Ga jij eens even snel water naar de zee dragen, TS en ik komen je graag een keer helpenquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:03 schreef Toefjes het volgende:
Door dit soort video's te delen en bespreekbaar te maken geef je IS het podium dat ze graag willen. Chapeau TS
Precies hoe ik erover denk. Ik hoef dat niet te zien hoor.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:03 schreef Toefjes het volgende:
Door dit soort video's te delen en bespreekbaar te maken geef je IS het podium dat ze graag willen. Chapeau TS
Ik vind deze video absoluut niet nep, sterker nog, in tegenstelling tot de oudere filmpjes is de kwaliteit technisch gezien zelfs uitstekend en is ook als je de film op pauze zet alles goed te zien.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:02 schreef bijdehand het volgende:
Vraag aan de 'kenners' (ik ga de video niet kijken): is deze video ook nep en wat voor 'bewijs' hebben jullie daarvoor? Vond dat bij de vorige filmpjes altijd grappig om te lezen
Deze video's zijn niet voor het Westen bedoeld. Het primaire effect ervan is totale angst aanjagen bij het Syrische en Irakese leger en bevolking.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:03 schreef Toefjes het volgende:
Ja, maar dan ook de manier van verbranden. Het is eerder langzaam roosteren. Is er nu echt nooit een IS-lid wat roept "komop jongens, dit is niet normaal meer?".quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:07 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik vind deze video absoluut niet nep, sterker nog, in tegenstelling tot de oudere filmpjes is de kwaliteit technisch gezien zelfs uitstekend en is ook als je de film op pauze zet alles goed te zien.
Ik vind deze zeer geloofwaardig. En daarbij vier mensen verbranden is voor IS zoveel gemakkelijker dan een FX film maken.
Als een lid dit al denkt dan houd die zin mond wel. Zou wel heel onverstandig zijn om je mond open te trekken en voor genade pleiten voor de vijanden van IS, volgens mij teken je daar een doodvonnis mee, ik denk dat het net als zo vaak is, een stel extremen trekt aan de touwtjes, dan is er een groep die niets te vertellen heeft maar meer voor het avontuur en de wreedheden komt en een grote groep welke meevecht en verder zijn mond niet opentrekt.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, maar dan ook de manier van verbranden. Het is eerder langzaam roosteren. Is er nu echt nooit een IS-lid wat roept "komop jongens, dit is niet normaal meer?".
Als ze dadelijk terugkomen naar NL hebben ze allemaal PTSS en kunnen ze rechtstreeks de WAJONG in.
Vind het nog wel meevallen, veel zie je er ook niet van.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:15 schreef Roberta_J het volgende:
Zo de kanker zeg... (ik gebruik dat niet snel als scheldwoord).. ik ging echt met m'n lichaam omhoog bij die brandscene. Ongelooflijk walgelijk
zoiets kenden we voor IS alleen nog maar van uit gruwelverhalen over de middeleeuwen.
wat een gekken zeg. Ongelooflijk dat er iemand die begaafd genoeg is zo'n gelikt filmpje te leveren hier aan meedoet.
En het niet zichtbaar maken veroorzaakt het wegkijken en ontkennen van deze gelovige extremistische dadenquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:03 schreef Toefjes het volgende:
Maar dat zijn gewoon wilden, dat is niet geplanned. Dat is ook geen HD-kwaliteit etc. Dit is gewoon doelbewust achter een bureau gescript en vervolgens vakkundig geregisseerd en geedit. Dat maakt het toch anders.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Vind het nog wel meevallen, veel zie je er ook niet van.
Als je die heksenverbrandingen ziet in Afrika, die zijn nog wat extremer.
Niks aan toe te voegen!quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:18 schreef DrDentz het volgende:
Dit hoort nu eenmaal bij de islamitische cultuur, die moeten we respecteren.
Het is ook de manier waarop, dit komt heel anders over dan iemand die iets in een winkel heeft gejat en op de Philippijnen, Brazilië of een ander 2e wereld land in elkaar word getrapt door een menigte waarna de fik erin gaat en iemand zelfs met een jerrycan benzine aan komt lopen, tot en met kinderen aan toe. Waarbij de hele meute eromheen blijft schreeuwen en joelen als een stel achterlijke bavianen die in een massapsychose zijn aanbeland.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Vind het nog wel meevallen, veel zie je er ook niet van.
Als je die heksenverbrandingen ziet in Afrika, die zijn nog wat extremer.
Mij doet het helaas niet veel meer. Eigenlijk niksquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:08 schreef Roberta_J het volgende:
Pfff ik moet er echt even over nadenken. Zal ik het doen/zal ik het niet doen (de video aanklikken en gaan bekijken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |