Ga jij eens even snel water naar de zee dragen, TS en ik komen je graag een keer helpenquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:03 schreef Toefjes het volgende:
Door dit soort video's te delen en bespreekbaar te maken geef je IS het podium dat ze graag willen. Chapeau TS
Precies hoe ik erover denk. Ik hoef dat niet te zien hoor.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:03 schreef Toefjes het volgende:
Door dit soort video's te delen en bespreekbaar te maken geef je IS het podium dat ze graag willen. Chapeau TS
Ik vind deze video absoluut niet nep, sterker nog, in tegenstelling tot de oudere filmpjes is de kwaliteit technisch gezien zelfs uitstekend en is ook als je de film op pauze zet alles goed te zien.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:02 schreef bijdehand het volgende:
Vraag aan de 'kenners' (ik ga de video niet kijken): is deze video ook nep en wat voor 'bewijs' hebben jullie daarvoor? Vond dat bij de vorige filmpjes altijd grappig om te lezen
Deze video's zijn niet voor het Westen bedoeld. Het primaire effect ervan is totale angst aanjagen bij het Syrische en Irakese leger en bevolking.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:03 schreef Toefjes het volgende:
Ja, maar dan ook de manier van verbranden. Het is eerder langzaam roosteren. Is er nu echt nooit een IS-lid wat roept "komop jongens, dit is niet normaal meer?".quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:07 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik vind deze video absoluut niet nep, sterker nog, in tegenstelling tot de oudere filmpjes is de kwaliteit technisch gezien zelfs uitstekend en is ook als je de film op pauze zet alles goed te zien.
Ik vind deze zeer geloofwaardig. En daarbij vier mensen verbranden is voor IS zoveel gemakkelijker dan een FX film maken.
Als een lid dit al denkt dan houd die zin mond wel. Zou wel heel onverstandig zijn om je mond open te trekken en voor genade pleiten voor de vijanden van IS, volgens mij teken je daar een doodvonnis mee, ik denk dat het net als zo vaak is, een stel extremen trekt aan de touwtjes, dan is er een groep die niets te vertellen heeft maar meer voor het avontuur en de wreedheden komt en een grote groep welke meevecht en verder zijn mond niet opentrekt.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, maar dan ook de manier van verbranden. Het is eerder langzaam roosteren. Is er nu echt nooit een IS-lid wat roept "komop jongens, dit is niet normaal meer?".
Als ze dadelijk terugkomen naar NL hebben ze allemaal PTSS en kunnen ze rechtstreeks de WAJONG in.
Vind het nog wel meevallen, veel zie je er ook niet van.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:15 schreef Roberta_J het volgende:
Zo de kanker zeg... (ik gebruik dat niet snel als scheldwoord).. ik ging echt met m'n lichaam omhoog bij die brandscene. Ongelooflijk walgelijk
zoiets kenden we voor IS alleen nog maar van uit gruwelverhalen over de middeleeuwen.
wat een gekken zeg. Ongelooflijk dat er iemand die begaafd genoeg is zo'n gelikt filmpje te leveren hier aan meedoet.
En het niet zichtbaar maken veroorzaakt het wegkijken en ontkennen van deze gelovige extremistische dadenquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:03 schreef Toefjes het volgende:
Maar dat zijn gewoon wilden, dat is niet geplanned. Dat is ook geen HD-kwaliteit etc. Dit is gewoon doelbewust achter een bureau gescript en vervolgens vakkundig geregisseerd en geedit. Dat maakt het toch anders.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Vind het nog wel meevallen, veel zie je er ook niet van.
Als je die heksenverbrandingen ziet in Afrika, die zijn nog wat extremer.
Niks aan toe te voegen!quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:18 schreef DrDentz het volgende:
Dit hoort nu eenmaal bij de islamitische cultuur, die moeten we respecteren.
Het is ook de manier waarop, dit komt heel anders over dan iemand die iets in een winkel heeft gejat en op de Philippijnen, Brazilië of een ander 2e wereld land in elkaar word getrapt door een menigte waarna de fik erin gaat en iemand zelfs met een jerrycan benzine aan komt lopen, tot en met kinderen aan toe. Waarbij de hele meute eromheen blijft schreeuwen en joelen als een stel achterlijke bavianen die in een massapsychose zijn aanbeland.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Vind het nog wel meevallen, veel zie je er ook niet van.
Als je die heksenverbrandingen ziet in Afrika, die zijn nog wat extremer.
Mij doet het helaas niet veel meer. Eigenlijk niksquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:08 schreef Roberta_J het volgende:
Pfff ik moet er echt even over nadenken. Zal ik het doen/zal ik het niet doen (de video aanklikken en gaan bekijken)
Zo kun je het zien, maar dit soort video's is ook uit wanhoop geboren. Onthoofdingen zijn we al gewend, executies door verdrinking ook. Als ze shockeren is er maar 1 partij die blij is, en dat is IS. Op zich weten we al met wat voor mensen we te maken hebben lijkt me.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En het niet zichtbaar maken veroorzaakt het wegkijken en ontkennen van deze gelovige extremistische daden
Geschreven woord met wat er gebeurd is vind ik persoonlijk al gruwelijk genoegquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En het niet zichtbaar maken veroorzaakt het wegkijken en ontkennen van deze gelovige extremistische daden
Ja maar ook in de islamitische culturen zijn dit soort clubs voor de meeste moslims afschuwelijk en walgelijk. Het is kernafval voor iedere samenleving die ermee te maken krijgt. Het zijn immers ook nog eens juist moslims die zo bruut worden kapot gemaakt vooral.quote:
Jij bent dat kind uit dat liedje van Marco Borsato, aan het geweld gewend.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:25 schreef luxerobots het volgende:
Ergens ook wel treurig dat dit filmpje lang niet meer de impact op mij heeft als die eerste verbranding, van de Jordaanse piloot.
Ja. In grote lijnen wel.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:29 schreef Roberta_J het volgende:
Zou dit de toekomst van oorlog voeren worden, gewoon zo heel back to the middies, wedstrijdjes meest brute, extreem expliciete filmpjes maken?
quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:15 schreef Roberta_J het volgende:
Zo de kanker zeg... (ik gebruik dat niet snel als scheldwoord).. ik ging echt met m'n lichaam omhoog bij die brandscene. Ongelooflijk walgelijk
zoiets kenden we voor IS alleen nog maar van uit gruwelverhalen over de middeleeuwen.
wat een gekken zeg. Ongelooflijk dat er iemand die begaafd genoeg is zo'n gelikt filmpje te leveren hier aan meedoet.
Inderdaad. Dat iemand in een emotioneel niet aangeslagen toestand zoiets toch kan bedenken en kan laten uitvoeren. Dit is zeker een week planning. De man die ervoor verantwoordelijk is moet dus 7 nachten slapen zonder het te stoppen!quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:22 schreef hottentot het volgende:
[..]
Het is ook de manier waarop, dit komt heel anders over dan iemand die iets in een winkel heeft gejat en op de Philippijnen, Brazilië of een ander 2e wereld land in elkaar word getrapt door een menigte waarna de fik erin gaat en iemand zelfs met een jerrycan benzine aan komt lopen, tot en met kinderen aan toe. Waarbij de hele meute eromheen blijft schreeuwen en joelen als een stel achterlijke bavianen die in een massapsychose zijn aanbeland.
Dit van IS is alleen maar om te shockeren en vooral rationeel i.p.v. impulsief. Hoewel het veel minder beestachtig lijkt is het juist het berekende wat het voor veel mensen zo beangstigend maakt.
Nu maar hopen dat IS onze grenzen respecteertquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:29 schreef Spanky78 het volgende:
Dit is de belangrijkste reden om een groot hek rond europa te zetten en niemand binnen te laten. Laat ze het lekker met elkaar uitvechten. Af en toe een paar bommen erop als het echt niet meer gaat. Voor mijzelf is het nog niet zozeer, maar mijn twee dochters leven in een beduidend slechtere wereld voor ze als er teveel van dit soort invloeden in Europa zijn.
Christelijke militairen op de grond is juist de natte droom van IS.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Deze video's zijn niet voor het Westen bedoeld. Het primaire effect ervan is totale angst aanjagen bij het Syrische en Irakese leger en bevolking.
Een (ongustig voor IS) neveneffect is dat de bereidheid van het Westen om in te grijpen toeneemt. In Nederland kan je hem dus gerust delen.
Ik denk het wel, dit is hun beoogde terrein:quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat IS onze grenzen respecteert
Misschien moet je de film de volgende keer van achter naar voor kijken, dan krijg je toch het idee, maar loopt men daarna wel gezond weg.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:37 schreef Roberta_J het volgende:
[..]
Ik kan vaak mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen.
Steekt wel schril af tegen de gebiedjes die ze nu hebben.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik denk het wel, dit is hun beoogde terrein:
[ afbeelding ]
Als ze dat in handen hebben kunnen we in vrede leven en misschien handelen met IS.
Als ze dat allemaal in handen hebben, dan hoop ik dat onze machthebbers de ogen open krijgen en het kernarsenaal tevoorschijn halen. Als het aan die lui ligt blijft er geen christen in leven.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ze dat in handen hebben kunnen we in vrede leven en misschien handelen met IS.
Als ze dat in handen zouden krijgen was Europa allang een parkeerplaats door alle Pakistaanse en Indiase atoombommen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:39 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als ze dat allemaal in handen hebben, dan hoop ik dat onze machthebbers de ogen open krijgen en het kernarsenaal tevoorschijn halen. Als het aan die lui ligt blijft er geen christen in leven.
Mooi omschrevenquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:22 schreef hottentot het volgende:
Het is ook de manier waarop, dit komt heel anders over dan iemand die iets in een winkel heeft gejat en op de Philippijnen, Brazilië of een ander 2e wereld land in elkaar word getrapt door een menigte waarna de fik erin gaat en iemand zelfs met een jerrycan benzine aan komt lopen, tot en met kinderen aan toe. Waarbij de hele meute eromheen blijft schreeuwen en joelen als een stel achterlijke bavianen die in een massapsychose zijn aanbeland.
Dit van IS is alleen maar om te shockeren en vooral rationeel i.p.v. impulsief. Hoewel het veel minder beestachtig lijkt is het juist het berekende wat het voor veel mensen zo beangstigend maakt.
Misschien vertrekken alle moslims dan wel uit 'onze' gebieden en gaan in dat zwarte gebied leven, dat zou ook weer problemen oplossen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:39 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als ze dat allemaal in handen hebben, dan hoop ik dat onze machthebbers de ogen open krijgen en het kernarsenaal tevoorschijn halen. Als het aan die lui ligt blijft er geen christen in leven.
Je probeert me voor de gek te houden he? Ja toch? Say yes or I will break your arm, gentlequote:Op maandag 31 augustus 2015 22:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yes! Yes... yes... laat me los..quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je probeert me voor de gek te houden he? Ja toch? Say yes or I will break your arm, gentle
Wij hebben middelen genoeg om iedere baard die over de grens probeert te komen in stukjes terug te sturen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat IS onze grenzen respecteert
Huh? Mis ik iets? Wat gaan de Russen doen dan?quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:43 schreef Nintex het volgende:
IS is nu waarschijnlijk toch fucked. Russen gaan zich mengen in de strijd. Merken net als bij de Tsjetjenen dat het moeilijk gaat worden. Putin gaat Grozny op Mosul en Raqqa die heeft nog nooit van collateral damage gehoord.
IS heeft ook de oorlog verklaard aan de US dollar met het plan van een gouden dinar. Wat Putin nog overeind laat in bijvoorbeeld Irak mag door de volgende republikeinse president opgeruimd worden.
Ja nu wel, totdat 'ze' betere wapens tot hun beschikking krijgen en hun leger kunnen uitbreiden.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:43 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Wij hebben middelen genoeg om iedere baard die over de grens probeert te komen in stukjes terug te sturen.
Bij twijfel lekker niet doen. Zonde om net zo afgestompt als ik te worden.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:45 schreef Ryan3 het volgende:
Ik twijfel of ik de link moet aanklikken.
Het is zo ongehoord.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:38 schreef hottentot het volgende:
Misschien moet je de film de volgende keer van achter naar voor kijken, dan krijg je toch het idee, maar loopt men daarna wel gezond weg.
Nee, we moeten natuurlijk wel regelmatig hun strijdkrachten bombarderen. Je hoeft niet helemaal weg te kijken natuurlijk.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja nu wel, totdat 'ze' betere wapens tot hun beschikking krijgen en hun leger kunnen uitbreiden.
De andere kant met dicht geknepen ogen opkijken, is echt geen oplossing of een verstandige manier van gedragen. En dan hebben we het alleen onze eigen ledematen
Hoezo terug sturen? Ze zijn er alquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:43 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Wij hebben middelen genoeg om iedere baard die over de grens probeert te komen in stukjes terug te sturen.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:47 schreef xaban06 het volgende:
Met valse voorwendselen Irak binnen vallen, er een puinhoop van maken, land achterlaten en dan gek vinden dat de extremisten dit soort walgelijkheden kunnen doen.
Als je je nog op kunt winden over dit soort dingen dan gewoon niet klikken.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:45 schreef Ryan3 het volgende:
Ik twijfel of ik de link moet aanklikken.
Het is zo ongehoord.
Israel en de VS zullen nooit toestaan dat Rusland zich gaat mengen in de strjd.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:43 schreef Nintex het volgende:
IS is nu waarschijnlijk toch fucked. Russen gaan zich mengen in de strijd. Merken net als bij de Tsjetjenen dat het moeilijk gaat worden. Putin gaat Grozny op Mosul en Raqqa die heeft nog nooit van collateral damage gehoord.
IS heeft ook de oorlog verklaard aan de US dollar met het plan van een gouden dinar. Wat Putin nog overeind laat in bijvoorbeeld Irak mag door de volgende republikeinse president opgeruimd worden.
Aan de andere kant je wilt wel dezelfde woede voelen waar Lodewijk het over heeft. Anders ben ik bang dat je het nog een keer gaat relativeren, als je niet meer weet waar het over gaat.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bij twijfel lekker niet doen. Zonde om net zo afgestompt als ik te worden.
Zie het als een gezellige barbecue.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:51 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als je je nog op kunt winden over dit soort dingen dan gewoon niet klikken.
Ik ben door mijn hoezencollectie en het jarenlange struinen op rotten/ogrish/liveleak en noem ze maar op echt helemaal afgestompt, ik zie die zooi onder het eten en ook erger dan dit en het eten smaakt er nog even goed om.
Maar niet de trainingskampen, anders lopen ze te veel schade op.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:48 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Nee, we moeten natuurlijk wel regelmatig hun strijdkrachten bombarderen. Je hoeft niet helemaal weg te kijken natuurlijk.
Ach nee zeg, het is te treurig dat die troep überhaupt bestaat. Die mogen nooit gegooid worden. Ten alle tijden voorkomen dat zulk 'necessary evil' nodig zal zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:39 schreef hottentot het volgende:
Ik ga deze ook niet kijken.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:02 schreef bijdehand het volgende:
Vraag aan de 'kenners' (ik ga de video niet kijken): is deze video ook nep en wat voor 'bewijs' hebben jullie daarvoor? Vond dat bij de vorige filmpjes altijd grappig om te lezen
Op Mekka, dat zwarte blok waar ze altijd omheen lopen, dat is de core of evil. Als je dat nuked komen alle moslims uit hun hypnose.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:52 schreef Roberta_J het volgende:
[..]
Ach nee zeg, het is te treurig dat die troep überhaupt bestaat. Die mogen nooit gegooid worden. Ten alle tijden voorkomen dat zulk 'necessary evil' nodig zal zijn.
Waar zou die dan ook moeten vallen eigenlijk?
Ik vraag me ook af waar ie die "kennis" vandaan haalt.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Israel en de VS zullen nooit toestaan dat Rusland zich gaat mengen in de strjd.
yup,quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:49 schreef Maverick_tfd het volgende:
Heftig, maar waar gaat het op het begin van het filmpje over? Daar zie je iets vergelijkbaars. Zou het niet het oog om oog, tand om tand principe kunnen zijn?
Daar zou je een film over moeten maken. Maar dan niet met een nuke, dat is te simpel. Maar dat iemand in Mekka moet infiltreren, en dan via een geheim luikje naar binnen waar een Eindbaas op hem wacht. En daarna stopt die steen met het uitstralen van hypnotiserende straling en meteen wordt iedereen normaal en valt elkaar in de armen. Mooie film zou dat zijn!quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Op Mekka, dat zwarte blok waar ze altijd omheen lopen, dat is de core of evil. Als je dat nuked komen alle moslims uit hun hypnose.
In het ergste geval wordt Pakistan eenzelfde puinhoop als Syrië en Libië. Alleen liggen daar nogal wat kernwapens. En stateloze extremisten met kernwapens = stront aan de knikker, op een ongekende schaal.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:52 schreef Roberta_J het volgende:
[..]
Ach nee zeg, het is te treurig dat die troep überhaupt bestaat. Die mogen nooit gegooid worden. Ten alle tijden voorkomen dat zulk 'necessary evil' nodig zal zijn.
Waar zou die dan ook moeten vallen eigenlijk?
Dat zullen ze nooit doen, de Russen hebben nog nooit een overzeese campaign opgestart, en ik betwijfel of ze daar logistiek ook toe in staat zijn. Ze houden het liever in de eigen regio.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:43 schreef Nintex het volgende:
Kloptquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Op Mekka, dat zwarte blok waar ze altijd omheen lopen, dat is de core of evil. Als je dat nuked komen alle moslims uit hun hypnose.
Tom Cruise zou dat wel kunnen denk ik, met de juiste gadgets.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daar zou je een film over moeten maken. Maar dan niet met een nuke, dat is te simpel. Maar dat iemand in Mekka moet infiltreren, en dan via een geheim luikje naar binnen waar een Eindbaas op hem wacht. En daarna stopt die steen met het uitstralen van hypnotiserende straling en meteen wordt iedereen normaal en valt elkaar in de armen. Mooie film zou dat zijn!
quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:54 schreef DrDentz het volgende:
Het is helemaal niet in het belang van Israel, Turkije of de VS dat IS snel een kopje kleiner gemaakt wordt. Daarom kunnen ze ook vrolijk doorgaan. Israel wil het omdat ze van HAMAS af willen. Turkije wil ze om de Koerden in balans te houden en de VS willen niet dat de Shiiten de hele Perzische golf in handen krijgen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af waar ie die "kennis" vandaan haalt.
Versta jij wat ze zeggen?quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:54 schreef hottentot het volgende:
dereen op het laatste moment van zijn leven een enorme berusting krijgen en gedwee wachten op zijn beurt. Je kunt mensen op een rij zetten en een beul met een kettingzaag takelt ze 1 voor 1 toe, en de rest wacht braafjes op zijn beurt zonder wanklank of protest. Aan de andere kant het kan altijd erger, dit duurt tenminste
De CIA weet ook jouw ip-adres dus houd je maar koest.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:58 schreef Honeymoon het volgende:
denken dat IS dit doethet is de CIA
'noodzakelijk kwaad' dekt de lading niet?quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:52 schreef Roberta_J het volgende:
[..]
Ach nee zeg, het is te treurig dat die troep überhaupt bestaat. Die mogen nooit gegooid worden. Ten alle tijden voorkomen dat zulk 'necessary evil'
Als het Spaanstalige video's zijn (waar er toch redelijk wat van zijn aangaande "real life horror" krijg ik het redelijk mee) aangaande IS heb ik geen flauw idee wat ze brabbelen.quote:
Vanuit een beroep, of omdat je koffietijd en eigen huis & tuin geen bal aan vindt?quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:51 schreef hottentot het volgende:
Als je je nog op kunt winden over dit soort dingen dan gewoon niet klikken.
Ik ben door mijn hoezencollectie en het jarenlange struinen op rotten/ogrish/liveleak en noem ze maar op echt helemaal afgestompt, ik zie die zooi onder het eten en ook erger dan dit en het eten smaakt er nog even goed om.
Ik kijk echt al jaren geen TV meer.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:02 schreef Roberta_J het volgende:
[..]
Vanuit een beroep, of omdat je koffietijd en eigen huis & tuin geen bal aan vindt?
Op 2 minuten, Russen in een gloednieuwe BTR aan het Syrische frontquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Israel en de VS zullen nooit toestaan dat Rusland zich gaat mengen in de strjd.
En dat dan in Hollywood geproduceerd, als dé nieuwste mondiale hitfilm.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:55 schreef LXIV het volgende:
Daar zou je een film over moeten maken. Maar dan niet met een nuke, dat is te simpel. Maar dat iemand in Mekka moet infiltreren, en dan via een geheim luikje naar binnen waar een Eindbaas op hem wacht. En daarna stopt die steen met het uitstralen van hypnotiserende straling en meteen wordt iedereen normaal en valt elkaar in de armen. Mooie film zou dat zijn!
Misschien hebben ze Assad wat materieel geleverd, dat zou wel kunnen. Maar Israel wil helemaal niet dat IS verslagen wordt.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:06 schreef Nintex het volgende:
[..]
Op 2 minuten, Russen in een gloednieuwe BTR aan het Syrische front
http://spioenkop.blogspot.nl/2015/08/new-evidence-proves-russian-military.html
Luchtmacht is onderweg:
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4696268,00.html
Nieuws komt van de Israeli's die nog maar even snel aan het bombarderen zijn, omdat het straks moeilijker gaat worden als de Russische luchtmacht aan de kant van Assad gaat vechten. Russen gaan zowel ISIS als andere rebellen groepen aanvallen.
Zelfs voor IS vind ik eeuwig branden een te zware straf. Gewoon, omdat eeuwig écht keilang duurt.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:08 schreef starla het volgende:
Ze maken wel wacke dancemoves die gasten zeg; in brand staan haalt het beste in een mens naar boven blijkbaar.
Alle gekheid op een stokkie: wat een idioterie man. Soms zou ik willen dat er een hel bestaat en de Christelijke God de enige echte is. Dan overkomt die IS-gekken hetzelfde maar dan tot in de eeuwigheid. Een bom op ze gooien is nog te liefdadig.
Pater noster qui es in caelis...sed libera nos a malo.
Ja, echt lang, het eindigt NOOIT...NOOIT!. Ziek als dat écht tot je doordringt hè?quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zelfs voor IS vind ik eeuwig branden een te zware straf. Gewoon, omdat eeuwig écht keilang duurt.
Toffe god dan als hij ruimte laat voor clubs als ISquote:Op maandag 31 augustus 2015 23:08 schreef starla het volgende:
Ze maken wel wacke dancemoves die gasten zeg; in brand staan haalt het beste in een mens naar boven blijkbaar.
Alle gekheid op een stokkie: wat een idioterie man. Soms zou ik willen dat er een hel bestaat en de Christelijke God de enige echte is. Dan overkomt die IS-gekken hetzelfde maar dan tot in de eeuwigheid. Een bom op ze gooien is nog te liefdadig.
Pater noster qui es in caelis...sed libera nos a malo.
Leuke vooruitzichten allemaal.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:55 schreef Twiitch het volgende:
In het ergste geval wordt Pakistan eenzelfde puinhoop als Syrië en Libië. Alleen liggen daar nogal wat kernwapens. En stateloze extremisten met kernwapens = stront aan de knikker, op een ongekende schaal.
Ben benieuwd hoever de VS zouden gaan om dat te stoppen. Al zal India waarschijnlijk al ingegrepen hebben mocht het zover komen.
Dat is te gek. Eeuwig is zoveel zwaarder als tijdelijk, al is dat 540.000 jaar.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:13 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, echt lang, het eindigt NOOIT...NOOIT!. Ziek als dat écht tot je doordringt hè?
Of dat te zwaar is laat ik aan Onze Lieve Heer over, Hij mag het eindoordeel vellen. Hem kennende vanuit het Oude Testament belooft dat niet veel goed voor deze IS-gekkies.
Als het in Pakistan zover dreigt te komen dan lijkt het mij dat India, China en Rusland wel troepen sturen om die wapens naar veiliger gebieden te sturen. Of om te voorkomen dat wij het wel moeten nuken.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:55 schreef Twiitch het volgende:
[..]
In het ergste geval wordt Pakistan eenzelfde puinhoop als Syrië en Libië. Alleen liggen daar nogal wat kernwapens. En stateloze extremisten met kernwapens = stront aan de knikker, op een ongekende schaal.
Ben benieuwd hoever de VS zouden gaan om dat te stoppen. Al zal India waarschijnlijk al ingegrepen hebben mocht het zover komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |