quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:37 schreef LXIV het volgende:
Wilders heeft tot nu toe gelukkig altijd nog ongelijk gehad met zijn ongefundeerde uitspraken. Zoals dat we het geld aan de Grieken kwijt zouden zijn, terwijl we dat terug gaan krijgen met rente. Of dat er een Tsunami van vluchtelingen zou komen, terwijl de netto-migratie onder de nul ligt.
Of wacht...
Ik heb nog geen cent terug gezien. Volgens mij gaat diezelfde geldstroom nog steeds naar Griekenland toe en niet omgekeerd.quote:
Kijk, jij snapt het.quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:37 schreef LXIV het volgende:
Wilders heeft tot nu toe gelukkig altijd nog ongelijk gehad met zijn ongefundeerde uitspraken. Zoals dat we het geld aan de Grieken kwijt zouden zijn, terwijl we dat terug gaan krijgen met rente. Of dat er een Tsunami van vluchtelingen zou komen, terwijl de netto-migratie onder de nul ligt.
Of wacht...
quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:38 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik vind dat Wilders op weinig punten heeft gedraaid. Ik heb nergens opgeschreven dat Wilders nooit tegen heeft gestemd jegens de euro, de EU als het Griekse lidmaatschap.
Echter, Wilders was wel de eerste politicus die het volk waarschuwde toen het met de EU de verkeerde kant op ging. Waarschuwde dat miljarden euro's aan Griekse steunprogramma's het probleem niet zou oplossen. Dat grotere lidstaten als Duitsland en Frankrijk meer macht gingen opeisen waardoor de Nederlandse soevereiniteit afbrokkelt. Je kunt toch moeilijk ontkennen dat die waarschuwingen op los zand is gebaseerd.
Rutte heeft zijn verkiezingsbelofte gebroken waarmee hij zijn tweede verkiezingen won. Wilders stapte uit het Catshuisoverleg omdat hij zich niet kon verenigen met de houding van Rutte jegens Europa en Griekenland. Inderdaad bedrogen de Grieken ons en het koste de Nederlandse belastingbetaler miljarden. Opnieuw is Rutte bereid miljarden euro's naar Griekenland te sturen. We weten allemaal dat een overgrote meerderheid van Nederland hier faliekant op tegen is.
Rutte is het schoothondje geworden voor Merkel en Hollande. Zij bepalen de koers van de EU en ze houden zelfs de Britse premier buiten hun deuren. Dat is niet het EU waar ik ooit voor getekend heb. Met mij vele anderen.
Er vind een onophoudelijke haatcampagne plaats jegens de persoon Wilders. Andere politieke partijen hebben onofficieel een cordon sanitair jegens de PVV gelegd door al hun moties te verwerpen. Elk woord wat Wilders uitspreekt wordt tegen hem gebruikt. Dus ik begrijp dat Wilders niet staat te juichen om zijn geldschieters bekend te maken. Het vind allemaal binnen de wet plaats, vergelijkbaar dat de PVV volgens diezelfde wetgeving een eenmanspartij mag zijn. Dus bekritiseer de wet en niet de persoon Wilders. Wel zo eerlijk.
Zulke mensen kunnen geen vluchteling zijn bedoel je?quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:41 schreef Elzies het volgende:
[..]
Noem je het doorbreken van de Zuid-Europese grenzen door massa's vluchtelingen (met geld en een I-Phone 6) een illusie? Vreemd.
Of niet kwaad is op ietsquote:Op maandag 31 augustus 2015 17:56 schreef Resistor het volgende:
Het zou pas nieuws zijn als GW eens een keer niet ergens geschokt van is
In tijden als dit is het logisch dat je kwaad bent. Altijd maar alles weglachen en theedrinken heeft altijd zo goed geholpen. Kijk maar naar Rutte.quote:
Ja leuk, maar het is hier toch niet zo relevant? Daar gaat het nu helemaal niet over. Gaat over die commissie Stiekem.quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:41 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik heb nog geen cent terug gezien. Volgens mij gaat diezelfde geldstroom nog steeds naar Griekenland toe en niet omgekeerd.
Noem je het doorbreken van de Zuid-Europese grenzen door massa's vluchtelingen (met geld en een I-Phone 6) een illusie? Vreemd.
heb je het slecht?quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:44 schreef Infection het volgende:
[..]
In tijden als dit is het logisch dat je kwaad bent.
Is dat nu gezegd?quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:44 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja leuk, maar het is hier toch niet zo relevant? Daar gaat het nu helemaal niet over. Gaat over die commissie Stiekem.
maar hier wel dus, en toch is het logisch dat 'we' kwaad zijnquote:Op dinsdag 1 september 2015 14:46 schreef Infection het volgende:
[..]
Nee, maar het is nou ook niet echt een pretje in de rest van de wereld.
Omdat het niet lang meer zal duren voordat het hier ook zo'n puinhoop is.quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:46 schreef bamibij het volgende:
[..]
maar hier wel dus, en toch is het logisch dat 'we' kwaad zijn
apart
ah de tsunami van de islamiseringquote:Op dinsdag 1 september 2015 14:47 schreef Infection het volgende:
[..]
Omdat het niet lang meer zal duren voordat het hier ook zo'n puinhoop is.
Dat horen we nu al een jaar of 14quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:47 schreef Infection het volgende:
[..]
Omdat het niet lang meer zal duren voordat het hier ook zo'n puinhoop is.
Want de massale vluchtelingenstroom is al 14 jaar aan de gang? Het is nu toch wel even anders dan 14 jaar geleden.quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat horen we nu al een jaar of 14
Ik denk dat we nu minder mensen opnemen dan 14 jaar geleden eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:49 schreef Infection het volgende:
[..]
Want de massale vluchtelingenstroom is al 14 jaar aan de gang? Het is nu toch wel even anders dan 14 jaar geleden.
hoop snel, heb om 15h45 nog college..quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:48 schreef Ryan3 het volgende:
Iemand enig idee wanneer die ouwe blonde aan de beurt is?
Ik heb daar inderdaad mijn kanttekeningen bij. Als vluchteling beschik je niet over een mobiel netwerk waarmee je tips en trucs deelt om de Europese grenzen te doorbreken. Het is helemaal niet naïef te veronderstellen dat tussen die vluchtelingen een hoop economische vluchtelingen zitten en nu gebruik maken van de bestaande chaos om Europa binnen te komen. Ook geloof ik dat tussen die vluchtelingen terreurcellen zitten met minder goede bedoelingen. Ik vind het juist naïef dit stelselmatig te blijven ontkennen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zulke mensen kunnen geen vluchteling zijn bedoel je?
http://www.tweedekamer.nl(...)1-09-2015#2015A03453quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:50 schreef bamibij het volgende:
[..]
hoop snel, heb om 15h45 nog college..
maar weet niet of het volgorde-lijstje ergens online in te zien is, kan het zo snel niet vinden
Hij is dus niet eens vandaagquote:Op dinsdag 1 september 2015 14:53 schreef Infection het volgende:
[..]
http://www.tweedekamer.nl(...)1-09-2015#2015A03453
Even 'te behandelen zaken' uitklappen en je ziet de volgorde. Blijkbaar niets Wilders gerelateerd in ieder geval.
Hij zit er wel. Heb hem wel gezien netquote:Op dinsdag 1 september 2015 14:54 schreef bamibij het volgende:
[..]
Hij is dus niet eens vandaag
weer een halfuur van mn leven verpsild
Jawel hoor, vanaf het moment dat je bereik hebt.quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:52 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik heb daar inderdaad mijn kanttekeningen bij. Als vluchteling beschik je niet over een mobiel netwerk waarmee je tips en trucs deelt om de Europese grenzen te doorbreken. Het is helemaal niet naïef te veronderstellen dat tussen die vluchtelingen een hoop economische vluchtelingen zitten en nu gebruik maken van de bestaande chaos om Europa binnen te komen. Ook geloof ik dat tussen die vluchtelingen terreurcellen zitten met minder goede bedoelingen. Ik vind het juist naïef dit stelselmatig te blijven ontkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |