Zo kun je het zien, maar dit soort video's is ook uit wanhoop geboren. Onthoofdingen zijn we al gewend, executies door verdrinking ook. Als ze shockeren is er maar 1 partij die blij is, en dat is IS. Op zich weten we al met wat voor mensen we te maken hebben lijkt me.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En het niet zichtbaar maken veroorzaakt het wegkijken en ontkennen van deze gelovige extremistische daden
Geschreven woord met wat er gebeurd is vind ik persoonlijk al gruwelijk genoegquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En het niet zichtbaar maken veroorzaakt het wegkijken en ontkennen van deze gelovige extremistische daden
Ja maar ook in de islamitische culturen zijn dit soort clubs voor de meeste moslims afschuwelijk en walgelijk. Het is kernafval voor iedere samenleving die ermee te maken krijgt. Het zijn immers ook nog eens juist moslims die zo bruut worden kapot gemaakt vooral.quote:
Jij bent dat kind uit dat liedje van Marco Borsato, aan het geweld gewend.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:25 schreef luxerobots het volgende:
Ergens ook wel treurig dat dit filmpje lang niet meer de impact op mij heeft als die eerste verbranding, van de Jordaanse piloot.
Ja. In grote lijnen wel.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:29 schreef Roberta_J het volgende:
Zou dit de toekomst van oorlog voeren worden, gewoon zo heel back to the middies, wedstrijdjes meest brute, extreem expliciete filmpjes maken?
quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:15 schreef Roberta_J het volgende:
Zo de kanker zeg... (ik gebruik dat niet snel als scheldwoord).. ik ging echt met m'n lichaam omhoog bij die brandscene. Ongelooflijk walgelijk
zoiets kenden we voor IS alleen nog maar van uit gruwelverhalen over de middeleeuwen.
wat een gekken zeg. Ongelooflijk dat er iemand die begaafd genoeg is zo'n gelikt filmpje te leveren hier aan meedoet.
Inderdaad. Dat iemand in een emotioneel niet aangeslagen toestand zoiets toch kan bedenken en kan laten uitvoeren. Dit is zeker een week planning. De man die ervoor verantwoordelijk is moet dus 7 nachten slapen zonder het te stoppen!quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:22 schreef hottentot het volgende:
[..]
Het is ook de manier waarop, dit komt heel anders over dan iemand die iets in een winkel heeft gejat en op de Philippijnen, Brazilië of een ander 2e wereld land in elkaar word getrapt door een menigte waarna de fik erin gaat en iemand zelfs met een jerrycan benzine aan komt lopen, tot en met kinderen aan toe. Waarbij de hele meute eromheen blijft schreeuwen en joelen als een stel achterlijke bavianen die in een massapsychose zijn aanbeland.
Dit van IS is alleen maar om te shockeren en vooral rationeel i.p.v. impulsief. Hoewel het veel minder beestachtig lijkt is het juist het berekende wat het voor veel mensen zo beangstigend maakt.
Nu maar hopen dat IS onze grenzen respecteertquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:29 schreef Spanky78 het volgende:
Dit is de belangrijkste reden om een groot hek rond europa te zetten en niemand binnen te laten. Laat ze het lekker met elkaar uitvechten. Af en toe een paar bommen erop als het echt niet meer gaat. Voor mijzelf is het nog niet zozeer, maar mijn twee dochters leven in een beduidend slechtere wereld voor ze als er teveel van dit soort invloeden in Europa zijn.
Christelijke militairen op de grond is juist de natte droom van IS.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Deze video's zijn niet voor het Westen bedoeld. Het primaire effect ervan is totale angst aanjagen bij het Syrische en Irakese leger en bevolking.
Een (ongustig voor IS) neveneffect is dat de bereidheid van het Westen om in te grijpen toeneemt. In Nederland kan je hem dus gerust delen.
Ik denk het wel, dit is hun beoogde terrein:quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat IS onze grenzen respecteert
Misschien moet je de film de volgende keer van achter naar voor kijken, dan krijg je toch het idee, maar loopt men daarna wel gezond weg.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:37 schreef Roberta_J het volgende:
[..]
Ik kan vaak mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen.
Steekt wel schril af tegen de gebiedjes die ze nu hebben.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik denk het wel, dit is hun beoogde terrein:
[ afbeelding ]
Als ze dat in handen hebben kunnen we in vrede leven en misschien handelen met IS.
Als ze dat allemaal in handen hebben, dan hoop ik dat onze machthebbers de ogen open krijgen en het kernarsenaal tevoorschijn halen. Als het aan die lui ligt blijft er geen christen in leven.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ze dat in handen hebben kunnen we in vrede leven en misschien handelen met IS.
Als ze dat in handen zouden krijgen was Europa allang een parkeerplaats door alle Pakistaanse en Indiase atoombommen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:39 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als ze dat allemaal in handen hebben, dan hoop ik dat onze machthebbers de ogen open krijgen en het kernarsenaal tevoorschijn halen. Als het aan die lui ligt blijft er geen christen in leven.
Mooi omschrevenquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:22 schreef hottentot het volgende:
Het is ook de manier waarop, dit komt heel anders over dan iemand die iets in een winkel heeft gejat en op de Philippijnen, Brazilië of een ander 2e wereld land in elkaar word getrapt door een menigte waarna de fik erin gaat en iemand zelfs met een jerrycan benzine aan komt lopen, tot en met kinderen aan toe. Waarbij de hele meute eromheen blijft schreeuwen en joelen als een stel achterlijke bavianen die in een massapsychose zijn aanbeland.
Dit van IS is alleen maar om te shockeren en vooral rationeel i.p.v. impulsief. Hoewel het veel minder beestachtig lijkt is het juist het berekende wat het voor veel mensen zo beangstigend maakt.
Misschien vertrekken alle moslims dan wel uit 'onze' gebieden en gaan in dat zwarte gebied leven, dat zou ook weer problemen oplossen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:39 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als ze dat allemaal in handen hebben, dan hoop ik dat onze machthebbers de ogen open krijgen en het kernarsenaal tevoorschijn halen. Als het aan die lui ligt blijft er geen christen in leven.
Je probeert me voor de gek te houden he? Ja toch? Say yes or I will break your arm, gentlequote:Op maandag 31 augustus 2015 22:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yes! Yes... yes... laat me los..quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je probeert me voor de gek te houden he? Ja toch? Say yes or I will break your arm, gentle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |