maar hier wel dus, en toch is het logisch dat 'we' kwaad zijnquote:Op dinsdag 1 september 2015 14:46 schreef Infection het volgende:
[..]
Nee, maar het is nou ook niet echt een pretje in de rest van de wereld.
Omdat het niet lang meer zal duren voordat het hier ook zo'n puinhoop is.quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:46 schreef bamibij het volgende:
[..]
maar hier wel dus, en toch is het logisch dat 'we' kwaad zijn
apart
ah de tsunami van de islamiseringquote:Op dinsdag 1 september 2015 14:47 schreef Infection het volgende:
[..]
Omdat het niet lang meer zal duren voordat het hier ook zo'n puinhoop is.
Dat horen we nu al een jaar of 14quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:47 schreef Infection het volgende:
[..]
Omdat het niet lang meer zal duren voordat het hier ook zo'n puinhoop is.
Want de massale vluchtelingenstroom is al 14 jaar aan de gang? Het is nu toch wel even anders dan 14 jaar geleden.quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat horen we nu al een jaar of 14
Ik denk dat we nu minder mensen opnemen dan 14 jaar geleden eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:49 schreef Infection het volgende:
[..]
Want de massale vluchtelingenstroom is al 14 jaar aan de gang? Het is nu toch wel even anders dan 14 jaar geleden.
hoop snel, heb om 15h45 nog college..quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:48 schreef Ryan3 het volgende:
Iemand enig idee wanneer die ouwe blonde aan de beurt is?
Ik heb daar inderdaad mijn kanttekeningen bij. Als vluchteling beschik je niet over een mobiel netwerk waarmee je tips en trucs deelt om de Europese grenzen te doorbreken. Het is helemaal niet naïef te veronderstellen dat tussen die vluchtelingen een hoop economische vluchtelingen zitten en nu gebruik maken van de bestaande chaos om Europa binnen te komen. Ook geloof ik dat tussen die vluchtelingen terreurcellen zitten met minder goede bedoelingen. Ik vind het juist naïef dit stelselmatig te blijven ontkennen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zulke mensen kunnen geen vluchteling zijn bedoel je?
http://www.tweedekamer.nl(...)1-09-2015#2015A03453quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:50 schreef bamibij het volgende:
[..]
hoop snel, heb om 15h45 nog college..
maar weet niet of het volgorde-lijstje ergens online in te zien is, kan het zo snel niet vinden
Hij is dus niet eens vandaagquote:Op dinsdag 1 september 2015 14:53 schreef Infection het volgende:
[..]
http://www.tweedekamer.nl(...)1-09-2015#2015A03453
Even 'te behandelen zaken' uitklappen en je ziet de volgorde. Blijkbaar niets Wilders gerelateerd in ieder geval.
Hij zit er wel. Heb hem wel gezien netquote:Op dinsdag 1 september 2015 14:54 schreef bamibij het volgende:
[..]
Hij is dus niet eens vandaag
weer een halfuur van mn leven verpsild
Jawel hoor, vanaf het moment dat je bereik hebt.quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:52 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik heb daar inderdaad mijn kanttekeningen bij. Als vluchteling beschik je niet over een mobiel netwerk waarmee je tips en trucs deelt om de Europese grenzen te doorbreken. Het is helemaal niet naïef te veronderstellen dat tussen die vluchtelingen een hoop economische vluchtelingen zitten en nu gebruik maken van de bestaande chaos om Europa binnen te komen. Ook geloof ik dat tussen die vluchtelingen terreurcellen zitten met minder goede bedoelingen. Ik vind het juist naïef dit stelselmatig te blijven ontkennen.
Een beëdiging is dit geweest, denk ik...quote:Op dinsdag 1 september 2015 15:02 schreef bamibij het volgende:
Vragenuurtje is voorbij in ieder geval geloof ik
Allemaal leuk en aardig, maar bij 'mijn cultuur' hoort nog altijd het beoordelen van een individu op diens karakter, en niet diens etniciteit.quote:Op dinsdag 1 september 2015 15:07 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ten eerste haat ik geen Marokkanen als groep. Maar het is naïef om een Marokkanenprobleem weg te wuiven. Een probleem wat zich opeenvolgende generaties doorzet en juist verhard. Wilders benoemd dat probleem en dat valt onder de vrijheid van meningsuiting.
Ik geef toe dat het slimmer was geweest dat Wilders bij zijn Minder-uitspraak zich specifieker had uitgelaten op het type Marokkaan, namelijk de overlast gevende. Maar in andere interviews heeft Wilders dit vaak genoeg gedaan. Daar hoor je zijn tegenstanders natuurlijk niet over.
Maar het probleem bestaat. En vergelijkbare problemen die je hier in Nederland ziet zie je ook bij onze buurlanden, zoals in Brussel, Antwerpen en Parijs. Hier ligt een cultureel verschil aan ten grondslag. Anders zou je niet telkens dezelfde wederkerende patronen kunnen waarnemen.
Hij zit er wel jaquote:Op dinsdag 1 september 2015 14:54 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Hij zit er wel. Heb hem wel gezien net
Dan verschillen we van mening. Zeker wanneer een bestaande problematiek gezocht kan worden binnen een etnische achtergrond. Ik ben faliekant tegen iedereen over één kam te gaan scheren, maar problemen door culturele verschillen moet je kunnen blijven benoemen. Ook al is dat niet altijd het leuke verhaal.quote:Op dinsdag 1 september 2015 15:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar bij 'mijn cultuur' hoort nog altijd het beoordelen van een individu op diens karakter, en niet diens etniciteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |