een aantal kilo afvallen, want de ruimte tussen stoel en tafel is heel beperkt en ze staan allebei aan de vloer genageld :+
Zo vervelend is dat
pi_155737087
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 17:41 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik heb jou weleens gespot op de uni! :D
Hahaha echt waar? Dat is dan een tijd geleden.
Ik heb echt geen idee wie jij bent of waar je woont :@ dm?
  dinsdag 1 september 2015 @ 17:43:26 #229
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_155737112
En ik heb trek. Hele dag in de auto gezeten. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2015 @ 17:44:58 #230
43556 miss_dynastie
pi_155737144
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 17:42 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hahaha echt waar? Dat is dan een tijd geleden.
Ik heb echt geen idee wie jij bent of waar je woont :@ dm?
Ik herkende je van de foto's hier. Denk niet dat jij mij bewust gezien hebt ;)
pi_155737148
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 17:43 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik heb trek. Hele dag in de auto gezeten. :')
Scheelt, tijd van het avondeten.
pi_155737173
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 17:44 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik herkende je van de foto's hier. Denk niet dat jij mij bewust gezien hebt ;)
Grappig
Wat studeer(de) je?
  † In Memoriam † dinsdag 1 september 2015 @ 18:13:54 #233
43556 miss_dynastie
pi_155737855
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 17:46 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Grappig
Wat studeer(de) je?
Rechtsgeleerdheid. Ben gelukkig afgestudeerd inmiddels :)
  Licht Ontvlambaar dinsdag 1 september 2015 @ 18:51:31 #235
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_155738747
quote:
noem je mij nou ongezellig?

Nog even terug op de kinddiscussie van zo straks, ik vind maar 1 exemplaar geslaagd. Dat is niet geheel toevallig mijn eigen exemplaar O-) Dat ze vandaag voor ons gekookt heeft, draagt daar ook wel aan bij O+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_155738894
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:41 schreef Sarabi het volgende:
Of je laat de olijfoliefles uit je handen vallen -O-

Ondertussen heb ik de FBvriendjes ruilactie gemist?
Ik zag wel SQ bij Sun voorbij komen.
Ik ook. Ik heb alleen jou geloof ik...
pi_155739114
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 18:57 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Ik ook. Ik heb alleen jou geloof ik...
Oja ook wat mensen van de fb dieetclub natuurlijk :)
pi_155739632
Ik ga weer netjes doen trouwens.
Eindelijk bijgekomen van Mysteryland en de bijbehorende blue Monday ook weer overleefd. Duw vanaf vandaag weer eten.
Afgelopen dagen te weinig gedaan zaterdag 1189 kcal (in en volgens Fatsecret bijna 4900kcal uit)
Zondag 1000 in, gisteren nog geen 800 in (maar ook bijna alleen maar liggen vegeteren op de bank, ik ben duidelijk geen 18 meer)

Lijstje vandaag:
O. Yoghurt met muesli
T. Klein stukje droge worst
L. Zelfgemaakte maistortilla met gerookte forel en sla
D.(staat nog in de oven helaas) citroenkip met geroosterde wortel, ui en bataat
pi_155739836
Nou mensen, in 30 dagen slank, allemaal:

Ja doei.
pi_155739860
Ik kan dit en ben nog niet slank. ;(
pi_155739897
#viesdik
Ja doei.
pi_155739914
;(
pi_155739981
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 19:28 schreef motorbloempje het volgende:
Nou mensen, in 30 dagen slank, allemaal:

[ afbeelding ]
Jeetje hier ook al?! Mijn fb staat er ook vol mee.

Ik plank sowieso al elke dag, maar dan gewoon volgens schema van de sportschool: 3 keer achterelkaar, 30 sec per keer. Ik vind het wel best.
pi_155739988
Ik kan 20 seconden wel. Langer ook wel. Heb nog nooit gekeken hoe lang precies, plank meestal niet langer dan 30 á 40 seconden tijdens trainingen. Maargoed.

Net een héérlijke 5km met 10.5km/uur gelopen O+ Niet snel-snel, maar wel een lekkere opsteker voor een tempoloopje. :9 Nu zo lekker douchen en dan fajiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitas eten :9
Ja doei.
pi_155740000
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 19:32 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Jeetje hier ook al?! Mijn fb staat er ook vol mee.

Ik plank sowieso al elke dag, maar dan gewoon volgens schema van de sportschool: 3 keer achterelkaar, 30 sec per keer. Ik vind het wel best.
Oh, ik was niet echt serieus, zag het ook op FB voorbij komen :')
Ja doei.
pi_155740073
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 19:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Oh, ik was niet echt serieus, zag het ook op FB voorbij komen :')
I know. Kwam alleen nietwaar voren in mijn geschreven taal. Heb ik wel vaker last van...
pi_155740350
Planken in de TRX, dat is pas zwaar. ;(
pi_155740632
Ik geloof dat ik bijna niemand van hier op facebook heb.

Ik heb net mijn rondje sportschool weer gedaan. Kwam de dietiste er ook nog tegen. Ik moet nu 1,5 week precies bijhouden wat ik eet, maar na 1 dag wegen en invoeren ben ik het eigenlijk al helemaal zat.. Maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggen.
  dinsdag 1 september 2015 @ 19:59:30 #249
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_155740842
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

SPOILER
Over een half uurtje hard aan 't werk. Belangrijke presentatie volgende week om deze tijd. Moet nog veel doen, maar m'n inspiratieput was leeg de afgelopen week. Altijd lastig als je iets moet produceren. Vergeet dan wel altijd te eten :') even een wekker zetten ervoor :X
SPOILER
Even een lijstje

O: gerookte zalm met komkommer
T: groene smoothie (erg lekker, spinazie, banaan, komkommer, ananas, munt en wat water)
L: gerookte zalm met komkommer
T: blauwe bessen
T: groene smoothie (zelfde)
D: Chinese wokgroenten, tonijn en een flinke dot sambal, mjam
T: latte machiatto Caramel

Oh en weet je wat ik leuk vind. Dat je broek te groot wordt, als in, uit kunnen trekken zonder open te doen. Echt zoiets wat ik niet op kantoor kan zeggen ofzo (ik zie ze al kijken), maar hier wel! :P
klerkje
  dinsdag 1 september 2015 @ 19:59:59 #250
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_155740859
ik ben een Ei
klerkje
pi_155741107
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 september 2015 19:59 schreef Spiegelei het volgende:
ik ben een Ei
Me too.....

Ben zo f**king geirriteerd door iets wat op kantoor gebeurde dat ik EN een kitkat EN een cola uit de automaat trok waarna ik thuiskwam en vrolijk mijn opgewarmde andijviestamp ging eten en die echt smerig was dus turkse pizza bestelde :{

En nu ben ik nog steeds geirriteerd en ik heb last van mijn hiel en ik wil niet teveel wandelen want zaterdag de Airbornetocht. Ik ga lekker slapen denk ik. En morgen alle telefoons uitzetten. Blegh.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 1 september 2015 @ 20:23:49 #252
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155741600
Twee volkoren triangeltjes met rauwkost, kipfilt en 30+ kaas. Soms is eten zo lekker.
Prrrrr
pi_155741758
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 20:08 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Me too.....

Ben zo f**king geirriteerd door iets wat op kantoor gebeurde dat ik EN een kitkat EN een cola uit de automaat trok waarna ik thuiskwam en vrolijk mijn opgewarmde andijviestamp ging eten en die echt smerig was dus turkse pizza bestelde :{

En nu ben ik nog steeds geirriteerd en ik heb last van mijn hiel en ik wil niet teveel wandelen want zaterdag de Airbornetocht. Ik ga lekker slapen denk ik. En morgen alle telefoons uitzetten. Blegh.
*insert roosviceejoch*
Ja doei.
pi_155741793
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 20:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

*insert roosviceejoch*
:')
pi_155741969
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 20:23 schreef mrspoeZ het volgende:
Twee volkoren triangeltjes met rauwkost, kipfilt en 30+ kaas. Soms is eten zo lekker.
Simpel maar lekker :9

Bites We Love Dark Pecan is trouwens ook goed gekeurd :9 gaat op twee hartjes
pi_155743265
quote:

[..]

Me too.....

*knuf* omdat je het volgens mij best kunt gebruiken.
Maar weet je ook waarom het je niet is gelukt je aan je goede voornemens te houden? En dan bedoel ik meer ofje weet waar je je door een tegenvaller op het werk zo uit veld laat slaan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 19:59 schreef Spiegelei het volgende:

Oh en weet je wat ik leuk vind. Dat je broek te groot wordt, als in, uit kunnen trekken zonder open te doen. Echt zoiets wat ik niet op kantoor kan zeggen ofzo (ik zie ze al kijken), maar hier wel! :P
Dat is inderdaad erg fijn. Behalve nu dan. Broek aan die ik eigenlijk te klein gekocht hd anderhalf jaar geleden. Vandaag maar weer eens uit de kast gepakt. En die zakt dus ook van mijn reet. Maar helaas geen riemlussen, dus ik kan hem buitenshuis niet met goed fatsoen aan. Oftewel, jammer van het geld, maar dan ga ik maatwerk shoppen.
Naar aanleiding van dat afzakken zojuist maar weereens gemeten. En ik schrok.
Sinds 3 mei is er 11 (ja, elf) cm van (elk van) mijn dijen af, 12 van mijn buik ter hoogte van mijn navel, 7 van mijn billen en 7 van mijn onderwijdte.
  dinsdag 1 september 2015 @ 21:19:02 #257
149959 SQ
snelle trees
pi_155743373
Wow summer, dat zijn echt iets van twee tot drie maten! _O_
disclaimer
pi_155743470
Jeumig Summer _O_ _O_

Pee -O- -O- kom op he!! :* :*

Ik kan merken dat ik de routine weer goed te pakken heb.. Eet steevast gewoon de 3 maaltijden en meestal maar 1 of 2 tussendoortjes. Verder nagenoeg geen behoefte aan eten. :)
Ik heb nu een klein beetje trek. Logisch want zit nog maar op 1300kcal. Maar vroeger zou ik op 2000kcal zitten en nog veel meer trek hebben en nog hele boterhammen naar binnen werken :+
Heb alleen nu nergens echt zin in.. -O- Ja, thee, en dat heb ik staan..
pi_155743476
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
Wow summer, dat zijn echt iets van twee tot drie maten! _O_
Ruim 2 inderdaad. Ik droeg broeken maat 50, en maat 46 zit nu prima of zelfs iets te los.

Nadeel is wel dat mijn tieren los in hun hulsje van huid lijken te hangen. Ik kan echt aan de bovenkant een stukje vel beetpakken ;(
  Licht Ontvlambaar dinsdag 1 september 2015 @ 21:23:13 #260
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_155743495
Ik ging kijken voor een laptop en kwam terug met een fitbit charge HR :')

En ik kreeg vandaag op werk 3x gezegd dat ik nu toch wel klaar was met afvallen... Dat ik nog minimaal 5 kilo kwijt moet om in de gezonde BMIcijfers te komen, geloof niemand.
pi_155743505
Wat goed zeg *O*
Hier heb ik een restje ijs op nog. En geen motivatie voor rennen. Wel 7 km gewandeld vandaag
  dinsdag 1 september 2015 @ 21:23:49 #262
149959 SQ
snelle trees
pi_155743514
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:22 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Ruim 2 inderdaad. Ik droeg broeken maat 50, en maat 46 zit nu prima of zelfs iets te los.

Nadeel is wel dat mijn tieren los in hun hulsje van huid lijken te hangen. Ik kan echt aan de bovenkant een stukje veel beetpakken ;(
ja herkenbaar. Mijn dochter gebruikt het als handvatten :') ;(
disclaimer
pi_155743530
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:23 schreef Sjeen het volgende:

En ik kreeg vandaag op werk 3x gezegd dat ik nu toch wel klaar was met afvallen... Dat ik nog minimaal 5 kilo kwijt moet om in de gezonde BMIcijfers te komen, geloof niemand.
Jouw BMI zou toch ook wel goed moeten zijn nu toch?? :?

En jeey voor de fitbit *)
  dinsdag 1 september 2015 @ 21:24:18 #264
149959 SQ
snelle trees
pi_155743533
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:23 schreef Sjeen het volgende:

dan bende dus een mokkel! :9
disclaimer
pi_155743635
Ontopic off topic gifje uit een P&R ep die ik net keek O+

:P

Twee de fajitas verder zit ik goed gevuld na te genieten, zo nog een raket ijsje O+
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 1 september 2015 @ 21:29:27 #266
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_155743740
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:24 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Jouw BMI zou toch ook wel goed moeten zijn nu toch?? :?

En jeey voor de fitbit *)
Fitbit Aria says no... BMI 26,8

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dan bende dus een mokkel! :9
had afgelopen zaterdag een bruiloftsfeest waar ik wel een indruk achtergelaten heb :+
pi_155743812
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:29 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Nah, je bent er dan bijna hoor :Y ;)
27,5 hier.. pfff... stomme cijfertjes :+
pi_155744107
Volgens mij klopt er ook niets van die BMI dingen. Met een bmi van 19 ben ik een wandelend lijk, terwijl het nog gezond zou moeten zijn.
  dinsdag 1 september 2015 @ 21:39:01 #269
149959 SQ
snelle trees
pi_155744116
Je hebt toch niet staan slempen he Sjeen?
disclaimer
  dinsdag 1 september 2015 @ 21:39:12 #270
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155744122
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:29 schreef Sjeen het volgende:

[..]

[..]

had afgelopen zaterdag een bruiloftsfeest waar ik wel een indruk achtergelaten heb :+
Wij lopen mooi gelijk op! 26.7 zegt FitBitDashboard bij mij.

En jij laat toch altijd overal een verpletterende indruk achter, mooierd.

[ Bericht 0% gewijzigd door mrspoeZ op 01-09-2015 21:53:58 (pff, cijfertjes) ]
Prrrrr
pi_155744147
Nou teamdag achter de rug. Niet helemaal netjes gegeten maar waar ik eerst uitgebreid ijsthee en cola zou hebben gedronken, nam ik nu gewoon water. Ik vind achteraf dat ik het stokbrood had mogen overslaan maar goed. Niet helemaal tevreden maar ook niet het buffet compleet uitgeprobeerd :+ :D
  dinsdag 1 september 2015 @ 21:40:52 #272
149959 SQ
snelle trees
pi_155744196
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:38 schreef Rucola het volgende:
Volgens mij klopt er ook niets van die BMI dingen. Met een bmi van 19 ben ik een wandelend lijk, terwijl het nog gezond zou moeten zijn.
dan zit je ook wel écht op de ondergrens he. Dat moet ook bij je lichaamsbouw passen. Net als dat er mensen zijn (zoals sjeen en ik :+) die eigenlijk niet lichter moeten willen zijn dan een BMI van 24 ofzo :P
disclaimer
  Licht Ontvlambaar dinsdag 1 september 2015 @ 21:43:48 #273
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_155744338
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
Je hebt toch niet staan slempen he Sjeen?
3 glazen wijn, we hebben iedereen op de foto gezet op verzoek van het bruidspaar. Maar niet iedereen keek in de lens, zeg maar O-)

SPOILER
pi_155744445
Als je naar de onderste gezond bmi grens kijkt mag ik bijna honderd kilo afvallen :') me dunkt dat ik er dan niet meer heel goed uitzie :+ ik vond mezelf bij randje obees/overgewicht eigenlijk best wel mooi.

Eerst maar eens tien en dan zien we wel.
Kwak
pi_155744470
En ook weer een goede dag op MFP afgesloten *O*
  dinsdag 1 september 2015 @ 21:47:02 #276
149959 SQ
snelle trees
pi_155744478
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:46 schreef kwakz0r het volgende:
Als je naar de onderste gezond bmi grens kijkt mag ik bijna honderd kilo afvallen :') me dunkt dat ik er dan niet meer heel goed uitzie :+ ik vond mezelf bij randje obees/overgewicht eigenlijk best wel mooi.

dan kunnen we je opvouwen ;(

Ik vond die 80-something je ook fantastisch staan overigens!

Leuke foto sjeen :D
disclaimer
pi_155744589
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dan kunnen we je opvouwen ;(

Ik vond die 80-something je ook fantastisch staan overigens!

Leuke foto sjeen :D
Het was uiteindelijk 78! Mijn achttienjaaroudgewicht. Dat zou ik wel weer willen maar is furrrr weg. En nu veel vel extra...
Kwak
pi_155744637
quote:

Idd :*! Dan is t niet mooi denk ik, vind t sowieso zelden mooi hoor :)
  dinsdag 1 september 2015 @ 21:50:36 #279
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_155744647
Vandaag contract getekend voor een nieuwe baan *en* verlof gekregen om in oktober op tournooi te mogen aar Servië.

Dus ik *moest* mee uiteten. Tapas geworden, maar zonder alcohol en ik heb de gefrituurde dingetjes en alles met brood of aardappel zoveel mogelijkiks laten liggen.. Dus t zal nog wel meevallen. (En anders kost t me twee dagen extra. Daar kom ik ook wel overheen.)
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_155744789
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:43 schreef Sjeen het volgende:

[..]

3 glazen wijn, we hebben iedereen op de foto gezet op verzoek van het bruidspaar. Maar niet iedereen keek in de lens, zeg maar O-)

SPOILER
:D wat een toffe foto O+
pi_155744798
Dat vind ik echt fijn aan de libra app! Ik heb een best ambitieus doel erin gezet opeen haalbare lange termijn.
Hij rekent zelf de trend uut van mijn dagelijkse of meerdaagse gewichtjes, en berekent wanneer ik dat gewicht zou bereiken als ik hetzelfde doorga. Vind ik supermotiverend, want dan is die datum veel dichter bij. En zie je ook dst er best veel moet gebeuren om hem echt ver te laten opschuiven.
Kwak
  Licht Ontvlambaar dinsdag 1 september 2015 @ 21:55:18 #282
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_155744852
quote:

babysteps!

En bovendien, jouw gezicht is zo mooi O+ Screw onderste gezond BMI!
pi_155744877
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:55 schreef Sjeen het volgende:

[..]

babysteps!

En bovendien, jouw gezicht is zo mooi O + Screw onderste gezond BMI!
Wat lief! O+
Kwak
pi_155744879
bmi is ook maar een richtlijn.. :{w
  dinsdag 1 september 2015 @ 21:56:10 #285
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155744880
Coole foto Sjeen. Hoera voor contract en verlof! Kwak, ik kan me jou niet voorstellen met een smal koppie en trouwens, een engelenstem vraagt om cherubijnenwangen.
Prrrrr
  dinsdag 1 september 2015 @ 21:58:53 #286
149959 SQ
snelle trees
pi_155744980
Maar je valt in het begin sneller af he. Bij obese bijvoorbeeld hakken ze het doelverlies ook ongeveer in 50-30-20 op over de drie periodes. Of houdt die app daar rekening mee?

Ik viel de eerste tien weken gemiddeld 9 ons per week af, nu zes ons. Volgens mijn app weeg ik op 2 maart, als ik een jaar bezig ben, 60 kilo. Dat geloof ik nog niet misschien.
disclaimer
  dinsdag 1 september 2015 @ 22:01:11 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_155745063
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:56 schreef mrspoeZ het volgende:
Coole foto Sjeen. Hoera voor contract en verlof! Kwak, ik kan me jou niet voorstellen met een smal koppie en trouwens, een engelenstem vraagt om cherubijnenwangen.
nou, ik heb wel eens smalkopfoto's gezien hier! Zo in 2007? En dan is ze óók mooi O+
disclaimer
pi_155745114
Kwak heeft een erg mooi gezichtje idd.. bij alle gewichten die ze toen een keer postte O+ O+
  dinsdag 1 september 2015 @ 22:02:47 #289
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155745131
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 22:01 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nou, ik heb wel eens smalkopfoto's gezien hier! Zo in 2007? En dan is ze óók mooi O+
Ja nee ja. Ik weet welke foto je bedoelt denk ik, op die rots? Dan nog heeft ze heerlijke ronde wangen, dat is net des Kwaks.
Prrrrr
  Licht Ontvlambaar dinsdag 1 september 2015 @ 22:13:29 #290
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_155745556
Ik herinner me een hele mooie foto waarbij ze een soort mantel/capuchon om/op heeft en een paar stralende ogen.
pi_155745948
Dark Pecan vond ik ook lekker. :Y
pi_155746323
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 september 2015 22:22 schreef Lonaa het volgende:
Dark Pecan vond ik ook lekker. :Y
Beter dan Pecan Pie, dat was te veel caramel
pi_155746429
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 22:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Beter dan Pecan Pie, dat was te veel caramel
Ja, dat zag ik al in het zakje, die ligt ook nog in de kast :P
pi_155747817
Zo, bij gelezen, phew. Duurde even :')

Nootjes, kinderen, sterilisatie, facebook: wat een diversiteit vandaag 8-) Oh, en ook zo nu en dan iets over afvallen :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 1 september 2015 @ 23:16:27 #295
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_155748120
quote:

[..]

Me too.....

Oh :@ ik quotte mezelf terwijl ik wilde editen. Dat van jou is erger. :*

[ Bericht 0% gewijzigd door Spiegelei op 01-09-2015 23:48:55 ]
klerkje
  † In Memoriam † woensdag 2 september 2015 @ 00:10:02 #296
43556 miss_dynastie
pi_155749596
quote:

Ik heb toevallig van de week uit zitten rekenen dat ik, als ik 100 kilo af zou vallen vanaf mijn begingewicht, nét ondergewicht zou hebben. As if, maar goed :+
  † In Memoriam † woensdag 2 september 2015 @ 00:11:42 #297
43556 miss_dynastie
pi_155749632
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:50 schreef MutedFaith het volgende:
Vandaag contract getekend voor een nieuwe baan *en* verlof gekregen om in oktober op tournooi te mogen aar Servië.

Dus ik *moest* mee uiteten. Tapas geworden, maar zonder alcohol en ik heb de gefrituurde dingetjes en alles met brood of aardappel zoveel mogelijkiks laten liggen.. Dus t zal nog wel meevallen. (En anders kost t me twee dagen extra. Daar kom ik ook wel overheen.)
Gefeliciteerd met je nieuwe baan en veel plezier in mijn tweede thuisland O+
pi_155751365
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:15 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

*knuf* omdat je het volgens mij best kunt gebruiken.
Maar weet je ook waarom het je niet is gelukt je aan je goede voornemens te houden? En dan bedoel ik meer ofje weet waar je je door een tegenvaller op het werk zo uit veld laat slaan.

Structuur weg uit dag, irritatie alom en schijt aan alles daarna. Gewoon dom van mezelf, maar shit happens. Vandaag een nieuwe dag, nieuwe kansen.
pi_155751495
Woensdag trainingsdag altijd een rare dag qua eten want ik wil niet teveel van te voren eten maar ben pas rond half 10 weer thuis.

O: groene smoothie
L: tosti met kaas en pesto
T: nog zo'n tosti
T: Bites
S: uurtje trainen
D: Indiase curry met mango en kikkererwten
pi_155751524
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 06:35 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Structuur weg uit dag, irritatie alom en schijt aan alles daarna. Gewoon dom van mezelf, maar shit happens. Vandaag een nieuwe dag, nieuwe kansen.
Werd het er beter van? Voelde je je iets "verlicht" door het slechte eten?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_155751539
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 07:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Werd het er beter van? Voelde je je iets "verlicht" door het slechte eten?
Nee. Mijn irritatie bleef tot ik ging slapen :{ En nog steeds trouwens :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')