Ja, klopt. Zit altijd in de zomer/winterstop.quote:Op maandag 14 september 2015 19:54 schreef ForzaMilan het volgende:
Is de slimste mens trouwens alweer voorbij?
De computer kiest een categorie, degene die vervolgens als eerste drukt krijgt die categoriequote:Op maandag 14 september 2015 20:04 schreef ForzaMilan het volgende:
Vind het wel grappig dat ze een vraag "kiezen" terwijl dat keuzeding sneller gaat dan Usain Bolt.
Oef ik dacht het is vast geen Khmer van Rode Khemerquote:Op maandag 14 september 2015 20:12 schreef Karina het volgende:
Ik zou ook Urdu zeggen want die andere zijn het niet.
Ik ben al lang blij dat er wat moeilijke vragen tussen zitten, maar met name de finaleronde mag wel wat aangepast worden.quote:Op maandag 14 september 2015 20:17 schreef ForzaMilan het volgende:
Matig quizje, niet voor herhaling vatbaar.
Dat vond ik juist de beste ronde. Zat een beetje bluf in.quote:Op maandag 14 september 2015 20:18 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat er wat moeilijke vragen tussen zitten, maar met name de finaleronde mag wel wat aangepast worden.
In tweede ronde vallen relatief gezien ook te veel punten te verdienen nog. Maar in ieder geval geen itempjes tussendoor, beetje niveau, lekker tempoquote:Op maandag 14 september 2015 20:18 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat er wat moeilijke vragen tussen zitten, maar met name de finaleronde mag wel wat aangepast worden.
Ik vind alleen hele oude, nieuwste is uit 2013quote:Op maandag 14 september 2015 20:48 schreef Verbal het volgende:
[..]
Is er trouwens geen Twee Voor Twaalf-topic?
V.
Probleem is dat ze vrijdagavond uitzenden. Dan kijkt iedereen VI.quote:Op maandag 14 september 2015 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind alleen hele oude, nieuwste is uit 2013Weet niet eens of het momenteel te zien is eigenlijk. Al tijden niet meer gekeken. Als het er nog/weer is, be my guest om een nieuwe te maken.
Ah vandaar dat ik het nooit meer zie! Logisch.quote:Op maandag 14 september 2015 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Probleem is dat ze vrijdagavond uitzenden. Dan kijkt iedereen VI.
Keek het wel eens als je iets moet kijken wat ook een beetje vrouwen-fahig is zeg maar. En we niet zoveel te doen hadden.quote:Op maandag 14 september 2015 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah vandaar dat ik het nooit meer zie! Logisch.
Ik keek het vroeger wel eens. VOlgens mij was het toen op zaterdag. Vond het altijd wel leuk. Niet zo makkelijk, net als deze kwis dus.quote:Op maandag 14 september 2015 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Keek het wel eens als je iets moet kijken wat ook een beetje vrouwen-fahig is zeg maar. En we niet zoveel te doen hadden.
Had het idee dat het vroeger veel lastiger was, maar dat kan ook omdat ik toen klein was.quote:Op maandag 14 september 2015 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik keek het vroeger wel eens. VOlgens mij was het toen op zaterdag. Vond het altijd wel leuk. Niet zo makkelijk, net als deze kwis dus.
Bij PSW moet je iets meer geluk hebben met de vragen inderdaad. Als er 2 bijzitten die echt niet in je straatje zitten heb je al verloren.quote:Op maandag 14 september 2015 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had het idee dat het vroeger veel lastiger was, maar dat kan ook omdat ik toen klein was.
Samen met PSW wel de fijnste quiz van Nederland. PSW vind ik net iets pittiger omdat gerichter en een iets fijner format, dat zoeken maakt 2v12 soms wel traag.
Op dag 3 is dat vrij dodelijk ja, meestal kun je op dag 2 nog wel educated guessen. Als je er echter 2 achter elkaar op 1 dag hebt ben je wel gezien jaquote:Op maandag 14 september 2015 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij PSW moet je iets meer geluk hebben met de vragen inderdaad. Als er 2 bijzitten die echt niet in je straatje zitten heb je al verloren.
Als je instadood bent op minder gemakkelijke vragen is het concept dood, maar de vragen zijn wel echt te simpel soms ja.quote:Op maandag 14 september 2015 22:15 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ik vind dit en PSW de leukste quizzen. Een tegen 100 vind ik het concept leuk maar de vragen en presentatiestijl niet.
Oja die is ook wel leuk.quote:Op maandag 14 september 2015 22:21 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Per seconde wijzer
Per Seconde Wijzer.quote:
Heb je wel gelijk in idd.quote:Op maandag 14 september 2015 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Per Seconde Wijzer.
Miljoenenjacht vind ik geen quiz. Dat is gewoon een spelprogramma, net als lingo of de sponsorbingo of whatnot.
Ja Tagliano kijkt ongetwijfeld ook.quote:
Die was toen nog niet eens actiefquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:06 schreef Karina het volgende:
Ik dacht guus meeuwisGeen idee waarom.
Nee maar ik weet dat hij een of ander heel bekend nummer heeft geschreven waar je het niet van verwacht dat hij het was. Welke? Geen idee.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was toen nog niet eens actief
Was te makkelijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |