Het was toch echt de leenbakkerquote:Op woensdag 2 september 2015 14:10 schreef Puala het volgende:
Leen bakker? Ik vind het ook wel action eigenlijk
Het is feitelijk ook niet te doen binnen 5 dagen. Ontwerp, sloop, inkopen, opbouwen. Professionals zouden het misschien krap aan redden, of ook niet.quote:Op woensdag 9 september 2015 07:56 schreef ueberduitser het volgende:
Vindt het (o.a. klus)niveau maar matig eerlijk gezegd. Ik denk dat ze gewoon alles naderhand nog een keer kunnen doen.
Dan mogen ze dat promopraatje van de juryleden wel aanpassenquote:Op woensdag 9 september 2015 10:46 schreef k_man het volgende:
Het is feitelijk ook niet te doen binnen 5 dagen. Ontwerp, sloop, inkopen, opbouwen. Professionals zouden het misschien krap aan redden, of ook niet.
Ik denk toch echt dat dat dus van tevoren al uitgezocht en besteld is. Net als alle voorzieningen, die doen de klussers ook niet zelf toch? Elektra/water/gas aan/verleggen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 9 september 2015 10:49 schreef k_man het volgende:
Wat ik me afvraag is hoe dat met die keukens kan
Ja, ik kan me ook lastig voorstellen dat ze dat allemaal zelf in die 5 dagen voor elkaar krijgen. Je ziet ze daar ook helemaal niks aan doen. Het wordt het echter wel gebracht alsof ze alles zelf doen.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:28 schreef ueberduitser het volgende:
Ik denk toch echt dat dat dus van tevoren al uitgezocht en besteld is. Net als alle voorzieningen, die doen de klussers ook niet zelf toch? Elektra/water/gas aan/verleggen bijvoorbeeld.
En daarom vond/vind ik het dus enorm tegenvallen.quote:Op woensdag 9 september 2015 12:01 schreef k_man het volgende:
Het wordt het echter wel gebracht alsof ze alles zelf doen.
Nou, dát. Nou heb ik er niet heel veel verstand van, maar op zich een nieuwe keuken op de plaats van een oude keuken is nog wel te doen, qua gas/wateraanvoer vermoed ik, maar op een totaal nieuwe plek?quote:Op woensdag 9 september 2015 11:28 schreef ueberduitser het volgende:
Ik denk toch echt dat dat dus van tevoren al uitgezocht en besteld is. Net als alle voorzieningen, die doen de klussers ook niet zelf toch? Elektra/water/gas aan/verleggen bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |