Pro-tip: Lidl heeft heel veel gedroogde vruchten, 'super'foods en echt lekkere noten voor weiniger.quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:01 schreef Stormqueen het volgende: Ik had dus contact gehad met bites we love omdat ik het beu was dat die doos nooit aan kwam. <toestand> Kortom, ik ga zelf wel weer zakjes maken
![]()
Dit. Ze hebben er hier tegenwoordig zelfs 'schepbakken' voor, weet niet of ze dat in NL ook hebben?quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:16 schreef mrspoeZ het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Pro-tip: Lidl heeft heel veel gedroogde vruchten, 'super'foods en echt lekkere noten voor weiniger.
ja maar dan moet ik helemaal naar de lidl! En ik weet niet waar die zitquote:Op dinsdag 1 september 2015 09:16 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Pro-tip: Lidl heeft heel veel gedroogde vruchten, 'super'foods en echt lekkere noten voor weiniger.
Die zijn echt smerig hierquote:Op dinsdag 1 september 2015 09:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit. Ze hebben er hier tegenwoordig zelfs 'schepbakken' voor, weet niet of ze dat in NL ook hebben?
Watte?quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:15 schreef Barreltje het volgende:
ghehe moblo, jouw aversie tegen kinderen is wel goed aanwezig zeg
hier gister een emotioneel dagje ( ivm die beroemde eierstokken)
dus dan gaat m'n lief emo eten.. (wat een wijf is het ook) ik vind het dan lastig om niet mee te eten, want " het is zo gezellig " (zijn woorden) en omdat hij het al lastig genoeg heeft doe ik dan maar mee.. ik vind het toch best lastig zulke dingen.. wat dat betreft kijk ik er naar uit dat hij straks een periode weg is
haha..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
haha..
Aan de ene kant snap ik dat (had je er overigens wel even bij mogen vermelden, niet iedereen leest het hele forum), aan de andere kant vergroot je je kansen in dat traject ook niet door aan te komen c.q. niet af te vallen, dus wat dat betreft helpt het dubbel niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joh, we hebben het over even een avondje zwak vlees, niet over jezelf structureel vetmestenquote:Op dinsdag 1 september 2015 09:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Aan de ene kant snap ik dat (had je er overigens wel even bij mogen vermelden, niet iedereen leest het hele forum), aan de andere kant vergroot je je kansen in dat traject ook niet door aan te komen c.q. niet af te vallen, dus wat dat betreft helpt het dubbel niet.
Ja hier ook. Goed idee daar eens langs te gaan..quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit. Ze hebben er hier tegenwoordig zelfs 'schepbakken' voor, weet niet of ze dat in NL ook hebben?
Is dat zo? Ik kan me niet voorstellen dat je dan blij bent dat hij binnenkort een poos weg is, als het om één avondje gaat...quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Joh, we hebben het over even een avondje zwak vlees, niet over jezelf structureel vetmesten
natuurlijk ben ik niet blij dat hij weg gaatquote:Op dinsdag 1 september 2015 09:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik kan me niet voorstellen dat je dan blij bent dat hij binnenkort een poos weg is, als het om één avondje gaat...
quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:15 schreef Barreltje het volgende:
ghehe moblo, jouw aversie tegen kinderen is wel goed aanwezig zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over een half uurtje hard aan 't werk. Belangrijke presentatie volgende week om deze tijd. Moet nog veel doen, maar m'n inspiratieput was leeg de afgelopen week. Altijd lastig als je iets moet produceren. Vergeet dan wel altijd te eteneven een wekker zetten ervoor
Ja doei.
quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Ik deel je aversie tegen kinderen niet (ik wil ze gewoon niet zelf) maar voor de rest ben ik het 100% met je eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ranzig he? Ik hoop dat ze binnenkort overstappen op de dispensers die ze bij de Jumbo wel hebben, dan kan je er gewoon een zakje onderhouden en plaatje is duidelijkerquote:Op dinsdag 1 september 2015 09:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die zijn echt smerig hiermensen die er in lopen graaien en weer teruggooien etc
Ik ben niet snel ergens vies van maar die bakken bij de Lidl brrr....quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ranzig he? Ik hoop dat ze binnenkort overstappen op de dispensers die ze bij de Jumbo wel hebben, dan kan je er gewoon een zakje onderhouden en plaatje is duidelijker
[ afbeelding ]
deze dus!
Mijn hemelquote:Op dinsdag 1 september 2015 09:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ken iemand die bij de keizersnede van nummer 2&3 (tweeling) geen sterilisatie mocht vanwege haar leeftijd... toen kwam ongepland en door de anticonceptie heen nummer 4... ik had die gyn zo hard aansprakelijk gesteld voor de kosten van verzorging en opvoeding he
Ik heb wel het idee dat het steeds 'normaler' wordt.quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Veel mensen denken dat het een bewuste keuze is en snappen niet dat het een diep gevoel is (of een drang wat ontbreekt eigenlijk dus). Dus ja, dan ben je raar
Ik ben ook raar, maar niet om die redenquote:Op dinsdag 1 september 2015 09:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Veel mensen denken dat het een bewuste keuze is en snappen niet dat het een diep gevoel is (of een drang wat ontbreekt eigenlijk dus). Dus ja, dan ben je raar
Bible belt ftwquote:
Jup..quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ben ook raar, maar niet om die reden
Ja hallo, ik moet wel een beetje op tijd kunnen beginnen met breien jaquote:Op dinsdag 1 september 2015 09:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bible belt ftw
Ik ben even oud als jij en ik krijg die vraag dus echt nagenoeg nooitMisschien als m'n bouwval leefbaar is?
Of zou men aanvoelen dat mijn privéleven privé is tenzij ik daar mededelingen over doe? De paar die het wel hebben durven vragen hebben echt hele kattige antwoorden gehad. Als ik met een kind op de arm loop is het vroeg genoeg om de rest van de wereld deelgenoot te maken van mijn kinderwens, imho.
De vraag of verbazing kom ik idd steeds minder tegenquote:Op dinsdag 1 september 2015 09:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat het steeds 'normaler' wordt.
jamaar, moblo is getrouwd. En je trouwt alleen als je kinderen wilquote:Op dinsdag 1 september 2015 09:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bible belt ftw
Ik ben even oud als jij en ik krijg die vraag dus echt nagenoeg nooitMisschien als m'n bouwval leefbaar is?
Of zou men aanvoelen dat mijn privéleven privé is tenzij ik daar mededelingen over doe? De paar die het wel hebben durven vragen hebben echt hele kattige antwoorden gehad. Als ik met een eigen kind op de arm loop is het vroeg genoeg om de rest van de wereld deelgenoot te maken van mijn kinderwens, imho.
Wij kunnen dat heel goed zonder jaquote:Op dinsdag 1 september 2015 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
maar goed, jullie hoeven allemaal nooit dik te worden voor je kinders, dat scheelt! #ontopic
Ik trek ze aan geloof ik. Ik weet ook niet wat het is. Echt niet elke dag ofzo, maar toch zeker wel regelmatig. En ik ben altijd zeer vriendelijk en tolerant naar anderen irl, en zal altijd zeggen 'wat leuk, hoe oud zijn ze' als iemand zegt kinderen te hebben (mijn acteertalenten zijn primaquote:Op dinsdag 1 september 2015 09:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bible belt ftw
Of zou men aanvoelen dat mijn privéleven privé is tenzij ik daar mededelingen over doe? De paar die het wel hebben durven vragen hebben echt hele kattige antwoorden gehad. Als ik met een kind op de arm loop is het vroeg genoeg om de rest van de wereld deelgenoot te maken van mijn kinderwens, imho.
Oooh, dus dat komt pas nadat ik mijn bruiloft gevierd heb? Dan weet ik datquote:Op dinsdag 1 september 2015 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar, moblo is getrouwd. En je trouwt alleen als je kinderen wil
quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wij kunnen dat heel goed zonder ja
Doe het naakt?quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik trek ze aan geloof ik. Ik weet ook niet wat het is. Echt niet elke dag ofzo, maar toch zeker wel regelmatig. En ik ben altijd zeer vriendelijk en tolerant naar anderen irl, en zal altijd zeggen 'wat leuk, hoe oud zijn ze' als iemand zegt kinderen te hebben (mijn acteertalenten zijn prima) ofzo, maar dat houdt altijd een beetje op zodra men door blijft drammen met de bekende 'ik-ken-je-beter-dan-je-jezelf-kent'-dramazooi
![]()
Nog 9 minuten voor ik aan het werk moet. *kras*
Iemand nog een last-minute muse-inspiratie-idee voor een presentatie over mijn paper dat jullie allemaal niet gelezen hebben?
Alles op rijm.quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand nog een last-minute muse-inspiratie-idee voor een presentatie over mijn paper dat jullie allemaal niet gelezen hebben?
Als ze echt te ver gaan en door blijven zeuren heb ik me nu voorgenomen om de vragen andersom te stellen "Oh, maar wat nou als je spijt krijgt van je kinderen?"quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik snap er echt geen bal van dat mensen zo de neiging hebben om anderen te bekeren. Of dat nou gaat om kinderen of welk onderwerp dan ook. Het lijkt wel alsof sommige mensen het feit dat je het anders doet in het leven zien als een afwijzing van hun eigen keuzes. Ik snap daar geen bal van. Ik hoop en wens voor mijn vrienden dat ze gelukkig zijn met de keuzes die ze zelf maken en de rest van de wereld ziet maar. Maar kennelijk ben ik raar
Tssk... tegenover je pakketjeswinkel... morgen naartoe wandelen?quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar dan moet ik helemaal naar de lidl! En ik weet niet waar die zit
Aldi?
Ze gaan niet naar de kostschool als je ze negeert?quote:Op dinsdag 1 september 2015 10:06 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Tssk... tegenover je pakketjeswinkel... morgen naartoe wandelen?
Ik heb zelf twee kinderen, maar begrijp het prima als mensen dat niet willen. Het is ook niet niets. En je kan ze ook niet zomaar aan straat zetten als het toch tegenvalt enzo
Oh ja, verrek. Is goed!quote:Op dinsdag 1 september 2015 10:06 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Tssk... tegenover je pakketjeswinkel... morgen naartoe wandelen?
Ik heb zelf twee kinderen, maar begrijp het prima als mensen dat niet willen. Het is ook niet niets. En je kan ze ook niet zomaar aan straat zetten als het toch tegenvalt enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |