Het is GeenSTIJL. En de bron is niet eens Geenstijl, maar TerrorismeMonitor. Dat geenstijl er nou toevallig een artikeltje van gemaakt heeft op hun pagina, tja.quote:
Hangt een beetje af van het soort kaliber. De omvang van de aanslagen in Madrid en London zijn nooit herhaald, hoe gruwelijk ook de laatste aanslagen waren. Dat waren vooral kleine en vaak individuele cellen. Onschuldige mensen neerschieten om wat angst en bekendheid te genereren. Het stelt in principe weinig voor, hoe gruwelijk ook. De gemiddelde Nederlander zal er echt niet wakker van liggen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op zich hoor je toch wel zo nu en dan in het nieuws dat er een aanslag verijdeld zou zijn, dat lijkt me niet zo'n groot staatsgeheim?
quote:Amsterdam genoemd als doelwit voor aanslag Al-Qaeda
Gepost op september 1, 2015.
Aanslag
Uit langdurige onderschepte communicatie tussen leden van de terreurbeweging Al-Qaeda blijkt dat terroristen een aanslag willen plegen in Amsterdam. In het laatste onderschepte bericht op 16 augustus 2015 stond de tekst: “next week we’re going to have some fun, go Sail or boating”. Dit zou kunnen duiden op het internationale evenement Sail dat in Amsterdam werd gehouden.
Dat medium heeft in zijn eigen naam al een spelfoutquote:Op dinsdag 1 september 2015 13:39 schreef Ryan3 het volgende:
Alert: grote zoekactie naar terrorist die onderweg is naar Nederland
http://terrorismemonitor.(...)g-is-naar-nederland/
Maar onduidelijk bron.
Je bent in de war met Fortuyn. Wilders stemde voor de EU, voor de Euro, voor Griekenland bij de Euro, voor immigratie. Pas sinds hij geld kreeg toegestopt voor een pro-Israelpartij is hij op alle punten gedraaid. Op eentje na dan: Israel.quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:17 schreef Elzies het volgende:
[..]
Wilders een landverraders? Het moet niet veel gekker worden. Alles waar Wilders Nederland voor heeft gewaarschuwd is uitgekomen. De opkomst van het Jihadisme in Europa, de bijbehorende aanslagen, de bedreiging van onze grenzen als de Griekse bodemloze euro-put.
Dat neemt niet weg dat Wilders niet wil zeggen wie zijn PVV financiert en de motieven dus ook niet achterhaald kunnen worden, en dat Wilders een bijzondere loyaliteit richting een vreemde mogendheid tentoonspreidt. Daarmee onderscheidt hij zich nadrukkelijk van andere politici die het landsbelang uit het oog verliezen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Euh, volgens mij zijn de meeste politieke partijen bezig de belangen van buitenlanden te dienen, de eurofielen. Dat jij nu toevallig Israel haat.
En die terrorismemonitor volgt een beetje van die extreme anti-islam twitteraars. Verder kun je vooralsnog geen tweede bron van dit "nieuws" vinden. Althans tot nu niet, volgens mij.quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:48 schreef Infection het volgende:
[..]
Het is GeenSTIJL. En de bron is niet eens Geenstijl, maar TerrorismeMonitor. Dat geenstijl er nou toevallig een artikeltje van gemaakt heeft op hun pagina, tja.
Mevr Siderieus van de SP hield een rant over de problematiek in het onderwijs. De minister is zich aan het verdedigen.quote:
Wel grappig om te zien, een autistische kut die het over autistische kutkinderen heeft.quote:
Ik kreeg ook al jeuk rondom mijn anus toen zij aan het praten was. Wat een tutholaquote:Op dinsdag 1 september 2015 14:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wel grappig om te zien, een autistische kut die het over autistische kutkinderen heeft.
Ik vind dat Wilders op weinig punten heeft gedraaid. Ik heb nergens opgeschreven dat Wilders nooit tegen heeft gestemd jegens de euro, de EU als het Griekse lidmaatschap.quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je bent in de war met Fortuyn. Wilders stemde voor de EU, voor de Euro, voor Griekenland bij de Euro, voor immigratie. Pas sinds hij geld kreeg toegestopt voor een pro-Israelpartij is hij op alle punten gedraaid. Op eentje na dan: Israel.
[..]
Dat neemt niet weg dat Wilders niet wil zeggen wie zijn PVV financiert en de motieven dus ook niet achterhaald kunnen worden, en dat Wilders een bijzondere loyaliteit richting een vreemde mogendheid tentoonspreidt. Daarmee onderscheidt hij zich nadrukkelijk van andere politici die het landsbelang uit het oog verliezen.
quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:37 schreef LXIV het volgende:
Wilders heeft tot nu toe gelukkig altijd nog ongelijk gehad met zijn ongefundeerde uitspraken. Zoals dat we het geld aan de Grieken kwijt zouden zijn, terwijl we dat terug gaan krijgen met rente. Of dat er een Tsunami van vluchtelingen zou komen, terwijl de netto-migratie onder de nul ligt.
Of wacht...
Ik heb nog geen cent terug gezien. Volgens mij gaat diezelfde geldstroom nog steeds naar Griekenland toe en niet omgekeerd.quote:
Kijk, jij snapt het.quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:37 schreef LXIV het volgende:
Wilders heeft tot nu toe gelukkig altijd nog ongelijk gehad met zijn ongefundeerde uitspraken. Zoals dat we het geld aan de Grieken kwijt zouden zijn, terwijl we dat terug gaan krijgen met rente. Of dat er een Tsunami van vluchtelingen zou komen, terwijl de netto-migratie onder de nul ligt.
Of wacht...
quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:38 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik vind dat Wilders op weinig punten heeft gedraaid. Ik heb nergens opgeschreven dat Wilders nooit tegen heeft gestemd jegens de euro, de EU als het Griekse lidmaatschap.
Echter, Wilders was wel de eerste politicus die het volk waarschuwde toen het met de EU de verkeerde kant op ging. Waarschuwde dat miljarden euro's aan Griekse steunprogramma's het probleem niet zou oplossen. Dat grotere lidstaten als Duitsland en Frankrijk meer macht gingen opeisen waardoor de Nederlandse soevereiniteit afbrokkelt. Je kunt toch moeilijk ontkennen dat die waarschuwingen op los zand is gebaseerd.
Rutte heeft zijn verkiezingsbelofte gebroken waarmee hij zijn tweede verkiezingen won. Wilders stapte uit het Catshuisoverleg omdat hij zich niet kon verenigen met de houding van Rutte jegens Europa en Griekenland. Inderdaad bedrogen de Grieken ons en het koste de Nederlandse belastingbetaler miljarden. Opnieuw is Rutte bereid miljarden euro's naar Griekenland te sturen. We weten allemaal dat een overgrote meerderheid van Nederland hier faliekant op tegen is.
Rutte is het schoothondje geworden voor Merkel en Hollande. Zij bepalen de koers van de EU en ze houden zelfs de Britse premier buiten hun deuren. Dat is niet het EU waar ik ooit voor getekend heb. Met mij vele anderen.
Er vind een onophoudelijke haatcampagne plaats jegens de persoon Wilders. Andere politieke partijen hebben onofficieel een cordon sanitair jegens de PVV gelegd door al hun moties te verwerpen. Elk woord wat Wilders uitspreekt wordt tegen hem gebruikt. Dus ik begrijp dat Wilders niet staat te juichen om zijn geldschieters bekend te maken. Het vind allemaal binnen de wet plaats, vergelijkbaar dat de PVV volgens diezelfde wetgeving een eenmanspartij mag zijn. Dus bekritiseer de wet en niet de persoon Wilders. Wel zo eerlijk.
Zulke mensen kunnen geen vluchteling zijn bedoel je?quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:41 schreef Elzies het volgende:
[..]
Noem je het doorbreken van de Zuid-Europese grenzen door massa's vluchtelingen (met geld en een I-Phone 6) een illusie? Vreemd.
Of niet kwaad is op ietsquote:Op maandag 31 augustus 2015 17:56 schreef Resistor het volgende:
Het zou pas nieuws zijn als GW eens een keer niet ergens geschokt van is
In tijden als dit is het logisch dat je kwaad bent. Altijd maar alles weglachen en theedrinken heeft altijd zo goed geholpen. Kijk maar naar Rutte.quote:
Ja leuk, maar het is hier toch niet zo relevant? Daar gaat het nu helemaal niet over. Gaat over die commissie Stiekem.quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:41 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik heb nog geen cent terug gezien. Volgens mij gaat diezelfde geldstroom nog steeds naar Griekenland toe en niet omgekeerd.
Noem je het doorbreken van de Zuid-Europese grenzen door massa's vluchtelingen (met geld en een I-Phone 6) een illusie? Vreemd.
heb je het slecht?quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:44 schreef Infection het volgende:
[..]
In tijden als dit is het logisch dat je kwaad bent.
Is dat nu gezegd?quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:44 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja leuk, maar het is hier toch niet zo relevant? Daar gaat het nu helemaal niet over. Gaat over die commissie Stiekem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |